wie heeft dr hier weleens aan gedacht om zichzelf van kant te maken? 
zie ook; https://partyflock.nl/topic/862040
zie ook; https://partyflock.nl/topic/862040
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 22:24:Is het NOOIT!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 16:41:Kant is voor homo's
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 22:02:nou ik wel dus: mensen geef maar een seintje als je t zat ben, binnen 5 min heeft je leven weer zin!
Je bent dan zelf wel verlost van je problemen, maar je nabestaanden laat je achter met vragen etc.
Overigens heb ik daar nog nooit aan gedacht, lijkt me dat je niet helemaal stabiel en realistisch in het leven staat als je er ooit eens aan gedacht hebt.
Zelfmoord is egoistisch.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:51:Iedereen maakt wat mee en je komt er altijd sterker uit.
Met hulp van je naasten.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:51:Ik denk dat als je zelfmoord pleegt je je taak nog steeds niet heb volbracht in het leven.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 16:01:er is altijd een uitweg, niet altijd de makkelijkste maar een oplossing voor een of meerdere problemen is er altijd wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:51:Nou ik vind het ook een beetje egoistisch.
Je laat inderdaad mensen achter en je bent zeker niet verlost van je problemen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:16:en jij moet blijven leven van die mensen, ook al zou je dat zelf niet meer willen omdat je het niet meer volhoud? nee dat is ook egoistisch
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 13:29:Tuurlijk ben je dan niet verlost van je problemen. In een volgend leven kom je dat zelfde probleem weer tegen totdat je het hebt opgelost en ervan hebt geleerd.
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 17:19:Maar het is gewoon niet de juiste manier om je problemen op te lossen
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 17:19:Je komt het toch wel weer tegen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:21:niet als je niet in een volgend leven geloofd
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 17:27:Blijkbaar geloof je daar niet in..
Dat hoef je niet te geloven, dat is zo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:29:beetje kinderachtig om zo je mening door te drijven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:58:maar anyways, er is gewoon veel onbegrip als het gaat om psychische aandoeninguh. veel mensuh staan er niet bij stil hoe sterk de menselijke geest is, maar dus ook hoe sterk die verstoord kan rakuh. en zie dan nog maar eens orde in de chaos te scheppen.
vaak denken mensuh die zelfmoord willen pleguh dat de rest beter af is zonder hun, dat is HUN waarheid.... en een bepaalde manier van denken draai je niet ineens zo helemaal totaal om. dat is een gevecht, en helaas verliezuh sommige mensuh dat gevecht.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:16:en jij moet blijven leven van die mensen, ook al zou je dat zelf niet meer willen omdat je het niet meer volhoud? nee dat is ook egoistisch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 16:41:en wie ben jij om dat voor een ander te beslissen? is het niet juist eerder egoistisch om van iemand te verlanguh dat diegene voor JOU in levuh blijft? terwijl de hele wereld in die persoon zijn ogen alleen zwart en pijnlijk is?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 20:35:niet TE snel conclusies trekken, dit stuk viel me op en ik reageerde erop
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 22:57:Nou dan zeg ik alvast had je het beter moeten lezen want je trekt wel sneller conclusie van mijn bericht en moet je niet gelijk reageren.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:11:ok excuses ik zal me hier wel niet meer mee bemoeien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:18:ook al is dit nog niet eens iets raars, dat mensen een stukje lezen en daarop willen antwoorden dat ze dat gelijk doen, en niet eerst verder lezen, ben ook maar een, ummm, wezen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:28:we gaan teveel offtopic helaas
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:36:Dat degene die zo'n puinhoop zijn er gewoon even over moeten praten iemand in vertrouwen nemen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:36:Ik ben ook zwanger en ben niet meer bij de vader.
En zie dat ook even niet zitten.
Maar ga geen kleine in de steek laten omdat ik dan ff depri ben.
Dan praat ik er over.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:43:praten kan natuurlijk wel goed zijn, maar andere dingen liggen dieper, soms kunnen vertrouwde en zelfs proffesionals er weinig aan doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:48:a een paar jaar gaat het wel wat meer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:50:over het algemeen wel maar soms komen er momenten dat je er aan moet denken, tsja veel dingen wordt je gedwongen mee te leven omdat het niet anders is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:53:dat heb ik ook en heb er zelfs nog nooit met iemand over gepraat en toch is het goed gekomen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 00:00:is vaak ook moeilijk om een persoon en moment te kiezen, sommige dingen wil ik ook wel eens vertellen tegen mijn vrienden maar dat doe je niet zomaar tussen een gesprek door
offtopic, kga slapen, trusten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 21:36:Ik heb er zelf vaak zat aan gedacht, maar denk niet dat ik echt het lef heb om door te zetten...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:36:Maar ga geen kleine in de steek laten omdat ik dan ff depri ben.
Dan praat ik er over.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 00:45:ik denk dat "leven" meer lef vergt dan zelfmoord plegen
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:41:wie heeft dr hier weleens aan gedacht om zichzelf van kant te maken?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 09:55:Vaak is het in de puberteit een veel voorkomend probleem heb ik gelezen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:41:wie heeft dr hier weleens aan gedacht om zichzelf van kant te maken?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 00:50:hm mjah maar als je effe depri bent, pleeg je denk ik ook geen zelfmoord. vaak gaat daar wel heel wat aan vooraf. en je hebt het over "erover praten", ik weet uit ervaring (heb een aardig tijdje in therapie gezeten) dat als je ergens over begint te praten, in je verleden begint te spitten, alles oprakelen, dat je je vaak eerst NOG beroerder voelt. en als je dan in feite al geen energie meer over hebt om te vechten, helpt praten alleen ook niet meer denk ik.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 09:23:ligt eigenlijk aan de situatie, iemand die een fijn leventje heeft en elke dag gelukkig is, voor hem/haar zal er niet zoveel lef nodig zijn, maar voor iemand die eraan denkt om zelfmoord te plegen, omdat hij/zij het moeilijk heeft dan heeft hij/zij wel meer lef als je kiest om te blijven leven
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 14:13:Heb al heel veel meegemaakt hoor en heb geen eens therapie gehad en ben er ook uit gekomen.
Dus denk dat therapie heel wat kan uithalen als je erover praat tuurlijk voel je je eerst beroerd maar daarna komt alles wel goed hoor.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 19:49:ik bedoel niet te zeggen dat je niks of niet genoeg hebt meegemaakt, je kan situaties en gevoelens niet met elkaar vergelijken dus daar waag ik me zowiezo niet aan. ik bedoeldat alleen praten voor sommige mensen te weinig is, en om die stap te zetten om hulp te zoeken moet je toch in feite al een gevoel voor eigenwaarde hebben.