Degene die daadwerkelijk geinterresseerd, en zich afvragen waarom iets op een bepaalde manier werkt prima, maar dan in een pb´tje
Misschien als de hormonen weer op orde zijn, dat sommigen wat vrolijker worden ook. Een zonnebank helpt daarbij misschien
veel succes igg, ik ga weer vrolijk verder op andere topics om wat minder serieus te zijn.
maar goed...vind alles maar stom gelul...vind mij maar egocentrisch enz enz...want om eerlijk te zijn,boeit het me absoluut geen reet wat jullie van me denken
Dit is een serieus topic maar jij en je maatje willen kosten wat het kost dat wij het eens met jullie moeten zijn.
Denk dat je lang kunt wachten
zo dat is zeker een verschil hoe veel kilo's ben je kwijt geraakt en met een speciaal dieet??
waarom ben jij nou de enige in dit topic die snapt wat ik bedoel te zeggen?
ja...absoluut
daarom gooi ik ook de afgelopen dagen adviezen en tips hier neer om jullie proberen te helpen met afvallen...wat ook erg wordt gewaardeerd en waar ook echt wat mee gedaan wordt
Als jullie nou eens gewoon alles lezen...en er iets mee gaan doen ipv elke post uit te spitten om te kijken of er nog wat te zeiken valt...
maar goed...vind alles maar stom gelul...vind mij maar egocentrisch enz enz...want om eerlijk te zijn,boeit het me absoluut geen reet wat jullie van me denken
ik heb mn best gedaan om hier iets nuttig voor jullie neer te zetten...én heb niemand afgezeken of aangevallen...
kan je mschn een voorbeeld aan nemen
Ik had vanmiddag een hele discussie met een buurmeisje hier, die wil snel wat kilo's kwijt, en slikt nu Stackers 4...
Heb haar gezegd dat die dingen nooit gezond voor je kunnen zijn (als alles waar is wat ik erover gelezen heb.) en dat ze misschien toch maar eens aan sporten moet gaan denken... ?
Ik heb er neit zo veel verstand van, maar ik weet wel dat het een ondersteuning is voor een dieet en niet de oplossing om af te vallen...
Ze zal er dus toch gepaste voeding bij moeten eten en gaan sporten!
Hier misschien iemand ervaring met Stackers?...misschien dring ik dan tot haar door?
heb het ook geslikt maar ik had stacker 2 waar nog da spul in zat wat nu verboden is (weet ff nie meer hoe t heet)
ga ff ergens anders je praatjes ophangen
.mschn kom je dan van je probleem af
ik heb geen probleem met overgewicht..jammer he
denk eerder dat jij een ego probleem hebt
nee hoor
denk dat jij eerder een probleem hebt met jouw vooroordeel over mij
voor hetzelfde geld zeg je dat tegen iemand die al depri is door haar gewicht en dan maakt dat zinnetje het niet beter op..dus wat lul je met je advies en helpen blijkt wel weer
Ephedra
en tis ook niet gezond
je metabolisme wordt verhoogd,wat dus je vetverbranding wel stimuleert...je wordt hyper...je zweet veel sneller...vermindert de eetlust...maar ook daar went het lichaam aan,waardoor het effect afneemt...en daarbij kunnen vervelende bijwerkingen ontstaan.
Je kan je wel kut gaan voelen om je gewicht maar wtf schiet je daar mee op?![]()
Doe er wat mee, uit je agressie in de sportschool.. als je echt wilt KAN JE HET!
Stel je niet zo aan
Ach soms is de waarheid best fijn
weet ik veel ik vind mezelf niet te dik dus ik weet het ook niet wat je daar mee opschiet als de depri bent..maar zijn er genoeg hoor
aah kan die het niet alleen af??
wat denk je dat die meiden de waarheid niet weten?dat ze niet weten dat ze te dik zijn? en dat ze er wat aan moeten doen en het ook doen..ga verder met Conza zn kont kussen ofzo
Ik had het niet over jou hoor dus voel je maar niet aangesproken
Waarom doen ze het dan niet?
En ik kus zn kont niet gaar wijf
zijn er genoeg die er wat aan doen maar het niet lukt en dus hier advies vragen duh..eerst het hele topic lezen voordat je hier komt zeiken..
aah gevoelige snaar??hoef je niet meteen te schelden..laat jezelf wel kennen
je doet alsof je op het forum komt om advies te geven en te "helpen"
denk dat ze gewoon niet naar je WILLEN luisteren..
hmm...waar heb ik dat eerder gelezen??
Ik heb hier zoveel mensen gezien (en nog niet eens in dit topic dus voor je begint met mekkeren) die alleen maar kunnen zeiken over dat ze te dik zijn maar ondertussen er geen flikker aan doen.. tsja hou dan je bek
Dit topic is voor alle zeikerds die zich te dik voelen, sommige doen hier iets aan sommigen niet.
Wie de neuk ben jij dan om voor een ander te bepalen wat hij wel of niet moet doen?
Blah blah ik lees dat van jou en daar reageer ik op
ie hetzelfde probleem hebben als ik had, advies geef en wil helpen?!?!
tis niet dat ik hier nou zoveel plezier aan beleef hoor
ik zeg alleen dat je gaar bent
wat voor jou goed is is mischien voor een ander niet goed..dat probeer ik hier te zeggen
pffff krijgen we hier nou een welles nietes spelletje??
laat iedereen nou gewoon in zn waarde en zn eigen methode aan houden en als iemand het er niet mee eens is nou dan niet....die heeft dus zn eigen ervaring al gehad
Maar ga niet flippen als iemand commentaar heeft erop of wat dan ook