Partyflock

Forumonderwerp · 869152

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven? En hem of haar vergeven?

Ik niet :no:, dan is het gelijk uit. Zo'n iemand is het niet waard.

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoever t gaat en in welke situatie ik zit
Waarschuw beheerder
schelden is teken van onmacht net als slaan :yes:

neuken eikel :[

Waarschuw beheerder
ik scheld em ook best vaak uit hoor :$

Waarschuw beheerder
ik vind schelden in een relatie best wel kunnen :yes: moet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:15:
ik vind schelden in een relatie best wel kunnen :yes: moet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is :D

Helemaal mee eens.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:29:
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven?

vergeven? mensen, we gaan toch geen sorry zeggen voor scheldwoorden?
what's next? sorry zeggen bij een verkeerde blik?

gewoon lekker door blijven kankeren dus :jaja:

Waarschuw beheerder
ik vind schelden in een relatie best wel kunnen moet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is

Het hangt er wel vanaf op wat voor manier er gescholden word. Sommige woorden/zinnen blijven namelijk wel hangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:35:
ach ja..van een scheldwoord ga je niet dood, immers zeg je in een ruzie vaak dingen die je niet meent...

inderdaad maar het moet ook niet te erg voor woorden,, worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:23:
Het hangt er wel vanaf op wat voor manier er gescholden word. Sommige woorden/zinnen blijven namelijk wel hangen.

dat ligt aan je relatie en aan wat je kan hebben van elkaar denk ik

Waarschuw beheerder
nou schelden hoort erbij op zijn net!

Hij hoef me niet uit te schelden voor hoer!
Maar kut wijf vind ik dan beter klinken:P

Of tijdens de harde P mag hij me best eens uit schelden hoor:$
Op zijn net:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:35:
ach ja..van een scheldwoord ga je niet dood, immers zeg je in een ruzie vaak dingen die je niet meent...

Precies... Denk dat weinig (lees: veel minder dan op dit moment) relaties stand zouden houden als iedereen doet wat hij/zij hier beweert... Heb ook wel eens dingen in relaties gezegt die ik niet meende... Je zegt toch meer dan goed is uit woede, pijn, verdriet etc..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:23:
ik vind schelden in een relatie best wel kunnen moet je dan altijd lief en aardig tegen elkaar blijven doen... ook als je ruzie hebt? naar mijn idee zit het ook niet goed als je nooit eens ruzie hebt met elkaar... als je nooit eens lekker alle frustratie eruit kan gooien... nix mis mee toch? als het maar bij schelden blijft en als het daarna maar heel snel weer goed is

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:49:
Je zegt toch meer dan goed is uit woede, pijn, verdriet

precies ja en daarvoor hoef je het echt niet uit te maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:52:
precies ja en daarvoor hoef je het echt niet uit te maken

Hoor toch mensen te vaak zeggen om bepaalde dingen hun relatie uit te maken, maar wel anders piepen als zij dit daadwerkelijk mee zullen maken!

Waarschuw beheerder
Als je het daar voor al uit moet maken!!

Dan is het niet echt een relatie dan maak je het uit om een scheet!

Waarschuw beheerder
:P een scheet!! nu is het uit O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:56:
Hoor toch mensen te vaak zeggen om bepaalde dingen hun relatie uit te maken, maar wel anders piepen als zij dit daadwerkelijk mee zullen maken!

Als je al een lange tijd een relatie hebt, ga je niet zo snel uit elkaar. Dat zou ik ook niet doen om zoiets. Je moet alleen wel bij jezelf nagaan, tot hoever je iets kunt tolereren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 17:12:
Als je al een lange tijd een relatie hebt, ga je niet zo snel uit elkaar. Dat zou ik ook niet doen om zoiets. Je moet alleen wel bij jezelf nagaan, tot hoever je iets kunt tolereren.

Maar als je al zo lang heb dan weet je het toch van elkaar!

Ik heb nu 2 jaar een relatie ik weet echt wel wat ik wel of niet kan zeggen!!!
Waarschuw beheerder
ligt er aan ... kan veel hebben ... ligt aan het moment dat het gezegd zou worden ...

scheld zelf ook als de tering :D

Waarschuw beheerder
ligt eraan of het een geintje is of menens :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 april 2006 om 17:20:
ligt eraan of het een geintje is of menens

nou tijdens ruzies maak ik meestal geen geintjes...

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie ervan als je in je relatie word uitgescholden. Zou je bij diegene blijven? En hem of haar vergeven?

wat vind jij ,iemand uitschelden

toen ik nog samenwoonde met mn ex , was zij vaak geschockeerd over bepaalde uitlatingen van me

maarja ze komt uit een klein dorp ergens in brabant en was ook niks gewent, Het is hier in Rdam allemaal wat harder.

ze mogen mij voor alles uitschelden wat ze willen, want heb geleerd: schelden doet geen pijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat en hoe die het zegt:)
Waarschuw beheerder
als we echt ruzie hebben, schelden we elkaar voor de ergste dingen uit..:S
maarja, het leuke van ruzie maken is weer goed maken :D o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jan!ne op donderdag 27 april 2006 om 18:09:
maarja, het leuke van ruzie maken is weer goed maken

ik heb constant ruzie met mezelf, maar vind het goed maken toch wat tegenvallen (krijg er last van mn rechter arm van :/)
Waarschuw beheerder
hmzz...

