Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 196568x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 20:13:
Jij weet nie eens hoeveel iedereen weegt dus daar kun je nie over oordelen..

Aan je gezicht te zien ben je in elk geval niet dik. Het is toch zo. Als je wat dikker bent heb je aanleg om dikker te worden. En dat zal je altijd worden. Dan moet je, je hele leven aan een dieet houden of opletten met wat je eet!. Zodra je stopt komen de killo`s er zo weer aan en dat gaat veel sneller dan dat je ze er af hebt.

Het is maar een mening hoor.

Waarschuw beheerder
zooo net trg van sporten pfff ben op voor t eerst en pijn in hoofd :/
Waarschuw beheerder
Alle tell sell producten kopen:D en alle dieet boeken van beroemdheden kopen.

En als die producten niet helpen kun je t op de ouderwetse manier dioen en dat is veel water drinken, niet zeuren, en elke dag je 30-60min beweging doen, keer of 6 per dag gezond eten en 500kcal onder je onderhouds niveau zitten.

Waarschuw beheerder
Heb me net aangemeld op 40punten.nl
Lijkt me ook wel wat! :p
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder
geen frisdrank drinken. en voor de rest gewoon blijven eten. Maar eet elke dag verse ananas 3 uur voordat je gaat slapen, samen met een maaltijd, waar niet al teveel koolhydraten inzitten

Waarschuw beheerder
Ananas??
Is dat zo..
Niet uit blik neem ik aan... :/

Waarschuw beheerder
helllow :cheer:

is nog moe :O gisteren naar go apre ski geweest :cheer: hahah is ook helemaal de muziekrichting van hier :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 13:22:
Ananas??
Is dat zo..

Daar zit een stof in : bromelaine, wat ervoor zorgt dat je vetreserves wat makkelijker aangesproken worden.

en zo zijn er nog een aantal ingredienten, waar een soort fatburner inzit, daar hoef je echt niet van die potjes dure zooi voor te kopen.
Waarschuw beheerder
je kan bijvoorbeeld ook zelf je stofwisseling versnellen, vertragen kan ook, maar das niet verstandig als je vet wilt kwijtraken.

Het enige wat je daarvoor hoeft te doen, zijn de verhoudingen eiwitten, vetten, koolhydraten veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
zodra je weet hoe je lichaam werkt en hoe het waarop reageert...is afvallen het makkelijkste wat er is :yes:
maar je moet er veel voor doen en laten...en het écht willen!!
anders kom je er niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 20:19:
zodra je weet hoe je lichaam werkt en hoe het waarop reageert...is afvallen het makkelijkste wat er is
maar je moet er veel voor doen en laten...en het écht willen!!
anders kom je er niet

En zo is dat !!!

Er zijn er al zoveel geweest, die wat van me wilde weten, en dan stelde ik een aatal vragen, waarop ze dan antwoorden dat het met zoetjes niet lekker was en dat soort dingen meer. Ok prima, ga maar lekker door dan!!

Zelfs hele kleine dingetjes, kunnen sommigen al niet veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op zondag 19 maart 2006 om 20:29:
Er zijn er al zoveel geweest, die wat van me wilde weten

been there,done that 8)
maar heb er onwijs veel aan gehad :yes: (Y)
nogsteeds trouwens :D

Uitspraak van Fruitcake op zondag 19 maart 2006 om 20:29:
Zelfs hele kleine dingetjes, kunnen sommigen al niet veranderen.

teken dat ze niet echt willen...en als je er niet 100% achter staat...kom je er niet :no:
no way
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 20:30:
maar heb er onwijs veel aan gehad
nogsteeds trouwens

Thanx !! aardige rug gekregen trouwens.

Mijn figuur is niet meer wat het geweest is, komt door het bier wat ik hierzo elke dag drink en het sporten wat ik NIET doe ghehe

Komt wel weer over een maand of 2 als ik weer in NL ben

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op zondag 19 maart 2006 om 20:40:
Thanx !! aardige rug gekregen trouwens.

thnx

Uitspraak van Fruitcake op zondag 19 maart 2006 om 20:40:
Mijn figuur is niet meer wat het geweest is, komt door het bier wat ik hierzo elke dag drink en het sporten wat ik NIET doe ghehe

:D
das ff wat anders :yes:
maar goed...je lichaam schrikt zich strax weer kapot als je weer aan de gang gaat...en dan ben je zo weer terug lijkt mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 20:19:
zodra je weet hoe je lichaam werkt en hoe het waarop reageert...is afvallen het makkelijkste wat er is

En dat is zo moeilijk; dieetisten die komen aan met standaard dingen uit een boekje die alleen maar logiva bevatten die waarschijnlijk iedereen al weet.

Maar echt nuttige informatie krijg je niet...

