Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 196446x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op zaterdag 8 juni 2013 om 07:35:
mn hartje!

:aai:

Dat moet een flinke trap geweest zijn dan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op zaterdag 8 juni 2013 om 07:35:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juni 2013 om 11:27:Wat heb je gebroken?BeukerTvolgen:
mn hartje! :lol:

:hug::aai:
das nie zo mooi!!!

Hier gaat t wel goed met afvallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zondag 9 juni 2013 om 17:03:
Hier gaat t wel goed met afvallen

Nice! Bij mij blijft het vetpercentage ook dalen.. alleen word er af en toe zo moedeloos van. Het duurt en het duurt maar, maar we geven de moed niet op :)
Waarschuw beheerder
Nou daar gaat het toch om!?!
Maar idd je moet enorm veel geduld hebben, kleine troost dat Rome ook niet in 1 dag gebouwd was, maar toch :nocheer:

Waarschuw beheerder
Niet lullig bedoeld, maar hoe hebben jullie het ooit zo ver laten komen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juni 2013 om 13:40:
Niet lullig bedoeld,

Nee nee.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juni 2013 om 13:40:
Niet lullig bedoeld, maar hoe hebben jullie het ooit zo ver laten komen dan?

Altijd een te dik kind geweest. Nu ik foto's terugkijk viel het rond mn 15de-18de best mee, alleen omdat ik altijd op mijn te dik zijn werd aangekeken voelde ik me dan ook gewoon een walvis.Tot een paar jaar geleden nooit in het openbaar durven eten bijvoorbeeld, dus at niet goed overdag. Eigenlijk is het er na gewoon langzaam ingeslopen. Na de middelbare had ik geen sportieve activiteiten meer en kwam ik langzaam 10 kilo aan. Daarna een verkeerd vriendje waar ik 8 jaar mee samen ben geweest die alles kon eten wat hij wilde. Nare periode meegemaakt dat hij ernstig ziek werd, ik zwaar depressief. Jaren niet meer van de bank af gekomen en snoepte gewoon te veel en at verkeerd. Zo nog es 20 kilo aangekomen ;) 2,5 jaar geleden was voor mij dan ook de maat vol en heb ik hem de deur uitgezet en probeer mn leven opnieuw op te bouwen sindsdien ;) En nu werk ik keihard aan mn sixpack, want die komt er hoe dan ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 juni 2013 om 13:50:
Nee nee.....

:[

Uitspraak van BeukerT op woensdag 12 juni 2013 om 16:05:
Altijd een te dik kind geweest. Nu ik foto's terugkijk viel het rond mn 15de-18de best mee, alleen omdat ik altijd op mijn te dik zijn werd aangekeken voelde ik me dan ook gewoon een walvis.Tot een paar jaar geleden nooit in het openbaar durven eten bijvoorbeeld, dus at niet goed overdag. Eigenlijk is het er na gewoon langzaam ingeslopen. Na de middelbare had ik geen sportieve activiteiten meer en kwam ik langzaam 10 kilo aan. Daarna een verkeerd vriendje waar ik 8 jaar mee samen ben geweest die alles kon eten wat hij wilde. Nare periode meegemaakt dat hij ernstig ziek werd, ik zwaar depressief. Jaren niet meer van de bank af gekomen en snoepte gewoon te veel en at verkeerd. Zo nog es 20 kilo aangekomen ;) 2,5 jaar geleden was voor mij dan ook de maat vol en heb ik hem de deur uitgezet en probeer mn leven opnieuw op te bouwen sindsdien ;) En nu werk ik keihard aan mn sixpack, want die komt er hoe dan ook.

:O Dat is een heel verhaal. Dat hij ernstig ziek is geworden is natuurlijk extra erg.
Je instelling lijkt nu in ieder geval helemaal in orde. Hoeveel ben je tot nu toe al kwijt en wat was je "hoogtepunt" qua gewicht of vetpercentage?