Arrogant wijf... verwend nest.... seniel persoon....kutwijf...

Als het op dat moment waar is en we hebben ruzie dan zeg ik het ook....

Beter dan vreemd gaan... met je gevoel spelen .. je eigen vriend/in heel lang voor de gek houden... liegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 18:12:
ik heb constant ruzie met mezelf, maar vind het goed maken toch wat tegenvallen (krijg er last van mn rechter arm van )

aaaaah ben je nu zielig?
ik kom je niet trooste or :P
Waarschuw beheerder
Heb ook wel eens gescholden in relatie maar was daar ook niet trots op :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 17:35:
nou tijdens ruzies maak ik meestal geen geintjes...

ik wel :S ... kan ut niet laten hoe pissed ik ook ben :S .. er komt altijd wel een of andere nutteloze klote opmerking :P :D ...

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag het wel
maar wel tot op zekere hoogte!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 27 april 2006 om 18:17:
kan ut niet laten hoe pissed ik ook ben .. er komt altijd wel een of andere nutteloze klote opmerking

whahaha, goh je had familie van me ken wezen :P
Uitspraak van jan!ne op donderdag 27 april 2006 om 18:15:
aaaaah ben je nu zielig?

ikke niet ;)
Uitspraak van jan!ne op donderdag 27 april 2006 om 18:15:
ik kom je niet trooste or

doe maar niet, want dat is strafbaar O:)

Waarschuw beheerder
Muts,kut en dat soort dingetjes
Waarschuw beheerder
donateur

Ik niet , dan is het gelijk uit. Zo'n iemand is het niet waard.

ja hoor:vaag:
me vriend en ik schelden zo vaak op mekaar hah zou wat zijn als we mekaar dan gelijk zouden dumpen:/
we schelden ff negeren mekaar ff 5 minuten en dan is het ALTIJD weer goed8)
ook als we in de stad lopen schelden we mekaar wel es uit ma das meer omdat we beiden mekaar wel es voor schut willen zettuh:o
haha

Waarschuw beheerder
donateur

Precies!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 18:19:
whahaha, goh je had familie van me ken wezen

:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik kreeg altijd van mn ex tehoren dat ik nooit serieus kon doen :/

ik ken het wel, maar liever niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:49:

helemaal mee eens...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 18:30:
ik kreeg altijd van mn ex tehoren dat ik nooit serieus kon doen

waar ken ik dat van :/ ... maar goed .. een of het ander ... of een scherpe grap tussen door :/ .. of een scherpe ik maak je af zin die vaak dodelijker is dan een grap :O :D ...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 18:30:
ik ken het wel, maar liever niet

kan het ook wel ... maar niet te lang anders wordt het zo een deprie zooitje :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 27 april 2006 om 18:39:
een scherpe ik maak je af zin die vaak dodelijker is dan een grap

ik maak niet zo gauw iemand af, als ik zo iets zeg dan mot je het wel erg bont gemaakt hebben (en dan ook alvast gaan rennen ;))
Uitspraak van VageJetje op donderdag 27 april 2006 om 18:39:
kan het ook wel ... maar niet te lang anders wordt het zo een deprie zooitje

:yes: ik zeg er mot meer gegeint en geneukt worden :P
Waarschuw beheerder
1Mag ie 1 keer proberen en als het dan weer gebeurd ist niet te best:nee:

Waarschuw beheerder
Ligt eraan.. bij knallende ruzie kunnen er bij mij flink wat woorden uitkomen 8)

Gelukkig heb ik bijna nooit ruzie :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik wil nie lullig doen alsof iedereen hier nooit is uit zn vel springt. je bent toch nie heilig ofwel. ik heb in relaties af toe best wat afgescholden maar dat vond ik terecht..... dus. als ik iets zou flikken tja ach zolang het neit te ver gaat., als mn vriend me kankerwijf zou noemen zou ik het hem wat minder in dank af nemen idd. zou ik niet pikken.

Waarschuw beheerder
ik heb nooit ruzie met me vriendje....misschien 3x per jaar woordenwisseling of irritatie...en daar hoeven geen scheldwoorden aan te pas te komen...
Bartje!!!!!!!!!!!!!!!(L)

Waarschuw beheerder
ik scheld nooit, maak het meteen uit hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
ik werd bij een ex altijd uitgescholden. echt de ergste woorden .. daarom is het al een jaar mijn ex :)

Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind ook dat je je fatsoen moet houden in een ruzie……maar soms is dat gewoon moeilijk. Daarbij vind ik schelden beter als eeuwig je mond gaan zitten houden .
Kwetsen vind ik overigens echt niet kunnen.

Maar echt een rede om het meteen uit te maken…?? In de eerste weken misschien maar als je langere relatie hebt vind ik dit niet echt een rede om het meteen uit te maken!

Waarschuw beheerder

:/ Beetje zielig als je dat al te ver vindt gaan! Er wordt af en toe weleens gescholden tijdens een ruzie! Zolang verder t respect er maar wel is ! Je hebt natuurlijk ook mensen die iemand continue kleineren en uitschelden maar dat is geestelijke mishandeling.

Waarschuw beheerder
ik scheld eigenlijk nooit... en als ik boos ben zeg ik gewoon wat ik denk, vind en voel.. schreeuwen kan ik dan wel :[

Waarschuw beheerder

hangt ervanaf wat hij zegt