hebben jullie dat ook wel eens..?
Als het iets is wat bekenden hebben gezegt waarvan ik dacht dat het "vrienden" waren, doet mij dat wel wat! Maar dan zet ik die gedachten wel van mij af door te denken dat ze dus niet zo zijn zoals ik dacht dat ze waren (N)
donateur
eerst trok ik me altijd heel erg aan over wat mensen over mij zeiden.. maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen
nou
heb ik dus net zo
al zit je de hele dag binnen
toch ben je degene die alles doet
tuulek
wat ik echter nog triester vin
is mensen die je nooit gezien,zelfs niet eens gesproken heb
en die toch t vermogen hebben dingen te zeggen zogenaamd vol overtuiging dat t nix is
denk ik echt fakking zielepietjez
ligt eraan wie het zegt...
iemand die ik niet ken en mij niet kent zal me weinig tot helemaal niets boeien van wat hij/zij vindt.
iemand die ik niet ken en mij niet kent zal me weinig tot helemaal niets boeien van wat hij/zij vindt.
maarja ik woon in een dorp waar zowiezo heel veel gerrodeld word.. en het kan me eignelijk niets meer schelen
Hier nog 1, word je hard van
Hier wordt zoveel over iedereen geluld en dus ook wel over mij, dat ik niet beter weet..
Enige wat ik me nog aantrek is als vrienden iets zeggen wat ze niet aanstaat
Ja vooral als mensen iets over je horen, en daar meteen een oordeel over hebben. Maar aan de andere kant heb ik zoiets, dat zegt meer over hun dan over mij.
Ze lullen toch wel, en zo weet je in ieder geval dat je nog intressant bent
laatste aanpassing
Sja, hangt er wel vanaf van wie het komt. En van niet belangrijke mensen is het ook niet leuk om commentaar te krijgen, maar ik trek me er toch niks van aan.
zoals bovenstaand
Hangt ervan af wie het zegt. Als iemand iets slechts over me zeg die ik zowiezo al niet mag of interessant vind dan kan het me weinig schelen. Maar als iemand zoiets zegt waar ik heel veel om geef..tja dan zit ik er wel heel erg mee.
Alleen van mensen die dicht bij me staan.... van onbekenden boeit het me bijzonder weinig...
Ja en nee.
Ligt er natuurlijk aan wie wat zegt en waarom.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen
Daar sluit ik me bij aan!!
Ja en nee.
Ligt er natuurlijk aan wie wat zegt en waarom.
Kan me er niet meer druk om maken wat mensen van me vinden die me totaal niet kennen. De mensen die me boze blikken toewerpen op stap die ik alleen van naam ken die moeten zelf maar eens gaan nadenken over hun eigen leven. Amen!
idd
Ja, ik trek me er wel veel van aan.. bijv. kleren die niet mooi zijn ja dan ga je toch twijfelen..
trek mij het tegenwoordig minder en minder aan, hangt natuurlijk ook vanaf wie die personen zijn.
trek mij het tegenwoordig minder en minder aan, hangt natuurlijk ook vanaf wie die personen zijn.
Alleen als mensen iets voor me betekenen. Bijv.goede vrienden of familie en natuurlijk als ik me tot iemand aangetrokken voel