Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 196661x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fruitcake op vrijdag 24 maart 2006 om 23:00:
Wij zitten niet achter je portemonnaie aan !!

Niet dat ik een flinke donatie niet af sla hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 23:06:
Als mijn vriendin die hier zich voor heeft aangemeld is afgevallen horen jullie wel wat de resultaten zijn

Is goed. Mag ik dan weten wat haar dieet was en hoeveel ze betaald heeft ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 23:06:
Als mijn vriendin die hier zich voor heeft aangemeld is afgevallen horen jullie wel wat de resultaten zijn

als ik mn vetpercentage van 10,1 nu weer terug op de 8% heb,hoor je het ook wel van mij :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 21:02:
kijk eens naar wat llovely4ever allemaal zegt...die krijgt het toch ook voor elkaar??
Inzet!!
onverwoestbare inzet en wilskracht!!
discipline...weet wat je wil...en jaag daar achter aan!

heeft iedereen hetzelfde lichaam als zij dan?
heeft iedereen dezelfde stofwisseling en geen ziektes waardoor ze medicijnen gebruiken zodat ze dikker worden..
gebruiken mannen de pil?
ja dat van jou is gelul!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:26:
mannen hebben ook probleemzones...dus die munt valt naar 2 kanten.

pff vertel?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 24 maart 2006 om 23:21:
heeft iedereen hetzelfde lichaam als zij dan?

nee...zie je mij ook nergens zeggen.

heeft iedereen dezelfde stofwisseling en geen ziektes waardoor ze medicijnen gebruiken zodat ze dikker worden..

nee,zie je mij ook nergens zeggen...

iedereen is anders...maar het is een feit dat over het algemeen de meeste resultaten ,op gebied van lichaamsverandering ( dus afvallen,vetverbranding,spieropbouw)worden geboekt door de traditionele aanpak...dus wat we hierboven al tot in den treure toe hebben neergezet...
en daarom verwees ik naar llovely4ever,omdat zij ook resultaten heeft geboekt met die aanpak.

gebruiken mannen de pil?

nee,maar meer dan genoeg vrouwen,die eens van dik(ker) naar slank en afgetraind zijn gegaan, wel...dus pak de pil nou niet als een boosdoener :S

ja dat van jou is gelul!

dat van mij is geen gelul...dat van mij werkt...en niet alleen bij mij,maar bij legio mensen :yes:
man én vrouw...

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 24 maart 2006 om 23:22:
pff vertel?

de welbekende (bier)buik...ook mannen krijgen dikke konten...onderkinnen...dikke onderruggen...dus
Waarschuw beheerder
Ach weet je, Ik WEET dat mijn aanpak werkt, voor iedereen. Alleen moet je er wat voor doen.

Als je dat niet wilt en je wilt je ergens achter verschuilen, om het voor jezelf te rechtvaardigen, prima !!!

Ga lekker ergens geld uitgeven aan een dieet dan.
Het is inmiddels een aardig lucratieve business geworden.

Gratis advies zal wel niet goed zijn ofzo :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ook ik ben door gezond eten, 3 keer per dag, 2 stuks fruit veel water en sporten een hele boel af gevallen 35 kg! dit was voor me zwangerschappen

Nu na 4 zwangerschappen ben ik 100 kg aan gekomen ik ben er nu 40 kg van kwijt maar sta al weken op het zelfde gewicht en krijg er geen gram meer vanaf minder eten is niet gezond en meer sporten is met dit over gewicht heeeeeel erg ongezond... dus ik heb zeker disipline en heb er veel voor over maar me lichaam werkt niet meer mee dus mogen jullie me vertellen hoe ik dan toch de kilo's er af ga krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op vrijdag 24 maart 2006 om 23:42:
Ach weet je, Ik WEET dat mijn aanpak werkt, voor iedereen. Alleen moet je er wat voor doen.

Als je dat niet wilt en je wilt je ergens achter verschuilen, om het voor jezelf te rechtvaardigen, prima !!!

Gratis advies zal wel niet goed zijn ofzo

Als ik zeg laat ook maar, blijn dan niet die smerige stoten onder de gordel geven.

