Partyflock

Forumonderwerp · 873748
Waarschuw beheerder
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig..

dat merk ik bij mezelf ook wel, dat ik soms om het "ringste geringste :P" mezelf kan opnaaien..

hebben jullie dat ook wel eens..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vrij weinig.. af en toe :rot:.

Waarschuw beheerder
donateur
waar kan je je druk om maken :P Hoe anderen over jouw denken is toch niet belangrijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 09:47:
waar kan je je druk om maken Hoe anderen over jouw denken is toch niet belangrijk

zou ik ook zeggen als ik zo Qansloos was!
Waarschuw beheerder
donateur
hangt af van de situatie, de manier waarop, de persoon en de gesteldheid van die persoon.
Waarschuw beheerder
hangt er maar net van af wie het zegt. Bij sommige mensen kan ik me heel erg druk over maken wat ze van me vinden. van anderen maakt het me geen hol uit!
Waarschuw beheerder
donateur
Sja, hangt er wel vanaf van wie het komt. :) En van niet belangrijke mensen is het ook niet leuk om commentaar te krijgen, maar ik trek me er toch niks van aan.
Waarschuw beheerder
hangt er maar net van af wie het zegt. Bij sommige mensen kan ik me heel erg druk over maken wat ze van me vinden. van anderen maakt het me geen hol uit!

:yes:

Waarschuw beheerder
:no: NOOIT :) Vroeger wel had ik echt zo'n sensor aan mn lijf hangen die dat soort dingen heel erg op pikte :S...

Maar tegenwoordig :no: Zolang het de waarheid is is het best...en als het een leugen is dan hebben ze alleen zichzelf daarmee ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Italo Ferrero op woensdag 17 mei 2006 om 09:42:
dat merk ik bij mezelf ook wel

jij hebt ook echt een pauperface! B)
Waarschuw beheerder
jij hebt ook echt een pauperface

sukkeltje :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heel soms, als het echt ergens over gaat kan ik me daar wel druk over maken en het ligt er ook aan om welke persoon het gaat. Maar over het algemeen maak ik me daar niet druk over.
Waarschuw beheerder
ik wel... :$

soms ook wel iets teveel...

Ze kunnen het zover bij me drijven dat ik overstuur ben en bij wijze van spreken niet/nooit meer buiten kom... :$

maar jah, zal ooit nog wel komen dat me dat niet meer boeit... (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Totaal niet.... heb wel andere dingen om je druk over te maken!

Waarschuw beheerder
donateur

en vanmorgen ging er ook een man tegen me tekeer over de telefoon, en toch voel ik me dan atlijd wel rot daarna!

Dat ik het niet goed heb kunnen doen, terwijl het niet echt mijn fout is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ligt eraan wat ze zeggen :)

Waarschuw beheerder
soms wel .
en soms niet ligt er aan wie het zegt.
als een vreemde zegt boeit mij het niet zo
Waarschuw beheerder
en vanmorgen ging er ook een man tegen me tekeer over de telefoon, en toch voel ik me dan atlijd wel rot daarna!

ohhh dat heb ik vaak zat, ik ben telemarketeer haha, dus krijg de vreemdste verwensingen naar mn hoofd, maar daar leer je op een gegeven moment wel mee omgaan..

Waarschuw beheerder
eerst had ik dat heel erg, en nu....
nee, niet echt meer, ik weet van me zelf wel beter dan dat
Waarschuw beheerder
hangt er van af wie het zegt.
Waarschuw beheerder
Ik laat het me niet beinvloeden.
Trek me er hoogstens wat vanaan op de manier dat ik de persoon in kwestie dan anders ga bekijken, maar niet mezelf.

Hangt er ook vanaf wie en als het achter je rug om is dan kan het me helemaal niets schelen. Zulke lui trek ik me helemaal niets van aan (Y)

Is het iemand die ik goed ken die me op een normale manier iets vertelt dan sta ik er open voor, maar dat betekend niet dat ik er ook echt wat mee doe :P

Waarschuw beheerder
je leeft voor jezelf niet voor een ander dus laat ze maar kletsen :D

maar ligt er aan wie het zegt en waarom :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doet me weining mensen zeggen zoveel laat maar kletsen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 10:40:
ligt er aan wie het zegt en waarom

idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ligt eraan wie het zegt:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 17 mei 2006 om 10:37:
Ik laat het me niet beinvloeden.

Mensen worden altijd wel beïnvloed, ookal denken ze van niet.

Ik trek me weinig aan van wat anderen over me zeggen, alleen heb ik wel een hekel aan zwartmakerij!!!
Ik ken één iemand die continu slecht over mij praat en daarmee mensen probeert te manipuleren/beïnvloeden.
Ik heb er een hekel aan, want ookal loopt diegene alleen maar leugens te verkondigen en zijn de mensen die het geloven net zo dom (of kennen me gewoon niet goed genoeg), het beïnvloedt toch de mensen die het te horen krijgen.
Dat is nu eenmaal de kracht van herhaling: als je maar vaak genoeg iets zegt...
Waarschuw beheerder
Het boeit me niej so veel wat andere zegge....
Maar sommige dingen die kunnen mij egt wel raken....
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 17 mei 2006 om 10:55:

Ik trek me weinig aan van wat anderen over me zeggen, alleen heb ik wel een hekel aan zwartmakerij!!!
Ik ken één iemand die continu slecht over mij praat en daarmee mensen probeert te manipuleren/beïnvloeden.
Ik heb er een hekel aan, want ookal loopt diegene alleen maar leugens te verkondigen en zijn de mensen die het geloven net zo dom (of kennen me gewoon niet goed genoeg), het beïnvloedt toch de mensen die het te horen krijgen.
Dat is nu eenmaal de kracht van herhaling: als je maar vaak genoeg iets zegt...

Idd..En daar ben ik het volkomen mee eens ;)
Waarschuw beheerder
zal me echt verotte wat andere van me denken ga me daar echt niet druk om maken zolang ik zelf maar beter weet :) er zijn maar een paar mensen van wie ik wat aan neem en die zijn maar op 1 hand te tellen :) en ligt deraan wat ze dan zeggen

Waarschuw beheerder
Alleen van mensen die dicht bij me staan.... van onbekenden boeit het me bijzonder weinig...

Waarschuw beheerder
zeer weinig! ik weet zelf wel wie ik ben :P
(alleen als het uit goede bedoeling is kan ik me er wat van aantrekken).
Waarschuw beheerder

Je hebt daar zelf invloed op.
En als jij wat minder stevig in je schoenen staat ben je er vatbaarder voor.
Heb me heus wel eens wat aangetrokken van praatjes van anderen.
Maar heb geleerd me daarvoor af te schermen en het me niet te laten beinvloeden.
Hoogstens denk ik erover na, maar als het geen sense maakt... dan gaat het het andere oor meteen weer uit ;)
het beïnvloedt toch de mensen die het te horen krijgen.

Andere mensen vaak wel ja, maar als je een beetje zelfkennis en zelfverzekerdheid hebt hoeft het jezelf niet te beinvloeden...

