Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 196748x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 15:23:
kan je mschn een voorbeeld aan nemen :yes:

nee dank je (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fruitcake op zondag 26 maart 2006 om 04:03:
Degene die daadwerkelijk geinterresseerd, en zich afvragen waarom iets op een bepaalde manier werkt prima, maar dan in een pb´tje

Denk dat je lang kunt wachten (Y)
Misschien als de hormonen weer op orde zijn, dat sommigen wat vrolijker worden ook. Een zonnebank helpt daarbij misschien

Ja ik ben een chagerijnige bleke dikkie dik, en nou opbokken :[
veel succes igg, ik ga weer vrolijk verder op andere topics om wat minder serieus te zijn.

Dit is een serieus topic maar jij en je maatje willen kosten wat het kost dat wij het eens met jullie moeten zijn.
maar goed...vind alles maar stom gelul...vind mij maar egocentrisch enz enz...want om eerlijk te zijn,boeit het me absoluut geen reet wat jullie van me denken

Jij ook opbokken samene met je maatje (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 26 maart 2006 om 15:43:
Dit is een serieus topic maar jij en je maatje willen kosten wat het kost dat wij het eens met jullie moeten zijn.

Sommigen weten nieteens, waarmee jullie het NIET eens zijn.
Waar het fout ging hier, is dat het soms te confronterend werd en dat is alles. Klaar !!

Wat denk je wat beter werkt: een dieet voor huisvrouwen, of een dieet gericht op fitneswedstrijden, waar alles is toegspitst op zo efficient en gezond mogelijk ? Zelfs als je niet sport werkt het nog, alleen moet de hoeveelheid aangepast worden.

Uitspraak van Satanica op zondag 26 maart 2006 om 15:43:
Denk dat je lang kunt wachten

Prima, ik heb genoeg te doen. ik heb geen probleem waar ik vanaf wil.

Btw heb je de moeite al genomen om die stoffen waar ik het over heb uit te pluizen? OF heb je daar maar overheen gelezen, omdat er niks over te zeiken viel?

Nogmaals veel succes hetgeen wat je beslist te doen. Ik wil niemand aanvallen ofwat,heb ook geen zin meer om me te verdedigen. over en uit
Waarschuw beheerder
Misschien ook leuk om een voor en na foto te posten. :)
Ik ga eens zoeken of ik iets heb. :P

Gevonden.

Voor:
[img width=441 height=466 cacheid=000c09300022a208f18033f51a01500364]http://img.photobucket.com/albums/v611/Leviathanica/Ik/19-03-2005zm.jpg[/img]

Na:
[img width=480 height=640 cacheid=000c09360022a2164ca227a11a01500364]http://img.photobucket.com/albums/v611/Leviathanica/Ik/HPIM0533--.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zo dat is zeker een verschil (y) hoe veel kilo's ben je kwijt geraakt en met een speciaal dieet??

Ik heb alleen foto's hoe slank ik voor me zwangerschap was en hoe dik ik nu ben :s

Waarschuw beheerder
knap hoor (Y) Leviathanica

nou ik heb zeker wat aan de tips
ben 3 kilo afgevallen in 3 weken
Waarschuw beheerder
donateur
Zo zag ik eruit toen ik bijna 3 jaar geleden 14 kilo was afgevallen;
[img width=282 height=231]http://groups.msn.com/_Secure/0RgCJAhwVmPFp3OH*ufOxCLlcF1JpRPmJ9jcx*jDmAuxd6deVtGpHfquXrDtwCiavGRqyqNidxX*bMn1vr7QF5oAdkoyKcE1PY71U9I3eOpo/VLechtjes.jpg?dc=4675549741434613658[/img]

En nu heb ik weer 3 kinnen :[

Waarschuw beheerder
www.caloriechecker.nl

kun je een eigen dagboek bijhouden wat je per dag eet en kun je dagen vergelijken plus je krijgt per dag advies. vind het wel handig zo zie je precies hoeveel caloriën je binnen krijgt en of het gezond eten is

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=447 height=687 cacheid=000c096e0022a2f2b90fb0941a015016cb]http://img366.imageshack.us/img366/8117/lorret28zt.jpg[/img]
dit was ik voor me 4 zwangerschappen en zo ben ik nu :/
[img width=436 height=662 cacheid=000895760022a30bf540602b1a015016cb]http://img52.imageshack.us/img52/5285/mariaenlianne7xd.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 20:49:
zo dat is zeker een verschil hoe veel kilo's ben je kwijt geraakt en met een speciaal dieet??