Jullie geven adviezen, mensen reageren erop en dan krijg je van die Uber-mensch achtige taferelen (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 23:33:
nee...zie je mij ook nergens zeggen.

komt er wel op neer..
dus pak de pil nou niet als een boosdoener :S

pak ik die al enige boosdoener dan?

niet dus
de welbekende (bier)buik...ook mannen krijgen dikke konten...onderkinnen...dikke onderruggen...dus

ja ook door hormonen zeker 8)
Waarschuw beheerder
donateur

ja jij weet alles (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 23:43:
us ik heb zeker disipline en heb er veel voor over maar me lichaam werkt niet meer mee dus mogen jullie me vertellen hoe ik dan toch de kilo's er af ga krijgen?

nou idd ben ik ook benieuwd naar..zijn er genoeg die hier alles weten

Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 23:45:
Jullie geven adviezen, mensen reageren erop en dan krijg je van die Uber-mensch achtige taferelen (N)

idd maargoed zegt meer over hun dan over ons..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 23:45:
Jullie geven adviezen, mensen reageren erop en dan krijg je van die Uber-mensch achtige taferelen

...waarom?
omdat we weten waar we het over hebben?...uit eigen ervaring nog wel.
waarom zie je dit telkens als stoten onder de gordel enz terwijl we juist waardevolle info geven:S
je weet wat ik ermee bereikt heb...ik weet wat fruitcake ermee bereikt heeft,zn lichaam zo te transformeren naar hoe hij het wilde hebben...dus waarom telkens ons advies onder de grond stoppen??:S

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 24 maart 2006 om 23:46:
komt er wel op neer..

dat zeg jij...en dat zegt genoeg

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 24 maart 2006 om 23:46:
ja jij weet alles

dat niet...maar wel erg veel over dit onderwerp

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 24 maart 2006 om 23:47:
idd maargoed zegt meer over hun dan over ons..

waarom ga jij niet eens proberen om normaal discussie te voeren met argumenten enz,ipv alleen hier je gal te spugen en dit topic te gebruiken om je lekker te kunnen afreageren?

amen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 23:43:
maar sta al weken op het zelfde gewicht en krijg er geen gram meer vanaf minder eten is niet gezond en meer sporten is met dit over gewicht heeeeeel erg ongezond... dus ik heb zeker disipline en heb er veel voor over maar me lichaam werkt niet meer mee dus mogen jullie me vertellen hoe ik dan toch de kilo's er af ga krijgen?

ik zou zeggen: probeer een zig zag dieet :yes:
paar dagen meer kcal dan je behoefte tot je nemen,en de dagen erna minder kcal...zo blijf je je stofwisseling verrassen,omdat het de eerste paar dagen genoeg energie heeft(glycogeen)...en de dagen erna ineens niet meer...dus moet het zn energie ergens anders (door je glycogeen heen) vandaan halen,dus worden je vetreserves aan gesproken...en voordat je lichaam zn energiebehoefte verlaagd omdat het zuinig is op zn vetreserves,geef je het weer genoeg energie door die kcal-rijke dagen...en zo blijf je goochelen.
zo ben ik nu ook bezig...en zie de eerste veranderingen al...
tis het proberen waard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 23:56:
omdat we weten waar we het over hebben?...uit eigen ervaring nog wel.

en dat heeft satanica niet?
je weet wat ik ermee bereikt heb...ik weet wat fruitcake ermee bereikt

ja en dus kan iedereen het ongeacht ziekte of weet ik veel wat?
waarom ga jij niet eens proberen om normaal discussie te voeren met argumenten enz,ipv alleen hier je gal te spugen en dit topic te gebruiken om je lekker te kunnen afreageren?

:aai:kan niet met mensen die denken dat ze alles weten en als er argumenten van andere mensen komen dom lullen dat iedereen het lukt :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
toegeven dat ieder mens anders is en wat jou is gelukt dat het niet automatisch hoeft te betekenen dat een ander dat ook zomaar "fftjes" lukt..en dat vrouwen zeker wel meer problemen met gewicht hebben dan mannen..is ook wat :/
maar goed vind het wel genoeg zo (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou zeggen: probeer een zig zag dieet
paar dagen meer kcal dan je behoefte tot je nemen,en de dagen erna minder kcal...zo blijf je je stofwisseling verrassen,omdat het de eerste paar dagen genoeg energie heeft(glycogeen)...en de dagen erna ineens niet meer...dus moet het zn energie ergens anders (door je glycogeen heen) vandaan halen,dus worden je vetreserves aan gesproken...en voordat je lichaam zn energiebehoefte verlaagd omdat het zuinig is op zn vetreserves,geef je het weer genoeg energie door die kcal-rijke dagen...en zo blijf je goochelen.
zo ben ik nu ook bezig...en zie de eerste veranderingen al...
tis het proberen waard

(y) thanks, klinkt logische! Ja en afvallen is en blijft moeilijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 25 maart 2006 om 00:03:
en dat heeft satanica niet?

nou pcies...en daarom geven we toch al deze info!! :S
ik ken mensen op de sportschool die dit allemaal maar al te graag zouden willen weten...

ja en dus kan iedereen het ongeacht ziekte of weet ik veel wat?

op enkele uitzonderingen na wel ja...dat dieet plan waar ze het over heeft werkt volgens dezelfde basis principes dus...

kan niet met mensen die denken dat ze alles weten en als er argumenten van andere mensen komen dom lullen dat iedereen het lukt

daar ga je alweer...je noemt,wat ik allemaal zeg,dom lullen
voel je je daar beter door ofzo?

