Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven? En hem of haar vergeven?
Ik niet , dan is het gelijk uit. Zo'n iemand is het niet waard.
Ja he en wat dacht je van vieze vuile gore *censuur* hoer ...... ook opwindende he
Daarom is het ook uit !!!!!!!
Schelden kan soms goed opluchten... En het blijft beter dan lichamelijk "geweld"...
De mijne zegt kuthoer
Ook vind ik het niet kunnen als je bijvoorbeeld heel onzeker bent over je figuur, je vriend je expres uitscheldt voor vet varken enz.
Dat ligt er maar net aan in welke situatie het gezegd word, wat de ander heeft gezegd en wat voor scheldwoorden er gebruikt worden.
Als mijn meissie me bv. zou uitschelden voor lul, zak of dat soort dingen is dat helemaal niet zo erg.
Alleen als ze me gaat uitschelden met doodsbedreigingen of wat, dan is er wel ff wat meer aan de hand.
Dus ligt echt aan de situatie en de woordkeus.
de confrontatie met de waarheid blijft altijd pijnlijk
Je moet ze soms ff met de neus op de feiten drukken, ff oud fotoboekje erbij pakken, en dan voor en na foto's laten zien
ik zie geen pb...
Niet als je gewoon slank bent hoor. Die persoon zegt het alleen maar omdat je onzeker bent.
Ow hij sloeg me net toen ie zag wat ik deed
ik vind schelden in een relatie best wel kunnenmoet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven?
ik vind schelden in een relatie best wel kunnen moet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is
ach ja..van een scheldwoord ga je niet dood, immers zeg je in een ruzie vaak dingen die je niet meent...
ik vind schelden in een relatie best wel kunnen moet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is
Hoor toch mensen te vaak zeggen om bepaalde dingen hun relatie uit te maken, maar wel anders piepen als zij dit daadwerkelijk mee zullen maken!
Als je al een lange tijd een relatie hebt, ga je niet zo snel uit elkaar. Dat zou ik ook niet doen om zoiets. Je moet alleen wel bij jezelf nagaan, tot hoever je iets kunt tolereren.
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven? En hem of haar vergeven?
kan ut niet laten hoe pissed ik ook ben .. er komt altijd wel een of andere nutteloze klote opmerking
aaaaah ben je nu zielig?
ik kom je niet trooste or
ik kreeg altijd van mn ex tehoren dat ik nooit serieus kon doen
ik ken het wel, maar liever niet
een scherpe ik maak je af zin die vaak dodelijker is dan een grap
kan het ook wel ... maar niet te lang anders wordt het zo een deprie zooitje
nou ik wil nie lullig doen alsof iedereen hier nooit is uit zn vel springt. je bent toch nie heilig ofwel. ik heb in relaties af toe best wat afgescholden maar dat vond ik terecht..... dus. als ik iets zou flikken tja ach zolang het neit te ver gaat., als mn vriend me kankerwijf zou noemen zou ik het hem wat minder in dank af nemen idd. zou ik niet pikken
Nou we schelden zovaak op elkaar.. als dat dan gelijk het einde van je relatie moet betekenen, dan is de relatie niet tegen een hoop opgewassen zeg.. dan krijg je het nog zwaar in echt moeilijke tijden, neem dat maar van mij aan