jips ik ook
Als ik op je bril zou staan... dan issie stuk
een bril kan toch heel sexy staan bij een vrouw hoor
Jij gunt me ook niets hè!
Als ik op je bril zou staan
Trekt de eerste de beste douche die aan staat open, in de buurt van een ionisatiemelder.
jij wel slechte ogen dan?
Automatische melding, eerste verdieping Preston Palace
*wijst... haar schuld*
zeker sávonds als mijn ogen moe zijn
enne er zitten ook vrouwen bij
je kunt het in iedergeval proberen
Maar die vrouwen wel met jou weet ik
En die cilinder heb ik door 3 jaar harde lenzen
Jij krijgt gewoon niet gemakkelijk je zin bij mij that's all!
huh? Mij werd verteld dat door harde lenzen je juist minder last van je cylinder zou moet hebben, vaag dat dat dan je cylinder juist erger kan maken
niet leuk
Draag nu sinds me 16e zachte lenzen, en bevalt me prima
Ja, ben met me ogen naar het ziekenhuis geweest en doordat harde lenzen zo hard op je ogen drukken vormen ze je ogen,waardoor je cilinder krijgt
Nee dat is zeker kut..Maar wat denk je als je wat in je oog krijgt
Een wereld van verschil als met harde lenzen he
Ga het de volgende keer toch eens navragen
Als je knippert met je ogen zie je ze naar je pupil drijven zeg maar, en je voelt ze constant, zwaar irri
Ik heb trouwens altijd al een cylinder gehad, 1 voor links, 0.75 voor rechts
sterkte -2.25 voor links, -2 voor rechts
Heb het toch nog 3 jaar volgehouden
Valt op zich nog wel mee..
Weet nie of je het je nog kan herinneren..? Maar toen je voor het allereerst een bril bij de opticien op kreeg Woooww.. ik dacht ziet alles er zo uit joh
Zelf kies ik toch eerder voor lenzen i.v.m m'n sterkte;
Beide -6,00
wow, dat is wel sterk. Is er niet een maximum qua sterkte met lenzen dan eigenlijk?
maar krijg zulke leuke reacties erop dat ik er nu niet meer aan twijfel...
Maarre hij staat je ook leuk ging ff je profielpics kijken.
Haha jah echt hè Nog best wel veel hoor, krijg t ook vet vaak te horen.. Mijn bril is ongeveer zelfde vorm als jij.. alleen andere kleur en pootjes..
Waar slaat dat nou weer op dan ..
Kun je toch nix aan doen ..
Slechte ogen is echt hoerig
Waar slaat dat nou weer op dan ..
Kun je toch nix aan doen ..
ben vaak te lui om me lenzen 's ochtends vroeg in te doen
(werken toch alleen maar jongens),
beste is als je je lenzen ook niet langer als 10uur in hebt, en daar ga je echt heel makkelijk overheen als je ze s'morgens meteen in doet
Staat je goed die bril Lot!
Ik heb alleen een bril voor auto rijden en veraf teevee kijken, als ik hem de hele dag zou moeten dragen zou ik denk ik afwisselen tussen bril en lenzen...
zit altijd met mijn wimpers tegen het glas aan waardoor ik hem wel 20 keer moet schoonmaken. Of ik wil in mijn oog wrijven en vergeet dat ik een bril op heb ofzo... Maar lenzen zijn soms ook wel lastig, heb weleens gehad dat ik ze verkeerd om in had of dat ze eruit plopten...
Ik wil goeie ogen!!!
-4,25 en -4.50
Met een cillinder van 0.75 en 1.25
ik heb lenzen en 'n bril
en ik vind lenzen wel mooier staan, maar soms is 'n bril gewoon makkelijker. zeker sávonds als mijn ogen moe zijn