En heafvallen is nog niet eens moeilijk, maar op gewicht blijven is een ramp!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 13:22:
Ananas??
Is dat zo..
Niet uit blik neem ik aan... :/

hm ik eet wel ananas..
maar wel op mn pizza:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik als ik eindelijk eens naar de sportschool ga dat ik me hier in ga schrijven; http://www.fitclub.nl/cm/2.10/2.218

Het ziet er goed uit! :jaja:
Waarschuw beheerder
ik kan niet stoppen met eten...wat nu? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Lauert** op maandag 13 maart 2006 om 20:35:
ben daarna in een half jaar tijd 10 kilo aangekomen!!!

ligt echt niet alleen aan die pillen..

Waarschuw beheerder
K fitnis en k eet soChtend en savonds goed en k val lkkr af :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * KiWi * op woensdag 15 maart 2006 om 09:25:
Dames, dames...
Géén dieet volgen! Dat werkt echt het beste en daar bereik je uiteindelijk het beste resultaat mee, ook een resultaat dat blijvend is.
Een vriend van mij wou 10 kilo afvallen, hier heeft hij uiteindelijk 2/3 jaar over gedaan voordat hij alles kwijt was. Nu zijn we weer een paar jaar verder en hij zit nog steeds op zijn perfecte gewicht.
Hiervoor had hij al allerlei dieten geprobeerd; Atkins, Southbeach, Sonja Bakker en nog wel een paar.
Met alle dieten boekte hij even succes, maar daarna leek het er wel 2x zo hard weer aan te komen!
Conclusie: gezond eten, weinig vet en snoep en veel bewegen!
En zeker niet té snel willen afvallen. Dat is slecht en ongezond en je boekt er echt maar even succes mee.laatste aanpassing 15 maart 2006 09:26

Hiermee ben k het helemaal mee eens het klopt allemaal,, zo is het ook gebeurd bij me tante alles volgde ze het hielp even dan niet vloog alles der weer aan.. denk dus goed na
Waarschuw beheerder
Indien er nog mensen zijn die bepaalde sport moves nodig hebben op papier oid PB me maar even met je adres en dr onder "Activiteiten" dan stuur ik je wel wat kopietjes op, heb er echt een hoop liggen, ook voor mensen die niet veel kunnen (zoals ik, heb namelijk reuma en dat speelt ook wel een rol) maar hierdoor toch lekker in beweging kunnen zijn (en dus ook afvallen)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van duss op maandag 20 maart 2006 om 01:32:
ik kan niet stoppen met eten...wat nu?

Vinger in je strot, dat werkt in modewereld als goud (Y)

Waarschuw beheerder
Lijkt me nie echt een gezonde manier, en nie iedereen durft dat... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 19 maart 2006 om 21:37:
En dat is zo moeilijk

:no:
Dat vind ik niet...
tis puur een kwestie van dingen proberen...en kijken wat het doet.
Als je bijv iets probeert...en je ziet na een week of 2/3 dat je dikker wordt,dat laat je dat gewoon weer weg...dan ben je als het goed is dat beetje extra vet ook zo weer kwijt omdat dat vet is aangezet door die extra of andere voeding.

Zo werkt het bij mij in ieder geval prima...ik weet pcies waar mn lichaam goed en slecht op reageert...kan ook makkelijk een kilo of 10 in 2 maanden afvallen...op een gezonde manier.

ik zeg altijd: Proberen...Analyseren...(en ervan) Leren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 20:02:
dan ben je als het goed is dat beetje extra vet ook zo weer kwijt omdat dat vet is aangezet door die extra of andere voeding.

Dit is veelal vocht wat je vetreserves opnemen, door bepaalde voedingsstoffen. Vandaar dat je dat ook zo weer kwijt bent als je het desbetreffende voer niet meer eet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 20:02:
Dat vind ik niet...
tis puur een kwestie van dingen proberen...en kijken wat het doet.

Ja, maar jij hebt dan ook geen probleem met je eigen gewicht en dat is het punt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 20 maart 2006 om 21:08:
Ja, maar jij hebt dan ook geen probleem met je eigen gewicht en dat is het punt.

nee maar dat hád ik wel...ik ben dik geweest...en daar heb ik toen wat aan gedaan,door te proberen en experimenteren met voedsel...en vol te blijven houden!
En dat is het punt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik dan echt super dat je dit hebt bereikt(Y)
maar door te zeggen dat het makkelijk en simpel is weet je denk ik zelf ook weld at het gewoon gelul is ;)

Maar ipv te zeggen dat het o zo makkelijk en simpel is hebben we hier meer aan tips, verwijten krijgen wij mensen die te zwaar zijn al genoeg ;)

Wat vinden jullie van deze methode:http://www.fitclub.nl/cm/2.10/2.218

Waarschuw beheerder
zit al bij een fitnesclub (H) had vandaag alleen niet veel energie :(
Waarschuw beheerder
donateur
Wel goed kijken :[
Het is geen fitnessclub :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 20 maart 2006 om 22:17:
maar door te zeggen dat het makkelijk en simpel is weet je denk ik zelf ook weld at het gewoon gelul is

ik vind dat geen gelul...want ik spreek uit eigen ervaring,en ik vind het nu makkelijk en simpel.