Waarschuw beheerder
het boeit me echt geen ene flikker wat mensen over me denken, ben heel wat gewent ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)Wicked Wieke op woensdag 17 mei 2006 om 09:53:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 11:16:
Alleen van mensen die dicht bij me staan.... van onbekenden boeit het me bijzonder weinig...

idd!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 17 mei 2006 om 11:30:
Andere mensen vaak wel ja, maar als je een beetje zelfkennis en zelfverzekerdheid hebt hoeft het jezelf niet te beinvloeden...

Het feit dat het andere mensen beïnvloedt is hetgeen wat me stoort. Zelf sta ik er toch wel boven en ga ik toch wel mijn gang. Het is alleen jammer dat mensen een verkeerd beeld kunnen krijgen van anderen door vuilpraterij van mensen, want het beïnvloedt mensen toch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 17 mei 2006 om 11:53:
Het feit dat het andere mensen beïnvloedt is hetgeen wat me stoort. Zelf sta ik er toch wel boven en ga ik toch wel mijn gang. Het is alleen jammer dat mensen een verkeerd beeld kunnen krijgen van anderen door vuilpraterij van mensen, want het beïnvloedt mensen toch.

Ja inderdaad, ben ik het mee eens :)
Kan ook erg naar zijn dat je jezelf dan moet gaan lopen verdedigen en dingen goedpraten.
Is iets waar ik niet snel aan zou beginnen, maar jammer is het wel :yes:
Waarschuw beheerder

Idd....
Waarschuw beheerder
Nee, want ik heb dit gedichtje.

Ik Ben Wie Ik Ben,
Ik Ben Niet Volmaakt
Ik Ben Niet Perfect
Maar Zo Ben Ik
Ik Weet Wie Ik Ben
Ik Weet Wat Ik Wil
Soms Ben Ik Druk
En Soms Ben Ik Stil
0m Mij Te Leren Kennen
Moet Je Dit Kunnen Leren:
Ik Ben Wie Ik Zijn Wil,
En Zo Moet Je Mij Maar Accepteren!!!!!!!!!!!

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op woensdag 17 mei 2006 om 12:16:
Ik Ben Wie Ik Ben,
Ik Ben Niet Volmaakt
Ik Ben Niet Perfect
Maar Zo Ben Ik
Ik Weet Wie Ik Ben
Ik Weet Wat Ik Wil
Soms Ben Ik Druk
En Soms Ben Ik Stil
0m Mij Te Leren Kennen
Moet Je Dit Kunnen Leren:
Ik Ben Wie Ik Zijn Wil,
En Zo Moet Je Mij Maar Accepteren!!!!!!!!!!!

:D *kuch* :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb schijt aan alles en iedereen!! Je kan beter over me lullen als van me vreten zeg ik altijd maar.
Waarschuw beheerder
Ik vind mezelf harstikke leuk en diegene die dat niet vindt moet niet met mij om willen gaan. Ik verander voor niemand!
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: zit dus ook meestal huilend in een hoekje, mocht je me zoeken :$
Waarschuw beheerder
Vroeger wel vaker...tegenwoordig wel eens...maar dat is af en toe ook wel goed dacht ik zo:jaja:

Hoe kijkt een ander tegen je aan?
Om je dat soms eens af te vragen...ja daar kan je alleen maar beter van worden(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op woensdag 17 mei 2006 om 12:53:
zit dus ook meestal huilend in een hoekje, mocht je me zoeken

:aai:

Maak me nooit zo druk om andermans mening..
Die van mijn beste vrienden onthou ik wel

Waarschuw beheerder
Alleen als ze te laf zijn om het recht in je bek te zeggen.

Waarschuw beheerder
Soms trek ik t me wel aan...maar meestal laat ik t gewoon t ene oor ingaan...andere eruit...is t makkelijkst..ga me niet opvreten over andermans mening!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op woensdag 17 mei 2006 om 09:45:
vrij weinig.. af en toe

Waarschuw beheerder
Totaaaaaaal NIET :no: zonder van mijn energie!

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me er wel druk om maken ja
hangt ervanaf wat er gezegd wordt, door wie en in welke situatie

Maak me dan meer druk om t feit van "waarom zeg je dat nou" dan dat ik me daadwerkelijk wat van de opmerkingen aan trek

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:39:
Maak me nooit zo druk om andermans mening..
Die van mijn beste vrienden onthou ik wel

Waarschuw beheerder
alleen als ze blijven zeiken..

maar dan word ik alleen maar kwaad om het gezeik en niet eens om wat er gezegt word...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Als het iets is wat bekenden hebben gezegt waarvan ik dacht dat het "vrienden" waren, doet mij dat wel wat! Maar dan zet ik die gedachten wel van mij af door te denken dat ze dus niet zo zijn zoals ik dacht dat ze waren (N)
Waarschuw beheerder
tjha, ligt eraan wat ze over me zegge...
de gene die iets over me zegge, ja die vind ik vaak niet zo heel erg aardig en daar heb ik dan ook al t enige over gezegt.. (vaak) van sommige verw8 je t ni, mja de waarheid is hard (en mag gezegt worde... zegge ze:S:P)
Waarschuw beheerder
eerst trok ik me altijd heel erg aan over wat mensen over mij zeiden.. maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen:no:
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan WIE t zegt en WAT er gezegt word...

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie het Zegt..:)

Waarschuw beheerder
helemaal niks, dat heb ik allang achter me gelaten :)

Waarschuw beheerder
ligteraan wie het zegt en wat iemand zegt.. :)

Waarschuw beheerder
Hangt ervan af wie het zegt. Als iemand iets slechts over me zeg die ik zowiezo al niet mag of interessant vind dan kan het me weinig schelen. Maar als iemand zoiets zegt waar ik heel veel om geef..tja dan zit ik er wel heel erg mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 17 mei 2006 om 15:36:
eerst trok ik me altijd heel erg aan over wat mensen over mij zeiden.. maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen

nou
heb ik dus net zo
al zit je de hele dag binnen
toch ben je degene die alles doet

tuulek (y)
wat ik echter nog triester vin
is mensen die je nooit gezien,zelfs niet eens gesproken heb
en die toch t vermogen hebben dingen te zeggen zogenaamd vol overtuiging dat t nix is
denk ik echt fakking zielepietjez
Waarschuw beheerder
ligt eraan wie het zegt...

iemand die ik niet ken en mij niet kent zal me weinig tot helemaal niets boeien van wat hij/zij vindt.
Waarschuw beheerder
ja mij boeit het wel benheel gevoelig voor dat soort dingen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 17 mei 2006 om 15:36:
maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen

Hier nog 1, word je hard van (Y)
Hier wordt zoveel over iedereen geluld en dus ook wel over mij, dat ik niet beter weet..

