Partyflock

Forumonderwerp · 871496
1 volger · 4338x bekeken
Waarschuw beheerder
De eerste maanlanding van de Apollo 11 op 20 juli 1969 is wereldberoemd, en zijn tientallen fotos en videos van gemaakt.

Er gaan geruchten(verhalen, fotos, films) dat de maanlanding(en) nooit heeft/hebben plaatsgevonden maar zijn opgenomen in Area 51. Ik persoonlijk geloof deze verhalen niet.
Ik geloof wel dat Buzz en Neil echt op de magnificent desolation zijn geweest, en de andere, die andere wel.

Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat, een verzinsel van de Amerikaanse overheid.

wie gelooft wel dat buzz aldrin en neil armstrong op die maan zijn geweest? als je het niet gelooft zou ik mezelf maar rustig houden, want ze zijn er niet vies van om mensen die beweren dat ze er niet zijn geweest een paar klappen te verkopen!

graag jullie mening

groetjes
Waarschuw beheerder
nj inderdaad en de naam amoebe komt van het Griekse amoibe, wat verandering betekent en heeft betrekking op de steeds veranderende vorm van het diertje door het uitsteken van schijnvoetjes.
Waarschuw beheerder
When you looked up at the sky, could you actually see the stars in the solar corona in spite of the glare?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 00:30:
Economische belangen, technische vooruitgang brengt geld in het laadje.
Stel dat NL het 1e landje ter wereld zou zijn welke een ruimteschip had ontwikkeld met bemanning en liet het schip naars Mars reizen?
Geld zou binnenstromen, Natuurlijk kunnen we ook alles in scene zetten, de hoge pieten achter de (wereld)media omkopen en het gepeupel laten geloven dat we ook daadwerkelijk naar Mars zijn gegaan :yes:
Zo zal het ongetwijfeld gegaan zijn.

precies het was en is trouwens gewoon 1 grote race :s
als iedereen nou samenwerkt komen we veel verder (y)
Waarschuw beheerder
Als je tijd heb moet je dit maar eens bekijken, kun je zelf zien hoe die mensen die (zogezegd) op de maan geweest zijn er over denken als mensen zeggen dat ze liegen.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2265515730495966561&q=moon+hoax&pl=true

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
duurt lang man. maar er zijn goeie feiten gezegd.

Waarschuw beheerder
idd, na 2 minuten zie je het al;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was laatst op Discovery, had Buzz aldrin (2e man op de Maan) een hele goeie, waarom vragen ze het niet aan de Russen? Die hebben ALLES meegeluisterd, en als hun hadden geweten dat de USA de Space-Race fakete, hadden ze dit allang bekend gemaakt..

Ook werd er laten zien dat Niel Armstrong en Buzz Aldrin, een reflector op de Maan hebben geplaatst, en dat mensen nog dagelijks daar gebruik van maken.. zo is o.a ook de(bijna) preciese afstand van de Maan naar de Aarde gemeteten.. dit was op de Aarde gericht, en kon alleen door mensen werden gezet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik K33k laAsT n0g m3T m3 t3l3sc0op naAr d3 lUnAr s3rVic3 waT iS i3 m00I
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 mei 2006 om 22:51:
de vlag die ze hebben geplaatst op de maan die WAPPERT
Dat kan niet want er is geen lucht of een atmosfeer.
er kan dus ook geen luchtverplaatsing zijn.

Er is sowiesie geen absoluut vacuum op de maan. Maar wapperen hoeft niet altijd door wind te komen.

Leuke site waar alles even in het kort op staat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheorie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 00:30:
Economische belangen, technische vooruitgang brengt geld in het laadje.

Tuurlijk ging het om de roem, dat betekend nog niet dat het niet is gebeurd. Ik trek veel uit die tijd en wat betreft Amerikanen in twijfel, maar dit niet :no:

Ze konden het, waarom zouden ze het dan ook niet gedaan hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind jouw posts hier beter als op de FMB :d
Waarschuw beheerder
Haha, krijg nou niks, zie pb ;)

Waarschuw beheerder
Naam: Galileo Galilei

hahahaha

Waarschuw beheerder
Alsjeblieft zeg in welk hol woon jij.

