Partyflock

Forumonderwerp · 871496
1 volger · 4494x bekeken
Waarschuw beheerder
De eerste maanlanding van de Apollo 11 op 20 juli 1969 is wereldberoemd, en zijn tientallen fotos en videos van gemaakt.

Er gaan geruchten(verhalen, fotos, films) dat de maanlanding(en) nooit heeft/hebben plaatsgevonden maar zijn opgenomen in Area 51. Ik persoonlijk geloof deze verhalen niet.
Ik geloof wel dat Buzz en Neil echt op de magnificent desolation zijn geweest, en de andere, die andere wel.

Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat, een verzinsel van de Amerikaanse overheid.

wie gelooft wel dat buzz aldrin en neil armstrong op die maan zijn geweest? als je het niet gelooft zou ik mezelf maar rustig houden, want ze zijn er niet vies van om mensen die beweren dat ze er niet zijn geweest een paar klappen te verkopen!

graag jullie mening

groetjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op maandag 8 mei 2006 om 20:01:
want ze zijn er niet vies van om mensen die beweren dat ze er niet zijn geweest een paar klappen te verkopen!

:nee:

kijk wel uit :o

Ik heb trouwens wel eens iets gezien of gehoord over dat vlaggetje wat ze zogenaamd op de maan planten dat vrolijk op en neer wappert, maar op de maan bestaat natuurlijk geen wind :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is echt zo hoor, ze klappen er op los die boys
Waarschuw beheerder
donateur
Stanley Kubrick schijnt het te hebben gefaked idd (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
als ik me training goed doorsta sta ik over 14 jaar ook op de maan
Waarschuw beheerder
en ik heb vmbo gedaan, het kan dus wel
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Waarschuw beheerder
Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat

:vaag:

Dat geloof ik zowiezo niet :no:
Kijk er gvd elke avond tegenaan...
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel eens gezien op tv dat ze beweerden dat die hele maanlanding fake is. Gingen ze alles naspelen.
Ik denk dat het wel echt is,maar ja wie ben ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 20:02:
Ik heb trouwens wel eens iets gezien of gehoord over dat vlaggetje wat ze zogenaamd op de maan planten dat vrolijk op en neer wappert, maar op de maan bestaat natuurlijk geen wind

klopt heb ik ook eens gezien

Waarschuw beheerder
En het is ook FAKE!!!!

Ik weet zeker dat we voor het lapje worden gehouden!
Ze spelen met ons; via ons voedsel, media, al die zogenaamde 'bloemen'lang de weg!

Net als die 'maanlanding'......
Waarschuw beheerder
slmbo die flag is versterkt met ijzeren rand die blijft altijd uitgevouwen zeg maar dat is echt zo....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pitbull **MoH** op maandag 8 mei 2006 om 20:23:
slmbo die flag is versterkt met ijzeren rand die blijft altijd uitgevouwen zeg maar dat is echt zo....

ja idd al wastie van papier, er is daar geen wind dus die blijf tog altijd voor altijd uitgevouwen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 20:02:
Ik heb trouwens wel eens iets gezien of gehoord over dat vlaggetje wat ze zogenaamd op de maan planten dat vrolijk op en neer wappert, maar op de maan bestaat natuurlijk geen wind

klopt maar hij wappert niet hoor die hangt gewoon stil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donder87 op maandag 8 mei 2006 om 20:18:
Uitspraak van :9Estella Nutella:9 op maandag 8 mei 2006 om 20:02:

ja precies.. was keer zoiets op tv hierover. hij wapperde idd duidelijk hoor! maja hoe verklaar je zoiets.
geloof toch echt wel dat er wel maanlandingen zijn geweest. waarom zouden ze dat verzinnen:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 mei 2006 om 21:09:
leeft Elvis ?!?!

jah hoor hij stond vandaag bij me in de rij aan de kassa in de winkel b)

Waarschuw beheerder
Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat, een verzinsel van de Amerikaanse overheid.

Wat hangt er dan in de lucht als het donker is??:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op maandag 8 mei 2006 om 21:22:
jah hoor hij stond vandaag bij me in de rij aan de kassa in de winkel

wreed toch ... dat hij elke keer weer opduikt :vaag:
Waarschuw beheerder
de rechter teel-bal van chuck norris
Waarschuw beheerder
donateur

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 mei 2006 om 21:09:
leeft Elvis ?!?!

Wat denk jij dat er echt met Elvis is gebeurd?
1. Hij is overleden
2.Zijn dood is in scene gezet
3.Hij werkt in een fast food restaurant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op maandag 8 mei 2006 om 21:34:
Wat denk jij dat er echt met Elvis is gebeurd?
1. Hij is overleden
2.Zijn dood is in scene gezet
3.Hij werkt in een fast food restaurant

na lang zoeken heb ik hier op PF mijn antwoord gevonden

hij zit op de maan :cheer:

Waarschuw beheerder
Het had zo`n mooi topic kunnen zijn :nocheer:

Probeer het nog eens met een ander onderwerp? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 21:39:
Het had zo`n mooi topic kunnen zijn :nocheer:

Probeer het nog eens met een ander onderwerp? :/

Inderdaad, kom op mensen on-topic nu!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 21:39:
Probeer het nog eens met een ander onderwerp?

jajajajaja ... iets nieuws vooral :cheer:
Waarschuw beheerder
Anders zal ik over moeten gaan tot maatregelen, waarbij ik geweld niet zal schuwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op maandag 8 mei 2006 om 21:46:
waarbij ik geweld niet zal schuwen

mijn neusharen beginnen al te trillen

Waarschuw beheerder
donateur

Haha! Wat een onzin!

Maar nee, ik geloof dat de maanlanding wel echt was :yes:
Alhoewel ik na de docu over JFK vorige week wat dat onderwerp betreft al behoorlijk ben gaan twijfelen aan de eerlijkheid van the USA government, voor zover ik dat al niet deed...
Waarschuw beheerder
ik meen dat ze die maanlanding vantevoren hebben opgenomen omdat ze niet wisten of een camera het wel zou doen op de maan, daarom hebben ze uit voorzorg een nepfilm gemaakt, en die schijnt door Stanley Kubrick gemaakt te zijn.

dat is t gerucht, k weet niet wat ik er van moet geloven:/

Waarschuw beheerder
zal me aan mn reed roesten of ze er nu wel of niet zijn geweest,

ik ben in iedergeval niet van plan omdaar heen tegaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:04:
ik ben in iedergeval niet van plan omdaar heen tegaan

Kon ik er maar heen, lijkt me niks mooiers om op de maan een biertje te drinken! Met de Aarde in het piepklein voor je neus O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op maandag 8 mei 2006 om 21:21:
geloof toch echt wel dat er wel maanlandingen zijn geweest. waarom zouden ze dat verzinnen

Naja, je moet het wel in zijn tijd plaatsen.

Rusland(Sovjetunie) en Amerika hadden een wapenwedloop.

De Russen waren de Amerikanen te slim afgeweest door de eerste man in de ruimte te krijgen (Youri Gagarin) nu moesten de Amerikanen een overtreffende trap hebben natuurlijk om hun machtsaanzien niet te verliezen.

Het zou wel de meest grote 1 april actie van de geschiedenis zijn geweest als het niet zo zou zijn.

Maar ik geloof wel dat we op de maan zijn geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op dinsdag 9 mei 2006 om 00:20:
Kon ik er maar heen, lijkt me niks mooiers om op de maan een biertje te drinken!

nee dankje, heb ik toch niks aan want ik drink niet ;)
Waarschuw beheerder
the Mr. Gorsky story -- currently a hot item
on computer screens at NASA's Goddard Space Flight Center. It
goes like this:

When Apollo astronaut Neil Armstrong walked on the moon,
he made an enigmaticremark: "Good luck, Mr. Gorsky." The comment
was captured on the radio communications between the spacecraft
and Mission Control, and was not heard by the public. At the
time, NASA folks assumed Armstrong was referring to some rival
Soviet cosmonaut, but there was no Gorsky in the Soviet space
program. Armstrong refused to explain the remark, which over
time attained cult status among space program cognoscenti.

Last July, the story continues, Armstrong made a speech
in Tampa Bay, where the perennial Mr. Gorsky question came up.
This time, Armstrong said he could answer, since Mr. Gorsky was
now dead. As a kid, Armstrong said, he lived next door to the
Gorskys. One day he and his brother were playing ball in the
back yard when his brother hit a pop fly that landed in the
Gorskys' back yard, rightoutside their bedroom window. As
Armstrong leaned over to pick up the ball, he heard an irate
Mrs. Gorsky yelling at her husband, "Oral sex? Oral sex you
want?You'll get oral sex when the kid next door walks on the
moon!"

Helaas is dit verhaal een mythe en is niet echt gebeurd maar moest wel lachen toen ik het las.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 22:30:
Alhoewel ik na de docu over JFK vorige week wat dat onderwerp betreft al behoorlijk ben gaan twijfelen aan de eerlijkheid van the USA

Oh ja, die docu waar Peter R. zich zo gigantisch voor lul heeft gezet tegenover heel nederland :d

Onze uit de klei getrokken kaaskop zou wel even vertellen hoe het echt is gegaan met de mateloos uitgemolken Kennedymoord hahahah :looser:
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
maakt me echt niets uit of het echt of nep is, die peter R is in ieder geval een nep vent

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 9 mei 2006 om 07:08:
Oh ja, die docu waar Peter R. zich zo gigantisch voor lul heeft gezet tegenover heel nederland

Dat heeft hij ook helemaal niet gezegd dat hij dat 'even zou gaan oplossen', dat maken de meeste Nederlanders er van.
Los daarvan veranderd het mijn punt niet, namelijk dat het een rare zaak is, net zoals meer zaken in de Amerikaanse geschiedenis. En of dat nou door PrdV wordt onderzocht of een Amerikaanse onderzoeker doet er niet toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof zoveel niet meer van wat die amerikanen zeggen, raar volk
Waarschuw beheerder
Er gaan geruchten(verhalen, fotos, films) dat de maanlanding(en) nooit heeft/hebben plaatsgevonden maar zijn opgenomen in Area 51. Ik persoonlijk geloof deze verhalen niet.
Ik geloof wel dat Buzz en Neil echt op de magnificent desolation zijn geweest, en de andere, die andere wel.

Dergelijk gerucht heb ik ook wel eens gehoord. Zou kunnen, maar als ze het nu al hebben over mensen naar Mars laten gaan dan denk ik wel dat er wel eens iemand op de maan is geweest...

