Partyflock

Forumonderwerp · 878113

Waarschuw beheerder
donateur
Vertel....

Als er uberhaubt al iemand thuis is tenminste....

Waarschuw beheerder
Geweldigenoten! Wat een relaxte sfeer de hele dag overal. Wat een hippigheid de hele dag door...., en wat een brillenparade zeg.. Wie doet er mee? Wie heeft de grootste en gekste bril? Hoog Dior en Guccigehalte.. ;) De hele dag door alleen maar gezellige mensen ontmoet! Vrienden gemaakt voor een dag! Antony Rother, Paul Kalkbrenner, Galluzzi en Remy waren de toppers van de dag! Marco V deed het ook niet onaardig op de main. Hij beloofde een technoset en kwam zijn woorden na. Heerlijk geschuiveld 'under the brige' ;) Overal waar je kwam... Techno, techno en nog eens techno en dan vooral heeeeeeel veel Funky techno! Op een gegeven moment hoorde ik in de 'Treu House Music' tent zelfs funky techno!

Kijk wie de gekste/mooiste bril had op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=261277

Bijna 200 foto's staan nu online!

:) :) :) :) :) :) :) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond dit de minste Free Your Mind.
Het was zeer gezellig met alle bekenden en vrienden.
Maar zet mijn vraagtekens bij het eten,drank en geluid.
Geluid stond overal zacht,boxen die de verwachting wekken dat er leuk geluid uit komt(maar dat op de helft van haar kunnen leek te staan).
Op het eten moest je uren wachten vervolgens kwam je erachter dat het zwart was of nog niet goed.
Vindt het ronduit belachelijk dat je verplicht voor minimal 20euro munten moet halen.Hoogtepunten vd dag:
Remy,Joris Voorn(half uur helaas),Benjamin Bates en Mulero(alhoewel ik na 3 jaar nog steeds veel dezelfde nummers in zijn sets hoor helaas).
Waarschuw beheerder
donateur
whooooooo, zo genoten de hele dag :lief:

Geen woorden voor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 4 juni 2006 om 12:37:
Geluid stond overal zacht,boxen die de verwachting wekken dat er leuk geluid uit komt(maar dat op de helft van haar kunnen leek te staan).

Geen last van gehad. Vond het geluid overal goed en zuiver. Voor de main hebben we een tijdje voor het podium gestaan en zijn een stukje naar achteren gegaan omdat het geluid te hard was voor mijn lieve oortjes..... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 12:40:
Vond het geluid overal goed en zuiver. Voor de main hebben we een tijdje voor het podium gestaan en zijn een stukje naar achteren gegaan omdat het geluid te hard was voor mijn lieve oortjes.....

Of ik nu 1 meter van de boxen stond of 10meter overal kon ik praten met mensen. Als jij dat hard vind moet je eens naar een duits festival gaan :D
Waarschuw beheerder
ja was weer een leuk feest, veel goeie maar ook veel mindere muziek gehoord...

vond het ook erg jammer dat het geluid in de mtv tent niet echt goed was, behalve als je voor de boxen ging staan.

bij johannes heil kon het feest al gelijk beginnen, wat heerlijk zeg! later anthony rother ook lekker.

daarna bij een zonsondergang lekker rammen bij mulero, altijd zo'n lekkere drive in die sets van hem (Y).

eulberg was vet! jammer dat precies bij snabeln de stroom uitviel:) toen nog even bij may geweest, erg vet ook weer(Y)

michel de hey vond ik eerlijk gezegd geen zak aan. (N)

verder eigenlijk niets van de gevreesde politie controles gemerkt, had eigenlijk bij het gelredome wel een flinke razzia verwacht. maargoed dat bleef gelukkig uit.

