Partyflock

Forumonderwerp · 866557
2940x bekeken

Waarschuw beheerder
wie heeft dr hier weleens aan gedacht om zichzelf van kant te maken? :O

zie ook; https://partyflock.nl/topic/862040
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het niet zwak...
vind juist dat je lef heb

Waarschuw beheerder
Hahhahahahahahahha
hahahahaha
hahahahahahahha
hahahah :/

hahahaha
haha
hahahahhahahahah
hahahaha
:s
hahahahahaha
:\
Waarschuw beheerder
Ik gister nog maar de trein had vertraging :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:41:
wie heeft dr hier weleens aan gedacht om zichzelf van kant te maken?

Kant is voor homo's
Waarschuw beheerder
ik me vingers in het stopcontact geduwd...bleek de stroom uit te zijn gevalle:S:P

Waarschuw beheerder
Zoiets vraag je niet ouwe, zowiezo waar intereseer je je in :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op maandag 17 april 2006 om 16:11:
Mijn ma heeft t gedaan toen k 9 was.... fuck die shit....

Die van mij toen ik 5 was ja...:/
Waarschuw beheerder
ja zekers maar deed het niet omdat ik niet zo ben

de dood kom vanzelf wel

maar mensie die het doen

ik kan het zeker begrijpen
Waarschuw beheerder
Beter wacht je tot 25 Mei :D

Waarschuw beheerder
dan komen die kometen toch ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roflcopter op maandag 17 april 2006 om 17:21:
Beter wacht je tot 25 Mei

Of op mijn verjaardag! 06-06-2006...it's a killer dude :p
Waarschuw beheerder
iedereen die heel veel gevoel heeft
heeft daar wel eens aan gedacht denk ik

Waarschuw beheerder
op zelfmoord staat doodstraf....

Waarschuw beheerder
Heb zelf veel neigingen gehad vroeger, hield me wel altijd in :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 18:00:
op zelfmoord staat doodstraf....

Op zelfmoord staat zelfbevrijding :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 16:07:
denk niet dat het eerlijk is tegenover de mensen die echt om je geven en die heeft iedereen om jezelf het leven zomaar te ontnemen. Kan het niet zo zijn dat je met die beslissing, je leven te beeindigen, anderen weer misschien met dezelfde gedachten gaat opzadelen? dat mag je een ander toch niet aandoen? ik ben echt van mening dat als je geen uitweg meer ziet en je jezelf, eventueel met behulp van andere mensen, uit de problemen weet te helpen, je wel zo veel sterker als persoon zijnde verder gaat en met de wijsheid om anderen weer te helpen die op een punt zitten in hun leven waar jij ooit ook eens was..

Pcies :yes: het zal echt zwaar zijn maar met hulp kom je dr uiteindelijk wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op maandag 17 april 2006 om 17:34:

Denk ik ook!

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 18:11:
het zal echt zwaar zijn maar met hulp kom je dr uiteindelijk wel

Zo denk ik er dus ook over :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nanda op maandag 17 april 2006 om 17:34:

Iedereen heeft gevoel maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar maar even aan denkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:16:
Iedereen heeft gevoel maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar maar even aan denkt.

Joh :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:16:

Sommige verbergen het juist, tuurlijk heeft iedereen gevoel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:19:
Joh

Dat jij niet even joh zegt? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er vaak genoeg over na gedacht... maar vind het te zwak om het daadwerkelijk te doen...
Waarschuw beheerder
heb weleens de neiging om mezelf een tiefusharde klap op me bek te geven of keihard met me hoofd tegen een muur aan te lopen haha maar echt zelfmoord nee, als mensen daarover nadenken hebben ze profesionele hulp nodig (Y) en nee vind het niet zwak als mensen dat in overweging nemen, dat soort mensen kunnen door de bomen het bos niet meer zien, en hebben duidelijk ontzettend veel aan hun hoofd, en zijn te zwak om die problemen zelf op te lossen, maar te trots om andermans hulp te vragen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van duss op maandag 17 april 2006 om 20:20:
en zijn te zwak om die problemen

