kijk eens naar wat llovely4ever allemaal zegt...die krijgt het toch ook voor elkaar??
Inzet!!
onverwoestbare inzet en wilskracht!!
discipline...weet wat je wil...en jaag daar achter aan!
heeft iedereen hetzelfde lichaam als zij dan?
heeft iedereen dezelfde stofwisseling en geen ziektes waardoor ze medicijnen gebruiken zodat ze dikker worden..
gebruiken mannen de pil?
ja dat van jou is gelul!
pff vertel?
Ach weet je, Ik WEET dat mijn aanpak werkt, voor iedereen. Alleen moet je er wat voor doen.
Als je dat niet wilt en je wilt je ergens achter verschuilen, om het voor jezelf te rechtvaardigen, prima !!!
Ga lekker ergens geld uitgeven aan een dieet dan.
Het is inmiddels een aardig lucratieve business geworden.
Gratis advies zal wel niet goed zijn ofzo
nee...zie je mij ook nergens zeggen.
dus pak de pil nou niet als een boosdoener
de welbekende (bier)buik...ook mannen krijgen dikke konten...onderkinnen...dikke onderruggen...dus
us ik heb zeker disipline en heb er veel voor over maar me lichaam werkt niet meer mee dus mogen jullie me vertellen hoe ik dan toch de kilo's er af ga krijgen?
Jullie geven adviezen, mensen reageren erop en dan krijg je van die Uber-mensch achtige taferelen (N)
Jullie geven adviezen, mensen reageren erop en dan krijg je van die Uber-mensch achtige taferelen
komt er wel op neer..
ja jij weet alles
idd maargoed zegt meer over hun dan over ons..
Ach weet je, Ik WEET dat mijn aanpak werkt, voor iedereen. Alleen moet je er wat voor doen.
Als je dat niet wilt en je wilt je ergens achter verschuilen, om het voor jezelf te rechtvaardigen, prima !!!
maar sta al weken op het zelfde gewicht en krijg er geen gram meer vanaf minder eten is niet gezond en meer sporten is met dit over gewicht heeeeeel erg ongezond... dus ik heb zeker disipline en heb er veel voor over maar me lichaam werkt niet meer mee dus mogen jullie me vertellen hoe ik dan toch de kilo's er af ga krijgen?
omdat we weten waar we het over hebben?...uit eigen ervaring nog wel.
je weet wat ik ermee bereikt heb...ik weet wat fruitcake ermee bereikt
waarom ga jij niet eens proberen om normaal discussie te voeren met argumenten enz,ipv alleen hier je gal te spugen en dit topic te gebruiken om je lekker te kunnen afreageren?
ik zou zeggen: probeer een zig zag dieet
paar dagen meer kcal dan je behoefte tot je nemen,en de dagen erna minder kcal...zo blijf je je stofwisseling verrassen,omdat het de eerste paar dagen genoeg energie heeft(glycogeen)...en de dagen erna ineens niet meer...dus moet het zn energie ergens anders (door je glycogeen heen) vandaan halen,dus worden je vetreserves aan gesproken...en voordat je lichaam zn energiebehoefte verlaagd omdat het zuinig is op zn vetreserves,geef je het weer genoeg energie door die kcal-rijke dagen...en zo blijf je goochelen.
zo ben ik nu ook bezig...en zie de eerste veranderingen al...
tis het proberen waard
en dat heeft satanica niet?
ja en dus kan iedereen het ongeacht ziekte of weet ik veel wat?
kan niet met mensen die denken dat ze alles weten en als er argumenten van andere mensen komen dom lullen dat iedereen het lukt
toegeven dat ieder mens anders is en wat jou is gelukt dat het niet automatisch hoeft te betekenen dat een ander dat ook zomaar "fftjes" lukt..en dat vrouwen zeker wel meer problemen met gewicht hebben dan mannen..is ook wat
maar goed vind het wel genoeg zo
thanks, klinkt logische! Ja en afvallen is en blijft moeilijk!
nou pcies...en daarom geven we toch al deze info!!
ik ken mensen op de sportschool die dit allemaal maar al te graag zouden willen weten...
op enkele uitzonderingen na wel ja.
daar ga je alweer...je noemt,wat ik allemaal zeg,dom lullen
voel je je daar beter door ofzo?
dus afvallen doe je niet ff...dat doe je óf niet óf je hele leven!
en vrouwen hebben meer problemen met hun gewicht als mannen
waar basseer jij dat op dan?
vette vis te eten,vette vis bevat omega vetten
zij opent dit topic ook niet
dat bedoel ik dus..dat uit de hoogte doen elke keer
heeuj dat wou ik ff horen
nee hoor ooit gehoord van een mening geven?
jij voelt je zeker beter om hier zo uit de hoogte te doen?
ik vind! dat je afentoe zo luchtig doet over dingen maar goed had al eerder gelezen dat je er voor hebt moeten knokken..vink ook heel fijn voor je! maar satanica zegt iets over je advies en krijgt de zowat alles overzich heen
zal vast wel goed bedoeld advies zijn..komt soms alleen anders over..
dingen die ik zie?mensen die ik ken/zie..kan er ook aan liggen dat vrouwen onzekerder zijn..maar zie over het algemeen meer "dikke" meiden dan jongens
Onderzoek heeft nog steeds niet uitgewezen of omega 3 vetzuren echt belangrijk zijn.
thanx voor je advies ik zal sommige dingen zeker proberen toe te passen! Maar een groot bij komend probleem is dat ik geen vlees, vis en gevogelte eet dus word dieten een stuk moeilijker.... Maar ja die kilo's zijn er in 5 jaar aangekomen dus kan niet verwachten dat ze erin 9 maanden van af zijn er zijn er al 40 af wil denk veelste veel in een te kort tijds bestek...
ja kan mschn visolie capsules nemen voor die vetten?
mijn dieeten enz zijn namelijk gebasseerd op mager vlees en vette vis enz
kan niet met mensen die denken dat ze alles weten en als er argumenten van andere mensen komen dom lullen dat iedereen het lukt
nou pcies...en daarom geven we toch al deze info!!
ik ken mensen op de sportschool die dit allemaal maar al te graag zouden willen weten...
wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..