Grappig, om er maar even dom op in te gaan: Hoe verklaar je dan het tij (eb/vloed), en wat is dan die schijf die regelmatig aan de hemel staat wat het zonlicht (gedeeltelijk) weerkaatst. En volgens mij bestaat de maan al iets langer dan de Amerikaanse overheid...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op dinsdag 9 mei 2006 om 12:58:
Grappig, om er maar even dom op in te gaan: Hoe verklaar je dan het tij (eb/vloed), en wat is dan die schijf die regelmatig aan de hemel staat wat het zonlicht (gedeeltelijk) weerkaatst. En volgens mij bestaat de maan al iets langer dan de Amerikaanse overheid...

Weet niet, stond op de Engelse wikipedia
Waarschuw beheerder
kheb idd wel is gehoort dat de maanlanding in scene is gezet om amerika te laten winnen inplaats van rusland ofz helle vaage shit

Waarschuw beheerder
Ouwe koeien uit de sloot halen, dat is wat er hier gebeurd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De eerste maanlanding van de Apollo 11 op 20 juli 1969 is wereldberoemd, en zijn tientallen fotos en videos van gemaakt.

de vlag die ze hebben geplaatst op de maan die WAPPERT
Dat kan niet want er is geen lucht of een atmosfeer.
er kan dus ook geen luchtverplaatsing zijn.
ik denk dat de zogenaamde 1e landing nep is (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 mei 2006 om 22:51:
ik denk dat de zogenaamde 1e landing nep is

}

inderdaad ja dat had ik dus ook gehoord en ik weet niet of der geen atmosfeer is maar als dat er niet is is het lijk mij duidelijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ST de ideale initialen:P op donderdag 11 mei 2006 om 23:30:
en ik weet niet of der geen atmosfeer is

die is er niet. je kan daar een atoombom laten ontploffen en je hoort nix. doordat er geen atmosfeer is is er ook geen luchtverplaatsing. geluid onstaat door luchtverplaatsing.
en ik zie die arrogante amerikanen er wel voor aan om zoiets tre flikken. het was 1 grote race tussen de russen en amerika.
de russen waren als eerste in de ruimte nou moest amerika als eerste op de maan zijn.
Waarschuw beheerder
En straks de Europeanen het eerst op Mars :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op maandag 8 mei 2006 om 21:21:
geloof toch echt wel dat er wel maanlandingen zijn geweest. waarom zouden ze dat verzinnen

Economische belangen, technische vooruitgang brengt geld in het laadje.
Stel dat NL het 1e landje ter wereld zou zijn welke een ruimteschip had ontwikkeld met bemanning en liet het schip naars Mars reizen?
Geld zou binnenstromen, Natuurlijk kunnen we ook alles in scene zetten, de hoge pieten achter de (wereld)media omkopen en het gepeupel laten geloven dat we ook daadwerkelijk naar Mars zijn gegaan :yes:
Zo zal het ongetwijfeld gegaan zijn.

Waarschuw beheerder
Ik zeg botox.!
Waarschuw beheerder
nj inderdaad en de naam amoebe komt van het Griekse amoibe, wat verandering betekent en heeft betrekking op de steeds veranderende vorm van het diertje door het uitsteken van schijnvoetjes.
Waarschuw beheerder
When you looked up at the sky, could you actually see the stars in the solar corona in spite of the glare?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 00:30:
Stel dat NL het 1e landje ter wereld zou zijn welke een ruimteschip had ontwikkeld met bemanning en liet het schip naars Mars reizen?
Geld zou binnenstromen, Natuurlijk kunnen we ook alles in scene zetten, de hoge pieten achter de (wereld)media omkopen en het gepeupel laten geloven dat we ook daadwerkelijk naar Mars zijn gegaan :yes:
Zo zal het ongetwijfeld gegaan zijn.

precies het was en is trouwens gewoon 1 grote race :s
als iedereen nou samenwerkt komen we veel verder (y)
Waarschuw beheerder
Als je tijd heb moet je dit maar eens bekijken, kun je zelf zien hoe die mensen die (zogezegd) op de maan geweest zijn er over denken als mensen zeggen dat ze liegen.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2265515730495966561&q=moon+hoax&pl=true

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
duurt lang man. maar er zijn goeie feiten gezegd.

Waarschuw beheerder
idd, na 2 minuten zie je het al;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was laatst op Discovery, had Buzz aldrin (2e man op de Maan) een hele goeie, waarom vragen ze het niet aan de Russen? Die hebben ALLES meegeluisterd, en als hun hadden geweten dat de USA de Space-Race fakete, hadden ze dit allang bekend gemaakt..

Ook werd er laten zien dat Niel Armstrong en Buzz Aldrin, een reflector op de Maan hebben geplaatst, en dat mensen nog dagelijks daar gebruik van maken.. zo is o.a ook de(bijna) preciese afstand van de Maan naar de Aarde gemeteten.. dit was op de Aarde gericht, en kon alleen door mensen werden gezet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik K33k laAsT n0g m3T m3 t3l3sc0op naAr d3 lUnAr s3rVic3 waT iS i3 m00I
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 mei 2006 om 22:51:

Er is sowiesie geen absoluut vacuum op de maan. Maar wapperen hoeft niet altijd door wind te komen.

Leuke site waar alles even in het kort op staat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheorie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 00:30:

Tuurlijk ging het om de roem, dat betekend nog niet dat het niet is gebeurd. Ik trek veel uit die tijd en wat betreft Amerikanen in twijfel, maar dit niet :no:

Ze konden het, waarom zouden ze het dan ook niet gedaan hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind jouw posts hier beter als op de FMB :d
Waarschuw beheerder
Haha, krijg nou niks, zie pb ;)

Waarschuw beheerder
Naam: Galileo Galilei

hahahaha

Waarschuw beheerder
Alsjeblieft zeg in welk hol woon jij.

Je bent zeker een boer :[
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die Neil Armstrong willen confronteren ik heb z'n adres... hij woont op de ... straat op nummero 6
Waarschuw beheerder
donateur

Klopt, de enige waarheid wordt verteld in The Matrix.:S
We leven in een koepel waar een heelal op wordt geprojecteerd ieder nacht. Allemachtig, waar mensen in geloven. Dinosaurussen: echt bestaan of niet?:P
Waarschuw beheerder
Ik zweer het ik had een keer een site daar kreeg je 10.000 dollar als je kan bewijzen dat de maan echt bestaat hihi
Waarschuw beheerder
Maar ik kijk iedere avond door m'n telescoop.. en ik heb het zelf gezien bij de Sterrenwacht, HIJ BESTAAT!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op maandag 19 juni 2006 om 20:16:
Maar ik kijk iedere avond door m'n telescoop.. en ik heb het zelf gezien bij de Sterrenwacht, HIJ BESTAAT!

Goh.;)
Waarschuw beheerder
Buzz aldrin 2e man op de Lunar-Service is een gekke player
Waarschuw beheerder
Hij heeft Bart Sibrel (ieamnd die de maanlandingen ontkend) al neergebeukt, en hij zou ooit een keer met een mes hebben lopen zwaaien :d

Waarschuw beheerder
Oud nieuws, maargoed...
Op de maan gelden andere optische wetten als op aarde (logisch) daarom krijg je wat ongewone foto's en dat lijken veel mensen maar niet te begrijpen.
Waarschuw beheerder
het is gewoon zo dat de meeste mensen die het ontkenne, jelours zijn dat ze zelf nog nooit in de kosmos geweest zijn.. ik ben aljaren met de eerste maanlanding en ik ontdek steeds meer feiten dat WE er WEL zijn geweest gigi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het plan om de maanlanding te faken kwam van Donald Rumsfeld

De 'astronauten' waren CIA agenten. Het was iets buiten Londen. Om te zorgen dat hun er niet meer over konden praten, zijn ze in stukjes gesneden, en later in Londen teruggevonden. De politie blijft bij zelfmoord! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op vrijdag 23 juni 2006 om 16:48:
De 'astronauten' waren CIA agenten. Het was iets buiten Londen. Om te zorgen dat hun er niet meer over konden praten, zijn ze in stukjes gesneden, en later in Londen teruggevonden. De politie blijft bij zelfmoord!

Wanneer komt de film uit?:p

Waarschuw beheerder
weet je boeit jullie dit nou echt!!!!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 18:56:
weet je boeit jullie dit nou echt!!!!?

Jou niet misschien, waarom reageer je dan? Ik ben amateur astronoom hihi mij wel boeie jij weet

Waarschuw beheerder
wat maakt het nou uit of die nou wel of niet geland is ????

Jou niet misschien, waarom reageer je dan? Ik ben amateur astronoom hihi mij wel boeie jij weet

ieder zn ding toch?;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de wetenschap en ruimtevaart maakt dat heel erg veel uit :d :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 9 mei 2006 om 13:32:
Als je die appolo 11 ziet, als die raket loslaat, staat er in het Arabisch Allah Akbar opschereven heh

De saturnus 5 raketten ja.. als de rest in zee valt, staat er in zee Allah Akbar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bart Sibrel haha, op z'n muil gestompt door Buzz Aldrin.. aangeklaagd voor het stalken van Neil amrstrong.. echt een sjappie die man.

Hij met z'n geheime video's.. Iedereen die de maanlanding in 1969 heeft gezien, het is gewoon toendertijd LIVE uitgezonden op de TV. Live, is zelfs later nog door NASA gebruikt voor verschilldende videobanden over het apollo project. Niks geheims aan, niks gefaked. maar toch weet hij het bewijs te leveren haahahahahah...

Met z'n domme gelul over de van Halen belt.. als je kijkt
Hij en z'n andere beweren dat je er niet zo door heen kan, James van Halen zelf (Die het heeft ontdenkt) zegt dat het wel zo is, omdat ze er heel erg kort in zaten, het kan makkelijk als het maar niet te lang duurt, (anders zaten we voor altijd op Aarde vast wil je ook niet tog)

Hij had 15 feiten, en het zijn allemaal leugens van die vieze hond.. mensen die zijn gewoon jaloers.. BAH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wist je dat...

.. veel mensen denken dat er nooit mensen op de maan zijn geweest en dat de Apollo missie gewoon bedrog was?

... de Amerikanen in het volgende decennium weer willen landen op de maan?

.. de maan ieder jaar 3 centimeter van de aarde weg beweegt?