Enige wat ik me nog aantrek is als vrienden iets zeggen wat ze niet aanstaat :)

Waarschuw beheerder

Ja vooral als mensen iets over je horen, en daar meteen een oordeel over hebben. Maar aan de andere kant heb ik zoiets, dat zegt meer over hun dan over mij.
Ze lullen toch wel, en zo weet je in ieder geval dat je nog intressant bent :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ligt er maar net aan wie het zegt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op woensdag 17 mei 2006 om 09:55:
Sja, hangt er wel vanaf van wie het komt. En van niet belangrijke mensen is het ook niet leuk om commentaar te krijgen, maar ik trek me er toch niks van aan.

zoals bovenstaand :yes:

Waarschuw beheerder
Tuurlijk zeg je van niet...

maar het doet wel degelijk wat met je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:08:
hangt ervanaf wat er gezegd wordt, door wie en in welke situatie

:jaja: idd

Waarschuw beheerder
vaak trek ik me er niets van aan,
maar als me iets dwars zit laat ik het meestal niet merken..
Waarschuw beheerder
Ik trek het me wel aan als het familie of vrienden zijn, maar van de rest zal ik er niet warm of koud van worden....
Waarschuw beheerder
Eerder trok ik me er wel veel van aan.. Maar naar mate je groeit en meer ervaringen opdoet, veranderd dat wel.
Dan ga je daar wel veel makkelijker over nadenken!

Van mensen die nu dicht bij mij staan trek ik het me wel aan, van anderen doet het me niets..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 17 mei 2006 om 16:58:
Hangt ervan af wie het zegt. Als iemand iets slechts over me zeg die ik zowiezo al niet mag of interessant vind dan kan het me weinig schelen. Maar als iemand zoiets zegt waar ik heel veel om geef..tja dan zit ik er wel heel erg mee.

:jaja: Das bij mij ook zo

Waarschuw beheerder
Ja en nee.
Ligt er natuurlijk aan wie wat zegt en waarom.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen leven. Amen!

Waarschuw beheerder
Nee, en zo ben ik me hele leven al..
ben wel is onzeker over mezelf.
Maar dat hebben denk wel meer mensen. ik vind het niet echt belangrijk wat mensen van me vinden.

en al helemaal niet van mensen die ik niet eens ken..
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 13:12:
Ja en nee.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen

Daar sluit ik me bij aan!!
Waarschuw beheerder
Ja en nee.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen leven. Amen!

idd (Y)
Waarschuw beheerder
Ja, ik trek me er wel veel van aan.. bijv. kleren die niet mooi zijn ja dan ga je toch twijfelen..

Waarschuw beheerder
Ligt der aan wie en wat der over me gezegt word :P
Waarschuw beheerder
ik trek me niets van niemand aan. Ik doe mijn ding waar ik me gelukkig bij voel, en als andere mensen daar een probleem mee hebben dan is dat HUN PROBLEEM en niet het mijne...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Mik op donderdag 18 mei 2006 om 21:47:
ik trek me niets van niemand aan. Ik doe mijn ding waar ik me gelukkig bij voel, en als andere mensen daar een probleem mee hebben dan is dat HUN PROBLEEM en niet het mijne...

prescies

Waarschuw beheerder
ja teveel, maakt mn leven een stuk kutter
Waarschuw beheerder
Ja en nee.

Waarschuw beheerder
ik kan helemaal niet tegen kritiek,,
en ben heel onzeker over wat andere mensen over mij denken,,
mja,, dat heeft iedereen denk ik wel,, ook al geven ze het niet toe,,
Waarschuw beheerder
trek mij het tegenwoordig minder en minder aan, hangt natuurlijk ook vanaf wie die personen zijn.

Waarschuw beheerder
Tis beetje jammer dat sommige mensen niets beter te doen hebben dan zich te bemoeien met anderen ..
Waarschuw beheerder
Ben me er altijd wel erg bewust van, maar vind dat juist ook wel leuk om mee te spelen. Mensen vormen zo makkelijk een mening over je, je zet ze al snel op het verkeerde been.

Maar trek me er soms ook wel wat van aan, leg aan me bui...

Waarschuw beheerder
donateur
Tja nou ja, als bijv. mn beste vriendin zou zeggen dat ik aan het veranderen ben en het is niet echt positief, dan trek ik het me wel aan..

Maar als onbekenden tegen me iets zeggen, dan doe ik dat zeer zeker niet..
Waarschuw beheerder
Vaak wel jah :$ ik "hap" zeg maar snel zoals me vrienden zeggen whaha :P :)

Waarschuw beheerder
van onbekende niet..maar van me vrienden trek ik het wel beetje aan:$

Waarschuw beheerder
Van mensen waar ik veel om geef wel.
voor de rest denk ik maar zo

haters zijn je grootste fans

dus trek me er ook niks van aan

Waarschuw beheerder

Alleen als mensen iets voor me betekenen. Bijv.goede vrienden of familie en natuurlijk als ik me tot iemand aangetrokken voel :jaja:
Waarschuw beheerder
Laat me niet snel beïnvloeden.

Alleen mensen met wijze praat zetten mij goed aan het denken en kunnen mijn mening veranderen!
Waarschuw beheerder
Niet !! en daarbij ben je zoals je bent en als mensen daar moeite mee hebben dan hoeven ze ook geen vrienden of toffe gasten voor je te zijn
Waarschuw beheerder
Ik heb het gelukkig veel minder als eerst :)
Maar soms heb je het nog wel eens natuurlijk.. ben niet van steen ofzo :P

Waarschuw beheerder
Wel altijd gedaan maar tegenwoordig niet meer!
Als ze over je lullen ben je teminste nog interessant voor ze en meestal (eigelijk altijd) zijn ze geen haar beter :no:
Waarschuw beheerder
Bij onbekenden heb ik dat eigenlijk niet, maar bij bekenden des te meer :/

Waarschuw beheerder
ligt er aan hoe me bui is!:-)

Waarschuw beheerder
hangt ervanaf wie het zegt
als het iemand is om wie ik geef en waarvan ik hoop dat die ook om mij geeft doet het me zeker wat

anders nope niet echt,
Waarschuw beheerder
Nee.. Ligt er een beetje aan wie ut zegt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) Angel op woensdag 24 mei 2006 om 13:40:
Nee.. Ligt er een beetje aan wie ut zegt!

hahaha

:X:X:X

Waarschuw beheerder
Wa zitte hier veel jankerts shit!!!

Waarschuw beheerder
hebben jullie dat ook wel eens..?laatste aanpassing 17 mei 2006 10:00

ik denk erover na ja, maar me er druk om maken doe ik allee nals het iemand is waar ik veel om geef en een hechte band mee heb :)

Waarschuw beheerder
gaat niemand iets aan naast mijn vrienden wie ik ben.
als mensen over mij roddellen die ik niet of amper ken dan zegt dat eerder iets over hun eigen domme niveau.
dus nee ik trek me niks aan van mensen die geen enkel recht hebben om mij te bekritiseren of te veroordelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het ligt er wel aan wie het zegt jah, vroeger trok ik me het altijd heel erg aan ook van onbekenden wel. Maar dat is nu gelukkig stukken minder.
Waarschuw beheerder
Hangt ervan af wie het zegt.. als iemand iets slechts over me zegt die ik zowiezo al niet mag of interessant vind dan boeit t me nie zo, zegt dan meer over hun eigen onzekerheden en willen ze zich zo alleen maar beter voelen.. dat soort mensen komen zichzelf nog wel ns tegen!
Maar als iemand iets zegt waar ik heel veel om geef.. dan zit ik er toch wel mee ja..
Trok t me vroegah ook allemaal wel an van onbekenden maar dat heb ik nah nie echt meer..