Waarschuw beheerder
Super vermaakt :D
Waarschuw beheerder
ohja vind het wel erg kut dat ik JAWAT heb moeten missen, waar de fuck hing die uit dan. stond om 3 uur in die tent en om kwart over drie nog steeds maar geen jawat gehoord(N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op zondag 4 juni 2006 om 12:52:
ohja vind het wel erg kut dat ik JAWAT heb moeten missen, waar de fuck hing die uit dan. stond om 3 uur in die tent en om kwart over drie nog steeds maar geen jawat gehoord

Klopt..eerst zou die 15.00 optreden. Later kwam ik Kubus tegen die vertelde dat ze 18.30 zouden komen,maar weinig Jawat. Ja ladderzat voor de tent aan het hangen met zn staf in de hand, beetje jammer.

Waarschuw beheerder
Ja die heb ik ook gemist.. Stond ook paraat om 15:00 uur. .beetje jammer. Overigens viel het me op dat er meerdere dj's niet op tijd draaiden o.a. Joris Voorn...

Waarschuw beheerder
Voorproefje van de bijna 200 foto's die online staan op:
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=261277

[img width=400 height=300 cacheid=000c734f0023d7f20aab4a821a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5840.JPG[/img]

[img width=400 height=300 cacheid=000ab6690023d7f743c175601a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5785.JPG[/img]

[img width=400 heigth=300 height=300 cacheid=000c73530023d7fb7d698af91a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5880.JPG[/img]

Rother: Held van de dag :respect:

[img width=400 heigt=300 height=300 cacheid=000c73570023d80804610fb01a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5786.JPG[/img]

(brillenparade)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 4 juni 2006 om 12:42:
Of ik nu 1 meter van de boxen stond of 10meter overal kon ik praten met mensen. Als jij dat hard vind moet je eens naar een duits festival gaan

Komt die weer aan met zijn duitsefestivals,jij kan beter gaan emigreren als je alles daar zo beter vind!

Waarschuw beheerder
Ben je lekker snel doof!

Waarschuw beheerder
idd :)

Waarschuw beheerder
Ieder zijn ding!

Waarschuw beheerder
precies zo is het ook maar net!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1e FYM maar zeker niet de laatste wat een geweldige sfeer en muziek heerlijk
en natuur lijk een hele hoop mooie vrouwen

Waarschuw beheerder
Vindt het ronduit belachelijk dat je verplicht voor minimal 20euro munten moet halen

huh ik had op het einde wel nog ff munten gehaald voor 10 euro..
maar goed, ik vond het echt een lekker festival.. het weer zat gelukkig niet tegen, er waren veel bekenden, het was gezellig, iedereen deed lekker gek en ik vond alles mooi :-)
Vond dat Diablo echt lekker draaide en alle andere waar ik was geweest ook, oftewel ik heb een hele mooie dag gehad en nu ff een krap maandje wachten op awakenings (Y)
ohja moet niet vergeten op te merken dat de VIP ruimte wel echt de moeite waard was 8-|
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweeeeeeeeldig feest :lief:

De sfeer, de mensen, de artiesten, het weer... alles was geweldig :lief: maar Bates en Kalkbrenner waren echt helden :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
Tja,vond het eerder gezellig dan muzikaal hoogstaand...

ff een korte impressie van de dj's die ik heb gezien

Juan Sanchez leuke binnenkomer..

Darko vs. Benny paar platen van gehoord...klonk best aardig....benny zette een bizarre plaat op met de vocal "bass in your face blablabla", iemand titel ?

Karotte had ook af en toe zijn momenten...dat ie weer ff in een goed golfje zat, maar die verdween ook weer snel...
(wel Sasha - Xpander gehoord!! maar dat was volgens mij bij aron friedman)

Remy was matig helaas...wil Remy toch altijd liever in een zaal of tent horen denk ik...zijn sound op de main kwam iig niet goed aan bij me...

Mulero had ook zijn up's and down's, af en toe lekker tempo, maar dat vervloog ook voor mij heel snel...

Kalkbrenner vond ik wel erg goed!! goeie zweefshit, leek af en toe wel beetje proggy joh...heerlijk! Maar wou toch ff Marco Bailey horen, vaak goeie sets gehoord van em, dus dit was een zekerheidje...
Maar what the fuck deze man aan het doen was ?!?! Mulero eindigd knallend....en dan zet die Bailey een plaat op, verschrikkelijk....denk wel dat het 30 tempo's rustiger aan ging, snap dat niet...een beetje het tempo eruit halen mag wel, om je set weer op te bouwen....maar dit sloeg alles !!