Je bent zeker een boer :[
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die Neil Armstrong willen confronteren ik heb z'n adres... hij woont op de ... straat op nummero 6
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op maandag 8 mei 2006 om 20:01:
Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat, een verzinsel van de Amerikaanse overheid.

Klopt, de enige waarheid wordt verteld in The Matrix.:S
We leven in een koepel waar een heelal op wordt geprojecteerd ieder nacht. Allemachtig, waar mensen in geloven. Dinosaurussen: echt bestaan of niet?:P
Waarschuw beheerder
Ik zweer het ik had een keer een site daar kreeg je 10.000 dollar als je kan bewijzen dat de maan echt bestaat hihi
Waarschuw beheerder
Maar ik kijk iedere avond door m'n telescoop.. en ik heb het zelf gezien bij de Sterrenwacht, HIJ BESTAAT!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op maandag 19 juni 2006 om 20:16:
Maar ik kijk iedere avond door m'n telescoop.. en ik heb het zelf gezien bij de Sterrenwacht, HIJ BESTAAT!

Goh.;)
Waarschuw beheerder
Buzz aldrin 2e man op de Lunar-Service is een gekke player
Waarschuw beheerder
Hij heeft Bart Sibrel (ieamnd die de maanlandingen ontkend) al neergebeukt, en hij zou ooit een keer met een mes hebben lopen zwaaien :d

Waarschuw beheerder
Oud nieuws, maargoed...
Op de maan gelden andere optische wetten als op aarde (logisch) daarom krijg je wat ongewone foto's en dat lijken veel mensen maar niet te begrijpen.
Waarschuw beheerder
het is gewoon zo dat de meeste mensen die het ontkenne, jelours zijn dat ze zelf nog nooit in de kosmos geweest zijn.. ik ben aljaren met de eerste maanlanding en ik ontdek steeds meer feiten dat WE er WEL zijn geweest gigi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het plan om de maanlanding te faken kwam van Donald Rumsfeld

De 'astronauten' waren CIA agenten. Het was iets buiten Londen. Om te zorgen dat hun er niet meer over konden praten, zijn ze in stukjes gesneden, en later in Londen teruggevonden. De politie blijft bij zelfmoord! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op vrijdag 23 juni 2006 om 16:48:
De 'astronauten' waren CIA agenten. Het was iets buiten Londen. Om te zorgen dat hun er niet meer over konden praten, zijn ze in stukjes gesneden, en later in Londen teruggevonden. De politie blijft bij zelfmoord!

Wanneer komt de film uit?:p

Waarschuw beheerder
weet je boeit jullie dit nou echt!!!!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 18:56:
weet je boeit jullie dit nou echt!!!!?

Jou niet misschien, waarom reageer je dan? Ik ben amateur astronoom hihi mij wel boeie jij weet

Waarschuw beheerder
wat maakt het nou uit of die nou wel of niet geland is ????

Jou niet misschien, waarom reageer je dan? Ik ben amateur astronoom hihi mij wel boeie jij weet

ieder zn ding toch?;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de wetenschap en ruimtevaart maakt dat heel erg veel uit :d :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 9 mei 2006 om 13:32:
Als je die appolo 11 ziet, als die raket loslaat, staat er in het Arabisch Allah Akbar opschereven heh

De saturnus 5 raketten ja.. als de rest in zee valt, staat er in zee Allah Akbar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bart Sibrel haha, op z'n muil gestompt door Buzz Aldrin.. aangeklaagd voor het stalken van Neil amrstrong.. echt een sjappie die man.

Hij met z'n geheime video's.. Iedereen die de maanlanding in 1969 heeft gezien, het is gewoon toendertijd LIVE uitgezonden op de TV. Live, is zelfs later nog door NASA gebruikt voor verschilldende videobanden over het apollo project. Niks geheims aan, niks gefaked. maar toch weet hij het bewijs te leveren haahahahahah...

