Partyflock

Forumonderwerp · 871496
1 volger · 4316x bekeken
Waarschuw beheerder
De eerste maanlanding van de Apollo 11 op 20 juli 1969 is wereldberoemd, en zijn tientallen fotos en videos van gemaakt.

Er gaan geruchten(verhalen, fotos, films) dat de maanlanding(en) nooit heeft/hebben plaatsgevonden maar zijn opgenomen in Area 51. Ik persoonlijk geloof deze verhalen niet.
Ik geloof wel dat Buzz en Neil echt op de magnificent desolation zijn geweest, en de andere, die andere wel.

Andere geruchten zijn zelfs dat de maan zelf niet eens bestaat, een verzinsel van de Amerikaanse overheid.

wie gelooft wel dat buzz aldrin en neil armstrong op die maan zijn geweest? als je het niet gelooft zou ik mezelf maar rustig houden, want ze zijn er niet vies van om mensen die beweren dat ze er niet zijn geweest een paar klappen te verkopen!

graag jullie mening

groetjes
Waarschuw beheerder
Kun je misschien even kort samenvatten wat je nou precies bedoelt met fouten etc, want volgens mij snap ik er nu geen reet meer van.

Waarschuw beheerder
Tja we kunnen er wel dieper op in gaan..maar heeft geen nut :nee:

JFK is een verhaal apart, daar zul je meer in moeten verdiepen.

En als je sarcastische opmerkingen gaat maken terwijl je níet inziet dat NASA net zulke oplichters zijn als de GOV zelf, tja...:vaag:
Waarschuw beheerder
NASA is van de GOV en waaruit kun je zien waaruit blijkt dat het oplichters zijn ?

Waarschuw beheerder
Kan je echt niks voor jezelf uitvinden?

Uitspraak van Sirhab op vrijdag 21 juli 2006 om 20:10:
Bij 9/11 geloof ik niet dat het door terroristen is veroorzaakt maar door de Amerikaanse overheid zelf.. Zo ook de oorlog in Irak en Afgahnistan. zo smerig zijn ze wel ja. De maanlandingen geloof ik 100% zeker dat ze daar niet overliegen.

Daaraan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 20:19:
JFK is een verhaal apart, daar zul je meer in moeten verdiepen.

Ja Lee Harvey Oswald kon het nooit gedaan hebben! James Files wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ondanks dat hij zelden wilde meewerken aan intervieuws, tv-shows of als promotor voor de ruimtevaart (tot verdriet van de NASA) is Neil Armstrong altijd de grote held in de publiciteit gebleven.

Mede daardoor kreeg Buzz Aldrin grote psychische problemen met zijn rol als tweede man die alleen maar groter werden toen zijn naam bij de gemiddelde Amerikaan in de vergetelheid begon te raken.

Michael Collins trok zich nergens iets van aan schreef een aantal zéér interesante boeken over de achtergronden van de space-race en de eerste maanlanding.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
BEVERLY HILLS, Calif. (AP) - No charges will be filed against Buzz Aldrin for allegedly punching a man who called him a liar and demanded that the former astronaut swear on the Bible that he'd been to the moon.

Bart Sibrel, 37, claimed the 72-year-old Aldrin hit him in the face on Sept. 9 outside the Luxe Hotel in Beverly Hills after Sibrel called him "a coward, a liar and a thief."

The Los Angeles County district attorney's office announced Friday it had declined to file a misdemeanor battery count. It was unlikely a jury would have convicted Aldrin, Deputy District Attorney Elizabeth Ratinoff said. Aldrin "certainly welcomes" the decision, said his lawyer, Robert O'Brien."We hope that in the future Mr. Sibrel will refrain from harassing Dr. Aldrin and any other Apollo astronauts," he said.

Sibrel called the decision unfair.

"It's sad the people who are in charge of upholding the law are showing favoritism," he said. "Celebrities and citizens are not treated the same."

Sibrel, of Nashville, Tenn., says he does not believe Aldrin or anyone else has walked on the moon. Sibrel said he was trying to confront Aldrin about his 1969 lunar mission when the former Apollo 11 astronaut swung at him.