Derrick May had ik het ook prima bij naar me zin,maar die was klaar en toen ja....mitch he....mitch als afsluiter....kan niet goed zijn....wel 1 verschrikkelijke vette plaat !! die remix van James Brown is Dead !?!?!? titel???

Waarschuw beheerder
Het was echt een masterlijk feestje! Goede sfeer en mooie mensen. Jammer dat in sommige tenten naar mijn mening te soft werd gedraaid, het mocht wel wat harder. Bij de main state was het super! Lekker buiten met een heerlijk zonnetje. Mijn eerste 'echte' feestje, maar zeker niet mijn laatste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kan me weinig meer herineren:d

was iig erg goed te doen daar(y)
after in t Roosje was ook chill:yes:

moet alleen nu gaan werken:frusty:

Waarschuw beheerder
Super super SUPER het was wéér een geslaagd feestje.
Alleen jammer dat ik er later achter kwam dat omwonende gratis mochten:S (woon er nog geen 10 min vandaan)

Al bij al was het weer heel de dag met een big :D .

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 11:30:
Een beperkte keuze aan eten. De hamburger man, wilde niet even zijn arm uitrijken voor een broodje beenham. (Ik stond helaas een halve meter te ver naar linksin de rij, waardoor ik bij de hamburgen afdeling in de rij stond) Daarna ook te horen krijgen dat we 20 minuten zouden moeten wachten op een broodje beenham... Toen maar een hamburger genomen, met te veel mayo, geen sla etc.. van 4 euro.

Je he, daar baalde ik ook van. Herinner me nog dat ik vorig jaar een heerlijk broodje gezond heb gegeten op FYM? Je werd min of meer gedwongen ongezond te eten :(

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 11:30:
En ik betaal geen 50 cent voor een vieze plee, die je niet eens kunt doortrekken.

Ik werd pas na 3 keer naar de wc te zijn geweest en betaald te hebben geattendeerd door een ander meisje uit de rij dat ik gratis mocht door mn bandje. De wc meisjes hadden er helemaal van niks gezegd, terwijl ik hen steeds het geld gaf met mn arm waar het bandje aan zat :(

Verder prima vermaakt (Y)
Uitspraak van Spenker op zondag 4 juni 2006 om 13:34:
Tja,vond het eerder gezellig dan muzikaal hoogstaand...

eens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was zeker een vet feestje..
vooral bij de minimal en main gestaan omdat die tenten zooo fucking heet was.

wel nog heil gezien en stukje rother, maar druk en warmte. ik had er gewoon geen zin in.
verder stukje voorn gezien. wel oke, maar heb die nummers al te vaak gehoord.
stukje watson. was wel oke. remy was tof. heerlijk stana dansen in het avondzonnetje. mulero was wel oke, maar kende bijna al die platen wel die ie draaide.
ik vind de minimal super relaxed en echt lekker muziek gehoord. vond vooral tanzmann, heartrobe en eulberg erg vet. goed sfeertje daar ook
Waarschuw beheerder
Super feest (Y)

Artiest Anamica
Waarschuw beheerder
weet mss iemand die site die foto's maakte van het feest... iets met best dressed ofzo:S ben het kaartje verloren
Waarschuw beheerder
Vond het een leuk feest, maar meer ook niet. Het ging te weinig echt los vond ik.

Heil was top, Kalkbrenner heerlijk met zijn subtiele sound, Galluzzi zeer goed te verteren, Remy weergaloos as always.

Wat viel Benny me trouwens tegen met Darko zeg, die set ging helemaal nergens over.

Op naar Awake..

Waarschuw beheerder
heerlijk feest (y)
Waarschuw beheerder
ijsjes anyone??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 4 juni 2006 om 14:12:
Was jij er ook .