... de maan regelmatig nog bestookt wordt met meteorieten?

:D
Waarschuw beheerder
Neil Armstrong was the first astronaut to step out of the lunar module

21 Juli 37e verjaardag van eerste maanlanding swa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er bestaat een ring van zeer sterke radioactieve straling rondom de aarde. De spaceshuttle mag deze ring niet naderen omdat het bijna meteen dodelijke gevolgen zou hebben voor de astronauten.

De vraag is dus: Hoe kon Apollo 11 deze ring passeren zonder de atronauten te doden? Denk erbij dat een spaceshuttle beter beschermd word dan de ruimtecapsules van toen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is de van Allen belt ja..

Ten eerste zijn de van Allen banden een relatief dunne banden van protonen en elektronen (resp. binnenste en buitenste band). De maximum "hoogte" is 65.000 km. (7 keer de diameter van de aarde)
De afstand aarde-maan is ongeveer 30 keer de diameter van de aarde. Astronauten zijn dus vrij snel weer uit de stralingsbanden.

En ten tweede, de banden zijn niet uniform van samenstelling en het is vrij goed mogelijk te "voorspellen" wanneer er grote stralingswaarden op bepaalde plekken gemeten zullen worden. De NASA heeft het lanceren van de raket ook getimed op die gegevens.

Kijk hierzo eens!
http://spider.ipac.caltech.edu/staff/waw/mad/mad19.html

Waarschuw beheerder
Het maakt niet uit of het waar is of niet..
Het heb geen invloed op mijn leven...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neil amrstrong wordt volgende maand 76 die ouwe lul
Waarschuw beheerder
5 augustus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard''

John F. Kennedy
Waarschuw beheerder
John F. Kennedy was wel goede man goed voor ruimtevaar enzo jammer dat ze hem hebben kapot geschoten
Waarschuw beheerder
Denk wel dat het kan.. Denk ook zeker niet dat het nep is ofzo :no:

Waarschuw beheerder

Wha ha ha ha... het is echt te stom voor woorden...

Waarschuw beheerder
De maanlanding is in mijn ogen in scene gezet, ze zijn daar wel geweest en ik denk dat ze daar gewoon andere dingen hebben gedaan, daarmee verbonden komen hele andere theorieen naar boven die offtopic zijn, maar de foto's zeggen al genoeg, het is echt fucking nep :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 20:21:
het is echt fucking nep

Zo lexie, dat is lang geleden...

Waarschuw beheerder
jaja, gezellig weer hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Welke fotos zijn nep dan? het is echt kanker echt en iedereen die het niet gelooft moet dood ja dat is zo nou doei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op donderdag 13 juli 2006 om 22:15:
het is echt kanker echt en iedereen die het niet gelooft moet dood ja

Hahaha jij hebt echt een probleem met jezelf of niet? :D:aai:

Kom op man doe niet zo zielig, ieder z'n eigen mening en bekijk die foto's nou eens goed, ze zien er ontzettend fake uit :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 23:05:
Kom op man doe niet zo zielig, ieder z'n eigen mening en bekijk die foto's nou eens goed, ze zien er ontzettend fake uit :vaag:

Je heb het over de foto's waarvan NASA 20 jaar geleden al bewees dat ze echt zijn?? Geef maar een voorbeeld foto.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom de mens WEL op de maan is geland...

21 Juli, 1969, Neil Armstrong en Edwin Buzz Aldrin zetten de eerste stappen op de maan. Ze maken er prachtige foto's, maken een korte film, plaatsen de amerikaanse vlag en nemen monsters. De eerste maanwandeling duurt zo'n 2 uur, waarop Armstrong en Aldrin zich weer herrenigen met Michael Collins in de Apollo 11 die tot dan toe rond de maan is blijven zweven. De hele wereld kijkt toe...

Al snel duiken de eerste sceptici op. De maanlanding zou gefaked zijn. Alles is opgenomen op een set. En ze hebben bewijs;

- Waarom lopen de schaduwen op de foto's van elkaar af en naar elkaar toe, terwijl er maar 1 lichtbron (de zon) is?
- Waarom wappert de Amerikaanse vlag? Er is geen wind op de maan.
- Waarom is de Amerikaanse vlag constant aan elke kant zo helder? Met 1 lichtbron zou tenminste 1 kant compleet zwart moeten zijn.
- De kracht van de motor van de maanlander heeft 19x zoveel blaaskracht als een bladblazer. Waar is de krater die ontstaan moet zijn door deze kracht?
- Waarom zijn er op geen enkele foto's sterren te zien?
- Hoe kan het dat de astronauten zo ongelooflijk mooie foto's hebben genomen?
- Versneld afgespeeld lijkt het op de film net alsof Neil Armstrong 'normaal' rent. Is de film gewoon op halve snelheid afgespeeld?
- Op hun tocht komen de astronauten door de Van Allen gordel. Als men door deze gordel komt wordt men 'gekookt' door de straling. Waarom hebben de astronauten het overleefd?

Sceptici klammen zich vast aan deze overdaad aan bewijs dat de maanlanding nep is. Maar dan dit, Discovery Channel heeft in samenwerking met andere een proef gedaan. Ze hebben de maan 'nagebootst' en getracht of ze ook een maanlanding konden faken. Daarbij hebben ze ook direct de andere 'bewijzen' proberen te ontwrichten. Het resultaat;

- Waarom lopen de schaduwen op de foto's van elkaar af en naar elkaar toe, terwijl er maar 1 lichtbron (de zon) is?

Op deze foto is goed te zien wat de sceptici bedoelen;
[img width=300 height=307 cacheid=0000ef2f0001f4ec9b83be511a017db73f]http://img301.imageshack.us/img301/5413/space37ap.jpg[/img]

Hoe kan dat? Eigenlijk is het niet meer dan logisch. Het is een heel natuurlijk fenomeen dat dit gebeurt, duidelijk zichtbaar op deze foto;
[img width=300 height=200 cacheid=0000ef300001f4ed0613fb451a017db73f]http://img301.imageshack.us/img301/4125/schaduw3tc.jpg[/img]

Een enkele lichtbron zorgt uit zichzelf al voor een afwijkend perspectief in schaduwen, en daar draagt het glooiende landschap van de maan ook nog een steentje bij.

- Waarom wappert de Amerikaanse vlag? Er is geen wind op de maan.

Voorbeeld;
[img width=300 height=250 cacheid=0013d5a40001f4ee5e37cd231a017db73f]http://img206.imageshack.us/img206/8885/space25gd.jpg[/img]

Veel mensen vinden de vraag van de wapperende vlag een van de meest overtuigende bewijzen dat de maanlanding nep is. De set zou in een hal zijn, en door de airco die aanstond voor de astronauten die in hun warme pak lopen wappert de vlag. Alleen wappert de vlag wel? Nee zeggen de anti-sceptici. De stok van de vlag is van licht aluminium en is erg buigzaam. Doordat Armstrong en Aldrin druk zijn geweest met de vlag beweegt deze mee, een normaal fenomeen. Maar doordat er in de ruimte geen luchtweerstand is, blijft de vlag langer nabewegen dan op Aarde. Door de draaiende beweging die Armstrong maakte toen hij de stok in de staander plaatste lijkt het alsof de vlag wappert. Tevens valt op dat elke keer wanneer een van de astronauten vlak langs de vlag loopt deze niet reageert door luchtverplaatsing, wat alleen kan als er geen atmosfeer is.

- Waarom is de Amerikaanse vlag constant aan elke kant zo helder? Met 1 lichtbron zou tenminste 1 kant compleet zwart moeten zijn.

Net als op Aarde weerkaatst het licht op de grond, en net als op Aarde weerkaatst het ook in tegenovergestelde richting. Daarom blijven beide kanten belicht. Tevens is de vlag van een redelijk dunne stof, en is dus zéér lichtdoorlatend.

- De kracht van de motor van de maanlander heeft 19x zoveel blaaskracht als een bladblazer. Waar is de krater die ontstaan moet zijn door deze kracht?

Veel mensen zeggen dat de krater zo groot zou zijn dat de maanlander er zelf in zou zijn geland en aan het zicht onttrokken zou behoren te worden. Maar de sceptici letten niet op de feiten. De motor van de maanlander stond op 25% van zijn maximum kracht, en de maanlander vloog in een zijwaartste beweging over de maan en dus werd er nooit voor een lange periode veel kracht op 1 plek uitgeoefent. Tevens laten foto's zien dat er wel degelijk materiaal weggeblazen is door de maanlander. Alleen niet zoveel als de sceptici menen dat zou moeten.

Waarom zijn er op geen enkele foto's sterren te zien?

Zonder wolken, zonder atmosfeer, en zonder belemmeringen moet de sterrenhemel magnefiek zijn op de maan, maar waarom staan ze er niet op? Niet gek. Om de sterren er op te zetten moet je een lange sluiterstijd gebruiken. Omdat de fotocamera's op automatisch stonden, is daar dus nooit gebruik van gemaakt.

- Hoe kan het dat de astronauten zo ongelooflijk mooie foto's hebben genomen?

De astronauten konden niet zien wat ze fotografeerde, en toch zijn het mooie foto's, hoe kan dat? Simpel, de camera's stonden op automatisch, en met een beetje training (wat ze hebben gehad) is het helemaal niet moeilijk om zonder zoeker goede foto's te maken.

- Versneld afgespeeld lijkt het op de film net alsof Neil Armstrong 'normaal' rent. Is de film gewoon op halve snelheid afgespeeld?

Op de Discovery set heeft men het geprobeerd. Laat iemand in een ruimtepak rondrennen, en halveer de snelheid van de film. Lijkt het? Nee. Het ziet er misschien bijzonder uit, maar ze konden bij lange na niet het zweverige, gewichtsloze effect nabootsen als op de echte film.

- Op hun tocht komen de astronauten door de Van Allen gordel. Als men door deze gordel komt wordt men 'gekookt' door de straling stelde Professor Van Allen waarnaar de gordel genoemd is. Waarom hebben de astronauten het overleefd?

Een lachertje bijna als je de sceptici dit punt er vol geloof bij ziet halen. Meneer Van Allen leeft nog, en lacht als hij het hoort. Je moet je minstens een maand in de gordel bevinden voordat dit gebeurt. De astronauten vlogen er luttele seconden door.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor de mensen die het niet willen doorlezen, het komt er op neer dat wij (de mensheid) wel op de maan zijn geweest.. en we zullen er nog vele malen naartoe gaan, en er zelfs ooit zullen gaan wonen..