Ik ben 12 kilo (of meer, ik moet me weer wegen) afgevallen met Southbeach. http://www.hetsouthbeachdieet.nl/

Waarschuw beheerder
donateur
heb hem ffies op geslagen want er staat veel info...
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 19:11:
waarom ben jij nou de enige in dit topic die snapt wat ik bedoel te zeggen?

ik snap je ook :jaja:

maar veel mensen willen indd niet inzien dat ''lijnen'' niet bestaat, maar dat je gwn een ander leven moet gaan lijden. en dat dat niet van de ene op de andere dag is, lijkt me vrij duidelijk. waar een wil is, is een weg!!

Waarschuw beheerder
Wel leuk die voor en na fotos :D
Waarschuw beheerder
donateur
Had hier gisteren ook al een beetje zitten lezen, en zie dat jullie het veel over dieten hebben en natuurlijk sporten enzo :)

Ik had vanmiddag een hele discussie met een buurmeisje hier, die wil snel wat kilo's kwijt, en slikt nu Stackers 4...
Heb haar gezegd dat die dingen nooit gezond voor je kunnen zijn (als alles waar is wat ik erover gelezen heb.) en dat ze misschien toch maar eens aan sporten moet gaan denken...:/ ?

Hier misschien iemand ervaring met Stackers?...misschien dring ik dan tot haar door? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 20:51:
knap hoor Leviathanica

jezusss jah das echt knap je ziet t echt goed!
Waarschuw beheerder
ja...absoluut :yes:
daarom gooi ik ook de afgelopen dagen adviezen en tips hier neer om jullie proberen te helpen met afvallen...wat ook erg wordt gewaardeerd en waar ook echt wat mee gedaan wordt :no:
Als jullie nou eens gewoon alles lezen...en er iets mee gaan doen ipv elke post uit te spitten om te kijken of er nog wat te zeiken valt...

maar goed...vind alles maar stom gelul...vind mij maar egocentrisch enz enz...want om eerlijk te zijn,boeit het me absoluut geen reet wat jullie van me denken :no:
ik heb mn best gedaan om hier iets nuttig voor jullie neer te zetten...én heb niemand afgezeken of aangevallen...
kan je mschn een voorbeeld aan nemen :yes:

denk dat ze gewoon niet naar je WILLEN luisteren..:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 27 maart 2006 om 20:16:
Ik had vanmiddag een hele discussie met een buurmeisje hier, die wil snel wat kilo's kwijt, en slikt nu Stackers 4...
Heb haar gezegd dat die dingen nooit gezond voor je kunnen zijn (als alles waar is wat ik erover gelezen heb.) en dat ze misschien toch maar eens aan sporten moet gaan denken... ?

Ik heb er neit zo veel verstand van, maar ik weet wel dat het een ondersteuning is voor een dieet en niet de oplossing om af te vallen...
Ze zal er dus toch gepaste voeding bij moeten eten en gaan sporten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 27 maart 2006 om 21:23:
Ik heb er neit zo veel verstand van, maar ik weet wel dat het een ondersteuning is voor een dieet en niet de oplossing om af te vallen...

ik had er zaterdag toevallig 1 op..oke je hebt geen honger maar echt lekker voelde ik me ook niet:nocheer:

dus ben het er wel mee eens dat die dingen niet echt goed voor je zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 27 maart 2006 om 21:23:

hmm...waar heb ik dat eerder gelezen??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:55:

jij bent nog niet echt volwassen:nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:14:
jij bent nog niet echt volwassen

erg volwassen reactie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:25:
erg volwassen reactie (Y)

nog niet weg? :/
ga ff ergens anders je praatjes ophangen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:25:
erg volwassen reactie

dacht dat je je kostbare tijd hier niet meer zal verdoen ofzo ? :/
Waarschuw beheerder
donateur
nou blijkt wel weer hoe kostbaar zn tijd is :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 27 maart 2006 om 20:16:
Hier misschien iemand ervaring met Stackers?...misschien dring ik dan tot haar door?