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 25 maart 2006 om 00:06:
toegeven dat ieder mens anders is en wat jou is gelukt dat het niet automatisch hoeft te betekenen dat een ander dat ook zomaar "fftjes" lukt..en dat vrouwen zeker wel meer problemen met gewicht hebben dan mannen..is ook wat
maar goed vind het wel genoeg zo

ik zei hierboven al dat iedereen anders is...dus gaarne ff lezen voor je weer af gaat reageren :)
En ik heb nergens gezegd dat het zomaar 'fftjes' lukt!!
ik heb er ook 2 jaar keihard voor moeten knokken...en let nogsteeds elke dag strikt op mn voeding,want als ik niet oplet ben ik binnen een maand 5 kilo vet dikker...dus afvallen doe je niet ff...dat doe je óf niet óf je hele leven!
en vrouwen hebben meer problemen met hun gewicht als mannen:S
waar basseer jij dat op dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 00:11:
thanks, klinkt logische! Ja en afvallen is en blijft moeilijk!

je moet wel erg op je koolhydraten letten he,aangezien die de grootste boosdoener zijn voor vet aanzetten.
dus al je suikers uit je voeding proberen te schrappen...
dus zowiezo schoon eten...mager beleg,weinig suikers...ook op vet letten in je voeding,aangezien een hoog % vet in je voeding aanzet tot vreetbuien...en dat willen we niet natuurlijk ;)
probeer ook regelmatig vette vis te eten,vette vis bevat omega vetten...die bevorderen je vetverbranding en is goed voor je hart en vaatstelsel...veel groenten,vitamine C (grapefruits)...veel water drinken...en savonds geen koolhydraten meer tot je nemen :no:

ga hier eens mee werken en kijk wat het op je lichaam voor uitwerking heeft :)
enne...geduld!!...je lichaam veranderd niet zomaar...dus niet te snel zeggen dat het niet werkt...je lichaam gaat pas na een dag of 10 een verandering doorvoeren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 00:13:

zij opent dit topic ook niet :/

ik ken mensen op de sportschool die dit allemaal maar al te graag zouden willen weten...

dat bedoel ik dus..dat uit de hoogte doen elke keer:/
op enkele uitzonderingen na wel ja.

heeuj dat wou ik ff horen 8)
daar ga je alweer...je noemt,wat ik allemaal zeg,dom lullen
voel je je daar beter door ofzo?

:aai: nee hoor ooit gehoord van een mening geven?
jij voelt je zeker beter om hier zo uit de hoogte te doen?

dus afvallen doe je niet ff...dat doe je óf niet óf je hele leven!

ik vind! dat je afentoe zo luchtig doet over dingen:/ maar goed had al eerder gelezen dat je er voor hebt moeten knokken..vink ook heel fijn voor je! maar satanica zegt iets over je advies en krijgt de zowat alles overzich heen :/
zal vast wel goed bedoeld advies zijn..komt soms alleen anders over..

en vrouwen hebben meer problemen met hun gewicht als mannen:S
waar basseer jij dat op dan?

dingen die ik zie?mensen die ik ken/zie..kan er ook aan liggen dat vrouwen onzekerder zijn..maar zie over het algemeen meer "dikke" meiden dan jongens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 00:18:
vette vis te eten,vette vis bevat omega vetten

thanx voor je advies ik zal sommige dingen zeker proberen toe te passen! Maar een groot bij komend probleem is dat ik geen vlees, vis en gevogelte eet dus word dieten een stuk moeilijker.... Maar ja die kilo's zijn er in 5 jaar aangekomen dus kan niet verwachten dat ze erin 9 maanden van af zijn er zijn er al 40 af wil denk veelste veel in een te kort tijds bestek...
Waarschuw beheerder
donateur
Onderzoek heeft nog steeds niet uitgewezen of omega 3 vetzuren echt belangrijk zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 25 maart 2006 om 00:41:
zij opent dit topic ook niet

wtf heeft dat er nou mee te maken??:S
ze post toch in dit topic?
ze heeft toch vragen omtrent het verliezen van lichaamsgewicht/vet?!?

dat bedoel ik dus..dat uit de hoogte doen elke keer

joh...blijf jij het lekker zien als uit de hoogte,mij best (Y)
ik zie het als adviezen...informatie...en ik hoop dat die anderen het ook zo zien...dan kunnen ze er mschn wat mee doen.