Om dat te vieren ga ik nu pissen en dan slapen en dromen over Buzz aldrin die bart sibrel kankerharde klappen geeft doei
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik durf te wedden dat L E X I E alles gaat weerleggen (suc6 overigens daarmee :flower: )

Verder goed werk Saturn V ;) (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 14 juli 2006 om 10:04:
Ik durf te wedden dat L E X I E alles gaat weerleggen (suc6 overigens daarmee )

Hahaha nee joh, kga dr niet eens meer op in omdat dat zinloos is (net zoals toen met ons) :P

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 juli 2006 om 02:15:
Om dat te vieren ga ik nu pissen en dan slapen en dromen over Buzz aldrin die bart sibrel kankerharde klappen geeft doei

Uitspraak van Sirhab op donderdag 13 juli 2006 om 22:15:
Welke fotos zijn nep dan? het is echt kanker echt en iedereen die het niet gelooft moet dood ja dat is zo nou doei

Willen jullie graag kanker hebben ofzo? :P Hahaha jullie hebben echt een zielig probleem :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee je zegt het verkeerd je gaat er niet meer op in omdat er niet meer op in te gaan is, omdat de wetenschap toch weer zegeviert over de mensen die beweren dat we er als mensheid nog nooit geweest zijn! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof het wel. Dat ze er echt zijn geweest.

Waarschuw beheerder
Oja de wetenschap boven alles...hahaha :D(Y)

Ik zeg niet dat ze er nooit zijn geweest, wat ik alleen beweer dat ze toen andere dingen gedaan hebben op de maan en dat alles wat ze hebben laten 'zien', in scene hebben gezet.

Was op een duitse site gekomen die er zéér diep op in ging en daar kwam er echt op uit dat het gewoon allemaal dikke bulshit is. En de tegencommentaar kan ieder kind wel verzinnen...het slaat gewoon nergens op ;)

In ieder geval blijf je maar lekker geloven dat de wetenschap de mensheid de baas is en ga lekker dromen over je toekomst dat je misschien óóit een austronautje mag spelen :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tegencommentaar slaat nergens op? Jongen, al laat je er 10 astronomen of sterrenkundige op los, het is gewoon de waarheid! Vanuit natruurkundig opzicht kun je dat toch niet ontkennen? hahaha

En wat hebben ze daar dan gedaan? Opbezoek geweest bij maanmannetjes ofzo? :lol:

het is gewoon een feit dat er mensen op de maan zijn geweest om onderzoek te doen, en de gene die dat blijven ontkennen die hebben echt ergens een draadje los.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goeie info Saturn V! Mensen die zeggen dat het allemaal nep is moeten eerst nadenken wat ze zeggen. Als het nep was hadden de Russen er wel wat over gezegd. [img width=552 height=556]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/37/GPN-2000-001316.jpg[/img]
Hier hebben we Pete Conrad met de Surveyor 3 een sonde van de Russen als dit nep was hadden ze het wel verteld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 juli 2006 om 22:31:
Tegencommentaar slaat nergens op? Jongen, al laat je er 10 astronomen of sterrenkundige op los, het is gewoon de waarheid! Vanuit natruurkundig opzicht kun je dat toch niet ontkennen? hahaha

Jezus, kan ik met je discussieren?:P Ik zeg toch niet dat ze er níet zijn geweest ;)

Je weet nooit wat er wordt achtergehouden en je weet ook nooit wat voor overeenkomsten de US met de Russen hebben gemaakt. In mijn ogen is de maandlanding gewoon gefaked omdat zowat álles daarop wijst en alles in verbinding staat met het 'wereldwijde complot'.

Kga niet in volledige discussie omdat dat gewoon weer teveel tijd en moeite kost en ieder dan ook zijn gelijk blijft hebben (Y) Als jullie het beter weten vind ik dat best, laat het dan ook lekker zo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 20:45:
Ik zeg toch niet dat ze er níet zijn geweest ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 20:45:
In mijn ogen is de maandlanding gewoon gefaked

DAT ZEG JE TOCH WEL OF HEB IK NOU STRONT IN ME OGEN ?????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En wat hebben ze daar dan gedaan daarzo volgens jouw dan ipv wetenschapelijk onderzoek????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 juli 2006 om 21:01:
DAT ZEG JE TOCH WEL OF HEB IK NOU STRONT IN ME OGEN ?????

Lees eens goed wat ik hierboven had gezegd..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 20:21:
De maanlanding is in mijn ogen in scene gezet, ze zijn daar wel geweest en ik denk dat ze daar gewoon andere dingen hebben gedaan

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 juli 2006 om 21:02:
En wat hebben ze daar dan gedaan daarzo volgens jouw dan ipv wetenschapelijk onderzoek????????

Nee..echt laat dat maar zitten O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongen weet je nix meer te zeggen? Laat maar weten dan wat ze daar dan hebben gedaan, wat jij denkt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:06:
Nee..echt laat dat maar zitten O:)

Ik hou me er verder buiten, maar je jaagt makkelijk mensen tegen je in het harnas of niet dan? O:) Volgens mij maakt het niet uit waarover het gaat. Altijd is je mening het tegenovergestelde is van de massa! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het wel grappig dat de mensen zeggen dat de vlag daar stil staat, maar niet hangt. Er is dan geen lucht maar wel zwaartekracht. Dus als je een vlaggetje ziet staan weet je al dat het nep is volgensmij.

Maar ik denk wel dat er mensen zijn geweest. Volgensmij hoeft dat ook niet echt moeilijk te zijn om dat voor elkaar te krijgen.

Een reis naar mars is pas een uitdaging denk ik, dat duurt geloof ik 3 jaar voor je er bent
Waarschuw beheerder
donateur
Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat,

hahahahaha

Waarschuw beheerder
Hahah nou ik weet wel zeker dat die maandlandig is
geweest hoor ;)

Werk bij Estec, ik kan het weten O:)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 22:11:
Een reis naar mars is pas een uitdaging denk ik, dat duurt geloof ik 3 jaar voor je er bent

Volgens mij nog langer?
Er is nu een onbemande raket (de Rosetta) naar 1 of
andere komeet en die doet er 9 jaar over haha!

En in 2015 gaat er ook een onbemande raket ( de Darwin) de lucht in om te zoeken naar planeten gelijk aan de aarde :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het duurt geen 3 jaar om naar mars te gaan maar in het gehele totaal. 9 maanden om er heen te gaan, en als je er dan bent moet je weer wachten tot de goede tijd om terug naar aarde te gaan, dat is zo'n 7/9 maanden ofzo, en dan weer 9 maanden terug.. is dus ongeveer 26/27 maanden en dat is bijna 3 jaar.

Ik ga mezelf binnenkort aanstellen bij NASA/ESA voor een bemande reis naar Mars, Wiskundig, lichamelijk zou het geen probleem moeten zijn voor zo'n debiel lange training en vlieguren, maar denk dat ik wordt afgekeurt omdat ik halfewege de heenreis op alle knopjes zou gaan drukken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respect voor wernher von braun

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vandaag 37 jaar geleden dat de Saturn V op weg ging om de eerste mens op de maan te zetten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik binnenkort soliciteren bij forschungsanstalt fur luft- und raumfahrt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom doen we al die moeite man met bemande ruimtevaart ? ik ben zelf een voorstander van onbemande ruimtevaart. Bemande ruimtevaart is een onveilige, bodemloze put.

(ok ik ben wel een voorstander van bemande ruimtevaart, maar omdat ik wiskundig nietzo begaafd ben zal ik er nooit bij kunnen komen, en dat vindt ik jammer)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 juli 2006 om 17:08:
Saturn V

<--------- jaja daar gaat ie heur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 15 juli 2006 om 21:37:
Volgens mij maakt het niet uit waarover het gaat. Altijd is je mening het tegenovergestelde is van de massa!

Valt mee hoor, meestal zijn de meesten het met me eens (of ik met hun). Alleen in dit topic botst het een beetje maar dat maakt niks uit. Ik heb het alleen niet zo op die sceptische wetenschappelijke materiele ventjes ;)

Trouwens was jíj degene in de topic van een paar maanden terug die volledig tegen de massa in ging ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:58:
die sceptische wetenschappelijke materiele ventjes ;)

Schaar ik me ook onder en dat gevoel is geheel wederzijds ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:58:
Trouwens was jíj degene in de topic van een paar maanden terug die volledig tegen de massa in ging ;)

Met massa doel ik niet op de ruime meerderheid op het forum zelf, maar meer de meerderheid van de bevolking. De algemeen geldende mening. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 16 juli 2006 om 18:37:
Met massa doel ik niet op de ruime meerderheid op het forum zelf, maar meer de meerderheid van de bevolking. De algemeen geldende mening.

Ok is goed, ik dacht dat je PF bedoelde;) Je hebt het goed gezien dat ik vaak niet zoals de massa denk en tja, ik hoop dat je dat accepteerd :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
I have two brief questions that I would like to ask, if I may. When you were carrying out that incredible Moon walk, did you find that the surface was equally firm everywhere or were there harder and softer spots that you could detect. And, secondly, when you looked up at the sky, could you actually see the stars in the solar corona in spite of the glare?

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''You'r a coward and a liar*BAM*'' ....prachtig!

Waarschuw beheerder
Lol, ze hebben dus blijkbaar hier niet alleen een kort lontje, maar die Aldrin ook :D

Achja het heeft wel humor :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aldrin is gevaarlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar Neil Amrstrong ook... die heefd een keer met een slagersmes lopen zwaaien :d

en MR. Collins heeft sibrel bijna aangereden:d

Waarschuw beheerder
Tja...wees er maar trots op op zulke 'helden'...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als hun mij zouden lastig vallen zou ik het zelfde gedaan hebben.

Waarschuw beheerder
Lol dat is niet eens wat ik precies bedoelde..:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het maakt niet uit wat jij bedoelt want je hebt jezefl al genoeg voor lul gezet met die suffe opmerkingen over andere met de maanlandingen. Ga je nog zeggen wat ze daar echt hebben gedaan of blijf je de hele tijd zo dom lullen. Geef eens duidelijkheid jij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 juli 2006 om 17:06:
respect voor wernher von braun

Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun was één van de leidende figuren in de ontwikkeling van rakettechnologie toch wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 16:03:
Het maakt niet uit wat jij bedoelt want je hebt jezefl al genoeg voor lul gezet met die suffe opmerkingen over andere met de maanlandingen. Ga je nog zeggen wat ze daar echt hebben gedaan of blijf je de hele tijd zo dom lullen. Geef eens duidelijkheid jij.