Gegroet een WYNN

Ja jij ook:O

:cry: Niet gezien:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op zondag 4 juni 2006 om 15:16:
Vond het een leuk feest, maar meer ook niet. Het ging te weinig echt los vond ik.

dit vond ik dus ook. bij de main echt een duffe bedoeling vond ik

Waarschuw beheerder
was een zeer geslaagd feestje!!!!
:respect:
Waarschuw beheerder
vond het wel een leuk festival! veel bekenden en lekkere muziek! niet druk en te groot!

jammer vond ik ook dat je alleen voor 20 euro bonnen moest kopen en niet voor andere, kleinere bedragen. En ook prijs verhoudingen qua drank was best wel pittig. en je kon bijna alleen maar kiezen uit ongezond eten.. maar goed, mocht de pret niet drukken.
Waarschuw beheerder
hem me goed vermaakt, heb natuurlijk ook wel paar min puntjes maar die zijn er altijd!

Uitspraak van Lennart! op zondag 4 juni 2006 om 15:38:
dit vond ik dus ook. bij de main echt een duffe bedoeling vond ik

vond ik dus ook, alleen bij mono en mtv tent vond ik het wel lekker los gaan.

Waarschuw beheerder
:cheer: FYM :cheer:

Wat n heerlijkheidje dit festival .. de tijd vloog. Voordat ik t wist stond ik alweer mn laatste pasjes te maken bij de main. Beetje sober einde vond ik. Jammer! Maar goed, al met al, ook veel topdj's gehoord. Spierpijn is een goed teken, heb me flink uitgeleefd :P Ook weer allemaal bekendetjes gezien!! :lief: Vond t super! Ben r zeker weer bij volgend jaar. Heb n beetje heimwee :(

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op zondag 4 juni 2006 om 15:33:
Ja jij ook:O

:cry: Niet gezien:(

Ja ik ook :O.

Nee ook niet gezien :(.

Tjeetje zeg....

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 4 juni 2006 om 16:18:
Ja ik ook .

Nee ook niet gezien .

Tjeetje zeg....

Jammer Bart:( volgende keer ff smsen:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op zondag 4 juni 2006 om 16:20:
Jammer Bart:( volgende keer ff smsen:yes:

Als jij weer eens gaat technoen dan ;).

Erg zonde van de miscommunicatie. Goed feest gehad dus? Buiten het mislopen van elkaar om.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer super.
vorig jaar was muzikaal gezien beter maar dit jaar was zonniger en gezelliger.
en het leukste van alles was nog die solar camper buiten op het veld daar werd zo goed gedraaid door ene sam oneil
geweldig met een hecht groepje staan springen daar.
Waarschuw beheerder
Superfeestje!

Lekker weer, goede sfeer en geweldige muziek

Ik heb alleen Jawat gemist.. Heeft ie überhaupt nog opgetreden want 16 bit werd overgenomen door Laidback Luke gevolgd door Benjamin Bates (beiden geweldig)
Waarschuw beheerder
Alleen op afterparty in Roosje geweest. Was erg goed (waarom staat die trouwens niet in de agenda?), werd erg goed en groovy gedraaid, veel leuke dames en een goede afsluiter van een kutdag.
Waarschuw beheerder
was zkr chill, lekker potje ballen bij de minimal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomazi op zondag 4 juni 2006 om 04:16:
prijzen voor eten/drinken normaal

4 euro voor een zakJE patat met mayo, en t zelfde bedrag voor een broodje hamburger met mayo en curry of een flesje water? Nee die prijzen waren niet normaal, maar ja dat is tegenwoordig de trend lijkt het wel..
Verder prima vermaakt, was gezellig en op techno kan ik mij prima vermaken zo bleek :P

Maar zet mijn vraagtekens bij het eten,drank en geluid.

Idd, vooral dat die bonnenstrips alleen per 10 gingen.. tis toch geen werk om er wat vanaf te scheuren.. :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja was zeker een mooi feestje!

Iemand enig idee wanneer de Livesets online komen? :P (Livesets.com zou dit regelen)

Waarschuw beheerder
pff wat een feest met karotte staan housen daarna met galuzzie z'n chick (echt lekker ) joint gerookt(10), en met galuzzie zelf !!

en de poema helemaal (Y)

:respect: 4 ille de man wesdex
laatste aanpassing