Waarschuw beheerder
niet echt nee

Waarschuw beheerder
donateur
eerst trok ik me heel veel aan van wat anderen zeiden maar nu laat het me de meeste tijd koud,

zolang ze over me lullen en niet van me vreten is het ja goed

Waarschuw beheerder
Mensen die respectloos zijn, ook tegenover mij, daar wordt ik echt boos van

Waarschuw beheerder
boeit me eg geen ene reet wat n andah ovah me denkt en zegt ! ze kenne beetah ovah je lulluh dan van je vrete

Waarschuw beheerder
donateur
Hangt er vanaf wát ze over me zeggen. Maar eigenlijk trek ik me er te vaak wel wat van aan... :/
Zou ik echt eens minder moeten doen. Maargoed, makkelijker gezegd dan gedaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 02:17:
Maar eigenlijk trek ik me er te vaak wel wat van aan...

moet je maah gelijk afleren dan ! eerlijkheid kent geen tijd... mensen die achtah je rug lulle ....zijn walgelijke mensen!

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal waar ja!

Waarschuw beheerder
Het hangt er maar net vanaf wie het zeggen... Als het mensen zijn die ik niet ken of mij niet kennen, nou sorry maar dan interesseert t me echt geen reet :)

Waarschuw beheerder
nope trek er helemaal niets van aan! :no:

tenminste... je moet je eens indenken wat voor reacties ik kreeg toen ik er zo uit zag:

[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a00178e14f3176a901a016b95e4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VPIQIJAK[/img]

maar ook daar trok ik me niks van aan :no:
heb het toch 4 jaar zo gehad! :jaja:

dus niks van anderen aan trekken... (Y) ;)

Waarschuw beheerder
als ik die persoon goed ken, trek ik t me wel aan, alleen laat ik dat niet zo goed merken!

dan bedoel ik wel als dat er iets geroddeld wordt waar geen reet van klopt
als ik ergens niet tegen kan is t wel onrecht (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik trek me er geen kut van aan.. Ik ben zoals ik ben..
Ze lullen maar een eind weg.. Dan weet k nog dat ik besta :P

Waarschuw beheerder
donateur
® Terreur Liesjuuh - 100% Onschuldig O:)

Zie ik het goed? Helemaal KAAL?? :|

Aaargghhhhh :P Je ziet er nu echt 100000x beter uit :)

Edit* ff meerdere foto's bekeken van je kale tijd...maar t stond je eigenlijk best mooi :o

Dat zie je niet snel dat dat meisjes staat :)

Maar haar is beter ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 11:06:
maar ook daar trok ik me niks van aan
heb het toch 4 jaar zo gehad!

Ik heb je toen op Raving zien lopen en ik moet zeggen ik vond het echt super vet uitzien bij je :D
Waarschuw beheerder
als mensen wat over me zeggen wat dus echnie klopt wil ik me graag bewijzen dat het niet zo is..mja hoe doe je dat?:S

daar zit ik dan wel mee..
mja ik moet dan het beter weten..en die vooroordeel niet serieus nemen mja..:X

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat ze zeggen en welk persoon het is.
In het algemeen fok ik me er niet zo erg over op als een vreemde bijv. hoer roep ofzo.
Maar als een vriendin echt heel laf tegen me zou doen dan zou ik het mzelf wel persoonlijk aantrekken ja.
Maar ook niet zo erg dat ik er depri vanw ordt. Ga gewoon tegen die persoon in enzo:)

Waarschuw beheerder
Nee trek ik me niks van aan...alleen als hele goede vrienden iets zeggen dan denk ik er wel even over na... verder is het mijn leven en doe ik wat ik wil. Bemoei me ook niet met wat andere moeten doen en of het goed is wat ze doen.

Waarschuw beheerder
maak me er niet druk om... ik ben wie ik ben... neem me zoals ik ben rot anders lekker op... laat andere mensen ook in hun waarde....

Waarschuw beheerder
soms trek ik me er wel wat van aan
Waarschuw beheerder
lig eraan wie t zegge en wat er gezeg wordt!!
maar ik blijf ik en daar kan niemand wat aan veranderen :)
Waarschuw beheerder
doe lekker wat ik wil en wat een ander ervan denkt moet ie zelf maar weten...
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie het zegt
Waarschuw beheerder
Nope, ze doen hun best maar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Britt (F) op zaterdag 3 juni 2006 om 18:19:
Ligt eraan wie het zegt

Jep en ook de manier waarop.

Ik kon er vroeger erg slecht tegen, erg onzeker. Ik ben er harder door/voor geworden, soms interesseert het me echt niets, maar soms kunnen opmerkingen helemaal verkeerd vallen bij mij, als ze bv. als grapje bedoelt waren. Ik vind het moeilijk om de grapjes te onderscheiden van datgene wat mensen serieus menen, soms.

Waarschuw beheerder
donateur
ligt er idd aan wie t zegt en de manier waarop...
Waarschuw beheerder
Ik probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken.. want over iedereen word er gepraat. Dus lekker schijt aan hebben!

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat er word gezegt, en wie het zegt, maar meestal als k gelul hoor ga k ff verhaal halen bij diegene die het lult O:)
Waarschuw beheerder
tuurlijk wel een btje licht er ook aan wie het zecht maar kzou er niet voor veranderen als hun geen gelijk hebben

Waarschuw beheerder
NEUHJ! BOEIE TOCH!! I'j Wet ZelF Toch Het BestE En Wat De Rest Vindt [On-Intressante MenseN] FUCK THEM!

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur

mensen doen maar ga ik me echt niet druk om maken wat ze zeggen
Waarschuw beheerder
nee, ik heb echt scheit aan wat andere mensen over mij denken. als ik een dag geen zin heb om me op te maken of me haar te doen dan doe ik het niet en dan kan het me echt niet schelen wat anderen er van zeggen.

Waarschuw beheerder
ik trek het me wel aan wat ze zeggen ..maar ik lig er niet wakker van

Waarschuw beheerder
Als iemand iets zegt over mijn kleding o.i.d. interesseert het mij helemaal niks. Behalve als me vriend het zegt.

Maar als iemand iets negatiefs zegt over mijn karakter dan trek ik het me wel aan. En in welke mate ik het me aantrek is afhankelijk van hoe belangrijk die persoon voor mij is.