Met z'n domme gelul over de van Halen belt.. als je kijkt
Hij en z'n andere beweren dat je er niet zo door heen kan, James van Halen zelf (Die het heeft ontdenkt) zegt dat het wel zo is, omdat ze er heel erg kort in zaten, het kan makkelijk als het maar niet te lang duurt, (anders zaten we voor altijd op Aarde vast wil je ook niet tog)

Hij had 15 feiten, en het zijn allemaal leugens van die vieze hond.. mensen die zijn gewoon jaloers.. BAH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wist je dat...

.. veel mensen denken dat er nooit mensen op de maan zijn geweest en dat de Apollo missie gewoon bedrog was?

... de Amerikanen in het volgende decennium weer willen landen op de maan?

.. de maan ieder jaar 3 centimeter van de aarde weg beweegt?

... de maan regelmatig nog bestookt wordt met meteorieten?

:D
Waarschuw beheerder
Neil Armstrong was the first astronaut to step out of the lunar module

21 Juli 37e verjaardag van eerste maanlanding swa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er bestaat een ring van zeer sterke radioactieve straling rondom de aarde. De spaceshuttle mag deze ring niet naderen omdat het bijna meteen dodelijke gevolgen zou hebben voor de astronauten.

De vraag is dus: Hoe kon Apollo 11 deze ring passeren zonder de atronauten te doden? Denk erbij dat een spaceshuttle beter beschermd word dan de ruimtecapsules van toen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is de van Allen belt ja..

Ten eerste zijn de van Allen banden een relatief dunne banden van protonen en elektronen (resp. binnenste en buitenste band). De maximum "hoogte" is 65.000 km. (7 keer de diameter van de aarde)
De afstand aarde-maan is ongeveer 30 keer de diameter van de aarde. Astronauten zijn dus vrij snel weer uit de stralingsbanden.

En ten tweede, de banden zijn niet uniform van samenstelling en het is vrij goed mogelijk te "voorspellen" wanneer er grote stralingswaarden op bepaalde plekken gemeten zullen worden. De NASA heeft het lanceren van de raket ook getimed op die gegevens.

Kijk hierzo eens!
http://spider.ipac.caltech.edu/staff/waw/mad/mad19.html

Waarschuw beheerder
Het maakt niet uit of het waar is of niet..
Het heb geen invloed op mijn leven...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neil amrstrong wordt volgende maand 76 die ouwe lul
Waarschuw beheerder
5 augustus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard''

John F. Kennedy
Waarschuw beheerder
John F. Kennedy was wel goede man goed voor ruimtevaar enzo jammer dat ze hem hebben kapot geschoten
Waarschuw beheerder
Denk wel dat het kan.. Denk ook zeker niet dat het nep is ofzo :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op maandag 8 mei 2006 om 20:01:

Wha ha ha ha... het is echt te stom voor woorden...

Waarschuw beheerder
De maanlanding is in mijn ogen in scene gezet, ze zijn daar wel geweest en ik denk dat ze daar gewoon andere dingen hebben gedaan, daarmee verbonden komen hele andere theorieen naar boven die offtopic zijn, maar de foto's zeggen al genoeg, het is echt fucking nep :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 20:21:
het is echt fucking nep

Zo lexie, dat is lang geleden...

Waarschuw beheerder
jaja, gezellig weer hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Welke fotos zijn nep dan? het is echt kanker echt en iedereen die het niet gelooft moet dood ja dat is zo nou doei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op donderdag 13 juli 2006 om 22:15:
het is echt kanker echt en iedereen die het niet gelooft moet dood ja

Hahaha jij hebt echt een probleem met jezelf of niet? :D:aai:

Kom op man doe niet zo zielig, ieder z'n eigen mening en bekijk die foto's nou eens goed, ze zien er ontzettend fake uit :vaag: