| Betreft: | evenement: Limburg Hardcore, zaterdag 22 juli 2006 om 21:00 |
Dan ga je toch lekker niet
weet nu al niet meer of ie komt, in verband met feest de dag vantevoren en verjaardag van schoonbroer
Ik weet niet of de Forze Party nu zo'n ramp is
dat kwam denk ik gewoon door awarenezz
dat mag ik hopen, ik ga deze editie helaas missen, maar de locatie is een absolute aanrader, en de afstand valt ook wel mee als je het eenmaal hebt afgelegd
alleen effe kijken hoe ik dat met vervoer doe, helemaal van vaals noord naar vaals centrum
12 augustus Overdosed in de hanenhof met tommyknocker, Nosferatu, Tha Playah en Partyraiser is misschien een alternatief.
Vorige x was Awernezz hopelijk dit x wel naar Vaals
En dan lopend na afloop naar mij schatje
en ben benieuwd naar de locatie
joa joa, geen probleem..!
zker aanwezig dus de 22ste van Juli
relax, worden we allemaal getrakteerd op een gratis pilsje
ik denk eerder anders om
Er waren vorige x 350 bezoekers
Niet iedereen heeft pflock ivo. Sensation bijna 9000 mensen van pflock maar uiteindelijk zijn er toch 40 a 45.000 mensen binnen
Kep gewonnen maar kan waarschijnlijk niet!
Wie wil????
dus als er 5x zoveel mensen bij sensation zijn dan hier op pf staat, zullen er ook wel 5x zoveel bezoekers naar vaals komen ofwat?
dus als er 5x zoveel mensen bij sensation zijn dan hier op pf staat, zullen er ook wel 5x zoveel bezoekers naar vaals komen ofwat?
Vind je
aangezien diegene die er toen waren aan iedereen die er niet waren hebben kunnen vertellen dat ze iets gemist hebben
We hebben airco
We hebben airco
Was fucking warm daar
The viperPita en Triax...geweldige set!
ohneej caspar niet weer he
Heb t heel even gehad met de hardcore tenzij t early hardcore is
ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ik denk dat jij het ook wel gezellig had gevonden
Ik hoor overigens gemengde reacties over de locatie, de ene zegt supervet de andere zegt dat het redelijk klein is?(en daarmee bedoeld diegene dan weer niet zo speciaal)laatste aanpassing 24 juli 2006 00:08
Ik hoor overigens gemengde reacties over de locatie, de ene zegt supervet de andere zegt dat het redelijk klein is?(en daarmee bedoeld diegene dan weer niet zo speciaal)
het is ongeveer de helft van de platte zaal in maastricht,
tja als al die kleinere organisaties weer eens gingen organiseren omdat het leuk is ipv zo snel mogelijk zoveel mogelijk te cashen, dan was er misschien ook wat minder overkill
k vond t totaalplaatje gewoon klasse alleen genoeg volk trekken blijft op dit moment n crime .. laat staan sfeer creëeren met z'n allen
Je denkt toch niet dat dit de hele zera was he
Dat is paar x groter alleen hebben ze niet alle zalen en ruimte gebruikt voor het feestAchter de bar in de grote zaal is nog een zaal
dit krijgen ze al niet gevuld
laat staan met nog een stuk zaal erbij
Daar ging het helemaal niet om. Het ging zich om de cappaciteit van de Zera
diegene die je citeerde had het volges mij over de capaciteit die gebruikt is voor afgelopen zaterdag
die is 3x minder dan die van de platte
maar ook geen lastige mensen of ruzies en zo.
Nee idd dat is zeldzaam maar volgens scorpio gaat het in geleen 12 augustus nog harder. Maar ik geloof het niet
Denk dat het niet te vergelijken is geluid in de hanenhof vs geluid daar op die locatie even uitgaande van jullie omschrijvingen van de locatie!
Logisch dat in de hanenhof harder geluid, de ruimte is groter, dus ik denk dat je uiteindelijk gewoon dezelfde kwaliteit neerzet! geen appels met peren vergelijken he
en op de onze
en naar aanleiding daarvan ook op hardmatic en overdosed .. maar t gaat echt nie harder dan afgelopen x in vaals want dan week nu al dat iedereen t feest eerder zal verlaten met gehoorsbeschadiging en zo hoort t ook weer nie gewoon goed hard en zuiver geluid waar niemand iets over te klagen heeft
ik had met de baas van UHM gesproken en die zegt dat vaals maar een capaciteit heeft voor 800 man
Zou Elite Forces (Rotterdam Records) wel willen zien...
Live of DJ, maakt me niet zoveel uit, is allebei top.....
Hoeveel mensen konden eigenlijk in de platte zaal?
Maar wel op alle U.H.M feestjes
Beetje uitgebreid verhaal maar wat het belangrijkst is: evenementen en dergelijke gaan er gewoon door.. so don't worry: Limburg Hardcore will be back
en nu maar ervoor zorgen dat de volgende editie van LH zo druk bezocht wordt dat de obelisk wereldwijd op de kaart wordt gezet
Triax vs Sinister
Vinyl Junk
Vince
Unexist
Noize Suppressor (live)
Tieum
Dat het vervolg maar es eraan komt
Minddestructor & Brainkiller
Dynamike
Promil'le & Troublemaker
Mr. Sinister
Pita & Triax
Noize Suppressor Live
X-Statix & Syndrom
Vince
area 2 mag je schrappen óf opvullen met dj's die nog niet veel op feesten hebben gedraaid
ohja... Hosts of the evening:
MC APSTER & MC SCORPIO
gegarandeerd een goede sfeer met die 2
dan zullen er ook nooit veel meer mensen komen dan de afgelopen edities
Wanneer komt de 4de van dit jaar dan ?
(die bestaan echt )
iets wat meestal ook nog nergens over gaat