Waarschuw beheerder
ligt eraan wie het zegt en of het recht in mn gezicht wordt gezegd,als het achter mn rug om is wordt ik pissed,recht in je gezicht is oke

Waarschuw beheerder
Tuurlijk ben je er onbewust mee bezig. Maar ik kan goed relativeren. Ik zal me nooit aanpassen aan mensen; ja op sociaal niveau enigzins, je moet wel, maar qua kleding of gedrag, never ente nooit.

Ik heb een hekel aan massamensen, wil liever dat rare wijf zijn dat nooit mee doet met alle hippe kutjes, dan het meisje dat met iedereen meeloopt (N)

Ik heb ook weinig tot geen mensen om me heen nodig, dat scheelt... je hebt van die mensen wiens levensdoel het is om 300 vrienden te hebben, dat snap ik niet zo... Ik vind mezelf intressant genoeg :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken me eg nie verrotte wat een ander ovah me zegt of denkt

Waarschuw beheerder
eerst wel, nu niet meer, ik weet wie ik ben en wat ik waard ben en als een ander een andere mening heeft zit ik daar echt niet mee!Niet iedereen hoeft je aardig te vinden, zelf mag ik ook niet iedereen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen slecht geweten, dus wat er ook gezegd wordt, ik weet dat t niet iets slechts kan zijn
er zijn ook een hoop mensen die denken dat ik gek ben,.. en dat vind ik van hun ook
maar daar maak ik me niet druk om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 14 juni 2006 om 00:35:
dat ik gek ben,

dat is duidelijk niet zo maar dat je altijd gek doet is wel over duidelijk:9helaas lopen er maar weinig van jou soort rond..want dan zou er echt veel meer gelachen worden op deze zielige wereld waar mensen elkaar alleen maar kut en belachelijk willen maken om zich zelf beter voor te doen.je bent zoals je bent en wat een ander er van vind is hun probleem als je niemand kwaad doet met wie je bent is er niks aan de hand toch...en ik doe graag lekker gek mee en leef mijn leven en niet dat van een ander!!!!

Waarschuw beheerder
hebben jullie dat ook wel eens..?laatste aanpassing 17 mei 2006 10:00

ik leef me eigen leven, en trek me alleen wat aan van mensen die me dierbaar zijn, de rest wil ik best naar luisteren, maar doe er niks mee als ik denk dat dat niet nodig is
Waarschuw beheerder
nee doe ik niet heb je niks aan lekker je eigen leven lijden en genieten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst best wel .. maar tegenwoordig boeit 't me echt bijna nix meer :D ! En dat is ook 't beste denk ik !
Gewoon lekker doen waar jij zin in hebt (wel met je verstand erbij uiteraard) ; want mensen lullen tòch wel over je ! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 22:24:
ligt eraan wie het zegt en of het recht in mn gezicht wordt gezegd,als het achter mn rug om is wordt ik pissed,recht in je gezicht is oke

Ben ik het helemaal mee eens.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
NOPE!!Alleen wanneer mijn familie, moppie of echte vrienden iets zeggen. De rest kan me echt gestolen worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Weinig. Ik ben wie ik ben, en daar moet de rest maar genoegen mee nemen. Hebben ze daar problemen mee, dan is dat hun probleem.

Mensen die je juist niet nemen om wie je bent, die zijn jou in feite ook niet waard, en dus filteren ze zichzelf eigenlijk al uit je leven
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 02:24:
moet je maah gelijk afleren dan ! eerlijkheid kent geen tijd... mensen die achtah je rug lulle ....zijn walgelijke mensen!

ach, waarschijnlijk vinden ze je zo
interessant dat je de moeite waard bent om over
je te lullen :)

vroeger wel, maar boeit me echt geen reet meer :no:
moet er gewoon om lachen :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen praten te graag...
Waarschuw beheerder
je meot lekker zijn zoals je ben en je van niemand wat aantrekken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 02:05:
Mensen praten te graag...

vooral over anderen

verbeter de wereld en begin bij jezelf (y)

Waarschuw beheerder
Het ligt er aan wie het zegt en wat er gezegd wordt.

Waarschuw beheerder
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig..

Onbewust??? ik begin keihard te janken en loop gillend weg ........................................NOT.......maakt mij niet wat ze zeggen..als ze over me lullen zullen ze me wel belangrijk vinden
Waarschuw beheerder
wie get over mij te zeggen heeft. zegt mer wa ter wilt
bij mij kompt dit dan zo aan van =>> bla bla bla
zeur mer verder en verspil je tijd ! ! i don't care ! ! :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 11:06:
tenminste... je moet je eens indenken wat voor reacties ik kreeg toen ik er zo uit zag:
maar ook daar trok ik me niks van aan
heb het toch 4 jaar zo gehad!

Kijk dát is jezelf zijn en doen wat je ZELF wilt.

Vroeger was ik ook zo, ik trok me alles aan wat tegen me gezegd wordt, als mensen lachten was het altijd over mij, en alles wat ik deed was fout.
Nu niet meer, door de dingen die ik meegemaakt heb ben ik sterker geworden. Mensen geloven nu niet meer dat het me echt niet meer raakt. Moest laatst bij een leraar komen omdat ik altijd grote bek heb enzo en die leraren die schelden me onderhand voort uit voor trut weet ik het allemaal, en d'r gaan vet veel roddels over mij door school, of ik me daar nou wérkelijk niets van aantrek. En hij geloofde me gewoon niet.. Maar toen heb ik gezegd dat ik zelf wist dat ik er niks om gaf en dat ik hem daarvan niet hoef te overtuigen..
Ik weet zelf allemaal hoe het zit
en anderen die laat ik maar lekker lullen :)

Ze kunnen me maar op 1 ding raken.. Over mijn vrienden/familie lullen, en dan vooral over mijn vader omdat die 10jaar geleden overleden is en die hebben ze allemaal niet gekent. DAN trek ik me er wel wat van aan, maar ga ik niet zitten kniezen nee dan pak ik ze terug. Soms wordt ik dan agressief ik woorden, maar meestal in daden.. En dan merken ze vanzelf hoe het afloopt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja hoor, trek me er niet altijd wat van aan, maar soms toch echt wel

Waarschuw beheerder
I simply don't care

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 15:03:
ja hoor, trek me er niet altijd wat van aan, maar soms toch echt wel

Waarschuw beheerder
jup jammer genoeg wel :s
Waarschuw beheerder
Helaas wel. Vooral als het dingen zijn die echt totaal niet kloppen. Snap sowieso niet zo goed wat mensne bezielt om zoveel met anderen bezig te zijn en zo snel te oordelen, maar goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 21:23:
jup jammer genoeg wel

zelfde
al kan ik me er de laatste tijd wel redelijk goed over zetten. het ligt er ook aan om wie het gaat en wat diegene zegt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 06:58:
Het ligt er aan wie het zegt en wat er gezegd wordt.

Waarschuw beheerder
interesseert me eg geen ene reet wat ze ovah me lulle of denke
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ebben jullie dat ook wel eens..?

Ze mogen alles over me zeggen, als het zo is.
Dingen zeggen die niet waar zijn, dat vind ik wel jammer.