Uitspraak van Satanica op maandag 20 maart 2006 om 22:17:
Maar ipv te zeggen dat het o zo makkelijk en simpel is hebben we hier meer aan tips, verwijten krijgen wij mensen die te zwaar zijn al genoeg

tips...sporten! water drinken,op je koolhydraat inname letten(zeker 's avonds)...suikers uit je voeding schrappen...kleinere porties gaan eten,maar wel meer per dag...mager beleg...maar belangrijkste van alles: discipline...volhouden...niet toegeven aan trek...zet je doel,en ga op jacht :yes:
weet wat je wil...en laat nix je daar vanaf houden

Waarschuw beheerder
haha weet ik maar IK zit wel op fitnessen :P :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag echt al 100x wat iedereen van de opgegeven site vond %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 20 maart 2006 om 22:54:
Ik vraag echt al 100x wat iedereen van de opgegeven site vond

DUUR!
En ik heb het zo'n drie maanden gedaan (€ 39,- volgensmij) en de hoeveelheden zijn irritant, je moet echt alles gaan wegen. Opzich wel goed want dan leer je wat over de hoeveelheden, wat nog mag enzo, maar voor iedereen die geen op-de-gram-nauwkeurige weegschaal thuis heeft staan is dit superirritant. Wel weer goed aan deze site is dat je kan zien hoeveel Kcal. je hebt verbruikt met je sport.
Maar ik houd het fijn bij www.40punten.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 22:42:
en laat nix je daar vanaf houden

zow ik was zaterdag uit eten, heb me de hele avond ingehouden en jahoor toen las ze de nagerechten kaart voor, en wat hoor ik, een brownie :o diezelfde brownie waar ik al een week van droom!!! Hij heeft me een week lang geroepen in mn droom en nou hoorde ik hem uit de keuken roepen....

Afijn ik kom m dus niet weerstaan, maar wel weer extra gesport ervoor en erna, dus hoop dat er deze week weer wat af is..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kom lekker met mij 2 maanden trainen (kickboxen) vliegen de kilo s eraf.
Ik moet tegenwoordig extra eten om niet te dun te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NickyNick op dinsdag 21 maart 2006 om 08:43:
DUUR!

Als je het abbonnement neemt voor 12 maanden is dat 59 euro, is dat nog geen 5 euro per maand ;)
Wat ik er zo handig aan vond zijn de menu's en recepten ,want het is vaak toch moeilijk in te schatten of je nou toch niet al t vet zit te eten!
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 14:53:
Kom lekker met mij 2 maanden trainen (kickboxen) vliegen de kilo s eraf.

Ik heb wel op boksen gezeten (LEUK!) en dan moest ik om af te koelen een half uur joggen op de loopband en dat was echt een verademing om bij te komen...
Duidelijk dus dat de kcal er vanaf vliegen!

Alleen is dat nu veel te ver omdat ik verhuist ben :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op maandag 13 maart 2006 om 10:36:
Stackers met Ephedra zijn verboden, omdat ze gevaarlijk zijn voor de gezondheid!! daarom staan ze waarschijnlijk niet meer op internet niet gebruiken dus, je krijgt er hartkloppingen van en weet ik wat!!

ze zijn er nog wel :yes::yes::yes: via internet... ga ze binnenkort weer bestellen, verheug me er nu al op! :D maar goed is het inderdaad niet voor je! :no: mee eens... :yes: maar t helpt wel... ;) we shall see... (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Stackers

Hier een tabel van iemand die stackers heeft gebruikt en zijn ervaringen heeft bijgeschreven...

http://www.freddo.nl/stacker/stacker.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Evelien...* op dinsdag 21 maart 2006 om 15:05:
maar t helpt wel..

ja tijdelijk. zodra je stopt ga je stofwisseling weer naar beneden en kom je weer aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 16:58:
ja tijdelijk. zodra je stopt ga je stofwisseling weer naar beneden en kom je weer aan.

:jaja:
Waarschuw beheerder
probeer eens t3 met clenbuterol :yes:

Waarschuw beheerder
gvd :@ ben nu denk 2 mnd aan t lijne was 4 kilo kwijt nu ineens alles der weer aan niets anders gedaan ben zelfs gaan sporten tyfus afvallen :@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op dinsdag 21 maart 2006 om 19:50:
probeer eens t3 met clenbuterol

8)

Waarschuw beheerder
ken alleen k3 :/
Waarschuw beheerder
ik begin er niet eens meer aan!!!
Gewoon lekker sporten.. en ik zie wel wat ik kwijt raak...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op dinsdag 21 maart 2006 om 19:50:
probeer eens t3 met clenbuterol

Ik denk dat het (aan Conza zn reactie te zien) erg komisch isonder de spierbundels, maar onder de vetrollen weten wij niet wat het betekent :/

Waarschuw beheerder
:nee: zal wel een anebole sterioide zijn ofzo :S