A 10-second clip from the videotaped incident showed Sibrel yelling at Aldrin from several feet away before Aldrin responded, "Will you get away from me!" and lunged at Sibrel with a right hook. A young woman tried to pull Aldrin away. O'Brien said Aldrin was defending himself and family members.

"Buzz was physically blocked from leaving the hotel and was aggressively confronted by Mr. Sibrel, and he acted to defend himself," the attorney said.

Sibrel has confronted Aldrin on two previous occasions and has produced an independent film asserting that the lunar
landing was faked.

:d
Waarschuw beheerder
de maan is toch van kaas gemaakt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 25 juli 2006 om 14:37:

Pardon?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is al decennia lang een hardnekkig gerucht, maar ik denk wel dat het zo is ja, want als apollo 11 er geen kaas van had gegeten, hadden ze die andere missies ook wel laten zitten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe staan jullie tegenover contact met andere beschavingen?
Ik denk/hoop zelf wel dat wel over 100 jaar contact hebben met andere levensvormen.. niet van Europa alleen helaas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 juli 2006 om 17:17:
over 100 jaar contact hebben met andere levensvormen

Dat gevoel heb ik op sommige feestjes al :P
Waarschuw beheerder
Zaterdagnacht 11 september 2005 vindt een voorbijganger in de struiken aan het Green square in New York het stoffelijke overschot van een 48-jarige leugenaar oftewel Bart Sibrel. Sibrel werd al sinds 5 september vermist. vrijdag heeft hij in the Bronx nog een vriend bezocht, die hem de volgende avond weer op de trein naar zijn huis zette. Nadat hij hem een flinke beurt had gegeven Om wat voor reden dan ook is Sibrel niet meer thuisgekomen, maar bijna 2 kilometer van zijn huis dood in de bosjes is gevonden. De politie houdt er wel rekening mee, gezien de hobby van Sibrel en zijn grote mond, en het feit dat hij Neil Amrstrong heeft gestalked, dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo hé :|
Waarschuw beheerder
Er gaan zelfs geruchten, over dat ie beestachtig is afgemaakt d.m.v een slagersmes c.q vleeshaak. :nosmile: :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 25 juli 2006 om 14:37:

dat hoofd van die saturn v ook :D

wat een kneusje :roflul: :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat lul je dombo? Kankersukkel jij bent hier de kneus met je suffe niet kunnende feiten, hhahaha mongool

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 15:36:
dat hoofd van die saturn v ook :D

Net zoals die van jou als ze jou te dicht bij de Saturn V raket zetten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 16:00:
Wat lul je dombo? Kankersukkel jij bent hier de kneus met je suffe niet kunnende feiten, hhahaha mongool

ga nou maar door je bart smit telescoopje kijken :roflol: :aai:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 16:13:
Net zoals die van jou als ze jou te dicht bij de Saturn V raket zetten...

oeh ik word echt bang nou.
gaan jullie dan al die ruimte kneusje roepen en mij slaan, nou ik hoop het. dan zal ik je is ********** laten zien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 16:40:
ga nou maar door je bart smit telescoopje kijken

Wil jij er 1 voor me kopen dan van BS ?
Waarschuw beheerder
gaan jullie dan al die ruimte kneusje roepen en mij slaan, nou ik hoop het. dan zal ik je is ********** laten zien

Nee, snijden we je keel door en schoppen je kop eraf nou goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 16:42:
Nee, snijden we je keel door en schoppen je kop eraf nou goed

oei, niet doen hoor.
luister mn kop is van staal die van jou van kaas :D
dus probeer het maar. flink in de zon gaan staan dan word ie van smeerkaas.
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 16:42:
Wil jij er 1 voor me kopen dan van BS ?

best. als ik je daar gelukkig mee maak :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 16:45:
flink in de zon gaan staan

Dat kan dus niet he mannetje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaan jullie dan al die ruimte kneusje roepen en mij slaan, nou ik hoop het. dan zal ik je is ********** laten zien :)

nee wel de krachtigste raket ooit op de wereld gemaakt om mens naar de maan te vervoeren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 16:48:
nee wel de krachtigste raket ooit op de wereld gemaakt om mens naar de maan te vervoeren...