heeuj dat wou ik ff horen

als je goed gelezen had de afgelopen posts had je dat al lang gezien...want ik heb al meer gezegd dat niemand hetzelfde is...en dat het niet perse voor iedereen hoeft te werken...voor elk lichaam gelden andere regels.
Maar of het nou een medisch dieet is,of iets van jezelf uit een boekje,of met informatie van anderen...de basis principes van vetverbranden/afvallen blijven hetzelfde!

nee hoor ooit gehoord van een mening geven?
jij voelt je zeker beter om hier zo uit de hoogte te doen?

ja...dat doe ik hier ook de hele tijd...mn mening geven.
en dan krijg je dat simpele geblaat van: stom gelul blabla
En nog zoiets...waarom zou ik me beter voelen als iemand anders??
voorlopig ben ik hier hard bezig om proberen te helpen...dingen neer te zetten waar iemand die af wil vallen,wat aan heeft,en mschn weer een inzicht krijgt om het eens op een andere manier te proberen...kijk eens naar de reacties van psychobitc­h77...die leest...neemt het in zich op...en ziet mogelijkheden.

ik vind! dat je afentoe zo luchtig doet over dingen maar goed had al eerder gelezen dat je er voor hebt moeten knokken..vink ook heel fijn voor je! maar satanica zegt iets over je advies en krijgt de zowat alles overzich heen
zal vast wel goed bedoeld advies zijn..komt soms alleen anders over..

hehe...deze post zat ik op te wachten...eindelijk een zinnige post...rustig,normale zinnen..en die pcies aangeeft waarom jij mij zo probeert af te zeiken.

Feit dat ik luchtig over sommige dingen doe,is omdat heel veel mensen met overgewicht er juist te dramatisch over doen...dat hun dat niet kunnen,dat ze dat niet volhouden,dat het te moeilijk is,onhaalbaar enz enz
Dat is het dus niet...en ik probeer juist dat een beetje opzij te krijgen door te laten zien dat het wel kan...met de juiste ingredienten.

Satanica vroeg om advies...die geven wij...en ja,we zijn direct,ja,we staan achter ons punt...waarom? omdat we resultaat ( en niet alleen wij) behaald hebben met die aanpak...en onze info over voeding,en hoe het lichaam reageert op voedingsstoffen enz...das niet uit de lucht gegrepen :no:
ik ben ook al 3 jaar elk boekje over bodybuilding en voeding eromheen aan het lezen...heb veel geleerd,veel geprobeerd...daarom kan ik er zoveel over vertellen...dus dan doe ik niet uit de hoogte :no:...ik heb er gewoon erg veel over geleerd en in de praktijk ondervonden en uitgeprobeerd...
Zeg jij tegen een automonteur,die veel over zn vak geleerd heeft,en dus pcies weet hoe een motor in elkaar zit,ook dat ie uit de hoogte praat als ie jou verteld wat er mis is met je auto??? nee toch?
En daar heb je ook gelijk de reden dat jij zo fel op mij in probeert te gaan...je neemt het meer voor Satanica op,dan dat je je mengt in de discussie...terwijl wij helemaal niet tegen haar zijn,of haar onderuit proberen te halen...
dus als je volgende keer weer denkt dat iets anders overkomt...denk dan hier even aan terug:
we geven Adviezen,en die zijn bedoeld om iemand proberen te helpen...

dingen die ik zie?mensen die ik ken/zie..kan er ook aan liggen dat vrouwen onzekerder zijn..maar zie over het algemeen meer "dikke" meiden dan jongens

ja kijk,ook dat gaat 2 kanten op...want ik zie meer mannen om me heen die zeiken over een buikie enz...ik vind over het algemeen,de iets gezettere vrouw,er beter mee om gaan als de forsere man.
maar goed...das maar net hoe je het zelf ziet.

Uitspraak van Satanica op zaterdag 25 maart 2006 om 00:49:
Onderzoek heeft nog steeds niet uitgewezen of omega 3 vetzuren echt belangrijk zijn.

weet je zaker dat dat omega 3 was...en niet 9 ?
omega 9 vetzuren zijn namelijk niet essentieel,want onderzoeken hebben uitgewezen dat het lichaam hier toch zelf in kan voorzien :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 00:47:
thanx voor je advies ik zal sommige dingen zeker proberen toe te passen! Maar een groot bij komend probleem is dat ik geen vlees, vis en gevogelte eet dus word dieten een stuk moeilijker.... Maar ja die kilo's zijn er in 5 jaar aangekomen dus kan niet verwachten dat ze erin 9 maanden van af zijn er zijn er al 40 af wil denk veelste veel in een te kort tijds bestek...

hmm...je eet geen vlees of vis...das dan idd een ander verhaal :D
mijn dieeten enz zijn namelijk gebasseerd op mager vlees en vette vis enz 8)
maar goed...met o.a. aardappels en groenten kom je er ook wel...
probeer ook kleinere porties te gaan eten,en dan meer keer op een dag...dus 6x ofzo...dan zet je 6x je stofwisseling en dus ook je vetverbranding,aan het werk...ipv van bijv de traditionele 3 maaltijden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 08:07:
ja kan mschn visolie capsules nemen voor die vetten?

