| Betreft: | evenement: Free your mind festival, zaterdag 3 juni 2006 om 12:00 |
Geluid stond overal zacht,boxen die de verwachting wekken dat er leuk geluid uit komt(maar dat op de helft van haar kunnen leek te staan).
Vond het geluid overal goed en zuiver. Voor de main hebben we een tijdje voor het podium gestaan en zijn een stukje naar achteren gegaan omdat het geluid te hard was voor mijn lieve oortjes.....
ohja vind het wel erg kut dat ik JAWAT heb moeten missen, waar de fuck hing die uit dan. stond om 3 uur in die tent en om kwart over drie nog steeds maar geen jawat gehoord
Of ik nu 1 meter van de boxen stond of 10meter overal kon ik praten met mensen. Als jij dat hard vind moet je eens naar een duits festival gaan
Vindt het ronduit belachelijk dat je verplicht voor minimal 20euro munten moet halen
Was echt
Een beperkte keuze aan eten. De hamburger man, wilde niet even zijn arm uitrijken voor een broodje beenham. (Ik stond helaas een halve meter te ver naar linksin de rij, waardoor ik bij de hamburgen afdeling in de rij stond) Daarna ook te horen krijgen dat we 20 minuten zouden moeten wachten op een broodje beenham... Toen maar een hamburger genomen, met te veel mayo, geen sla etc.. van 4 euro.
En ik betaal geen 50 cent voor een vieze plee, die je niet eens kunt doortrekken.
Tja,vond het eerder gezellig dan muzikaal hoogstaand...
Vond het een leuk feest, maar meer ook niet. Het ging te weinig echt los vond ik.
Ja jij ook
Niet gezien
Jammer Bartvolgende keer ff smsen
prijzen voor eten/drinken normaal
Maar zet mijn vraagtekens bij het eten,drank en geluid.