Bak een taart
hoogtepunt van het seizoen
best treurig niet?
Hoogtepunt van het seizoen..? Wedstrijden tegen PSV zijn nooit hoogtepunten, omdast het geen wedstrijd opzich is, zoals jullie dat zo graag zouden willen hebben..
Jij weet best dat onze hoogtepunten de wedstrijden tegen de joden zijn
Of PSV loopt na de wedstrijd tegen Feyenoord met de schaal nog ff het veld over en blijft ff staan bij het uitvak, hebben ze ook weer die schaal gezien, die de meeste alleen van foto's kennen daar
De Kuip niet vol..? Meeste wedstrijden gewoon bijne helemaal uitverkocht knaapje..
jaja allemaal praatjes, zo vol is het in de kuip niet aan het begin van het seizoen dus hoezo clubliefde...
Ik weet niet of het nog wel zo gezellig wordt:
http://www.rbconline.nl/nieuws/nieuws.php?Bericht_id=14240
STERKTE!
mogen de mensen dan wel feesten aangezien ze 5x per dag moeten bidden met die moslims in rotterdam
moeten ze werken in de haven,druk druk druk...
wij zijn lekker kampioen en rotterdam heeft weer helemaal niets!
Zal ik je even helpen? Dat is die club die met 13 punten boven jou club staat en die dit jaar weer de landstitel pakken.
Miscchien vanavond al Kampioen...
Hopen dat het een lekker weertje is
Alkmaar ik dacht het niet heh..
Rotterdam ik dacht het niet heh..
Amsterdam ik dacht het ZEKER niet!!
EINDHOVEN WAT ZIJN WIJ..??
KAM-PI-OE-NEN!!
geniet er maar goed van de komende 5 jaar worden wij kampioen
Alkmaar ik dacht het niet heh..
Rotterdam ik dacht het niet heh..
Amsterdam ik dacht het ZEKER niet!!
EINDHOVEN WAT ZIJN WIJ..??
KAM-PI-OE-NEN!!
Jodentrekjes zijn dit
Met het Brabantse dialect en de zachte 'g' erin? Welnee! Verre van! Zie het maar als een verlengstuk van carnaval
ag, bij een wedstrijd van die lampjes komen 33.000 mensen en bij de huldiging 30.000 dat zijn de verhoudingen!
bij een groot dansevenement komen nog meer mensen dan om de titel van die lampjes te vieren,zegt genoeg over die club en die hele stad eindhoven
ag, bij een wedstrijd van die lampjes komen 33.000 mensen en bij de huldiging 30.000 dat zijn de verhoudingen!
bij de snavels en bij feyenoord komt men tenminste in grote getalen,van de snavels weet ik het niet zo 1,2,3
maar bij feyenoord komen tussen de 250.000 en 300.000 mensen,dat is pas feest.
bij een groot dansevenement komen nog meer mensen dan om de titel van die lampjes te vieren,zegt genoeg over die club en die hele stad eindhoven!
bij de snavels en bij feyenoord komt men tenminste in grote getalen,van de snavels weet ik het niet zo 1,2,3
maar bij feyenoord komen tussen de 250.000 en 300.000 mensen,dat is pas feest.
bij een groot dansevenement komen nog meer mensen dan om de titel van die lampjes te vieren,zegt genoeg over die club en die hele stad eindhoven!
bij de snavels en bij feyenoord komt men tenminste in grote getalen
Wat boeit mij nou of ik met 30.000 man of met 250.000 man sta te feesten, al sta ik alleen alsk maar pils heb
Wat boeit mij nou of ik met 30.000 man of met 250.000 man sta te feesten, al sta ik alleen alsk maar pils heb
de laatste twee keren heb ik de huldiging niet eens gehaald
Vorig seizoen waren er trouwens rond de 80 000 supporters IN de STAD en rond de 40 000 op het stadhuisplein,en dan zit het ook echt stamp en stamp vol
ken beter voor Excelsior gaan staan,die club uit 010 heeft zelfs nog meer te vieren,dan 'grote' broer Feyenoord...
Maar goed, die 30 000 die er staan, staan er wel om het jaar of om de 2 jaar, die bij 250 000 hebben maar 1x per 10 jaar iets te vieren
En zelfs dan vieren ze het niet maar breken ze hun eigen stad af..
