op die manier loop je helemaal als een lelijk eendje over straat
kom op zeg...je laat jezelf lekker op je kop zitten door beetje overgewicht,wat er opzich zo vanaf kan
beetje jammer
walgelijk!! mensen die ff voor jou praten!!! hoe weet jij nou of ik een BEETJE overgewicht heb?! omdat het makkelijk bij jou is gegaan hoeft het ook niet zo makkelijk bij een ander te gaan
walgelijk!! mensen die ff voor jou praten!!! hoe weet jij nou of ik een BEETJE overgewicht heb?! omdat het makkelijk bij jou is gegaan hoeft het ook niet zo makkelijk bij een ander te gaan
heb er ook 2 jaar hard voor moeten knokken,maar ben daar wel 30 kilo mee kwijt geraakt!!
zelfspot is de mooiste vind ik
zelfs toen ik elke dag sporte en kickboxte was ik nog niet veel dunner dan nu..heeeel erg raar
Let op je voeding en doe het gezond.
Als je te weinig drinkt en veel sport, goed eet val je ook niet af.
zucht .. iedereen weet dit toch wel..???
Je weet toch ook wel dat je zwaarder wordt door sporten.
ja tijdelijk. zodra je stopt ga je stofwisseling weer naar beneden en kom je weer aan.
Je weet toch ook wel dat je zwaarder wordt door sporten.
maar omdat het verschil toch klein is begin ik er niet meer aan..
na het trainen aan de chips of andere troep gaan zitten, zal het lichaam ook niet meewerken,
Ik denk toch dat het voor vrouwen moeilijker is, gewoon zowieso al qua bouw, stofwisseling etc.
bla bla...gelul dus
kijk eens naar wat llovely4ever allemaal zegt
onverwoestbare inzet en wilskracht!!
Natuurlijk niet...
Het is toch bekend dat vrouwen probleem zones hebben zoald borste, billen en dijen
dat is allemaal gebaseert op de "gemiddelde vrouw" we zijn niet allemaal gemiddeld
Overgewicht/Obesitas is een ziekte en geen gebrek aan wilskracht...
Dit zeggen de artsen erover, en dan zijn we gelijk klaar me deze onnozele "als ik het kan kan jj het ook discussie"
nou das goed...dan laat ik mn adviezen enz lekker voor wat het is...en dan blijf jij lekker met je overgewicht modderen...en blijf je maar lekker denken dat je er nix aan kan doen
ist mir egal
Maar ga dan niet meer om advies enz vragen...als je toch alle adviezen in de wind slaat met de opmerkingen dat het bij jou anders is...en dat jij er nix aan kan doen.
want deze discussie is mede bedoeld om je een soort van steun in de rug te geven...door te laten zien dat het wel kan...maar goed...bij jou niet,want bij jou is alles anders
Overgewicht/Obesitas is een ziekte en geen gebrek aan wilskracht...
Dit zeggen de artsen erover, en dan zijn we gelijk klaar me deze onnozele "als ik het kan kan jj het ook discussie"
www.mijnlaatstedieet.nl
Goh Conza, der mag best wel een kleine excuses vanaf nu je ziet dat ik mijn uitspraken doe op basis van medisch consult!
Goh Conza, der mag best wel een kleine excuses vanaf nu je ziet dat ik mijn uitspraken doe op basis van medisch consult!