:jaja: die slik ik nu zo'n 3 maanden!
mijn dieeten enz zijn namelijk gebasseerd op mager vlees en vette vis enz

Dat werkt goed mijn broer is daar mee 80 kg kwijt geraakt en nee dat ging echt niet makkelijk daar heeft hij heel veel voor moeten laten en een ijzer door zetting vermogen voor moeten hebben! Afvallen is het vindne van een juiste levens wijze een balans daarin vinden! Ik heb de juiste nog steeds niet helemaal gevonden....

Waarschuw beheerder
:aai:kan niet met mensen die denken dat ze alles weten en als er argumenten van andere mensen komen dom lullen dat iedereen het lukt

:respect:

waarom vertel je dat dan hier en niet op je sportschool?

Echt waardeloos je bedoeld het misschien goed,maar het voelt alsof je onzettend iedereen hier afzeikt:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

de bedoeling van deze topic is toch dat je elkaar advies geeft ik snap ook niet helemaal waarom er zo fel gereageerd word als er gewoon advies gegevem word...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had gisteren echt totaal geen zin meer om te reageren maar nu heb ik toch echt een paar dingen te zeggen;

Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 22:20:
Overgewicht/Obesitas is een ziekte en geen gebrek aan wilskracht...

Dit zeggen de artsen erover, en dan zijn we gelijk klaar me deze onnozele "als ik het kan kan jj het ook discussie"

www.mijnlaatstedieet.nl

Waarop de antwoorden waren;

Uitspraak van Fruitcake op vrijdag 24 maart 2006 om 23:00:
Er is laatst onderzoek gedaan, naar wat de beste voeding was voor grond om bijvoorbeeld gras te laten groeien, en ze kwamen tot conclusie dat dat gewoon stront was !! gek he ?

eneuh in die lap text van die link staat dat ze meer informatie nodig hebben voor het berekenen van je ideale gewicht. Nou sorry maar dat kan je alleen helemaal zelf bepalen door in de spiegel te kijken.

ze maken wel goede reclame trouwens, met uniek dit en dat.

Als ik jou was zou ik een aantal dingen die cons en ik geschreven hebben ter harte nemen en gewoon proberen. Wij zitten niet achter je portemonnaie aan !!

Gratis advies zal wel niet goed zijn ofzo

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:26:
nou das goed...dan laat ik mn adviezen enz lekker voor wat het is...en dan blijf jij lekker met je overgewicht modderen...en blijf je maar lekker denken dat je er nix aan kan doen
ist mir egal
Maar ga dan niet meer om advies enz vragen...als je toch alle adviezen in de wind slaat met de opmerkingen dat het bij jou anders is...en dat jij er nix aan kan doen.
want deze discussie is mede bedoeld om je een soort van steun in de rug te geven...door te laten zien dat het wel kan...maar goed...bij jou niet,want bij jou is alles anders

Addviezen zijn welkom, maar jullie komen aan met wat tips en evrwachten dat iemand aan de hand van wa tips mar zn hele lifestyle meot omgooien.
ALs jullie zo'n verstand van zaken hebben weten jullie ook wel dat het gaat om een goed eet programmen en niet een paar pokke tips.

Als je naar dieetist gaat of een voedingsdeskundige krijg je ook maar 7 behandelingen per jaar vergoed.
En dan krijg je een standaard dieet van de plank.
Voor een maagband dienen 70% van de mensen zelf voor te betalen en 80% van de mensen komt er niet eens voor in aanmerking.

Alternatieve geneeswijzes zoals de hierboven gegeven link worden NOOIT vergoed door het ziekenfonds.

Ik geef dan liever mijn geld uit aan een dieet wat is samengesteld voor MIJ aan de hand van MIJN lichaam, dan ht gemiddelde klote dieet wat denk ik iedereen al wel eens geprobeert heeft.

Dus fuck the standaard dieeten, ik ben niet standaard en zo zijn er wel meer vrouwen.

We zittenniet allemaal op dezelfde manier in elkaar, als dat zo was geweest dan hadden operaties aan de lopende band gedaan kunnen worden, maar omdat dit nietzo is heeft elk persoon de juiste specialist nodig en andere methodes (Y)

weet je zaker dat dat omega 3 was...en niet 9 ?
omega 9 vetzuren zijn namelijk niet essentieel,want onderzoeken hebben uitgewezen dat het lichaam hier toch zelf in kan voorzien

Omega-3 vetzuren
Omega-3 vetzuren zijn een bepaald type meervoudig onverzadigde vetzuren die van nature met name voorkomen in visoliën. De claims zijn: vergroting van de spiermassa en het uithoudingsvermogen door stimulering van de afgifte van groeihormoon en versoepeling van het celmembraan waardoor het zuurstoftransport wordt bevorderd. Deze effecten zijn niet wetenschappelijk bewezen.