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk erger je je eraan, maar ik heb altijd zoiets van ik weet het nog altijd het beste.. denk maar zo, mensen kletsen graag he
Waarschuw beheerder
Soms kan je er nog wel boven staan!

Het ligt eraan in hoeverre het gaat...Soms kan het gewoon echt de spuigaten uitlopen....geloof me!!!

Je hebt echt zieke mensen op deze wereld!

Waarschuw beheerder
wel gedaan nu niet meer!!!

denk dat iedereen wel eens in zulke situatie,s is gekomen

en denk ok niet dat het altijd negatief hoeft te zijn wat ze over je zeggen

juist die mensen die over je lullen moet je gewoon boven staan ...je weet zelf wel beter en hun verspillen tijd en energie aan je terwijl je er niet om vraag

dus denk dat die mensen die zo graag lullen over en ander

umhhh tja hoe zal ik dat nou zeggen weet je ik zeg maar niets

Waarschuw beheerder
ken me eg weinag interesseren

Waarschuw beheerder
Dat zal aan mijn reet roesten!

Waarschuw beheerder
donateur

ligt eraan wie het zegt

er zijn maar een paar mensen wiens mening echt belangrijk is voor mij
de rest...boeit me niet wat ze van me vinden
als ze me niet mogen moeten ze opdonderen

me vrienden weten wie ik ben en waar ik voor sta.

Waarschuw beheerder
tja tijdje geleden wel... nu niet meer..
als die mensen over me lullen hebben ze zelf geen leven!
Denk alleen als super goeie vrienden wat zullen zeggen dat ik het me dan wel aantrek maar door andere mensen echt niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
als mensen over je lullen ben je de moeite waard om over te spreken/praten al is het soms negatief dan is het jalozie en positief is het een voorbeeld.

ik lig er niet wakker van blyf je zelf.hou de eer aan je zelf daar beryk je het meeste meee
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat er gezegd wordt en door wie!
Maar sommige dingen waar je heel zeker over bent van jezelf zijn moeilijker te raken, dingen waar je idd al ''onzeker'' over bent.... ja daar denk je dan wel ff over na!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
nope, dikke lul

anders had ik hier op pf ook al lang niet meer zoveel als vrijwilliger gedaan

Waarschuw beheerder
niet echt maar het is natuurlijk nooit leuk als het iets negatiefs is
Waarschuw beheerder
ligt er aan wie het zegt..maar meestal denk ik daar nog wel even over na ja..maar moet zeggen dat ik me derna weinig intereseer in die uitspraken..ze doen maar wat ze niet laten kunnen..ik weet wel beter

Waarschuw beheerder
Echt niet :) Ik ben wie ik ben, vind mezelf prima ;)
Ik doe wat ik doe, en zo moeten mensen mij accepteren!
En woorden raken me totaal niet... Ben niet arrogant maar heb gewoon zelfrespect :jaja: Dat zou iedereen moeten hebben (F)
Waarschuw beheerder
Als mensen iets over mijn uiterlijk of kleding zeggen, denk ik weleens: moet dat nou?
Maar:
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 01:37:
Ze kunnen me maar op 1 ding raken.. Over mijn vrienden/familie lullen

ja precies...
Ook mensen die me dierbaar zijn, menen weleens dat ze zomaar een kutopmerking over iemand anders om wie ik veel geef kunnen maken, en dat trek ik me aan ja.
Laat iedereen in zijn waarde.
Waarschuw beheerder
Nee helemaal niks :)..
MAAR ; Ligt eraan ,om wat het gaat , zoals me familie/vrienden , dan wel !
Beetje zoals hierboven staat :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mij boeit t totaal NIET wat anderen denken of zeggen!

Waarschuw beheerder
donateur
meestal trek ik me er geen ene moer van aan
maar een paar personen die kunnen me nu echt raken:S
en dat vind ik doodeng:(

Waarschuw beheerder
Mij boeid het niej veel..
Om sommige dingen kan ik me wel druk maken maarjah moet ik niej doen .. Wordt alleen maar erger dan..
Waarschuw beheerder
dat merk ik bij mezelf ook wel, dat ik soms om het "ringste geringste " mezelf kan opnaaien..

Ik ook ...
Waarschuw beheerder
bij mij isset:
Ik wil graag dat mensen mij aardig vinden en zal daar dan ook wel wat voor doen..maar als ze me dan niet nemen zoals ik ben dan heb ik iets van : screw you

Waarschuw beheerder
nee geen reet.
ik luister naar adviezen, sla het op. doe er pas wat mee als ik het al anders heb gedaan. Ik leer graag door mijn eigen ervaringen en fouten. Als iemand mij niet accepteert om hoe ik ben dan vind ik het niet eens de moeite waard om er aandacht aan te besteden.

Blijf liever mezelf en laat me niet door andere meeslepen. Mensen waarderen mijn instelling omdat ik in hun ogen leuk ben om mijn eigen kwaliteiten.

Ben vroeger veel buiten gesloten omdat ik niet de kleding droeg die hun droegen, niet van dezelfde muziek en jongens hield. Ik ben hun dankbaar want echt nu ben ik sterker geworden en wat een ander van me vind moet ie zelf weten, ik laat hun probleem niet mijn probleem worden.

Waarschuw beheerder
ligt er aan wie het zegt en wat die dan zegt, een algemene opmerking is dus niet op zn plaats hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 03:47:
ligt er aan wie het zegt en wat die dan zegt

:)
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat er gezegt wordt natuurlijk. Sommige dingen blijven je wel bij, maar meestal hebben de mensen zelf het lef niet om in je gezicht te zeggen wat ze van je denken. Het intresseert me gewoon totaal niet wat mensen willen zeggen. Als ze er blijer van worden om dingen over mij te zeggen, gaan ze gerust hun gang maar.
Maar sommige dingen gaan wel eens te ver, en ja dan kan ik het me inderdaad wel erg aantrekken, maar dat ligt eraan wie het zegt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 03:42:
ik laat hun probleem niet mijn probleem worden.

(Y)

Waarschuw beheerder
Ze doen maar trek me er toch niks van aan :cheer:

Dat die sukkels een leven gaan zoeken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 23:02:
tja tijdje geleden wel... nu niet meer..
als die mensen over me lullen hebben ze zelf geen leven!
Denk alleen als super goeie vrienden wat zullen zeggen dat ik het me dan wel aantrek maar door andere mensen echt niet meer.

ik ook :)!
Waarschuw beheerder
licht er aan wie het zegt.. wat ze zeggen en 0p welke manier..

Waarschuw beheerder
Trek me er geen donder van aan ;) Komt niet vaak voor dat mensen over me lullen.