grappig ben je wel :)
Waarschuw beheerder
De waarheid is niet grappig. Het is gewoon zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 17:15:
De waarheid is niet grappig. Het is gewoon zo.

kan kan, maar het KAN ook nep zijn :)
Waarschuw beheerder
dat kan ja, maar het is niet zo. het is sowieso makkelijker om er echt naar toe te gaan, dan het te faken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 17:35:
dat kan ja, maar het is niet zo. het is sowieso makkelijker om er echt naar toe te gaan, dan het te faken.

voor kennis en vooruitgang wel. maarom nr. 1 te worden was het gewoon makkelijker.
ik moet gewoon overtuigd worden.
zoals ik al zei. het zijn gewoon bedriegers.
Waarschuw beheerder
Jij vindt blijkbaar een docu die in elkaar wordt gezet door een paar mensen, overtuigender dan 10tallen wetenschappers, sterrenknundige etc die er voor hebben geleerd en zeggen dat het wel echt was ?
Waarschuw beheerder
Sommige docus worden zelfs mensen geintervrieuwd die officeel niet eens bestaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op zaterdag 29 juli 2006 om 17:51:
Sommige docus worden zelfs mensen geintervrieuwd die officeel niet eens bestaan.

:D:D ook weer amerikanen he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, was een Franse docu.

Waarschuw beheerder
Red Bull geeft je vleugels :D Whahahaha, reclame gezien? De astronauten willen uitstappen op de maan, maar blijven zweven boven de maan omdat ze Red Bull hebben gedronken :D Houston zegt dat ze terug moeten komen naar aarde, ze filmen het wel in de studio :D:D:D:D:D:D:D

Das effe een nieuwe kijk op het topic :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik had het gezien gister die reclame :d
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3637, 6196}
Waarschuw beheerder
ik ben ook op de maan geweest op 20 juli 1969, tis egt waar:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kan niet.. 20 Juli waren er 2 mensen in de LM.. 21 Juli liepen er 2 mensen over de Lunar surface.. en daar was jij er geen 1 van. Dat kan gewoon niet, want dat waren MR. Armstrong & MR. Aldrin.
Waarschuw beheerder
Ik ben Armstrong, de naam die ik nu heb is gewoon een schuilnaam, zodat niet iedereen me om een handtekening vraagt:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij beweert Neil Armstrong te zijn? Die man is heilig.. daar moet je geen grapjes over maken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar ben je geboren dan?
Waarschuw beheerder
op de maan:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kan dus even niet eh. Dan zou je 3 meter lang zijn..
En Neil Armstrong is rond de 1.80/1.75...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neil Armstrong wordt over 4 dagen 76 :woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HC-sjef op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:14:
op de maan:)

Grappig.....Zeker met zuurstof fles?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:30:
Grappig.....Zeker met zuurstof fles?

nee reageerbuis(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HC-sjef op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:10:
nee reageerbuis(Y)

:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geweldig stukje van FOX news waarin Bart Sibrel belachelijk wordt gemaakt...

Sibrel has a sore, bruised jaw?

How hard is that to fake? He probably went home and hit himself in the face with a monkey wrench.

There were witnesses? It was reported on all the news services?

It doesn't say what the lighting conditions were, but it's possible that it could play tricks to make it look as though Buzz's fist was propelled into Bart's face. Or maybe Bart attacked Buzz's helpless knuckles with his chin.

Or maybe nothing happened at all. We're supposed to believe that Sibrel's not capable of bribing people? All those Beverly Hills types on Rodeo Drive don't think about anything except money. It would be easy to just pay them all off to lie for him, and to relay the story to Reuters and AP. After all, if NASA could get thousands of people to keep their mouths shut, it would be a piece of cake for him to get a few dozen to keep their story straight.

You say he has videotape?

What a shocker. A man who makes his living creating documentaries has a videotape. He also probably has an expensive production studio, or knows people who do. How hard is it these days, with fancy computer-generated imagery, to fake up a video showing the impossible--a 72-year-old fist reaching up to strike a 37-year-old jaw?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sibrel is echt een sukkeltje he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op maandag 8 mei 2006 om 20:01:
Apollo

Apollo Four Fourty - Ain't Talkin' Bout Dub :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar heb je het over? :S
laatste aanpassing