Je kunt je er niks van aantrekken maar het gaat natuurlijk wel om wat er wordt gezegd of je het je uberhaupt zou aantrekken of niet.
Struisvogels.
Struisvogels.
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop
zo, waarom vertel je me dat pas op pf en net niet?? wist niet dat je er last van had... jij voelt je dan wel snel aangesproken zeg!! (jij boeit MIJ niet, dus maak me ook absoluut niet druk om de dingen die jij zegt, doet of vind)
dat ze over me lullen boeit me echt niet..vind het wel leuk als ik dan de grote verhalen (lees roddels) hoor..doe er zelfs graag een schepje bovenop.
Ik vind het wel belangrijk wat mensen in mijn directe omgeving vinden van de dingen die ik doe en meemaak. Luister dan naar wat zij ervan vinden en probeer zo tot een beeldvorming te komen..twee weten meer dan een toch?
Ik vind het wel belangrijk wat mensen in mijn directe omgeving vinden van de dingen die ik doe en meemaak. Luister dan naar wat zij ervan vinden en probeer zo tot een beeldvorming te komen..twee weten meer dan een toch?
oohjah en daarom zo doe je fucking lomp als je met mammie uit de edah komt en ik langs loop
Wat ben je voor een type zeg! Volgens mij ben jij een grote ruziezoekster! Mij zat je ook al in een privebericht de tyfus uit te schelden.... Je doet je naam wel eer aan! Wat ben jij zielig zeg!!
Veel mensen zeggen dat ze er niks van aantrekken wat andere mensen over hun zeggen
Klopt helemaal!!
maar onbewust zijn ze er toch wel mee bezig
laatste aanpassing
zoals ik al zei je voelt je aangesproken... ennuh blijkbaar trek jij je er wel heeeel veel van aan
Joh laat die meid lekker gaan, ze is het niet waard. Een heel zielig en gek kind!

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)