5600x bekeken
| Betreft: | evenement: Limburg Hardcore, zaterdag 22 juli 2006 om 21:00 |
aangezien diegene die er toen waren aan iedereen die er niet waren hebben kunnen vertellen dat ze iets gemist hebben
Dat denk k
We hebben airco
Goeiehhh
We hebben airco
Was fucking warm daar
Viel nog goed mee... is veel warmer zonder airco hoor
zijn foto's gemaakt door www.rage-online.be
The viperPita en Triax...geweldige set!
Helemaal gelijk in schat
Tieum blijft steeds über
ohneej caspar niet weer he
Heb t heel even gehad met de hardcore tenzij t early hardcore is
ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ik denk dat jij het ook wel gezellig had gevonden
dat geluid daar,daar moet je wel van houden
ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ik denk dat jij het ook wel gezellig had gevonden
Ow maar gezellig vind ik het al snel ergens, ik bedoel zelfs toen partyraiser in geleen draaide ging ik los bin neet zo lestig
Maar ik vind dat het tijd wordt voor een leuk oldskool feest
laatste aanpassing
mja pech denk ik! weinig organisaties durven dat nog aan, omdat keer op keer blijkt (hier in t zuiden zowiezo) dat t volk dit niet trekt! Wil zelf zoooo graag altijd nog een keer in area 2 van mn feest gewoon pita solo oldskool doen, boeiend als de mensen t niet trekken dan leren ze het maar trekken, mja mede-organisatie durft t dus ook niet aan....en denk dat meerdere organisaties zo denken.
Ik hoor overigens gemengde reacties over de locatie, de ene zegt supervet de andere zegt dat het redelijk klein is?(en daarmee bedoeld diegene dan weer niet zo speciaal)laatste aanpassing 24 juli 2006 00:08
het is ongeveer de helft van de platte zaal in maastricht,ook ongeveer hetzelfde ingericht
ik vond m super

![..::[K]linge Trip [K]ip::..](/images/user/254547_2394467.jpg)

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)