En die mensen die dat wel doen heb ik schijt aan
moeten maar een leven zoeken en hun energie ergens anders in gaan steken.
Waarschuw beheerder
Vroeger kon ik me er wel druk over maken! Maar nu niet meer hoor..mensen die over je lullen hebben maar een saai leven, en daar moet je gewoon schijt aan hebben:)

Waarschuw beheerder
Nee.. Als ze wat te zeiken hebben moeten ze het maar recht in mn gezicht zeggen.. Dus gewoon schijt eraan! Be yourself..
Waarschuw beheerder
donateur
nee interesseerd me geen reet wat anderen zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 1 september 2006 om 08:19:
Ligt eraan wat er gezegt wordt natuurlijk. Sommige dingen blijven je wel bij, maar meestal hebben de mensen zelf het lef niet om in je gezicht te zeggen wat ze van je denken. Het intresseert me gewoon totaal niet wat mensen willen zeggen. Als ze er blijer van worden om dingen over mij te zeggen, gaan ze gerust hun gang maar.
Maar sommige dingen gaan wel eens te ver, en ja dan kan ik het me inderdaad wel erg aantrekken, maar dat ligt eraan wie het zegt.

Precies :respect:

Waarschuw beheerder
hangt er idd vanaf wat er gezegt wordt, maar over het algemeen trek ik me er vrij weinig van aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 1 september 2006 om 08:19:

Jah.. idd.. sommige dingen wel..
Echt beledigende dingen.. (waarbij miss de ander wel een grap maakt, ) kan mij bij blijven :S

Maar, als mensen over mij gaan praten, vind ik ze zielig, en als ik erachter kom, spreek ik ze erop aan :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik begin nu steeds meer te leren om mezelf minder aan te trekken hoe mensen over me denken, maar ik heb echt een tijd gehad dat ik me er gigantisch druk over maakte, kon mezelf daardoor helemaal gek maken...

Waarschuw beheerder
Ligt eraan..:)
Door 'wie' en 'wat' er word gezegd..
Als er onterrecht iets over mij gezegd word,
kan ik soms wel es nijdig worden ja!
Maar het beste is om je er niks van aan te trekken,
je maakt jezelf alleen maar gek..
And so what?! Laat ze lekker lullen, jij weet beter, toch? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig

Dat zou idd kunnen, maar mij interesseert het ECHT geen donder wat mensen over mij zeggen!!, en trek me daar dus ook echt helemaal geen reet van aan!
Ben er dus ook niet onbewust mee bezig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vaak zit er een reden achter als mensen over je praten.
Hebben hun meer een probleem als jij.

En als vrienden over me praten , vind ik niet erg zolang ze het ook maar tegen mij zeggen, want alleen dan kan je er iets mee.

Tja weet je iedereen praat over iedereen, als er een keer iets goeds gezegd wordt over iemand dan maakt het niets uit , maar iets negatiefs is vaak een groot probleem.

En onredelijke dingen daar maak ik me al helemaal niet druk om. Jij weet toch beter?
Leuk is anders, maar denk dat het probleem dan toch bij de ander ligt.
Waarschuw beheerder

dat merk ik bij mezelf ook wel, dat ik soms om het "ringste geringste " mezelf kan opnaaien..

hehe 8) dat herken ik wel.. vroeger hak da heel erg :9 maar nu hek er gewoon schijt aan, zolang ze t niet recht in me gezicht zeggen, ga ik me er ook niet meer over opnaaiuh..
Voor sommige mensen is mijn leven nou eenmaal interessanter o:) :9

Waarschuw beheerder
donateur
ligt er aan wat ze zegge

Waarschuw beheerder
lig er ook niet wakker van
Waarschuw beheerder
Minder interessante vraag dan "trek jij je veel aan wat anderen eventueel over je kunnen/zullen gaan denken/zeggen?"

:p

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat ze zeggen.
Over Sommige dinge work toch wel boos.

Maar voor de rest niet echt

Waarschuw beheerder
Iedereen die zegt dat het ze niks kan schelen die liegt.
Vooral mensen die je vertrouwt, of waar je van houd die spelen wel mee.....

Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden was ik nog heel onzeker, werd veel gepest en kopieerde daardoor een populaire om zelf ook aardig gevonden te worden, dat had alleen een negatief effect en ik ben dan ook vier jaar lang gepest. Ik luisterde rap en alles, maar vond het niet mooi, maar iedereen uit me klas luisterde het en ik zou er misschien niet bij horen als ik het niet deed. Die instelling heb ik nu gelukkig niet meer sinds anderhalf jaar.. Door mijn vrienden nu en vooral door mijn vriend ben ik steeds zekerder geworden. Ik draag nu wat ik mooi vind, ik luister nu wat ik mooi vind, en ik ben blij met hoe ik ben. Dat staal ik ook uit, en ik merk dat de mensen me nu ineens wél gaan accepteren.. Ik zit beter in me vel en dat straal ik uit.. En dat heb alleen maar een positief effect.
Waarschuw beheerder
boeit me helemaal niks meer, in het verleden trok ik me wel veel aan van wat anderen over me zeiden, maar het is gewoon een stuk makkelijker om het niet te doen, lekker laten lullen als ze dat graag doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
eerst vond ik het wel erg, maar ga maar eens bedenken waarom ze dat doen..;)

ik denk dat mensen dat uit onzekerheid doen.
mensen hier hebben gewoon veel luxe en willen vaak meer..daardoor worden ze egoistisch.

iedereen wil het liefst aardig en leuk gevonden worden.
sommige mensen kwetsen anderen om er zelf beter door gevonden te woren.. die worden gewoon gezien als stoer..:S

moet je nagaan wat voor vrienden je dan zou hebben, als ze dat over andere mensen zeggen, waarom dan niet over jou.

vergelijk het maar eens met landen waar ze alleen elkaar hebben, helemaal geen luxe.
juist die mensen zijn blij met wat ze WEL hebben.

Waarschuw beheerder
Tot vorig jaar had ik echt schijt an alles en iedereen. Was hard voor de mensen om me heen, maar ook voor mezelf. Ben het afgelopen jaar een beetje veranderd O:) en sinds dien maakt het me van bepaalde mensen WEL uit wat ze van me vinden. Word door bepaald gedrag van sommige mensen (waar ik veel omgeef) zelfs onzeker :o
Dat is best wennen. Alleen ik vind eht alleen maar positief.

Als ik mokkels in een discotheek tegen kom. En ze zitten me arrogant aan te kijken, kan ik daar niet echt niet mee zitten.
Waarschuw beheerder
indd sgijt aan de rest, egt ik trek me van niemand wa aan tot ergenis van mn ouders :nee:

Waarschuw beheerder
nee stoor ik me niet aan...

Zegt meer over die persoon dan over mij

Waarschuw beheerder
Ligt er idd aan wie het zegt.. en op welke manier!
Anders stoor ik me er niet echt aan,, maar het is
nooit leuk als het iets negatiefs is.

Je kent jezelf het beste!