:roflol::roflol::roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 16:15:
Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun was één van de leidende figuren in de ontwikkeling van rakettechnologie toch wel

=

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 16:03:
blijf je de hele tijd zo dom lullen

:gaap:

:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dat dom gelul dan ? IS het algemeen bekend dat von Braun mr.ruimtevaart is/was

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misschien is het de Eagle wel ;)

Waarschuw beheerder
Daarom hebben wij dus ook TV en internet en Radio :s Hoe hebben ze die satalieten anders in de lucht gekregen? Ja er is een maanlanding geweest.

Area 51 is real maar is alleen verhuist van de bekende locatie naar een andere locatie omdat deze locatie bekend is gemaakt en vele websites foto's hebben van dit fenomeen.

Mischien is de bekende Area 51 wel fake ;) het bestaat wel maar niet daar. Dit is om jou te misleiden.

Ik vermoed dat Area 51 op een plek is waar niemand iets te zoeken heeft. Ik heb het over een bloedhete woestijn waar niet te overleven valt en dan diep onder de grond met bergen zand eroverheen. Mischien wel in een piramide. Who know's.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 23:21:
Ja er is een maanlanding geweest.

punt

Waarschuw beheerder
The american goverment weet meer dan wij denken ;) er worden dingen niet gezegt om ons rustig te houden.

Als wij teveel weten worden wij gek en mischien wel angstig. Dus ze houden dingen voor ons achter. En dit wordt allemaal bewaard op area 51. Nasa zal veel meer troep hebben meegenomen dan wij denken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geruchten gaan dat neil. a een autoradio mee had.

Waarschuw beheerder
even voor over het vlaggetje ja er zit een ijzeren rand in,
maar alleen boven.

[img width=400 height=403]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ab/AldrinFlag1a.jpeg[/img]
foto van een paar seconden later, zie het vlaggetje ;)
[img width=400 height=403]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c4/AldrinFlag2a.jpeg[/img]

deze vind ik ook zo mooi, Alien handschift of? 8)
[img width=270 height=126 cacheid=0013d69800247b647e7df0931a017f3870]http://www.redzero.demon.co.uk/moonhoax/images/rock.gif[/img]

Neemt niet weg dat er wel zeker mensen op de maan zijn geweest, er is alleen gerommeld met dit beeldmateriaal :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die vlag is gewoon het zelfde gebleven...kijk maar naar de video beelden die vlag blijft gewoon het zelfde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 08:13:
even voor over het vlaggetje ja er zit een ijzeren rand in,
maar alleen boven.

De dwarslat die de vlag aan de bovenkant gespreid moest houden - want Nasa had wel degelijk rekening gehouden met de windstilte - klapte niet goed uit. Het gevolg is dat de vlag er een beetje verfrommeld bij staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 10:36:
Die vlag is gewoon het zelfde gebleven...kijk maar naar de video beelden die vlag blijft gewoon het zelfde.

dat is ook wat ik met die foto's wou zeggen.
ik zie namelijk ook geen verschil in positie van de vlag.

maar die laaste foto is wel erg dubieus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die C ziet er wel raar uit ja.. maarja denk dat als je een beetje fantasie heb je overal wel letters cijfers of boodschappen in kunt zien..

Misschien staat et hier wel in :d
[img width=467 height=658 cacheid=000cacc200247c8e265e5f7a1a017f60bf]http://www.dupuis.com/Couvertures/G/9789031401161-G.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 16:55:
Die C ziet er wel raar uit ja.. maarja denk dat als je een beetje fantasie heb je overal wel letters cijfers of boodschappen in kunt zien..

het is over duidelijk een c,
kijk hoe mooi rond hij afloopt en is uitgekerft.
Het is overduidelijk bedoeld als letter, als het "toeval" zou zijn gewees zou hij een stuk vager overmoeten komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 18:29:
het is dus geen letter C die er op staat :p

Dat is inderdaad wat jij geloofd,
ik heb niet alles gelezen, doe ik misschien als ik er tijd voor heb.

Maar feit is wel dat deze foto's al langer openbaar zijn dan in de jaren 80 zo als staat vermeld op die site.

als er iets gebeurt wat je als een hoax of iets dergelijks gezien kan worden willen bijde partijen dat ze de waarheid in handen hebben. Dus is het nog maar aan jou om hun te geloven.

tis me nu eerst te warm, ik ga verkoeling zoeken
Waarschuw beheerder
Al het foto en- video matriaal van de apollo missies is al sinds 1972 openbaar voor iedereen die het maar wilt.

En zoals al gezegt, je kunt overal wel onzin in zien. Sommige mensen zien een gezicht op mars, of zelfs zoals een topic hier op PF een 'gebouw' op de maan, een vogel door Jupiter's greatredspot en weet ik veel wat allemaal.

Er bestaan 2 versie's van die foto met de C erop.. het orgineel zonder C erop, en een kopie met C erop. Lunar and Planetary Institute (LPI) heeft de foto onderzocht, en is tot de conclusie gekomen dat het een stofje of haartje is wat op de foto is terecht gekomen.

Ik denk ook dat het iets van een stofje ofzo zal zijn.
Waarschuw beheerder
Als Neil amrstrong een rechter was kreeg Bart sibrel de doodstraf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op woensdag 19 juli 2006 om 19:57:
dat het een stofje of haartje is wat op de foto is terecht gekomen.

omfg :D

Waarschuw beheerder
Ikzelf vindt die C op die maansteen erg nep uitzien, maar als ze ermee komen dat het een 'stofje of haartje' was wat op de foto terecht was gekomen...dat klinkt echt al helemaal als 'stupidness' in mijn oren :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 22:13:
Ikzelf vindt die C op die maansteen erg nep uitzien, maar als ze ermee komen dat het een 'stofje of haartje' was wat op de foto terecht was gekomen...dat klinkt echt al helemaal als 'stupidness' in mijn oren

wat verwacht je dan? dat ze 100.000 foto's(van alle Apollo missie's en andere missie's) perfect hebben?
Waarschuw beheerder
En het is vandaag officeel 37 jaar geleden dat de Eagle in het maanstof werd geparkeert.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aldrin: Mode Control, both Auto. Descent Engine Command Override, Off. Engine Arm, Off. 413 is in.

Armstrong: Engine arm is off.Houston, Tranquility Base here. The Eagle has landed.

de eerste woorden die vandaag 37 jaar geleden op de maan werden gezegd.
Waarschuw beheerder
Er zijn weer nieuwe feiten boven tafel gekomen over de speech van Nixon die de dood van de 3 astronauten aankondigde op de avond van de lancering..

Hij heeft er voor Niel amrstrong persoonlijk 1 opgenomen! :o
Let op.. komtie..

''Muslim brothers everywhere:
peace be upon you and the mercy of Allah and his blessings.
We announce to the Muslim Ummah the death of one of its soldiers, champions and leaders, our brother the martyr- as we see him- Neil amrstrong, may Allah have mercy on him and house him in His spacious Gardens, and may He compenstate the Islamic nation for him in the best way. ''
Waarschuw beheerder
Planet internet had vandaag precies 2 jaar gelden bij de 35e verjaardag van de eerste voetstap op de maan, een intervieuw met Neil Armstrong...

Welke herinneringen heeft u aan de twee historische eerste ruimtevluchten van Gagarin en Shepard?
Neil Armstrong: “Ik was betrokken bij een raket –en ruimteprogramma binnen de NASA. Door de vlucht van Joeri Gagarin werden bij ons Amerikanen de ogen geopend wat betreft de ontwikkeling van de ruimtevaart. Het zorgde er ook voor dat er geld beschikbaar kwam voor het programma waar ik mee bezig was”.

Op welk moment hoorde u voor het eerst dat u uitverkoren was om naar de maan te gaan, en zelfs de eerste mens te worden die een stap op de maan zou zetten?
Neil Armstrong: “Na de vlucht van de Apollo 10, zeg maar de generale repetitie van onze vlucht. Mijn collega astronauten Thomas Stafford, John Young en Eugene Ceman vlogen op 18 mei 1969 zo’n 15 kilometer boven het maanoppervlak. Dit was een groot succes en vervolgens zagen we met z’n allen bij NASA geen obstakels meer om een werkelijk bemande ruimtelanding uit te voeren. Mijn baas, Deke Slayton, en ik als commandant discussieerden over het verzoek vanuit NASA of de crew (Aldrin en Collins, red.) half juni 1969 beschikbaar zou kunnen zijn. Ik zei dat het misschien aardig zou zijn als we wat meer tijd kregen om ons voor te bereiden en stelde voor dat wij uiterlijk half juli klaar zouden zijn. Maar tijdens ons gesprek bleek dat er geen ruimte was voor een lange voorbereiding. Alles stond al vast, de lancering en de landing op de maan waren al in detail geregeld”.

Wat kunt u zich herinneren van het maanoppervlak?
Neil Armstrong: “Ik kan mij het best herinneren wat ik tegen Buzz het gezegd. We liepen voor het eerst op de maan rond. Ik zei tegen hem: ‘het maanoppervlak is zacht en poederachtig. Ik kan het een beetje losmaken als ik met mijn tenen er zachtjes tegenaan schop. Het blijft, nadat ik er met mijn schoen heb ingestaan, als een soort kleiafdruk liggen. Je kunt de afdruk van mijn schoenzool en zijkanten erg goed zien. Ik zak verder een klein beetje weg in het oppervlak’.

U zat, na terugkomst op aarde in de quarantaineruimte alleen ukelele te spelen. Was er tijdens de lancering en de maanvlucht ook ruimte om muziek te maken of luisteren?
Neil Armstrong: “We hadden een cassettespeler aan boord waarop we, tijdens verschillende vluchtmomenten, onze bevindingen en commentaar inspraken. Op het bandje dat in de speler zat stond van alles, zoals aanwijzingen of beter gezegd gesproken aantekeningen, maar ook muziek. Ik herinner mij de New World Symphony van Antonín Dvorák en Music out of the Moon van de componist Samuel Hoffman. Elke keer als we iets inspraken verdween een gedeelte van de muziek.”

