Jij weet nie eens hoeveel iedereen weegt dus daar kun je nie over oordelen..
Ananas??
Is dat zo..
zodra je weet hoe je lichaam werkt en hoe het waarop reageert...is afvallen het makkelijkste wat er is
maar je moet er veel voor doen en laten...en het écht willen!!
anders kom je er niet
Er zijn er al zoveel geweest, die wat van me wilde weten
Zelfs hele kleine dingetjes, kunnen sommigen al niet veranderen.
maar heb er onwijs veel aan gehad
nogsteeds trouwens
Thanx !! aardige rug gekregen trouwens.
Mijn figuur is niet meer wat het geweest is, komt door het bier wat ik hierzo elke dag drink en het sporten wat ik NIET doe ghehe
zodra je weet hoe je lichaam werkt en hoe het waarop reageert...is afvallen het makkelijkste wat er is
ben daarna in een half jaar tijd 10 kilo aangekomen!!!
Dames, dames...
Géén dieet volgen! Dat werkt echt het beste en daar bereik je uiteindelijk het beste resultaat mee, ook een resultaat dat blijvend is.
Een vriend van mij wou 10 kilo afvallen, hier heeft hij uiteindelijk 2/3 jaar over gedaan voordat hij alles kwijt was. Nu zijn we weer een paar jaar verder en hij zit nog steeds op zijn perfecte gewicht.
Hiervoor had hij al allerlei dieten geprobeerd; Atkins, Southbeach, Sonja Bakker en nog wel een paar.
Met alle dieten boekte hij even succes, maar daarna leek het er wel 2x zo hard weer aan te komen!
Conclusie: gezond eten, weinig vet en snoep en veel bewegen!
En zeker niet té snel willen afvallen. Dat is slecht en ongezond en je boekt er echt maar even succes mee.laatste aanpassing 15 maart 2006 09:26
En dat is zo moeilijk
dan ben je als het goed is dat beetje extra vet ook zo weer kwijt omdat dat vet is aangezet door die extra of andere voeding.
Ja, maar jij hebt dan ook geen probleem met je eigen gewicht en dat is het punt.
maar door te zeggen dat het makkelijk en simpel is weet je denk ik zelf ook weld at het gewoon gelul is
Maar ipv te zeggen dat het o zo makkelijk en simpel is hebben we hier meer aan tips, verwijten krijgen wij mensen die te zwaar zijn al genoeg
Ik vraag echt al 100x wat iedereen van de opgegeven site vond
en laat nix je daar vanaf houden
DUUR!
Kom lekker met mij 2 maanden trainen (kickboxen) vliegen de kilo s eraf.
Stackers met Ephedra zijn verboden, omdat ze gevaarlijk zijn voor de gezondheid!! daarom staan ze waarschijnlijk niet meer op internet niet gebruiken dus, je krijgt er hartkloppingen van en weet ik wat!!
maar t helpt wel..