Bron:www.lijfsportmiddelen.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Dat dieet van Santanica komt mij als goed over en wel om dot stukje:

Aan de basis van dit dieet ligt het in balans brengen van een drietal hormonen: de disbalans tussen insuline, serotinine en het groeihormoon veroorzaakt een stofwisselingsprobleem waardoor er onder meer een constante behoefte aan voedsel is, het voedsel in vet in plaats van energie wordt omgezet, diëten tijdelijk resultaat bieden, er vocht wordt vastgehouden, er gevaar dreigt voor diabetes en darmen geïrriteerd kunnen raken. Het lichaam wordt door het eetprogamma dat Ariena en inmiddels wereldwijd veel vrouwen en mannen, inclusief vele artsen van het internationale medisch team volgden, in staat gesteld de natuurlijke, chemische disbalans tussen de hormonen te corrigeren

Zo als ik het begrijp gaan hun kijken met welke voedsel ze je stofwisseling weer goed op gang kunnen krijgen zonder honger gevoel en die neiging tot vreetbuien dus ja dit is ook een dieet en er word zeker wel doorzetting vermogen verwacht maar als je resultaat ziet dan heb je motivatie om door te door gaan! En de ene lukt het op eigen kracht :respect: en de andere lukt dat niet en doet het via een dieet het doel blijft het zelfde en je moet er allebei moeite voor doen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
pff ga die lappen tekst niet helemaal lezen :/ :P
en er weer op reageren..zo zijn we de hele week nog wel bezig :/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 11:35:
Echt waardeloos je bedoeld het misschien goed,maar het voelt alsof je onzettend iedereen hier afzeikt:)

ben dus niet de enige..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 25 maart 2006 om 17:07:
ben dus niet de enige..

hier nog een (6)
Waarschuw beheerder
Dat dieet klinkt idd niet verkeerd. Ze denken iig niet zo simpel als : minder calorien eten dan dat je nodig hebt en daardoor afvallen. Toch vermelden ze dat je geen pillen of maaltijdvervanger hoeft te nuttigen. En dat ben ik helemaaal niet met ze eens. 1 multivitamine en flink wat vitamine c ( ongeveer 1500 mcg per dag ) zorgen er namelijk ook voor dat je wat makkelijker vet verliest aangezien vitamine c een soort fatburner is. En het is bovendien altijd goed om je vitamine behoeftes te dekken. Anders ben je straks op je streefgewicht, maar zie je er in 1 jaar tijd 5 jaar ouder uit, gewoon omdat je te weinig anti - oxydanten binnen hebt gekregen.

Omega 3 vetzuren zijn trouwens weldegelijk goed voor je lichaam. Het lost namelijk het ldl (ook ff googlen mocht het je interesse wekken) cholesterol op. je hebt hdl en ldl cholesterol. Misschien kan je ook vinden wat er gebeurt als je teveel ldl cholesterol hebt.

Maar dit dieet verschilt nog steeds niks van het dieet wat ik gevolgd heb. Dat brengt je stofwisseling op gang, het maakt je lichaam schoon, zorgt ervoor dat je lichaam makkelijker kan afvallen door bijvoorbeeld runderrookvlees te eten ( vanwege de L-carnithine die erin zit, lees zelf maar wat de eigenschappen daarvan zijn, want dit is erg handig om te weten ) Of Bijvoorbeeld de stoffen : bromelaine en pectine zoek dan ook maar op waar dit inzit, op google ofzo weet ik veel. Ik hoef het voor mezelf namelijk niet meer op te zoeken.

Waarschuw beheerder
:cheer: Sonja bakker :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op zaterdag 25 maart 2006 om 17:49:
En dat ben ik helemaaal niet met ze eens. 1 multivitamine en flink wat vitamine c ( ongeveer 1500 mcg per dag ) zorgen er namelijk ook voor dat je wat makkelijker vet verliest aangezien vitamine c een soort fatburner is

dit adviseren ze in dat dieet Stelt u voor om tijdens het dieet multi - vitaminen te gebruiken?

In onze moderne samenleving van vandaag, zal elke volwassene voordeel hebben bij het gebruik van essentiële vitaminen en sporenelementen naast zijn of haar dieet. We raden u daarom aan om alle multi - vitaminen te gebruiken die uw arts u aanbiedt.

maar jij heb dit zelf allemaal uit gevogeld of heb jij een bepaald dieet gevolgd of bij een dieetiste gelopen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 18:10:
maar jij heb dit zelf allemaal uit gevogeld of heb jij een bepaald dieet gevolgd of bij een dieetiste gelopen??

Nee ik heb op het podium gestaan voor een landelijke wedstrijd. En ik liep niet bij een dietiste, maar had wel professionele begeleiding.van emand die Jarenlang aan de top in Nederland stond.
En ik wilde destijds alles leren over voeding, gewoon omdat het van groot belang is voor de rest van je leven. Dus heb flink zitten spitten en ben flink wezen puzzelen en ik kwam erachter dat een hele hoop dietisten vaak oplossingen hadden voor zoland het dieet duurt. Best slim ook natuurlijk, want als je niet meer bij ze loopt, ben je vaak zo weer terug bij af. En hebben zij hun klant weer terug.

Je kan beter zelf uitvogelen het hoe en waarom en lekker zelf aan de slag gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 18:10:
We raden u daarom aan om alle multi - vitaminen te gebruiken die uw arts u aanbiedt.

Pfff hier heb je helemaal geen arts voor nodig !!

je gaat naar de hema en je koopt een pot krachtige multivitamine voor sporters. Ook al ben je geen sporter. maakt niet uit !!

een teveel aan vitamine plas je gewoon uit.

Behalve als je een of andere kwaal hebt, dat je bijvoorbeeld bij een bepaald medicijn geen kalium mag.
Maar als je gewoon redelijk normaal bent en je loopt niet bij een dokter, ga dan maar gewoon lekker naar de HEMA en laat die dokter lekker voor wat het is. Die zal je waarschijnlijk naar de apotheek sturen, waar ze van die dure dingen hebben, waar amper wat inzit. De multi´s die ik bij de apotheek heb gezien tenminste, voldeden niet aan mijn eisen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik koop ze bij de etos ;)

Waarschuw beheerder
pff laat ieder zn eigen weg kiezen wat jezelf denk dat het beste bij je past...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 08:15:
Dat werkt goed mijn broer is daar mee 80 kg kwijt geraakt en nee dat ging echt niet makkelijk daar heeft hij heel veel voor moeten laten en een ijzer door zetting vermogen voor moeten hebben! Afvallen is het vindne van een juiste levens wijze een balans daarin vinden! Ik heb de juiste nog steeds niet helemaal gevonden....

waarom ben jij nou de enige in dit topic die snapt wat ik bedoel te zeggen?

waarom vertel je dat dan hier en niet op je sportschool?

omdat hier om advies gevraagd wordt mschn?? :S
Echt waardeloos je bedoeld het misschien goed,maar het voelt alsof je onzettend iedereen hier afzeikt

Nou...ik heb ff terug al gezegd...dat alles wat ik hier post,bedoeld is om te helpen en niet om aan te vallen...dus als je dan nóg denkt of voelt dat ik afzeik...dan ligt het toch echt aan jou/jullie

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 13:26:
de bedoeling van deze topic is toch dat je elkaar advies geeft ik snap ook niet helemaal waarom er zo fel gereageerd word als er gewoon advies gegevem word...

das ook nogsteeds mijn grootste vraag!

Uitspraak van Satanica op zaterdag 25 maart 2006 om 13:29:
ALs jullie zo'n verstand van zaken hebben weten jullie ook wel dat het gaat om een goed eet programmen en niet een paar pokke tips.

:|
dat zéggen we toch al de hele tijd!?!?! :S
voeding!!!!
hoe denk je dat ik die 30kg kwijt ben geraakt dan???
een goed eetpatroon!!
en die 'pokketips' vertelden dat je ook,maar ja...als je ze alleen met een kwaad oog leest...
Uitspraak van Fruitcake op zaterdag 25 maart 2006 om 17:49:
flink wat vitamine c ( ongeveer 1500 mcg per dag ) zorgen er namelijk ook voor dat je wat makkelijker vet verliest aangezien vitamine c een soort fatburner is.

dat heb ik dus ook proberen te vertellen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 18:57:
pff laat ieder zn eigen weg kiezen wat jezelf denk dat het beste bij je past...

inderdaad voor mij werkt het atkins dieet en heel veel sporten. Er zijn zat mensen die dit dieet afkeuren.nou en bij mij werkt het.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 19:11:
Nou...ik heb ff terug al gezegd...dat alles wat ik hier post,bedoeld is om te helpen en niet om aan te vallen...dus als je dan nóg denkt of voelt dat ik afzeik...dan ligt het toch echt aan jou/jullie

;) oki.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 20:13:
inderdaad voor mij werkt het atkins dieet en heel veel sporten. Er zijn zat mensen die dit dieet afkeuren.nou en bij mij werkt het.