Hoe kijkt u terug op uw jeugd waarin vliegen centraal stond?
Neil Armstrong: “Op 6-jarige leeftijd maakte ik mijn eerste vlucht in een zogenaamde Ford Trimotor. Maar mijn echte interesse in luchtvaart begon toen ik negen of tien was. Ik begon te lezen over vliegtuigen, maakte modelvliegtuigjes en zocht een baantje om geld te sparen voor vlieglessen. Ik wilde geen piloot worden, boordwerktuigkundige had meer mijn interesse.”

In uw geboorteplaats Wapakoneta, Ohio, is het Neil Armstrong Air & Space Museum te vinden. Hoe trots bent u op dit museum?
Neil Armstrong: “Het museum is eigendom van de Ohio Historische Organisatie en werd ruim dertig jaar geleden geopend. Ik heb geen formele banden met het museum, wel probeer ik ze zoveel mogelijk te helpen. Ik heb een aantal bijzondere items uit mijn privé-collectie geschonken. De tentoonstelling is een van de verdiensten van de inwoners van de staat Ohio op het gebied van lucht –en ruimtevaart. Daar wilde ik graag mijn bijdrage aan leveren.”[/b]

Planet kreeg zes vragen de tijd van Armstrong, daarna trok hij weer naar de luwte waar hij zo van houdt. Bij leven en welzijn zal hij pas bij het volgende jubileum, het 50-jarige in 2019, weer in het middelpunt van de belangstelling staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.youtube.com/watch?v=uiiNavgr6yQ&search=ISLAM%20MUSLIM%20JIHAD%20IRAQ%20WAR%20TERRORISM%20NEWS

BAGHDAD, Iraq, March 21 - More than 200 masked insurgents stormed an Interior Ministry jail at daybreak on Tuesday, killing at least 18 police officers, freeing all the prisoners and leaving the facility a smoldering wreck. The battle raged for nearly an hour at the jail, in Muqdadiya, 60 miles northeast of Baghdad, as the fighters blasted government buildings with mortars, grenades and machine guns, Interior Ministry officials said. The attack demonstrated that even though sectarian violence has recently emerged as Iraq's gravest concern, the antigovernment insurgency is far from over. Showing a high degree of sophistication, insurgents reportedly cut telephone lines and then detonated several roadside bombs to block reinforcement troops from reaching the jail.
Waarschuw beheerder
Wat lul jij nou weer???? :S heb er toch helemaal niks mee te maken lul.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is toch goede beelds of niet ?
Waarschuw beheerder
Het heb niks over de maanlandingen te maken.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee ok sorry dan. Maar in het vervolg aub niet meer gelijk beginnen te vloeken en te tieren oke ? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op vrijdag 21 juli 2006 om 13:58:
Wat lul jij nou weer???? heb er toch helemaal niks mee te maken lul.

:looser:
Waarschuw beheerder
Vanaf nu is het VERPLICHT alleen ONTOPIC te reageren, dus mensen die alleen DOMME smyles poste of domme kankerzinnen ga DOOD
Waarschuw beheerder
Wat bezielt mensen om zo precies 37 jaar geleden na de eerste Maanlanding dit topic zo te verkachten! :no:

Free Palestina!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Jij zult ook zo'n maanlanding moeten meemaken :jaja:

Ik merk genoeg agressie in je op om de hele wereld te kunnen bedriegen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op vrijdag 21 juli 2006 om 14:39:
Vanaf nu is het VERPLICHT alleen ONTOPIC te reageren, dus mensen die alleen DOMME smyles poste of domme kankerzinnen ga DOOD

:frusty:

o:)

Waarschuw beheerder
Het lijkt me een goed plan om onszelf maar te gaan begraven Alenium O:)

Ik bedoel...straks komt ie ons nog met z'n astronautvriendjes opzoeken en dan geeft ie ons een kopstoot met zo'n harde ruimtepak-helm..:'(

:dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij bent geen kopstoot waart kneus, jouw keel wordt gewoon doorgesneden mujahideen style :d :lol:

Waarschuw beheerder
Astronauten humor?

Ik denk dat jij de enige bent die daar om kan lachen ;)

Waarschuw beheerder
Nee hoor, er zitten hier in de Sterrenwacht van Astro Harry zo'n 20 mensen die iedere dag wat onder de account van Lunar posten, en we lachen er altijd allemaal om. :lol:

Waarschuw beheerder
Oooh!! Dat maakt het nog leuker ;)

20x:looser:

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan het gewoon niet hebben dat NASA de waarheid verteld :P

Waarschuw beheerder
Shit..jullie hebben me door...:'(

Ik dacht dat ik jullie beet had met mijn sarcasme..maar het is nu echt over dus...

(hoe vaak moet ik die smiley nog trekken?)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je hoeft het natuurlijk ook niet te doen.

Waarschuw beheerder
Afgesproken :jaja::flower:
Waarschuw beheerder
donateur

wie gelooft wel dat buzz aldrin en neil armstrong op die maan zijn geweest? als je het niet gelooft zou ik mezelf maar rustig houden, want ze zijn er niet vies van om mensen die beweren dat ze er niet zijn geweest een paar klappen te verkopen!

graag jullie mening

was inderdaad.. als je de opnames van een maanwandeling versnelt afspeelt.. lijkt het net of hij gewoon rent!

maarehh de maan bestaat egt hoor ;)
en die maanlanding heeft ook wel plaatsgevonden hoor ;)

anders stond dat amerikaanse vlaggetje er tog niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valentijn:mixje: op vrijdag 21 juli 2006 om 18:21:
was inderdaad.. als je de opnames van een maanwandeling versnelt afspeelt.. lijkt het net of hij gewoon rent!

maarehh de maan bestaat egt hoor
en die maanlanding heeft ook wel plaatsgevonden hoor

anders stond dat amerikaanse vlaggetje er tog niet

Ik merk gewoon op dat in dit topic zeer slimme mensen komen :hail: Die intelligentie is onvoorstelbaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 18:31:
Ik merk gewoon op dat in dit topic zeer slimme mensen komen :hail: Die intelligentie is onvoorstelbaar!

Totdat jij opeens kwam, toen werdt het niveau opeens wel heel erg laag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een hekel aan de amerikaanse overheid en de spelletjes die ze spelen, ik steun zelf de Jihad tegen amserika, maar op alles wat ik heb durf ik te zweren dat NASA hier NIET over liegt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op vrijdag 21 juli 2006 om 18:43:
maar op alles wat ik heb durf ik te zweren dat NASA hier NIET over liegt.

Ik stuur morgen wel ff een deurwaarder langs :9

Waarschuw beheerder
Afgezien van dat dit een onzinnige topic is ff dit:
Stel nou dat die beelden niet van de maan zijn maar uit area 51. (onzin maarja) Hoe (zwaar bewaakt militair terrein) en waarom zou iemand in godsnaam een C op een steen zetten? Dat is toch belachelijk.

Steen schrijf je trouwens met een S en niet met een C. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat ze netzoals in Hollywood dingen aangeven met letters om te zien op welke plaats ze moeten liggen, dus ook die ''C''. Maar de mensen bij NASA zijn niet zo dom om er een foto van te maken. toch?

Waarschuw beheerder
Lol ;)

Kijk maar naar 9/11 ...ze zijn flink door de mand gevallen en dat vind ik gewoon écht dom...

En lijkt die Bush zo slim dan..?

[img width=250 height=262 cacheid=0001b3ed0003e8e3099fa3a41a01802751]http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00217/bush_365_217549c.jpg[/img]

:9
Waarschuw beheerder
Daar heb NASA toch niks mee te maken? :P

Waarschuw beheerder
Hahaha :roflol:

Denk je?

Uitspraak van Sirhab op vrijdag 21 juli 2006 om 18:43:
maar op alles wat ik heb durf ik te zweren dat

NASA ondersteund wordt door de US ;)

Dacht je nou echt dat ze allemaal los van elkaar staan?

Waarschuw beheerder
En het ging er trouwens om of NASA niet te dom was om dat soort fouten te maken...dus tja, het is aan jou om dat soort dingen nu te vergelijken..

Ik geloof in ieder geval allang niet meer in wat bijv. 'Never A Straight Answer' beweert via de media :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als John F Kennedy zei dat hij geen 6 of 7 miljard voor ruimte onderzoek wou geven, en bovendien hij het zelf voorstelde om de mens op de maan te laten landen. Ze vinden het gewoon weg gegooid geld. Mja..Kennedy ging dood voor de landingen...
Waarschuw beheerder
NASA wordt ondersteund door de US ??? Joh had ik niet verwacht bij een federale organisatie... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 20:04:
En het ging er trouwens om of NASA niet te dom was om dat soort fouten te maken...dus tja, het is aan jou om dat soort dingen nu te vergelijken..

Bij 9/11 geloof ik niet dat het door terroristen is veroorzaakt maar door de Amerikaanse overheid zelf.. Zo ook de oorlog in Irak en Afgahnistan. zo smerig zijn ze wel ja. De maanlandingen geloof ik 100% zeker dat ze daar niet overliegen.
Waarschuw beheerder
Kun je misschien even kort samenvatten wat je nou precies bedoelt met fouten etc, want volgens mij snap ik er nu geen reet meer van.

Waarschuw beheerder
Tja we kunnen er wel dieper op in gaan..maar heeft geen nut :nee:

JFK is een verhaal apart, daar zul je meer in moeten verdiepen.

En als je sarcastische opmerkingen gaat maken terwijl je níet inziet dat NASA net zulke oplichters zijn als de GOV zelf, tja...:vaag:
Waarschuw beheerder
NASA is van de GOV en waaruit kun je zien waaruit blijkt dat het oplichters zijn ?

Waarschuw beheerder
Kan je echt niks voor jezelf uitvinden?

Uitspraak van Sirhab op vrijdag 21 juli 2006 om 20:10:
Bij 9/11 geloof ik niet dat het door terroristen is veroorzaakt maar door de Amerikaanse overheid zelf.. Zo ook de oorlog in Irak en Afgahnistan. zo smerig zijn ze wel ja. De maanlandingen geloof ik 100% zeker dat ze daar niet overliegen.

Daaraan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 20:19:
JFK is een verhaal apart, daar zul je meer in moeten verdiepen.

Ja Lee Harvey Oswald kon het nooit gedaan hebben! James Files wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ondanks dat hij zelden wilde meewerken aan intervieuws, tv-shows of als promotor voor de ruimtevaart (tot verdriet van de NASA) is Neil Armstrong altijd de grote held in de publiciteit gebleven.