Overgewicht/Obesitas is een ziekte en geen gebrek aan wilskracht...
Dit zeggen de artsen erover, en dan zijn we gelijk klaar me deze onnozele "als ik het kan kan jj het ook discussie"
www.mijnlaatstedieet.nl
Er is laatst onderzoek gedaan, naar wat de beste voeding was voor grond om bijvoorbeeld gras te laten groeien, en ze kwamen tot conclusie dat dat gewoon stront was !! gek he ?
eneuh in die lap text van die link staat dat ze meer informatie nodig hebben voor het berekenen van je ideale gewicht. Nou sorry maar dat kan je alleen helemaal zelf bepalen door in de spiegel te kijken.
ze maken wel goede reclame trouwens, met uniek dit en dat.
Als ik jou was zou ik een aantal dingen die cons en ik geschreven hebben ter harte nemen en gewoon proberen. Wij zitten niet achter je portemonnaie aan !!
Ga lekker ergens geld uitgeven aan een dieet dan.
Het is inmiddels een aardig lucratieve business geworden.
Gratis advies zal wel niet goed zijn ofzo
nou das goed...dan laat ik mn adviezen enz lekker voor wat het is...en dan blijf jij lekker met je overgewicht modderen...en blijf je maar lekker denken dat je er nix aan kan doen
ist mir egal
Maar ga dan niet meer om advies enz vragen...als je toch alle adviezen in de wind slaat met de opmerkingen dat het bij jou anders is...en dat jij er nix aan kan doen.
want deze discussie is mede bedoeld om je een soort van steun in de rug te geven...door te laten zien dat het wel kan...maar goed...bij jou niet,want bij jou is alles anders
weet je zaker dat dat omega 3 was...en niet 9 ?
omega 9 vetzuren zijn namelijk niet essentieel,want onderzoeken hebben uitgewezen dat het lichaam hier toch zelf in kan voorzien
En dat ben ik helemaaal niet met ze eens. 1 multivitamine en flink wat vitamine c ( ongeveer 1500 mcg per dag ) zorgen er namelijk ook voor dat je wat makkelijker vet verliest aangezien vitamine c een soort fatburner is
maar jij heb dit zelf allemaal uit gevogeld of heb jij een bepaald dieet gevolgd of bij een dieetiste gelopen??
We raden u daarom aan om alle multi - vitaminen te gebruiken die uw arts u aanbiedt.
Dat werkt goed mijn broer is daar mee 80 kg kwijt geraakt en nee dat ging echt niet makkelijk daar heeft hij heel veel voor moeten laten en een ijzer door zetting vermogen voor moeten hebben! Afvallen is het vindne van een juiste levens wijze een balans daarin vinden! Ik heb de juiste nog steeds niet helemaal gevonden....
waarom vertel je dat dan hier en niet op je sportschool?
Echt waardeloos je bedoeld het misschien goed,maar het voelt alsof je onzettend iedereen hier afzeikt
de bedoeling van deze topic is toch dat je elkaar advies geeft ik snap ook niet helemaal waarom er zo fel gereageerd word als er gewoon advies gegevem word...
ALs jullie zo'n verstand van zaken hebben weten jullie ook wel dat het gaat om een goed eet programmen en niet een paar pokke tips.
flink wat vitamine c ( ongeveer 1500 mcg per dag ) zorgen er namelijk ook voor dat je wat makkelijker vet verliest aangezien vitamine c een soort fatburner is.
pff laat ieder zn eigen weg kiezen wat jezelf denk dat het beste bij je past...
Nou...ik heb ff terug al gezegd...dat alles wat ik hier post,bedoeld is om te helpen en niet om aan te vallen...dus als je dan nóg denkt of voelt dat ik afzeik...dan ligt het toch echt aan jou/jullie
inderdaad voor mij werkt het atkins dieet en heel veel sporten. Er zijn zat mensen die dit dieet afkeuren.nou en bij mij werkt het.
dan moet je dat ook lekker doen...
bij mij werkte het weer niet zo goed...
maar ik heb een soort variant daarvan...
en dat gaat nu egt geweldig...
toch blijft het moeilijk!!!
dat zéggen we toch al de hele tijd!?!?!
voeding!!!!
hoe denk je dat ik die 30kg kwijt ben geraakt dan???
een goed eetpatroon!!
en die 'pokketips' vertelden dat je ook,maar ja...als je ze alleen met een kwaad oog leest...
Dit is echt de laatste keer...
Sommige mensen willen een heel programma en niet een paar tips.
De meesten in dit topic doen toch een vorm van een bepaald dieet.
Misschien als de hormonen weer op orde zijn, dat sommigen wat vrolijker worden ook. Een zonnebank helpt daarbij misschien
dit vind ik dus erg grappig, want aan de hand van de informatie die gegeven is met dit topic, over bepaalde voedingsstoffen kan je dus een heel programma voor jezelf samenstellen. Als je jezelf erin wilt verdiepen tenminste...
echt te triest voor woorden. egocentrisch mannetje