Partyflock

Forumonderwerp · 873748
Waarschuw beheerder
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen, maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig..

dat merk ik bij mezelf ook wel, dat ik soms om het "ringste geringste :P" mezelf kan opnaaien..

hebben jullie dat ook wel eens..?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee..
Eerst deed ik dat wel, trok het mezelf echt aan. Van onbekenden, iedereen.

Nu alleen van dierbaren, die weten echter ook hoe ik in elkaar zit :)
Waarschuw beheerder
Je kunt je er niks van aantrekken maar het gaat natuurlijk wel om wat er wordt gezegd of je het je uberhaupt zou aantrekken of niet.

Struisvogels.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:04:
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop

zo, waarom vertel je me dat pas op pf en net niet?? wist niet dat je er last van had... jij voelt je dan wel snel aangesproken zeg!! (jij boeit MIJ niet, dus maak me ook absoluut niet druk om de dingen die jij zegt, doet of vind)

Waarschuw beheerder
dat ze over me lullen boeit me echt niet..vind het wel leuk als ik dan de grote verhalen (lees roddels) hoor..doe er zelfs graag een schepje bovenop.

Ik vind het wel belangrijk wat mensen in mijn directe omgeving vinden van de dingen die ik doe en meemaak. Luister dan naar wat zij ervan vinden en probeer zo tot een beeldvorming te komen..twee weten meer dan een toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:04:
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop

Wat ben je voor een type zeg! Volgens mij ben jij een grote ruziezoekster! Mij zat je ook al in een privebericht de tyfus uit te schelden.... Je doet je naam wel eer aan! Wat ben jij zielig zeg!! :rot:

Waarschuw beheerder
blijkbaar toch we anders zou je niet reageren als ik langs loopn, maar oke prima volgende keer vraag ik het wel gelijk;)

Waarschuw beheerder
ligt er een beetje aan wie wat over mij te zeggen heeft, maar meestal boeit t me niet meer zo :)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat diegene heeft te zeggen en wie het is! :)
Waarschuw beheerder
ligt eraan wie het precies zegt.
en wat er gezegt wordt.

Waarschuw beheerder
Als het iemand is die ik in mijn hart heb gesloten dan trek ik het me zeker aan.
Bij mensen die ik niet mag/niet ken/me niet intereseren..dan niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 19:34:
hangt er idd vanaf wat er gezegt wordt, maar over het algemeen trek ik me er vrij weinig van aan.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 09:29:
blijkbaar toch we anders zou je niet reageren als ik langs loopn, maar oke prima volgende keer vraag ik het wel gelijk

zoals ik al zei je voelt je aangesproken... ennuh blijkbaar trek jij je er wel heeeel veel van aan :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van missgreeneye op woensdag 18 oktober 2006 om 10:57:
zoals ik al zei je voelt je aangesproken... ennuh blijkbaar trek jij je er wel heeeel veel van aan

Joh laat die meid lekker gaan, ze is het niet waard. Een heel zielig en gek kind! :S
Waarschuw beheerder
Zal me aan mijn reet roesten wat een ander over me zegt of van me denkt.

Van de mensen die belangrijk voor me zijn weet ik hoe ze over me denken (L)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie
ene keer heb ik zin om te dicussieren, andere keer zal het me een worst wezen.
Waarschuw beheerder
Neej het kan mij niet zoveel boeie eigenlijk :D. Ik bepaal zelf nog altijd wie mij weet te raken en wie niet :D (van mijn vader geleerd, de meest wijze les ooit)

Waarschuw beheerder
trek me er niet veel van eigenlijk, tenzij er een leuke disccusie uit kan komen natuurlijk
mensen doen en denken maar een end heen

Waarschuw beheerder
jah!

Waarschuw beheerder
Ja jammer genoeg trek ik me het best wel aan :(

Waarschuw beheerder
Hm niet echt eigenlijk :\