Mede daardoor kreeg Buzz Aldrin grote psychische problemen met zijn rol als tweede man die alleen maar groter werden toen zijn naam bij de gemiddelde Amerikaan in de vergetelheid begon te raken.

Michael Collins trok zich nergens iets van aan schreef een aantal zéér interesante boeken over de achtergronden van de space-race en de eerste maanlanding.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
BEVERLY HILLS, Calif. (AP) - No charges will be filed against Buzz Aldrin for allegedly punching a man who called him a liar and demanded that the former astronaut swear on the Bible that he'd been to the moon.

Bart Sibrel, 37, claimed the 72-year-old Aldrin hit him in the face on Sept. 9 outside the Luxe Hotel in Beverly Hills after Sibrel called him "a coward, a liar and a thief."

The Los Angeles County district attorney's office announced Friday it had declined to file a misdemeanor battery count. It was unlikely a jury would have convicted Aldrin, Deputy District Attorney Elizabeth Ratinoff said. Aldrin "certainly welcomes" the decision, said his lawyer, Robert O'Brien."We hope that in the future Mr. Sibrel will refrain from harassing Dr. Aldrin and any other Apollo astronauts," he said.

Sibrel called the decision unfair.

"It's sad the people who are in charge of upholding the law are showing favoritism," he said. "Celebrities and citizens are not treated the same."

Sibrel, of Nashville, Tenn., says he does not believe Aldrin or anyone else has walked on the moon. Sibrel said he was trying to confront Aldrin about his 1969 lunar mission when the former Apollo 11 astronaut swung at him.

A 10-second clip from the videotaped incident showed Sibrel yelling at Aldrin from several feet away before Aldrin responded, "Will you get away from me!" and lunged at Sibrel with a right hook. A young woman tried to pull Aldrin away. O'Brien said Aldrin was defending himself and family members.

"Buzz was physically blocked from leaving the hotel and was aggressively confronted by Mr. Sibrel, and he acted to defend himself," the attorney said.

Sibrel has confronted Aldrin on two previous occasions and has produced an independent film asserting that the lunar
landing was faked.

:d
Waarschuw beheerder
de maan is toch van kaas gemaakt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 25 juli 2006 om 14:37:

Pardon?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is al decennia lang een hardnekkig gerucht, maar ik denk wel dat het zo is ja, want als apollo 11 er geen kaas van had gegeten, hadden ze die andere missies ook wel laten zitten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe staan jullie tegenover contact met andere beschavingen?
Ik denk/hoop zelf wel dat wel over 100 jaar contact hebben met andere levensvormen.. niet van Europa alleen helaas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 juli 2006 om 17:17:
over 100 jaar contact hebben met andere levensvormen

Dat gevoel heb ik op sommige feestjes al :P
Waarschuw beheerder
Zaterdagnacht 11 september 2005 vindt een voorbijganger in de struiken aan het Green square in New York het stoffelijke overschot van een 48-jarige leugenaar oftewel Bart Sibrel. Sibrel werd al sinds 5 september vermist. vrijdag heeft hij in the Bronx nog een vriend bezocht, die hem de volgende avond weer op de trein naar zijn huis zette. Nadat hij hem een flinke beurt had gegeven Om wat voor reden dan ook is Sibrel niet meer thuisgekomen, maar bijna 2 kilometer van zijn huis dood in de bosjes is gevonden. De politie houdt er wel rekening mee, gezien de hobby van Sibrel en zijn grote mond, en het feit dat hij Neil Amrstrong heeft gestalked, dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo hé :|
Waarschuw beheerder
Er gaan zelfs geruchten, over dat ie beestachtig is afgemaakt d.m.v een slagersmes c.q vleeshaak. :nosmile: :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 25 juli 2006 om 14:37:

dat hoofd van die saturn v ook :D

wat een kneusje :roflul: :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat lul je dombo? Kankersukkel jij bent hier de kneus met je suffe niet kunnende feiten, hhahaha mongool

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 15:36:
dat hoofd van die saturn v ook :D

Net zoals die van jou als ze jou te dicht bij de Saturn V raket zetten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 16:00:
Wat lul je dombo? Kankersukkel jij bent hier de kneus met je suffe niet kunnende feiten, hhahaha mongool

ga nou maar door je bart smit telescoopje kijken :roflol: :aai:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 16:13:
Net zoals die van jou als ze jou te dicht bij de Saturn V raket zetten...

oeh ik word echt bang nou.
gaan jullie dan al die ruimte kneusje roepen en mij slaan, nou ik hoop het. dan zal ik je is ********** laten zien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 16:40:
ga nou maar door je bart smit telescoopje kijken

Wil jij er 1 voor me kopen dan van BS ?
Waarschuw beheerder
gaan jullie dan al die ruimte kneusje roepen en mij slaan, nou ik hoop het. dan zal ik je is ********** laten zien

Nee, snijden we je keel door en schoppen je kop eraf nou goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 16:42:
Nee, snijden we je keel door en schoppen je kop eraf nou goed

oei, niet doen hoor.
luister mn kop is van staal die van jou van kaas :D
dus probeer het maar. flink in de zon gaan staan dan word ie van smeerkaas.
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 16:42:
Wil jij er 1 voor me kopen dan van BS ?

best. als ik je daar gelukkig mee maak :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 16:45:
flink in de zon gaan staan

Dat kan dus niet he mannetje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaan jullie dan al die ruimte kneusje roepen en mij slaan, nou ik hoop het. dan zal ik je is ********** laten zien :)

nee wel de krachtigste raket ooit op de wereld gemaakt om mens naar de maan te vervoeren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 16:48:
nee wel de krachtigste raket ooit op de wereld gemaakt om mens naar de maan te vervoeren...

grappig ben je wel :)
Waarschuw beheerder
De waarheid is niet grappig. Het is gewoon zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 17:15:
De waarheid is niet grappig. Het is gewoon zo.

kan kan, maar het KAN ook nep zijn :)
Waarschuw beheerder
dat kan ja, maar het is niet zo. het is sowieso makkelijker om er echt naar toe te gaan, dan het te faken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 17:35:
dat kan ja, maar het is niet zo. het is sowieso makkelijker om er echt naar toe te gaan, dan het te faken.

voor kennis en vooruitgang wel. maarom nr. 1 te worden was het gewoon makkelijker.
ik moet gewoon overtuigd worden.
zoals ik al zei. het zijn gewoon bedriegers.
Waarschuw beheerder
Jij vindt blijkbaar een docu die in elkaar wordt gezet door een paar mensen, overtuigender dan 10tallen wetenschappers, sterrenknundige etc die er voor hebben geleerd en zeggen dat het wel echt was ?
Waarschuw beheerder
Sommige docus worden zelfs mensen geintervrieuwd die officeel niet eens bestaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 17:51:
Sommige docus worden zelfs mensen geintervrieuwd die officeel niet eens bestaan.

:D:D ook weer amerikanen he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, was een Franse docu.

Waarschuw beheerder
Red Bull geeft je vleugels :D Whahahaha, reclame gezien? De astronauten willen uitstappen op de maan, maar blijven zweven boven de maan omdat ze Red Bull hebben gedronken :D Houston zegt dat ze terug moeten komen naar aarde, ze filmen het wel in de studio :D:D:D:D:D:D:D

Das effe een nieuwe kijk op het topic :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik had het gezien gister die reclame :d
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3637, 6196}
Waarschuw beheerder
ik ben ook op de maan geweest op 20 juli 1969, tis egt waar:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kan niet.. 20 Juli waren er 2 mensen in de LM.. 21 Juli liepen er 2 mensen over de Lunar surface.. en daar was jij er geen 1 van. Dat kan gewoon niet, want dat waren MR. Armstrong & MR. Aldrin.
Waarschuw beheerder
Ik ben Armstrong, de naam die ik nu heb is gewoon een schuilnaam, zodat niet iedereen me om een handtekening vraagt:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij beweert Neil Armstrong te zijn? Die man is heilig.. daar moet je geen grapjes over maken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar ben je geboren dan?
Waarschuw beheerder
op de maan:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kan dus even niet eh. Dan zou je 3 meter lang zijn..
En Neil Armstrong is rond de 1.80/1.75...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neil Armstrong wordt over 4 dagen 76 :woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HC-sjef op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:14:
op de maan:)

Grappig.....Zeker met zuurstof fles?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:30:
Grappig.....Zeker met zuurstof fles?

nee reageerbuis(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HC-sjef op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:10:
nee reageerbuis(Y)

:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geweldig stukje van FOX news waarin Bart Sibrel belachelijk wordt gemaakt...

Sibrel has a sore, bruised jaw?

How hard is that to fake? He probably went home and hit himself in the face with a monkey wrench.

There were witnesses? It was reported on all the news services?

It doesn't say what the lighting conditions were, but it's possible that it could play tricks to make it look as though Buzz's fist was propelled into Bart's face. Or maybe Bart attacked Buzz's helpless knuckles with his chin.

Or maybe nothing happened at all. We're supposed to believe that Sibrel's not capable of bribing people? All those Beverly Hills types on Rodeo Drive don't think about anything except money. It would be easy to just pay them all off to lie for him, and to relay the story to Reuters and AP. After all, if NASA could get thousands of people to keep their mouths shut, it would be a piece of cake for him to get a few dozen to keep their story straight.

You say he has videotape?

What a shocker. A man who makes his living creating documentaries has a videotape. He also probably has an expensive production studio, or knows people who do. How hard is it these days, with fancy computer-generated imagery, to fake up a video showing the impossible--a 72-year-old fist reaching up to strike a 37-year-old jaw?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sibrel is echt een sukkeltje he...
Waarschuw beheerder
Apollo

Apollo Four Fourty - Ain't Talkin' Bout Dub :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar heb je het over? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tjah volgens mij heeft dat absoluut nul komma nul met de Apollo ruimtevaart missies te maken. Altijd grappig van die (mislukte) humoristische opmerkingen moeten plaatsen... misschien krijgen die mensen daar een stijve pik van..