Ja hiero!
Ik heb het ook geslikt maar ik had stacker 2 waar nog da spul in zat wat nu verboden is (weet ff nie meer hoe t heet)
Ik ben idd van de 83 kilo naar de 58 kilo gegaan...
Maar niet door die pillen :/

Ben er heel blij mee hoor daar nie van:P maar t is niet natuurlijk en echt NIET gezond!
Toen ik ze een week gebruikte kon ik NIX meer eten, had geen honger meer en als ik wat at dan kotste ik het weer uit..
Stond te trillen op me benen en t voelde net of ik een zwaar weekend had doorgehouden...

Ben er ook meteen mee gestopt maar t ging maar niet over..
Ben ik naar de dokter gegaan en toen bleek dat ik een maagwandontsteking had, door die pillen!
Ben dus in totaal 25 kilo afgevallen en ben er onwijs blij mee (ja inmiddels ook weer 3 kilo er bij:P)
Maar raad echt iedereen af om stackers te gebruiken...

heb helaas geen foto's van hoe ik vroeger was, maar goed ook denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Elke avond op de hometrainer (fietsje) lopen in plaats van met het openbaar vervoer.. veel wandelen.. skaten.. dansen.. dat soort dingen werken bij mij prima.. ben al 5 kilo afgevallen in 2 weken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 27 maart 2006 om 22:42:
heb het ook geslikt maar ik had stacker 2 waar nog da spul in zat wat nu verboden is (weet ff nie meer hoe t heet)

Ephedra (Y)

en tis ook niet gezond :no:
je metabolisme wordt verhoogd,wat dus je vetverbranding wel stimuleert...je wordt hyper...je zweet veel sneller...vermindert de eetlust...maar ook daar went het lichaam aan,waardoor het effect afneemt...en daarbij kunnen vervelende bijwerkingen ontstaan.

beste is gewoon trapsgewijs af te vallen en je lichaam telkens te verassen.

Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 22:34:
ga ff ergens anders je praatjes ophangen

deed je maar eens iets met die 'praatjes'...mschn kom je dan van je probleem af (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh wat ben ik dik :nocheer:

:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:51:
deed je maar eens iets met die 'praatjes'...mschn kom je dan van je probleem af (Y)

ik heb geen probleem met overgewicht..jammer he
denk eerder dat jij een ego probleem hebt (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:01:
denk eerder dat jij een ego probleem hebt

nee hoor :no:
denk dat jij eerder een probleem hebt met jouw vooroordeel over mij :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
oh heb geen vooroordeel..eerder een mening over hoe jij reageert..je doet alsof je op het forum komt om advies te geven en te "helpen" maar ondertussen als iemand het ergens niet mee eens is
zeg je
.mschn kom je dan van je probleem af (Y)

dat is lekker proffesioneel(y) zeg je dat ook tegen iemand die jou advies wilt en zegt oh dat vind ik niet kloppen blabla..voor hetzelfde geld zeg je dat tegen iemand die al depri is door haar gewicht en dan maakt dat zinnetje het niet beter op..dus wat lul je met je advies en helpen :/ blijkt wel weer :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:01:
ik heb geen probleem met overgewicht..jammer he
denk eerder dat jij een ego probleem hebt

Stel je niet zo aan :aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:05:
nee hoor
denk dat jij eerder een probleem hebt met jouw vooroordeel over mij

Neuken?
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:10:
voor hetzelfde geld zeg je dat tegen iemand die al depri is door haar gewicht en dan maakt dat zinnetje het niet beter op..dus wat lul je met je advies en helpen blijkt wel weer

Ach soms is de waarheid best fijn

Je kan je wel kut gaan voelen om je gewicht maar wtf schiet je daar mee op? :S :vaag:
Doe er wat mee, uit je agressie in de sportschool.. als je echt wilt KAN JE HET!
Waarschuw beheerder
donateur
Ephedra

en tis ook niet gezond
je metabolisme wordt verhoogd,wat dus je vetverbranding wel stimuleert...je wordt hyper...je zweet veel sneller...vermindert de eetlust...maar ook daar went het lichaam aan,waardoor het effect afneemt...en daarbij kunnen vervelende bijwerkingen ontstaan.

Ze zijn tegenwoordig Ephedra vrij zag ik...maar of dat echt zo is?

Heb haar toevallig net nog gesproken...en "ze gaat erover nadenken om te stoppen" :/

Nou ja...luisteren doet ze dus niet echt 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 23:16:
Je kan je wel kut gaan voelen om je gewicht maar wtf schiet je daar mee op? :S :vaag:
Doe er wat mee, uit je agressie in de sportschool.. als je echt wilt KAN JE HET!

weet ik veel ik vind mezelf niet te dik dus ik weet het ook niet wat je daar mee opschiet als de depri bent..maar zijn er genoeg hoor
Stel je niet zo aan :aai:

aah kan die het niet alleen af??:aai:

Ach soms is de waarheid best fijn

wat denk je dat die meiden de waarheid niet weten?dat ze niet weten dat ze te dik zijn? en dat ze er wat aan moeten doen en het ook doen..ga verder met Conza zn kont kussen ofzo:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:18:
weet ik veel ik vind mezelf niet te dik dus ik weet het ook niet wat je daar mee opschiet als de depri bent..maar zijn er genoeg hoor

Ik had het niet over jou hoor dus voel je maar niet aangesproken :aai:

aah kan die het niet alleen af??

Waar heb je het over :s ik lees iets en daar reageer ik op :gaap:

wat denk je dat die meiden de waarheid niet weten?dat ze niet weten dat ze te dik zijn? en dat ze er wat aan moeten doen en het ook doen..ga verder met Conza zn kont kussen ofzo

Waarom doen ze het dan niet?
Ik heb hier zoveel mensen gezien (en nog niet eens in dit topic dus voor je begint met mekkeren) die alleen maar kunnen zeiken over dat ze te dik zijn maar ondertussen er geen flikker aan doen.. tsja hou dan je bek :)

En ik kus zn kont niet gaar wijf :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 23:23:
Ik had het niet over jou hoor dus voel je maar niet aangesproken :aai:

nee voelde me ook niet aangesproken..
Waarom doen ze het dan niet?

zijn er genoeg die er wat aan doen maar het niet lukt en dus hier advies vragen duh..eerst het hele topic lezen voordat je hier komt zeiken..
En ik kus zn kont niet gaar wijf :gaap:

aah gevoelige snaar??hoef je niet meteen te schelden..laat jezelf wel kennen(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:26:
zijn er genoeg die er wat aan doen maar het niet lukt en dus hier advies vragen duh..eerst het hele topic lezen voordat je hier komt zeiken..

Blah blah ik lees dat van jou en daar reageer ik op :aai:

aah gevoelige snaar??hoef je niet meteen te schelden..laat jezelf wel kennen

Waar zie jij mij schelden :vaag: ik zeg alleen dat je gaar bent :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:10:
je doet alsof je op het forum komt om advies te geven en te "helpen"

voorlopig doe ik niet alsof...maar zijn alle tips en adviezen heel goed bruikbaar om gewicht te verliezen.

Waarom wordt er nou al vanaf de eerste post getwijfeld en gezeken op wat ik neerzet terwijl ik gewoon mensen,die hetzelfde probleem hebben als ik had, advies geef en wil helpen?!?!
ik heb dat probleem niet meer omdat ik weet wat ik ertegen kan doen...en veel mensen hier blijkbaar niet,anders vragen ze niet om advies,toch??
wat is er dan fout aan dingen neer te zetten die mij hebben geholpen...en ook veel andere mensen?
en hier ook veel mensen kan helpen??

Uitspraak van >>LIZZY<< op maandag 27 maart 2006 om 20:23:
denk dat ze gewoon niet naar je WILLEN luisteren..

dat idee heb ik dus ook...
en elke keer maar zeggen en volhouden dat ik dit hier allemaam niet neerzet om te helpen maar om mijn gelijk op te dringen :S:S
wtf heb ik er aan als ik in een topic op pf gelijk krijg in wat ik zeg??
denk je dan dat ik beter slaap ofzo?

ik weet gewoon dat mn tips en adviezen werken...want ten eerste ben ik er een voorbeeld van...ten tweede ken ik héél veel mensen die ook op die manier,of veel afgevallen zijn,of wedstrijddroog gekomen zijn,dus een vet% van rond de 5%...en dat wordt je niet zomaar.
en omdat ik dus weet dat het allemaal kan werken als je ernaar leeft,zet ik het hier neer...omdat hier mensen zijn die het kunnen gebruiken ( en NEE,dat is niet lullig bedoeld...dat lees ik!!! )

dus als je me af wil blijven zeiken,ga gerust je gang...maar zeg niet nog eens dat ik hier niet probeer te helpen...anders had ik al lang nix meer neer gezet toch?
tis niet dat ik hier nou zoveel plezier aan beleef hoor :no:

