ik heb ook een bril eigenlijk alleen voor het autorijden maar heb em vaker op voor een beetje beter zicht
iedereen vind mijn bril helemaal bij mij passen dus het zal wel zo zijn 
voor een jongen boeit het niet veel! er zijn zat leuke brillen te koop dus je moet egwoon ff goed zoeken naar die leuke bril die goed bij je staat!
voor een jongen boeit het niet veel! er zijn zat leuke brillen te koop dus je moet egwoon ff goed zoeken naar die leuke bril die goed bij je staat!
lenzen 
maar heb ook een bril voor als ik btje AU! in mijn oogjes heb (droge ogen etc...GRRR!!
)
is een rechthoekig model, wat breder, zwart & binnenkant bruin ... vind het zelf wel gaan, maar mijn vent vind m'n bril zelfs helemaal geweldig & schattig
vind m'n bril vooral relax
--> maaaaaar ... zeker de wat apartere/meer opvallende brillen staan bij de juiste mensen super
maar heb ook een bril voor als ik btje AU! in mijn oogjes heb (droge ogen etc...GRRR!!
is een rechthoekig model, wat breder, zwart & binnenkant bruin ... vind het zelf wel gaan, maar mijn vent vind m'n bril zelfs helemaal geweldig & schattig
vind m'n bril vooral relax
--> maaaaaar ... zeker de wat apartere/meer opvallende brillen staan bij de juiste mensen super
laatste aanpassing
Ik heb ook beide. Maar ben nog nooit met bril op uit geweest terwijl ik het wel leuk vind staan. Vind brillen eigenlijk lastig, zit altijd met mijn wimpers tegen het glas aan waardoor ik hem wel 20 keer moet schoonmaken. Of ik wil in mijn oog wrijven en vergeet dat ik een bril op heb ofzo... Maar lenzen zijn soms ook wel lastig, heb weleens gehad dat ik ze verkeerd om in had of dat ze eruit plopten... Ik wil goeie ogen!!!
zit altijd met mijn wimpers tegen het glas aan waardoor ik hem wel 20 keer moet schoonmaken. Of ik wil in mijn oog wrijven en vergeet dat ik een bril op heb ofzo... Maar lenzen zijn soms ook wel lastig, heb weleens gehad dat ik ze verkeerd om in had of dat ze eruit plopten...
Ik wil goeie ogen!!!
Wat is je sterkte dan?
-4 en -4,25... En jij??
Hebben jullie er dan nooit g1 last mee gehad als je ermee in slaap valt?
Dat gebeurd mij nl vaak genoeg en heb daarom voor thuis een bril.
De glazen van mijn bril zijn -2.50 en -3.00 met een cilinder van 0.75 en 0.50.
Mijn lenzen zijn minder sterk nl: -2.75 en -3.00
Dat gebeurd mij nl vaak genoeg en heb daarom voor thuis een bril.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 14:51:-4,25 en -4.50
Met een cillinder van 0.75 en 1.25
De glazen van mijn bril zijn -2.50 en -3.00 met een cilinder van 0.75 en 0.50.
Mijn lenzen zijn minder sterk nl: -2.75 en -3.00
Uitspraak van Cherry Blossom op woensdag 3 mei 2006 om 00:47:ik heb lenzen en 'n bril
en ik vind lenzen wel mooier staan, maar soms is 'n bril gewoon makkelijker. zeker sávonds als mijn ogen moe zijn
ik ook alleen is mijn rechter lens nu kapot
volgende jaar maar inplantaten of laseren