dat merk ik bij mezelf ook wel
Ik laat het me niet beinvloeden.
Mensen worden altijd wel beïnvloed, ookal denken ze van niet.
Ik trek me weinig aan van wat anderen over me zeggen, alleen heb ik wel een hekel aan zwartmakerij!!!
Ik ken één iemand die continu slecht over mij praat en daarmee mensen probeert te manipuleren/beïnvloeden.
Ik heb er een hekel aan, want ookal loopt diegene alleen maar leugens te verkondigen en zijn de mensen die het geloven net zo dom (of kennen me gewoon niet goed genoeg), het beïnvloedt toch de mensen die het te horen krijgen.
Dat is nu eenmaal de kracht van herhaling: als je maar vaak genoeg iets zegt...
Mensen worden altijd wel beïnvloed, ookal denken ze van niet.
het beïnvloedt toch de mensen die het te horen krijgen.
hangt er maar net van af wie het zegt. Bij sommige mensen kan ik me heel erg druk over maken wat ze van me vinden. van anderen maakt het me geen hol uit!
Alleen van mensen die dicht bij me staan.... van onbekenden boeit het me bijzonder weinig...
Andere mensen vaak wel ja, maar als je een beetje zelfkennis en zelfverzekerdheid hebt hoeft het jezelf niet te beinvloeden...
Het feit dat het andere mensen beïnvloedt is hetgeen wat me stoort. Zelf sta ik er toch wel boven en ga ik toch wel mijn gang. Het is alleen jammer dat mensen een verkeerd beeld kunnen krijgen van anderen door vuilpraterij van mensen, want het beïnvloedt mensen toch.
Ik Ben Wie Ik Ben,
Ik Ben Niet Volmaakt
Ik Ben Niet Perfect
Maar Zo Ben Ik
Ik Weet Wie Ik Ben
Ik Weet Wat Ik Wil
Soms Ben Ik Druk
En Soms Ben Ik Stil
0m Mij Te Leren Kennen
Moet Je Dit Kunnen Leren:
Ik Ben Wie Ik Zijn Wil,
En Zo Moet Je Mij Maar Accepteren!!!!!!!!!!!
hebben jullie dat ook wel eens..?
eerst trok ik me altijd heel erg aan over wat mensen over mij zeiden.. maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen
maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen
Sja, hangt er wel vanaf van wie het komt. En van niet belangrijke mensen is het ook niet leuk om commentaar te krijgen, maar ik trek me er toch niks van aan.
Hangt ervan af wie het zegt. Als iemand iets slechts over me zeg die ik zowiezo al niet mag of interessant vind dan kan het me weinig schelen. Maar als iemand zoiets zegt waar ik heel veel om geef..tja dan zit ik er wel heel erg mee.
Alleen van mensen die dicht bij me staan.... van onbekenden boeit het me bijzonder weinig...
Ja en nee.
Ligt er natuurlijk aan wie wat zegt en waarom.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen
Ja en nee.
Ligt er natuurlijk aan wie wat zegt en waarom.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen leven. Amen!
trek mij het tegenwoordig minder en minder aan, hangt natuurlijk ook vanaf wie die personen zijn.
hebben jullie dat ook wel eens..?laatste aanpassing 17 mei 2006 10:00
Ligt eraan wie het zegt
dat ik gek ben,
hebben jullie dat ook wel eens..?laatste aanpassing 17 mei 2006 10:00
moet je maah gelijk afleren dan ! eerlijkheid kent geen tijd... mensen die achtah je rug lulle ....zijn walgelijke mensen!
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig..
tenminste... je moet je eens indenken wat voor reacties ik kreeg toen ik er zo uit zag:
maar ook daar trok ik me niks van aan
heb het toch 4 jaar zo gehad!
ebben jullie dat ook wel eens..?
Ze kunnen me maar op 1 ding raken.. Over mijn vrienden/familie lullen
dat merk ik bij mezelf ook wel, dat ik soms om het "ringste geringste " mezelf kan opnaaien..
Ligt eraan wat er gezegt wordt natuurlijk. Sommige dingen blijven je wel bij, maar meestal hebben de mensen zelf het lef niet om in je gezicht te zeggen wat ze van je denken. Het intresseert me gewoon totaal niet wat mensen willen zeggen. Als ze er blijer van worden om dingen over mij te zeggen, gaan ze gerust hun gang maar.
Maar sommige dingen gaan wel eens te ver, en ja dan kan ik het me inderdaad wel erg aantrekken, maar dat ligt eraan wie het zegt.
Ligt eraan wat er gezegt wordt natuurlijk. Sommige dingen blijven je wel bij, maar meestal hebben de mensen zelf het lef niet om in je gezicht te zeggen wat ze van je denken. Het intresseert me gewoon totaal niet wat mensen willen zeggen. Als ze er blijer van worden om dingen over mij te zeggen, gaan ze gerust hun gang maar.
Maar sommige dingen gaan wel eens te ver, en ja dan kan ik het me inderdaad wel erg aantrekken, maar dat ligt eraan wie het zegt.
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig..
dat merk ik bij mezelf ook wel, dat ik soms om het "ringste geringste " mezelf kan opnaaien..
sommige mensen kwetsen anderen om er zelf beter door gevonden te woren.. die worden gewoon gezien als stoer..
Echt niet Ik ben wie ik ben, vind mezelf prima
Ik doe wat ik doe, en zo moeten mensen mij accepteren!
En woorden raken me totaal niet... Ben niet arrogant maar heb gewoon zelfrespect Dat zou iedereen moeten hebben
ahahah helemaal niet!! ze lullen maar een heel eind weg!
een paar jaar geleden deed ik dat nog wel!
maar nu heb ik zoiets van "ze nemen me maar zoals ik ben"
doe je dat niet ken je oprotten
en met mijn vrienden kan ik gewoon alles bespreken dus daar maak ik me al helemaal niet druk om!!!!
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen
maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig
zoals ik al zei je voelt je aangesproken... ennuh blijkbaar trek jij je er wel heeeel veel van aan