30000 die er staan nou alleen in het stadion zitten er al 33000 en op drie plaatsen in eindhoven word het gevierd waar op 1 plaats al 100000 man staan dus maar als jij denkt dat er 30000 man staan kom eens een kijkje nemen zou ik zeggen
klopt ja
op de markt 10 000
stationsplein rond de 2000
op stadhuis zulle al tijdens de wedstrijd duizenden mensen zijn
stratumseind nog paar Duizend
Komt allemaal goed wordt mooi feest!!!!
eindhove de gekste
Al valt het met bakke uit de lucht
dan nog wordt het een dik feest
Al valt het met bakke uit de lucht
dan nog wordt het een dik feest
lompe mongolen met een kut club en helemaal qua voetbal schande voor nederland
kom eens een kijkje nemen zou ik zeggen
We hebben geloof ik van die scheepsfakkeltjes
Pilske ?
Dat zijn pas een hoop mensen....
jammer dat die kale flikker dood ging in 2002
jammer dat die kale flikker dood ging in 2002, anders stonden er nog meer
Wij pakten tenminste nog de UEFA Beker.....Voor jullie is dat volgens mij al weer wat langer geleden.....
Des te meer reden om het te vieren.....
Het feit dat hun hier al komen getuigd gewoon van jaloezie
ja....
jaloers op Pappa Phillips z'n uit de hand gelopen personeelsvereniging die toevallig in de ere-divisie terrcht gekomen is....
Jaloers op jullie publiek die haar ploeg altijd trouw achterna reist en zelfs in De Kuip nog niet eens 2 vakken vol kan krijgen.....
Jaloers op dhr. Sporre die sex met kinderen belangrijker vond dan het leiden van een club
Jaloers op jullie stad waar wij jarenlang de baas zijn geweest en zelfs jullie supportershome aan diggelen hebben geslagen en zelfs toen niemand durfde in te grijpen
Jaloers op jullie clubcultuur en historie die gewoon geen drol voorstelt
Jaloers op jullie jalouzie op de randstad waar wel clubs spelen met een rijke historie en onderlinge wedstrijden pas echte klassiekers zijn.....
Ja ik ben echt jaloers....
ja....
bla bla bla
lekker belangrijk
Maar veel plezier jongens....
jaloers op Pappa Phillips z'n uit de hand gelopen personeelsvereniging die toevallig in de ere-divisie terrcht gekomen is....
Jaloers op jullie stad waar wij jarenlang de baas zijn geweest en zelfs jullie supportershome aan diggelen hebben geslagen en zelfs toen niemand durfde in te grijpen
Jaloers op jullie jalouzie op de randstad waar wel clubs spelen met een rijke historie en onderlinge wedstrijden pas echte klassiekers zijn.....
wat zijn er toch jaloerse mensen op het forum!!! ben maar blij als supporter van feyenoord dat er iedere keer van die kutgevechten zijn! waar dooie bij vallen en vooral die filmpjes op internet zetten hoe stoer jullie wel niet zijn!!! omdat wij ons netjes gedragen zijn bij ons het stadion de hekken weggehaald en dat kun je bij jou cluppie niet zeggen!!! en als pappa philips er niet was had jij geen licht gehad en had jou opa waarschijnlijk ook geenw erk gehad en was nederland nog steeds een vlek op de aardbol wij hebben met ONS philips nederland op de kaart gezet!!!! dus denk nog maar eens na voordat je zoiets doms zegt !!! weet namelijk cker dat je lampen van philips in huis hebt!! en jaloezie das een slechte eigenschap!!! mja wat wil je met 3x kampioen in 30 jaar???? dan word je zo gefrustreerd
maar blij als supporter van feyenoord dat er iedere keer van die kutgevechten zijn! waar dooie bij vallen en vooral die filmpjes op internet zetten hoe stoer jullie wel niet zijn!!!
omdat wij ons netjes gedragen zijn bij ons het stadion de hekken weggehaald en dat kun je bij jou cluppie niet zeggen!!!
en als pappa philips er niet was had jij geen licht gehad en had jou opa waarschijnlijk ook geenw erk gehad en was nederland nog steeds een vlek op de aardbol wij hebben met ONS philips nederland op de kaart gezet!!!!
mja wat wil je met 3x kampioen in 30 jaar???? dan word je zo gefrustreerd
Wij hebben ook geen hekken schat Ff opletten.
wij, ons phillips?
hoe oud ben je joh?
Nee hoor, wij houden van onze club prijzen boeien wat dat betreft niet. Snap jij niet he....successupportert.
Het feit dat hun hier al komen getuigd gewoon van jaloezie
ons philips iedereen in eindhoven is gemoeid met philips in iedere familie is weliemand die der werkt en dat is het verschil met bedrijven boven de riviere hier in brabant zijn we veel gemoedelijker 1 happy family!!! dat kennen jullie niet sgat dat komt later wel een keertje!!1
ach in ieder geval een europese prijs meegamaakt, en maar 1 wedstrijd daarvan gemist uit.
Jij was 2 toen psv zijn laatste europese prijs OOIT pakte
ach in ieder geval een europese prijs meegamaakt, en maar 1 wedstrijd daarvan gemist uit.
Jij was 2 toen psv zijn laatste europese prijs OOIT pakte
zo praat je nu eenmaal als je van je club houdt
owja dus al degeradeerd feyenooit geef jij er niets om.... ga toch weg man tuurlijk ga jij ook voor de prijzen...
ja idd!!! successupoter bennik ja ik heb drm ook al weet ik hoelang een seizoenskaart en laat mijn club bij een nederlaag ook niet in de steek!!! prijzen hebben ze maar weinig daar boven de rivieren!!! 3x kampioen in 30 jaar spreekt voor zich is het nie??? mja FC kuijt kan in zun eentje ook geen kampioen worden daar heb je een team voor nodig.... ons philips iedereen in eindhoven is gemoeid met philips in iedere familie is weliemand die der werkt en dat is het verschil met bedrijven boven de riviere hier in brabant zijn we veel gemoedelijker 1 happy family!!! dat kennen jullie niet sgat dat komt later wel een keertje!!1
iets
WIJ pakken eerder een volgende dan jullie
Kakkie ga jij nou maar lekker weg hier en kom maar weer lekker terug als je ooit kampioen wordt dus tot over 30 jaar
dat noemen ze brabants lieverd!!!
en ben maar blij dat jij het allemaal weet
ow wat fijn dat is ook het enige wat er gespeeld word en niet eens je eigen club die er speelt heerlijk!!! want feyenooit komt nooit zo ver heerlijk
Okee dus op brabandse toetsenborden zit geen ENTER knop??
2002 nog een uefacuppie gepakt, maar toen was je natuurlijk kweer 14 of 15 en te druk met je barbies dus dat hebbie niet meegekregen
wacht nog maarff met dat feest want groningen gaat winnen
wat zijn er toch jaloerse mensen op het forum!!! ben maar blij als supporter van feyenoord dat er iedere keer van die kutgevechten zijn! waar dooie bij vallen en vooral die filmpjes op internet zetten hoe stoer jullie wel niet zijn!!! omdat wij ons netjes gedragen zijn bij ons het stadion de hekken weggehaald en dat kun je bij jou cluppie niet zeggen!!! en als pappa philips er niet was had jij geen licht gehad en had jou opa waarschijnlijk ook geenw erk gehad en was nederland nog steeds een vlek op de aardbol wij hebben met ONS philips nederland op de kaart gezet!!!! dus denk nog maar eens na voordat je zoiets doms zegt !!! weet namelijk cker dat je lampen van philips in huis hebt!! en jaloezie das een slechte eigenschap!!! mja wat wil je met 3x kampioen in 30 jaar???? dan word je zo gefrustreerd
jaar geleden je laatste prijs --> WAT NOU TOPCLUB?!?!?
Feyenooit is gewoon niets meer als een subtopper
maar WIJ gaan zondag feest vieren en daar zijn al die 'supporters' van andere clubs die hier komen allmeaal jaloers op andesr kwamen ze hier niet
Hehehe...wijze taal ouwe...Ik zou ook niet zonder jullie club kunnen...Is er gelijk geen kloot meer aan
dat rijtje wat je nu opnoemt zijn subtoppers!!! en psv hoort daar niet bij zeg je maar wie staat er nu bovenaan??? wie gaat de beker winnen??? shut up??? feyenooit gaat hem cker nooit meer winnen zelfs niet met een eindhovenaar als trainer!! frustrerend he altijd achter psv aan te moeten hobbelen??? en dan ook nog door AZ van de tweede plaats afgegooid worden hahahaha dat noemen ze een topclub???? nooit een topclub word eens in de 3 jaar kampioen en feyenooit??? die houd het maar bij 3x kampioen in 30 jaar hahahaha!!!
Ik haat die kk kakkerlakken, maar het is wel eenechte club met dito supporters....
Jullie tellen nooit mee
1: AFCA
2: F'nooit
3: Dh
4:Utreg
5: Twente
6: Grunnen
Dat zijn de clubs
Jij begrijpt er geen moer van Muts
Dit het rijtje mooie wedstrijden
Ik ben een JOOD, dus hou je kano met je feyenooit...
Al winnen jullie alles, bij de ëchte"zullen jullie nooit als serieus beschouwd worden :calimero:
Gloriehunters zijn het, allemaal...
Met die typsiche sfeer.... :whaaaaaaaaa:
Welke sfeer
Jochie, kom jij ff vertellen hoe het allemaal in elkaar zit.
Je moeder moet je nog toestemming geven om naar je Pedo clubje te gaan.
geweest?
ja idd en die joden naaien er allemaal uit als ze een jas krijgen van psv heeld ie zogenaamde harde kern naaide deruit in de 64 de minuut jullie zijn successuporters!! en LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK!!!!
jaja je kan het mooi vetellen ventje, met de kinder muziek in de rust en voor en na de wedstrijden.
Josti muziek, brabandse nachten zijn lang PUKE
goedzo benny!!!! 2030 als ze geluk hebben!!! ze moeten er zelf een eindhovenaar voor halen die ze miss een landstitel kan bezorgen hahahaha !!!
ja hooligan ja kom maar es een keer hier dan ga je die grote smoel ook wel verleren!!! die kk joden denken dat ze alles zijn he!!! FRUSTREREND HE DAT JE DALIJKHELEMAAL NIKS MEER HEBT MET JE CLUPPIE HELEMAAAL NIKS 5e hahahahahahahaha
ja hooligan ja kom maar es een keer hier dan ga je die grote smoel ook wel verleren!!! die kk joden denken dat ze alles zijn he!!!
ja hooligan ja kom maar es een keer hier dan ga je die grote smoel ook wel verleren!!!
steken we die pijp ff diep in je achterste!!! in amsterdam hebben ze allemaal het iq van het achterend van een varken!!! noemen ze ons pisvee hahahaha 7 mei zullen we laten zien dat wij de titel dubbel en dwars waart zijn schup schup schup die joden neer!!!!
Stoer hor fakerd
Altijd praatjes maar joden en kakkerlakken zijn allemaal hetzelfde: "MEER WOORDEN, DAN DADEN!!"
Joehoe wij hebben sfeer jullie niet, daarom altijd uitvakken half vol kinder muziek in de rust, en belg als portier, stil combi in stil combi uit.
een half vak vol met PSV supporters, maakt 10x zoveel sfeer en lawaai als al die 'supporters' uit jullie stadion
allemaal gefrustreerd dat ze zo achter psv eindigen!!!doet pijn he flikkers!!!
Reageer alleen op jou dikke wijf....
verander je profiel nog 10 keer angsthaas
laten we het erop houden dat ajax dit siezoen zich geowon in heeft gehouden en de aankomende 2 jaar gewoon weer de titel heeft
en ik mijn school afmaken en meer school gehad al;s jullie bij mekaar!!! want in amsterdam maakt niemand zijn school af daar heb je toch van die zogenaamde criminelen wijken??? hahahaha
Waarom lul je nou zo dom ?
Denk je echt dat aidshoven meer heb als a'dam of r'dam ?
goed verzonnen hoor van farfan je moeder is een hoer!!! als die kk joden zun moeder zijnhoeren die zittena llemaal op de wallen!!!
niveau josti...
Wij komen niet voor het voetbal......
Behalve als er een groep voor ons staat, dan gaan wel liever over op de brabantse gemoedelijkheid.....
EJK HAHAHAHAHAHA
nee jullie hebben gevreesde hoolies nou ik word al bang bij de gedachte!!
dat maak ik zelf wel uit flikker!!!!!!!1
dat maak ik zelf wel uit flikker!!!!!!
ja mijn eigen suppies die verdedigen mij!!! jij bent uitgekotst door je suppies!!! drm sta je hier alleen!!! en ik doe voor de echt mee en als je dat niet bevalt dan rot je maar op!!! maarhard he door eenmeisje uitgeluld worden
nee ikga nu ook!!! hahahaha die watjes zijn gefrustreerd dat het feest dit jaar alweer hier is en niet in die jodenstad!!!
het interesseerd niemand echt ook maar een heel klein beetje dat jullie kampioen zijn
het is hetzelfde effect als dat er niemand kampioen is geworden
leer het nou eens, jullie tellen gewoon niet mee dus gefrustreerd zijn we zeker niet al zouden jullie dat graag zien
We wachten wel weer af
gelukkig ben jij een echte
wat zijn er toch jaloerse mensen op het forum!!! ben maar blij als supporter van feyenoord dat er iedere keer van die kutgevechten zijn! waar dooie bij vallen en vooral die filmpjes op internet zetten hoe stoer jullie wel niet zijn!!! omdat wij ons netjes gedragen zijn bij ons het stadion de hekken weggehaald en dat kun je bij jou cluppie niet zeggen!!!
en als pappa philips er niet was had jij geen licht gehad en had jou opa waarschijnlijk ook geenw erk gehad en was nederland nog steeds een vlek op de aardbol wij hebben met ONS philips nederland op de kaart gezet!!!!
weet namelijk cker dat je lampen van philips in huis hebt!!
ze wonen boven de rivieren en denken dat ze alles kunnen maken en zeggen!!! maar als er gevechten bij feyenoord uitbreken naaien ze er het hardste uit met zun grote mondjes!!! met zun SCF tattoos stoer hoor!!! om over ajax nog maar niet te spreken!!!
ons philips iedereen in eindhoven is gemoeid met philips in iedere familie is weliemand die der werkt
owja dus al degeradeerd feyenooit geef jij er niets om.... ga toch weg man tuurlijk ga jij ook voor de prijzen... supporter ben je in goede, maar ook zeker in slechte tijden maar dat je niet voor de prijzen gaat das onzin
maar als feyeNOOIT nu eens naar psv kijkt wat voor team wij hebben kan FC kuijt miss ook een wat rustiger aan doen als de rest mee werkt!!! een tip: je hebt een team nodig om te kunnen winnen
heel korea heeft psv shirtjes!!!
tsja, jullie zijn gewoon 1e, omdat jullie het in de kleine wedstrijden niet laat liggen... Leg ik me bij neer, maar er zitten hier mensen die zo'n domme reacties gaan geven...
Een verbeterpuntje, PSV laat bijna nergens punten liggen. HElaas worden er door vervelende supporters die bepaalde reacties uitlokken.
wat die randverschijnselen betreft, hoef je die andere niet mee lastig te vallen he
maar aangezien ajax dat is moet er toch wat van gezegd worden he
en ik doe voor de echt mee en als je dat niet bevalt dan rot je maar op!!!
ja....
Jaloers op jullie publiek die haar ploeg altijd trouw achterna reist en zelfs in De Kuip nog niet eens 2 vakken vol kan krijgen.....
Jaloers op dhr. Sporre die sex met kinderen belangrijker vond dan het leiden van een club
Ja ik ben echt jaloers....
ja ik ben een rellende barbie pop iets op tegen??? ikweet werk en prive heel goed gescheiden te houwe!! en de eerste die mij gaat slaan moet nog geboren worden hahaha!!!en wat dan nog jullie zijn een stel ouwerwetse zakken die denken dat voetbal og steeds alleen eenmannen sport is!! maar helaas tegenwoordig zijn de feiten eenbeetje anders kerel!!! en daar doe jij niks aan helemaal niks net zoals jou ajakkes dit jaar geen kampioen word hihi
denk je nou echt dat ik dat meen haha
ja ik ben een rellende barbie pop iets op tegen
de eerste die mij gaat slaan moet nog geboren worden hahaha!!!
als je PSV echt niet serieus neemt,dan reageer je ook NIET!!! maar blijkbaar zit er toch iets dwars bij jullie,wat jullie blijve maar reagere en terugkomen
wat jullie blijve maar reagere en terugkomen
PSV die club die volgens iedereen geen Hooligans heeft,alleen maar succes supporters en carnavals publiek,dan ben je wel heel zielig dat je je eigen door zo'n publiek laat uitlokke
carnavals publiek,
vroeg de Hooligan uit Tilburg
omdat jij altijd naar Willem2 gaan en nooit naar PSV?
![[img width=640 height=480]http://i2.tinypic.com/t71zzs.jpg[/img]](http://i2.tinypic.com/t71zzs.jpg)
dat het zondag heel de dag regent
die klotekneus komt uit Rotterdam
Dan ga daar de mensen voor stumpertjes uitschelden...
je woont er maar al te graag
zit toch niet zo te mouwe man over een woonplaats waar iemand woont
Jij niet, vandaar dat je agenda weg is
Uitspraak van De Pijpop vrijdag 7 april 2006 om 11:45:
We gaan jagen
Dat ik je tegenkom is een kwestie van tijd
Dan is je vriendin toch ook een kakkerlak?
goh.....wat een hoop p$v-supporters zijn er ineens zeg....normaal zie je niemand....
verander je profiel nog 10 keer angsthaas
Ik heb zondag wel betere dingen te doen dan voor de buis hangen
Ik hoop dat het zondag heel de dag regent
goh.....wat een hoop p$v-supporters zijn er ineens zeg....normaal zie je niemand....
ja, zal vast met het naderende kampioenschap te maken hebben joh
ja toch, normaal zie je er echt GEEN 1 en nu ineens helemaal vol in een PSV topic
ik denk dat we zondag meer sfeer maken dan Willem2 in 1 heel seizoen
oke dan is ut geen sfeer
Tja dan kan ik daar wel over gaan beginnen maar dat is voor een topclub zelfs zielig! Kom op man 4000 man bij een finale van de beker. en dan als smoes gebruiken wij gaan niet met de combi! heel slecht!
Ach ik moet de psv supporters 1 ding nageven! Ze komen pas tevoorschijn als ze zeker kampioen zijn! Dus daarmee kun je ze niet mee uitbokken!
zit toch niet zo te mouwe man over een woonplaats waar iemand woont
publiek laat uitlokke
Envelopjes drukken de gekste
Je blijft veranderen he ?
volle gas
Hehe vandaag worden de boertjes kampioen als t meezit, gun t ze wel want ze waren dit seizoen de beste want ze pakten ook tegen de kleinere clubs de punten mee
Maar volgend seizoen staan wij op de Coolsingel
Tsja Feyenoord heeft teveel punte late ligge dit seizoen en PSV niet dus ze ware de beste
Maar volgend seizoen staan wij op de Coolsingel
over 15 minuutjes naar de stad
en lekker zonnetje
wordt weer mooii
Zuipe tot we Kruipe
over 15 minuutjes naar de stad
en lekker zonnetje
wordt weer mooii
Zuipe tot we Kruipe
ja ja mooi feest vandaag, eindhoven gaat los today!
ja ja mooi feest vandaag, eindhoven gaat los today!
Kampioenen!!!
Kampioenen!!!
En daarom ben je alweer thuis... Leuk
Over jou, nu ben je weer uitgeweken naar een Eindhoventopic
Ik hoorde net dat er charges zijn geweest....
ga toch weg joh nepperd
En daarom ben je alweer thuis... Leuk
Gevaarlijke hoolies!
in amsterdam willen ze t woord eindhoven nie eens noemen als ajax kampioen is..
das ook de reden da ik ajacied ben da trieste gedoe hou ik nie zo van!!!
echt triest da ze in eindhoven praten over ajax als psv kampioen is.. in amsterdam willen ze t woord eindhoven nie eens noemen als ajax kampioen is.. gwn diep triest da je als je kampioen bent je eige nog bezig houdt met andere clubs..das ook de reden da ik ajacied ben
da trieste gedoe hou ik nie zo van!!!
Kijk de reden dat ze zelfs op de kampioensdag over Ajax praten is dat zij niet zo'n prachtige stad hebben om 't in te vieren Zou je ook niet vrolijk van worden om in dat dorp eihoven te moeten vieren dan
echt triest da ze in eindhoven praten over ajax als psv kampioen is.. in amsterdam willen ze t woord eindhoven nie eens noemen als ajax kampioen is.. gwn diep triest da je als je kampioen bent je eige nog bezig houdt met andere clubs.. das ook de reden da ik ajacied ben da trieste gedoe hou ik nie zo van!!!
Ik citeer de opperneus gedurende kampioensfeest ajax: "Wij zijn de beste van Rotterdam! Wij zijn de beste van Eindhoven!"laatste aanpassing 10 april 2006 09:45
Leeftijd: 19
was weer mooi feestje heb van die ongeregeldheden niks mee gekregen was al helemaal naar de klote haha
maar wat een SUPER feest, vantevoren ff derna de wedstrijd en derna stadhuis na de huldiging naar stratum gegaan
je beschrijft ook mijn dag nu
was super vet, van rellen heb ik totaal niks meegekregen.
was gewoon TE VET en ben ech helemaal na de klote nu...mja hup douchen aanleden en weer werken dus HOUDOE
En terecht.. boefje
130 eu baldadigheden
idd vanmorgen kwam er niet veel meer uit als alleen een piepje hehe en ben wel gaar, maar douchen doet al veel wonderen
Eindhoven ging weer helemaal losssss..
Gevaarlijke hoolies!
55.000 man
Was een topfeestje gister. Kan geen party tegenop . Filmpje op psv.nl is ook vet met die beelden uit rotterdam en amsterdam
leuk dat psv denkt wij wakker van hun liggen maja.... 1 ding... zal nooit wakker liggen van psv uit het eindhoven
dag provinciale clubje uit brabant
Slotjuh
Nee er is maar 1 wedstrijd (of eigenlijk 2) die echt boeit in een jaar aangevuld met evt een wedstrijd tegen moffen in de EC
fijn voor je toch nog iets om naar uit te leven he
Houden jullie je nou maar lekker bezig met andere clubs
als je kampioen bent
er is en blijft maar 1 klassieker
jullie met ja klassieker het woord zegt het al.. KLASSIEK = OUDHEID
maar ja,kunt maar ergens trots op zijn,jullie volledig recht natuurlijk
ik zal psv als boeiende topclub zien
We winnen wel meestal van jullie
proficiat!
Dat MEESTAL winnen en jullie KLASSIEKER is wel een felicitatie waard... bak een taart
Nee alleen voor de prijzen gaan
anders ging je wel naar TOP
als jan mulder psv al betiteld als
slaat ook weer nergens op...omdat ik nie in Eindhoven woon maar in Oss moet ik maar voor TOP zijn...
gefeliciteerd
het was super!! alleen wel kut dat 't overal zo druk was. Wilde wat te eten halen. F*cking lange rij overal dus dan maar weer ergens naar binnen om biertjes te scoren kreeg toch bijna overal alles gratis bedankt mannen en bar-vrouwen
t stinkt hier naar jaloursheid
aftrap en aftrapbar, waar anders
Uitspraak van Damianop dinsdag 11 april 2006 om 18:10:
aha JIJ was da dus waardoor ik ZEIK nat was
stond je helemaal vooraan zeker? Op dat lage plateau? Kan me wel een watergevechtje herinneren. Eén troost...was zelf ook zeik en zeik nat laatste aanpassing 11 april 2006 19:59
en hoe was het in het stadion?
Feyenoord heeft tifo, joden hebben tifo, dan moeten wij ook maar volgen he...
evenals joden hebben graffiti, dan wij ook maar, Feyenoord maakt een nummer 12, wij ook dan maar, liverpool heeft een mooi hek, dan wij ook maar, wanneer zelf iets verzinnen jognens?
evenals joden hebben graffiti, dan wij ook maar, Feyenoord maakt een nummer 12, wij ook dan maar, liverpool heeft een mooi hek, dan wij ook maar, wanneer zelf iets verzinnen jognens?
daar gaat 't al fout
de hekken zijn weg en bij ons hoeft er geen gracht tussen...
Das pas voetbal kijken!