Waarschuw beheerder
Als het terecht is, kan ik het wel hebben (ook al is het nooit leuk natuurlijk) Maar als het leugens zijn, voel ik me gekwetst en ga ik (weer :s) mezelf verdedigen! :/

Waarschuw beheerder
eerst wel maar nu echt niet meer.
heb er voort schijt aan

mensen moeten me maar accpeteren hoe dat ik ben en anders gewoon oprotten
voor hen 10 anderen

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan wie het zegt en op wat voor manier
Waarschuw beheerder
*Zie onderschrift profielfoto* (Y)

Waarschuw beheerder
Nee, zo'n beetje elke dag op m'n werk hoor ik wel dingen over me.. moet je gewoon schijt aan hebben :yes:

Je moet gewoon jezelf blijven en je ding blijven doen, en niet je leven laten leiden door andere mensen, ieder mens is uniek toch ;)

Waarschuw beheerder
ligt aan situatie, maar eigenlijk wel, al zeg ik t niet graag.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 16:21:
Echt niet Ik ben wie ik ben, vind mezelf prima
Ik doe wat ik doe, en zo moeten mensen mij accepteren!
En woorden raken me totaal niet... Ben niet arrogant maar heb gewoon zelfrespect Dat zou iedereen moeten hebben

of je hebt een sterke opvoeding genoten..of ik denk maar van righttt..

voorbeeld...
want als we jou eens zouden omtoveren tot pispaal van de klas..en iedereen is tegen jou..en zijkt je elke dag af..net zolang tot je breekt..
dan is het zo gedaan met je zelf respect..

dus de quote"ik heb gewoon zelfrespect" is arrogant..

maar ik kan het prima hebben als er butte shit gezecht wordt..zolang het maar onderbouwd is..
als iemand loze kreten gaat uitslaan..dan ben je gewoon dom..en geneens een trieste gedachte waard(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neuh niet echt eigelijk... soms wel van de mensen waar ik veel om geef :jaja:

Waarschuw beheerder
:no: niet echt eigelijk..

Waarschuw beheerder
mij boeit het niet... ik vind het wel grappig dat mensen dat zo'n doelloos leven hebben dat ze zich dan met die van mij gaan bemoeien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik trek me er altijd wel wat van jah

Waarschuw beheerder
Ik trek me eigenlijk vrijsnel aan wat mensen van me vinden!. ik denk er heel lang over na. maar ik doe er veder niks mee. ik blijf gewoon me eige. als mensen me niet mogen. pech voor hun. ik ben me eige. ik luister wel naar hun commetaar. denk er opok wel over na. maar na een tijdje is het weer me oor uit :)

Waarschuw beheerder
:no:
alleen als het iemand is die me heel dierbaar is die het zegt,dan trek ik het me wel aan

Waarschuw beheerder
Hangt een beetje van m'n stemming af:S maar weet dan ook meteen dat dat probleem meer bij mezelf dan bij een ander ligt.:D
Waarschuw beheerder
ahahah helemaal niet!! ze lullen maar een heel eind weg!
een paar jaar geleden deed ik dat nog wel!
maar nu heb ik zoiets van "ze nemen me maar zoals ik ben"
doe je dat niet ken je oprotten:rot:
en met mijn vrienden kan ik gewoon alles bespreken dus daar maak ik me al helemaal niet druk om!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan wie het zegt, van een vreemde boeit het me niet tot vrij weinig. Van een goede bekende zou ik me wel redelijk aantrekken ja.

Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer: :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van missgreeneye op donderdag 5 oktober 2006 om 18:46:
ahahah helemaal niet!! ze lullen maar een heel eind weg!
een paar jaar geleden deed ik dat nog wel!
maar nu heb ik zoiets van "ze nemen me maar zoals ik ben"
doe je dat niet ken je oprotten
en met mijn vrienden kan ik gewoon alles bespreken dus daar maak ik me al helemaal niet druk om!!!!

oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop:vaag: :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee..
Eerst deed ik dat wel, trok het mezelf echt aan. Van onbekenden, iedereen.

Nu alleen van dierbaren, die weten echter ook hoe ik in elkaar zit :)
Waarschuw beheerder
Je kunt je er niks van aantrekken maar het gaat natuurlijk wel om wat er wordt gezegd of je het je uberhaupt zou aantrekken of niet.

Struisvogels.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:04:
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop

zo, waarom vertel je me dat pas op pf en net niet?? wist niet dat je er last van had... jij voelt je dan wel snel aangesproken zeg!! (jij boeit MIJ niet, dus maak me ook absoluut niet druk om de dingen die jij zegt, doet of vind)

Waarschuw beheerder
dat ze over me lullen boeit me echt niet..vind het wel leuk als ik dan de grote verhalen (lees roddels) hoor..doe er zelfs graag een schepje bovenop.

Ik vind het wel belangrijk wat mensen in mijn directe omgeving vinden van de dingen die ik doe en meemaak. Luister dan naar wat zij ervan vinden en probeer zo tot een beeldvorming te komen..twee weten meer dan een toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:04:
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop

Wat ben je voor een type zeg! Volgens mij ben jij een grote ruziezoekster! Mij zat je ook al in een privebericht de tyfus uit te schelden.... Je doet je naam wel eer aan! Wat ben jij zielig zeg!! :rot:

Waarschuw beheerder
blijkbaar toch we anders zou je niet reageren als ik langs loopn, maar oke prima volgende keer vraag ik het wel gelijk;)

Waarschuw beheerder
ligt er een beetje aan wie wat over mij te zeggen heeft, maar meestal boeit t me niet meer zo :)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat diegene heeft te zeggen en wie het is! :)
Waarschuw beheerder
ligt eraan wie het precies zegt.
en wat er gezegt wordt.

Waarschuw beheerder
Als het iemand is die ik in mijn hart heb gesloten dan trek ik het me zeker aan.
Bij mensen die ik niet mag/niet ken/me niet intereseren..dan niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 19:34:
hangt er idd vanaf wat er gezegt wordt, maar over het algemeen trek ik me er vrij weinig van aan.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 09:29:
blijkbaar toch we anders zou je niet reageren als ik langs loopn, maar oke prima volgende keer vraag ik het wel gelijk

zoals ik al zei je voelt je aangesproken... ennuh blijkbaar trek jij je er wel heeeel veel van aan :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van missgreeneye op woensdag 18 oktober 2006 om 10:57:
zoals ik al zei je voelt je aangesproken... ennuh blijkbaar trek jij je er wel heeeel veel van aan

Joh laat die meid lekker gaan, ze is het niet waard. Een heel zielig en gek kind! :S
Waarschuw beheerder
Zal me aan mijn reet roesten wat een ander over me zegt of van me denkt.

Van de mensen die belangrijk voor me zijn weet ik hoe ze over me denken (L)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie
ene keer heb ik zin om te dicussieren, andere keer zal het me een worst wezen.
Waarschuw beheerder
Neej het kan mij niet zoveel boeie eigenlijk :D. Ik bepaal zelf nog altijd wie mij weet te raken en wie niet :D (van mijn vader geleerd, de meest wijze les ooit)

Waarschuw beheerder
trek me er niet veel van eigenlijk, tenzij er een leuke disccusie uit kan komen natuurlijk
mensen doen en denken maar een end heen

Waarschuw beheerder
jah!

Waarschuw beheerder
Ja jammer genoeg trek ik me het best wel aan :(

Waarschuw beheerder
Hm niet echt eigenlijk :\