Waarschuw beheerder
Hoe moet ik nou weten of dat echt of nep is. BOEIEND

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 14:52:
Hoe moet ik nou weten of dat echt of nep is. BOEIEND

De beelden bekijken :P

Waarschuw beheerder
donateur
toevallig

http://www.nu.nl/news/802597/84/rss/Originele_opnamen_eerste_maanlanding_zoek.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 08:12:
toevallig

http://www.nu.nl/news/802597/8 ... _eerste_maanlanding_zoek.html

:vaag: Hoe raak je dat nou kwijt??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuurlijk zijn we op de maan geweest wie heeft anders die spiegels daar neer gezet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 22:33:
Tuurlijk zijn we op de maan geweest wie heeft anders die spiegels daar neer gezet?

de russen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee. Dan had ik het al gehoort. Onmogelijk. Uitgesloten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://video.google.nl/videoplay?docid=5774435062980328047&q=Astronauts+gone+wild

dit zegt mij al genoeg! die ouwe had niks meer te zeggen dus slaat hij maar :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fuck die ouwe wie denkt ie wel niet dat ie is ofzo hij is dus echt nog nooit op de maan geweest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die 'ouwe' heeft dus wel z'n voetstappen op het lunar-surface gezegt.

[img width=434 height=464 cacheid=0013dc9c0024d6fb5a9676891a0189e187]http://media.nasaexplores.com/lessons/04-048/images/buzz_aldrin.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ten thousand pieces of gold for the body of Bart Sibrel.

by order of, the ruler of Baghdad.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat we wel naar de maan zijn geweest!!!

Waarschuw beheerder

Wat ik vreemd vind hier aan is dat Area 51 gelijk erin betrokken wordt. Moet dat, is het fenomeen 'area 51' nodig om maanlandingen op te nemen? Lijkt me niet, daarom is het waarschijnlijk een leugen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zeggen die sibrel & co dat het op area 51 de maanlandingen op zijn genomen omdat daar in de woestijn een krater is die veel op een krater lijkt die op de maan is daarom zeggen ze dat het daarzo is opgenomen op area51.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar als je er echt goed naar kijkt zie je dat die op aarde veel kleiner is, dus weer een onzinnige claim.
Waarschuw beheerder
nou gaan er zelfs geruchten binnen de msc over een prijs op het hoofd van sibrel en zn vriendjes

http://i9.tinypic.com/4cmr8fk.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn we in 2309 voor Christus op de maan geweest?
Waarschuw beheerder
“Verlaten, koud en glazig”. In het jaar 2309 voor Christus besloot de ingenieur van keizer Yao om naar de maan te gaan. De “hemelse vogel” voorzag hem van informatie tijdens zijn reis. Hij verkende de ruimte terwijl hij “opsteeg op een stroom lichtgevende lucht”. (de uitlaatgassen van een vurige raket?)

Hou Yih vloog de ruimte in waar hij niet in staat was “om de draaiende beweging van de zon te zien”. (Deze verklaring is van het hoogste belang bij het lezen van dit manuscript omdat men alleen in de ruimte het opkomen en ondergaan van de zon niet kan waarnemen.) Op de maan zag hij de “bevroren horizon” en hij richtte een gebouw op, het zogenaamde “Paleis der Kou”.

Zijn vrouw, Chang Ngo, vloog ook naar de maan, en zij zag het hemellichaam als “een lichtgevende bol, glimmend als glas, van een enorme omvang en erg koud, het licht van de maan heeft zijn oorsprong in de zon,” zo schreef zij. (Chang Ngo’s verslag van haar bezoek aan de maan was correct. Apollo II astronauten vonden dat de bodem er glasachtig uitzag. Sommige delen leken zelfs geplaveid te zijn met stukken glas. Het merendeel van de maan is op elk gegeven moment in de greep van extreme kou. De temperatuur zakt ’s nachts tot minus 160 graden Celsius.)

De oude Griekse wetenschapper Empedocles heeft ook verklaard dat de maan van glas ou zijn gemaakt. Dergelijke kennis wijst op onderzoek ter plaatse in het grijze verleden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op woensdag 11 oktober 2006 om 20:55:
nou gaan er zelfs geruchten binnen de msc over een prijs op het hoofd van sibrel en zn vriendjes

http://i9.tinypic.com/4cmr8fk.jpg

Uitspraak van Sirhab op maandag 6 november 2006 om 18:27:
“Verlaten, koud en glazig”. In het jaar 2309 voor Christus besloot de ingenieur van keizer Yao om naar de maan te gaan. De “hemelse vogel” voorzag hem van informatie tijdens zijn reis. Hij verkende de ruimte terwijl hij “opsteeg op een stroom lichtgevende lucht”. (de uitlaatgassen van een vurige raket?)

Hou Yih vloog de ruimte in waar hij niet in staat was “om de draaiende beweging van de zon te zien”. (Deze verklaring is van het hoogste belang bij het lezen van dit manuscript omdat men alleen in de ruimte het opkomen en ondergaan van de zon niet kan waarnemen.) Op de maan zag hij de “bevroren horizon” en hij richtte een gebouw op, het zogenaamde “Paleis der Kou”.

Zijn vrouw, Chang Ngo, vloog ook naar de maan, en zij zag het hemellichaam als “een lichtgevende bol, glimmend als glas, van een enorme omvang en erg koud, het licht van de maan heeft zijn oorsprong in de zon,” zo schreef zij. (Chang Ngo’s verslag van haar bezoek aan de maan was correct. Apollo II astronauten vonden dat de bodem er glasachtig uitzag. Sommige delen leken zelfs geplaveid te zijn met stukken glas. Het merendeel van de maan is op elk gegeven moment in de greep van extreme kou. De temperatuur zakt ’s nachts tot minus 160 graden Celsius.)

De oude Griekse wetenschapper Empedocles heeft ook verklaard dat de maan van glas ou zijn gemaakt. Dergelijke kennis wijst op onderzoek ter plaatse in het grijze verleden.

Uitspraak van Sirhab op maandag 6 november 2006 om 18:26:
Zijn we in 2309 voor Christus op de maan geweest?

Jij wel schizofreen.
Waarschuw beheerder
Neil's partner on the Moon, Edwin E. "Buzz" Aldrin Jr., was next out the hatch. Buzz said, "Be sure not to lock it on my way out." On the surface, Neil says "Isn't that something? Magnificent sight out here." Buzz replys:

Magnificent desolation.
Waarschuw beheerder
Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat,

Klopt. Wij zijn maanmannetjes.
Waarschuw beheerder
I'm not saying that we should go and slaughter their women and children one by one, like they did ours, at Haditha, and Ishaqi, and Mahmudiya, and God knows where else, even if some of our legal experts have permitted that.
Waarschuw beheerder
kwist trouwens niet eens dat ze naar de maan geweest waren :P
Waarschuw beheerder
nou, reken maar van wel :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!jean!! op zondag 12 november 2006 om 18:42:
kwist trouwens niet eens dat ze naar de maan geweest waren

Dat was de groote droom van die man op dat plaatje van je naam.

Waarschuw beheerder

het is allemaal waarheid. de amerikaanse regering, althans een deel daarvan, had echter besloten nep opnames te maken zodat àls het misging, ze nog een plan b hadden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Miss Me ! op zondag 12 november 2006 om 20:50:
was...?

Ja, hij is woendag 43 jaar geleden door verschillende schutters tegelijk als een beest afgeschoten.
Waarschuw beheerder
Your question Ibrahim al-Shimmari the spokesman of the mujahid group Islamic Army of Iraq:

Mr al-Shimmari what is the opinion of the Iraqi mujahideen on the moonlandings, do you think the Americans faked it or not?

Peace be Upon you and may God protected you,

Abu Ubaidah -Ramzi bin al-Shibh-
Waarschuw beheerder
''No I dont''
Waarschuw beheerder
het kan me eigenliojk niet zo heel veel schelen maar ik ga er gewoon van uit dat het zo is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op woensdag 22 november 2006 om 14:10:
Tweede ELAL op amsterdam zou wel mooi zijn.

Waarschuw beheerder
Rechts :cheer:
Waarschuw beheerder

Klopt.

2001: A Space Odyssey (1968)

[img width=300 height=300]http://www.sudburychess.org.uk/images/HalsEye.jpg[/img]

[img width=558 height=551]http://www.american-buddha.com/2001SPACEODYSSEYABOL2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
naja dat is history..
dus intresseerd me allemaa nii zoveel..
maar kej
mijn mening..

denk wel dattie geland enzo is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 14:53:
Rechts

Inderdaad. Gelukkig zijn er zulke mensen ook nog, Joden die walgen van het zionisme en die volgens hun geloof leven in plaats van die oorlogszochte Zionisten als jij en je likud vriendjes.

Waarschuw beheerder
Palesteinen die geen palesteins zijn :roflol:
Waarschuw beheerder
Holocaust! Echt of nep?

Nieuwe onderwerp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op zondag 26 november 2006 om 02:24:
Holocaust! Echt of nep?

Nieuwe onderwerplaatste aanpassing 26 november 2006 02:25

voor achtergrondinformatie zie
The Search for Truth in History
David Cole interviews Dr. Franciszek Piper part 1 of 2
David Cole interviews Dr. Franciszek Piper part 2 of 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op woensdag 22 november 2006 om 15:09:

jaaaaaaaaaaa laaateeer
kijk eens uit het raam... ik zie hem hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nadine^ op zondag 26 november 2006 om 17:21:
kijk eens uit het raam... ik zie hem hoor

Jij ziet wel eens meer dingen die er niet zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
zoek de ontbrekende crosshairs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zondag 26 november 2006 om 02:24:
Holocaust! Echt of nep?

Wat denk je zelf?!?

Waarschuw beheerder
wie gelooft wel dat buzz aldrin en neil armstrong op die maan zijn geweest?

nee man dat was buzz lightyear
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vlaco op zondag 17 december 2006 om 17:44:
Uitspraak van Sirhan op zondag 26 november 2006 om 02:24:
Holocaust! Echt of nep?

Wat denk je zelf?!?

http://www.biblebelievers.org.au/holohoax.htm
http://video.google.nl/url?vidurl=http%3A%2F%2Fvideo.google.nl%2Fvideoplay%3Fdocid%3D-5373014625600388831%26q%3Ddavid%2Bcole&docid=-5373014625600388831&ev=v&esrc=sr3&usg=AL29H21Xm33C1YaeZtCT1U2oEh7zwrM5dg
http://video.google.nl/url?vidurl=http%3A%2F%2Fvideo.google.nl%2Fvideoplay%3Fdocid%3D-2827691277822616716%26q%3Ddavid%2Bcole&docid=-2827691277822616716&ev=v&esrc=sr1&usg=AL29H20OxJNz90xrKIGUfrsYJiY28aim9Q
Wat denk je zelf na dit gezien te hebben?