Waarschuw beheerder
donateur

bingo!

en dan krijgen ze goeie adviezen...en dan gaan ze degene die advies geeft afzeiken :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:55:

Geen idee maat (Y)
Ik heb hier zoveel mensen gezien (en nog niet eens in dit topic dus voor je begint met mekkeren) die alleen maar kunnen zeiken over dat ze te dik zijn maar ondertussen er geen flikker aan doen.. tsja hou dan je bek

Dit topic is voor alle zeikerds die zich te dik voelen, sommige doen hier iets aan sommigen niet.
Wie de neuk ben jij dan om voor een ander te bepalen wat hij wel of niet moet doen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op maandag 27 maart 2006 om 23:31:
Dit topic is voor alle zeikerds die zich te dik voelen, sommige doen hier iets aan sommigen niet.
Wie de neuk ben jij dan om voor een ander te bepalen wat hij wel of niet moet doen?

Moeten ze lekker zelf weten :D

Maaruh ik mag hier toch reageren of niet soms? Of moet ik maar ja nee en amen zeggen op alles? Mag je hier alleen reageren als je het overal mee eens bent?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 23:27:
Blah blah ik lees dat van jou en daar reageer ik op :aai:

ja ook slim ergens reageren terwijl je het hele topic niet eens gelezen hebt :aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:29:
ie hetzelfde probleem hebben als ik had, advies geef en wil helpen?!?!

het is al vaker gezegt..hoe het overkwam hoe je iets zei..en als bijv satanica iets zegt waar zij het niet mee eens is dan word het ineens gemeen van jou kant:/
zeg ook niet dat je het niet goed bedeoeld dat zal vast..heb ik al eerder gezegt..maar pf is er ook om de discuseren dus je kan een mening terug verwachten van iemand die het er niet mee eens is..maar dan is het ineens ik weet dat het werkt blabla daar help je niemand mee:/
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:29:
tis niet dat ik hier nou zoveel plezier aan beleef hoor :no:

niet? 8)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 23:27:
ik zeg alleen dat je gaar bent :D

:gaap: ja en jij bent dom..zo goed?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:31:
dan krijgen ze goeie adviezen...en dan gaan ze degene die advies geeft afzeiken :vaag:

wat voor jou goed is is mischien voor een ander niet goed..dat probeer ik hier te zeggen :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 27 maart 2006 om 23:33:
ja ook slim ergens reageren terwijl je het hele topic niet eens gelezen hebt

Ja ik ga ook ff alles lezen :d ik kijk wel uit :aai:

ja en jij bent dom..zo goed?

:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn ook nog andere smileys dan :aai:

Waarschuw beheerder
pffff krijgen we hier nou een welles nietes spelletje?? :/

laat iedereen nou gewoon in zn waarde en zn eigen methode aan houden en als iemand het er niet mee eens is nou dan niet....die heeft dus zn eigen ervaring al gehad ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor jou goed is is mischien voor een ander niet goed..dat probeer ik hier te zeggen

Dat probeer ik, en ook anderen te zeggen amar ze horen zichzelf graag waffelen en willen dat iedereen het 100% met ze eens zijn.
Als mensen het maar voo 99% eens zijn blijven ze hun manieren door je strot stampen totdat ze hun zin hebben :s

Ik stamp al genoeg door mn strot, ik kan daar geen kut-advies bij hebben 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een dikke (K) en :aai: voor iedereen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 23:41:
pffff krijgen we hier nou een welles nietes spelletje??

laat iedereen nou gewoon in zn waarde en zn eigen methode aan houden en als iemand het er niet mee eens is nou dan niet....die heeft dus zn eigen ervaring al gehad

idd 8)

(kom ik met mijn 2 berichtjes ervaring in dit topic :X O:))

maar ben het wel met je eens :jaja:
Iedereen mag hier zijn adviesen neergooien en iedereen mag er mee doen wat hij/zij wil :jaja:

Maar ga niet flippen als iemand commentaar heeft erop of wat dan ook 8) :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 27 maart 2006 om 23:44:
Maar ga niet flippen als iemand commentaar heeft erop of wat dan ook

hmm is t flipper dan ?? :p :X

net zoals dat iemand het wel wil lezen of niet...maar geef dan ook geen commentaar als je de helft niet weet wat ervoor gespeeld heeft...verdiep je der dan in..of hou je mond ;)