Uitspraak van duss op maandag 17 april 2006 om 20:20:
vind het niet zwak als mensen

Kijk wat ik in mijn Beurcrisis verhaal als voorbeeld nam! Soms en echt soms heb je keuzen tussen twee dingen leven in een hel of dood.. tjah is keuze snel gemaakt natuurlijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 20:29:
Kijk wat ik in mijn Beurcrisis verhaal als voorbeeld nam! Soms en echt soms heb je keuzen tussen twee dingen leven in een hel of dood.. tjah is keuze snel gemaakt natuurlijk!

je hoeft niet te leven in een hel.
er zijn altijd uitwegen, dus das bullshit.
mensen kunnen alleen door problemen de oplossing niet meer zien.
buitenwereld weet wat er speelt, maar nemen het niet serieus genoeg om actie te ondernemen.
er moet eerst wat gebeuren, en dat is het gene wat zo jammer is..
ik heb het met mijn eigen ogen meegemaakt, 2 keer zelfs in zeer naaste omgeving.

Waarschuw beheerder
jazeker meerdere malen maar gelukkig kon ik dat niet tegen over mn ouders en dochter,de haters en t is laf en daar hou ik helemaal niet van en nu hou ik heel veel van mn zelf! maar als je je eigen dood zweeft je geest voort totdat je eigenlijke levens reis er op zit dus je naait bovendien jezelf want je bent in vele dimensies geboren en gaat samen met je andere ik,s tegelijk weg geloof dit maar! je lijdt verschikkelijk en beledigd je schepper!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ikke.. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 18:06:
Op zelfmoord staat zelfbevrijding

Ajoh, Lex :P

Mensen die zelfmoord plegen ervaren die gebeurtenis telkens weer opnieuw. Er is dan geen tijd meer, alleen dát moment wat zich steeds herhaalt.

Wie is dan degene die gaat zeggen dat ze uit hun lijden verlost zijn? (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb er wel ´s aangedacht ja.. maar nooit willen doorzetten omdat ik weet hoe het voelt als iemand die je kent zelfmoord pleegt.. en dat gevoel wil ik gewoon niemand aandoen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Snappie..nee..loop dan maar over de dam op maandag 17 april 2006 om 20:37:
een paar weken geleden heb ik in het ziekenhuis gelegen met een overdosis van mijn anti depressiva....ironie of niet?

Kan je daar dood aan gaan??
Hoeveel moet je er wel niet van nemen? (sorry heel misschien een domme vraag, weet het alleen gewoon echt niet...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 21:44:
Kan je daar dood aan gaan??
Hoeveel moet je er wel niet van nemen? (sorry heel misschien een domme vraag, weet het alleen gewoon echt niet...)

ken je toch beter een overdosis slaappille nemen
Waarschuw beheerder
ik vind het niet laf als het mensen het op zon manier doen..ze hebben zoveel problemen en komen er gewoon niet uit..het is natuurlijk niet de beste oplossing maar ik begrijp het wel
Waarschuw beheerder
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen (y)

Waarschuw beheerder
ik hoef niet oud te worden, zie dat nou niet helemaal zitten
ik ben toch wel benieuwd hoe mijn leven zal eindigen.. de tijd zal het zeggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van duss op maandag 17 april 2006 om 20:33:
mensen kunnen alleen door problemen de oplossing niet meer zien

Oke je hebt 1.000.000 dollar schuld.. je aandelen zijn weg.. je bent 45 jaar oud... iedereen die je kent haat je? En je woont in VS eind jaren 20? Verzin dan nog een oplossing!

Ja je kan gerust zeggen fok it en ik ga wonen als een zwerver maak ik nieuwe vrienden.. maar het is geen oplossing van je probleem! Het is niet eens een probleem het is een feit.. want een probleem kan je oplossen :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:41:
wie heeft dr hier weleens aan gedacht om zichzelf van kant te maken?