dan moet je dat ook lekker doen...
bij mij werkte het weer niet zo goed...

maar ik heb een soort variant daarvan...
en dat gaat nu egt geweldig...

toch blijft het moeilijk!!!:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *JoNeSz* op zaterdag 25 maart 2006 om 20:15:
dan moet je dat ook lekker doen...
bij mij werkte het weer niet zo goed...

maar ik heb een soort variant daarvan...
en dat gaat nu egt geweldig...

toch blijft het moeilijk!!!

thanx,jammer is dat bij de 1 werkt het bij de ander niet.
gelukkig lukt iets anders wel bij je.
het blijft inderdaad moeilijk ik liep net op de markt en kreeg er echt kriebels van.
Waarschuw beheerder
Nah ik ga vanaf vandaag afvallen hoop dat t me lukt moet toch n kilo of 5 af:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Britt (F) op zaterdag 25 maart 2006 om 21:16:
Nah ik ga vanaf vandaag afvallen hoop dat t me lukt moet toch n kilo of 5 af

succes!!!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 19:11:
dat zéggen we toch al de hele tijd!?!?!
voeding!!!!
hoe denk je dat ik die 30kg kwijt ben geraakt dan???
een goed eetpatroon!!
en die 'pokketips' vertelden dat je ook,maar ja...als je ze alleen met een kwaad oog leest...

Dit is echt de laatste keer...
Sommige mensen willen een heel programma en niet een paar tips.
De meesten in dit topic doen toch een vorm van een bepaald dieet.

Nou bedankt voor je tips toedeledoki, en nou kappen met dat gezeik (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 25 maart 2006 om 23:34:
Dit is echt de laatste keer...
Sommige mensen willen een heel programma en niet een paar tips.
De meesten in dit topic doen toch een vorm van een bepaald dieet.

dit vind ik dus erg grappig, want aan de hand van de informatie die gegeven is met dit topic, over bepaalde voedingsstoffen kan je dus een heel programma voor jezelf samenstellen. Als je jezelf erin wilt verdiepen tenminste...
Ik ben geen dokter of dietist, en hoef daarom ook geen geld. En probeerde gewoon advies te geven om mensen op weg te helpen. Het frustreerd me enorm dat ik mezelf moet verdedigen.

Maar nevermind, ik ben idd niet van plan om nog eens bijna tevergeefs mijn tijd te verspillen en zal dus ophouden met advies geven waar de topic opener om vroeg. de zogenaamde puntjes op de i

Degene die daadwerkelijk geinterresseerd, en zich afvragen waarom iets op een bepaalde manier werkt prima, maar dan in een pb´tje. Misschien als de hormonen weer op orde zijn, dat sommigen wat vrolijker worden ook. Een zonnebank helpt daarbij misschien :D

veel succes igg, ik ga weer vrolijk verder op andere topics om wat minder serieus te zijn.

laters

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fruitcake op zondag 26 maart 2006 om 04:03:
Misschien als de hormonen weer op orde zijn, dat sommigen wat vrolijker worden ook. Een zonnebank helpt daarbij misschien

waar slaat dit nou op ?! ook als je het ergens niet mee eens bent kan ej dat hier gewoon aangeven en dan heeft het geen zin om zon zinloze opmerking te plaatsen dank u vriendelijk!

en niet iedereen is het zelfde, dus heeft ieder dieeet bij een ander een ander efect! dus miss sloeg het bij jou aan maar hoeft het bij een ander niet aan te slaan!

Waarschuw beheerder
:respect:
En zo is dat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op zondag 26 maart 2006 om 04:03:
dit vind ik dus erg grappig, want aan de hand van de informatie die gegeven is met dit topic, over bepaalde voedingsstoffen kan je dus een heel programma voor jezelf samenstellen. Als je jezelf erin wilt verdiepen tenminste...

pcies :)

succes...

Waarschuw beheerder
echt te triest voor woorden. egocentrisch mannetje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 11:24:
echt te triest voor woorden. egocentrisch mannetje

ja...absoluut :yes:
daarom gooi ik ook de afgelopen dagen adviezen en tips hier neer om jullie proberen te helpen met afvallen...wat ook erg wordt gewaardeerd en waar ook echt wat mee gedaan wordt :no:
Als jullie nou eens gewoon alles lezen...en er iets mee gaan doen ipv elke post uit te spitten om te kijken of er nog wat te zeiken valt...

maar goed...vind alles maar stom gelul...vind mij maar egocentrisch enz enz...want om eerlijk te zijn,boeit het me absoluut geen reet wat jullie van me denken :no:
ik heb mn best gedaan om hier iets nuttig voor jullie neer te zetten...én heb niemand afgezeken of aangevallen...
kan je mschn een voorbeeld aan nemen :yes:
laatste aanpassing