Partyflock

Forumonderwerp · 869152

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven? En hem of haar vergeven?

Ik niet :no:, dan is het gelijk uit. Zo'n iemand is het niet waard.
Waarschuw beheerder
donateur
ik scheld er vaak genoeg op los en we zijn nog steeds gelukkig bij elkaar (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:29:
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven? En hem of haar vergeven?

Ik niet , dan is het gelijk uit. Zo'n iemand is het niet waard.

dus jij wouw zeggen dat je als je kwaad ben nooit iemand uitscheld...

als ie je nou helemaal de tering in scheld oke, maar af en toe moet je het toch echt ff kwijt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 19:44:
nou ik wil nie lullig doen alsof iedereen hier nooit is uit zn vel springt. je bent toch nie heilig ofwel. ik heb in relaties af toe best wat afgescholden maar dat vond ik terecht..... dus. als ik iets zou flikken tja ach zolang het neit te ver gaat., als mn vriend me kankerwijf zou noemen zou ik het hem wat minder in dank af nemen idd. zou ik niet pikken

jup mee eens :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Schelden mag wel als je echt kwaad bent vind ik maar er is zeker wel een grens, alle worden met de ergste ziekte die er is hoef ik dus niet van hem te horen.
Anders kan ie echt de rest van z'n leven door een rietje eten, geloof me :)
Waarschuw beheerder
ik scheld hem soms helemaal kapot, hij mij ook soms is het wel heel erg!
schelden doet geen pijn.

Waarschuw beheerder
Nou we schelden zovaak op elkaar.. als dat dan gelijk het einde van je relatie moet betekenen, dan is de relatie niet tegen een hoop opgewassen zeg.. dan krijg je het nog zwaar in echt moeilijke tijden, neem dat maar van mij aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 16:26:
Nou we schelden zovaak op elkaar.. als dat dan gelijk het einde van je relatie moet betekenen, dan is de relatie niet tegen een hoop opgewassen zeg.. dan krijg je het nog zwaar in echt moeilijke tijden, neem dat maar van mij aan

:respect: inderdaad beetje krom als je relatie dat niet kan hebben zeg :S
Waarschuw beheerder
ach..schelden doet iedereen wel eens toch?
ik en mn ex hebben volgens mij een heel nieuw scheldvocabulaire geintroduceerd hihihi...
zoals hierboven`; je relatie moet wel tegen een stootje kunnen hoor...