(bijna)iedereen heeft er wel eens aan gedacht of gaat er nog eens aan denken, vooral op jonge leeftijd, maar denken en doen liggen gelukkig niet zo kort bij elkaar... bij 99,99% blijft het bij denken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb er wel es aangedacht ..
soms wou ik het ook wel doen, maar de mensen die je er verdriet mee doet blijven met de ''problemen'' achter, en dat wou ik niet..

Waarschuw beheerder
Wanneer je de wereld een betere plek voor jezelf wil maken en je er hier niet meer uitkomt. Dan is zelfmoord het weerwoord :cheer:

Maakt verder toch geen drol uit wat anderen ervan vinden; daarna ben je dood en weet je er niets meer van; simpel toch B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 17:33:
Maakt verder toch geen drol uit wat anderen ervan vinden; daarna ben je dood en weet je er niets meer van; simpel toch

:vaag: simpele
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja zo ben ik he. De helpende hand uitrijken voor mensen die graag de sneltrein naar vergetelheid willen pakken O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 17 april 2006 om 15:55:
ik ... maar geen zin om mezelf deprie te lullen of andere invloed te laten hebben in mijn gedachte over leven of sterker nog over mijn eigen leven

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinity op maandag 17 april 2006 om 16:28:
zelfmoord is zwak......er is altijd we leen oplossing voro je problemen

Hier ben je het als gezond mens misschien mee eens, maar sta er wel bij stil dat mensen in sommige psychische situaties (combinatie van mentale aanleg en omgevingsfactoren) echt geen uitweg meer kunnen zien.

En dat de niet suicidale medemens het dan na afloop vaak helemaal niet heeft zien aankomen, juist omdat je dat zelf niet de oplossing vindt en niet verwacht.

Waarschuw beheerder
ik heb da wellus gehad mjah zo'n fase heeft iedereen welles tog..

een vader van een vriend van me heeft zich opgehange nou dan schrik je wel or :S

Waarschuw beheerder
Is voor sommige de enige oplossing ... kan t wel begrijpen ... is kut voor de nabestaande maarja .. is een eigen keuze gweest waar je je bij moet neerleggen ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 10:51:
ken je toch beter een overdosis slaappille nemen

nou misschien kan je beter gewoon je probleem oplossen toch? of zou er niemand om die persoon geven? nou ik wel dus: mensen geef maar een seintje als je t zat ben, binnen 5 min heeft je leven weer zin! meer heb ik niet nodig om je te verlichten ,dat je dat dus echt niet wilt, wie dan ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 17:33:
Maakt verder toch geen drol uit wat anderen ervan vinden; daarna ben je dood en weet je er niets meer van; simpel toch

Nee dat denkt men maar dan heb je dus ook een hekel aan je familie want anders ben toch echhhht een egoistisch eikel die heel snel er achterkomt dat t toch niet zo was als hij dacht maar, zal die wel gaan geloven in dat waarvan hij ook al dacht dat dat ook niet bestond en das echt kut dan voor die arme stakker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 17:19:
Oke je hebt 1.000.000 dollar schuld.. je aandelen zijn weg.. je bent 45 jaar oud... iedereen die je kent haat je? En je woont in VS eind jaren 20? Verzin dan nog een oplossing!

ga lekker 2 tot 4 jaar zitten nadenken in de cel want dat is de straf wie wil nou niet voor dat geld zitten en er word voor je gezorgd ook nog! mazzelpik zou ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Heb het heel vaak niet zien zitten..
Door dingen die allemaal in me leven gebeurde..
En het hield maar niet op werd alleen maar kutter..
Maar zou mezelf niet van kant kunnen maken.. Zou ik niet kunnen tegen over de mensne om me heen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 21:06:
Is voor sommige de enige oplossing

Is het NOOIT! Doordat zij zichzelf kleiner maken zullen ze dat ook bij hun mogelijkheden bedenken. Ook al kom je tot het laagste van het laagste, er zijn altijd weer nieuwe paden om te bewandelen om weer groter te worden.