Het is altijd mooi om verschillen te zien. (vind ik)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juni 2013 om 16:37:
:[

:lol:

Uitspraak van BeukerT op woensdag 12 juni 2013 om 16:05:
En nu werk ik keihard aan mn sixpack, want die komt er hoe dan ook.

Succes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juni 2013 om 16:37:
Dat is een heel verhaal. Dat hij ernstig ziek is geworden is natuurlijk extra erg.
Je instelling lijkt nu in ieder geval helemaal in orde. Hoeveel ben je tot nu toe al kwijt en wat was je "hoogtepunt" qua gewicht of vetpercentage?

49% nu naar 23,3%
Van 100 kg naar 72 kg nu :) maar ik weet zeker dat ik boven de 100 heb gewogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op woensdag 12 juni 2013 om 16:45:
Van 100 kg naar 72 kg nu :)

Cool...ik ook van 100KG naar 71. Vet% heb ik nog niet opnieuw gemeten..laatste keer kwam er 14% uit maar geloof dat dat iets te optimistisch is. Denk zelf rond de 16%.
Voorheen nooit gemeten maar met foto's van kloppende vet% denk ik dat ik wel rond de 25+ gezeten heb.
Waarschuw beheerder
Netjes. Laatste half jaar ben ik maar 2 kg afgevallen, maar gruwelijk veel vet. Dus ik heb de weegschaal het huis uit gedonderd :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op woensdag 12 juni 2013 om 17:02:
Dus ik heb de weegschaal het huis uit gedonderd :9

Haha ik sta er ook niet vaak op hoor...soms even. Kijk meer in de spiegel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op woensdag 12 juni 2013 om 16:45:
49% nu naar 23,3%
Van 100 kg naar 72 kg nu :) maar ik weet zeker dat ik boven de 100 heb gewogen.

Behoorlijk verschil. Netjes.

Uitspraak van BeukerT op woensdag 12 juni 2013 om 17:02:
Netjes. Laatste half jaar ben ik maar 2 kg afgevallen, maar gruwelijk veel vet. Dus ik heb de weegschaal het huis uit gedonderd :9

Maar zoals je aangeeft, gewicht zegt niet alles. Vetpercentage is altijd stuk duidelijker. :yes:

Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 juni 2013 om 17:06:
Kijk meer in de spiegel

Sexy (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Landlopert op woensdag 12 juni 2013 om 17:21:
Grrrrrrrrr

Het beest is in je los! :O

Waarschuw beheerder
hier ineens -5 kg lichter....zomaar :O

dus nu op -30kg =)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juni 2013 om 10:27:
Het beest is in je los! :O

:lol:...had even een momentje dat ik mezelf voor de spiegel zag...naakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juni 2013 om 20:02:
zomaar

:no:

Uitspraak van Landlopert op vrijdag 14 juni 2013 om 22:27:
:lol:...had even een momentje dat ik mezelf voor de spiegel zag...naakt.

:X Daar gaat m'n eetlust. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juni 2013 om 22:15:
:X Daar gaat m'n eetlust. :(

Hier ga ik heel emotioneel op reageren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Landlopert op zondag 16 juni 2013 om 10:38:
Hier ga ik heel emotioneel op reageren.

Geen eetbui he? :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Landlopert op vrijdag 14 juni 2013 om 22:27:
...had even een momentje dat ik mezelf voor de spiegel zag...naakt.

fapfapfapfap :')

Waarschuw beheerder
Holy shit "Je krijgt jouw Personal Body Plan dan voor € 426,60"!

Ik respecteer je keuze, maar met een paar weken zoeken op het web, weet je waarschijnlijk 5x zoveel als de begeleiding die je gaat krijgen. Slim van die bedrijven, het is big business, maar er is niets magisch aan, je wordt gewoon afgezet.
Waarschuw beheerder
Dat heb ik uiteraard allemaal al gedaan. Note.. Dit plan is niet voor de uberdikke mensen die snel willen afvallen. Dit is een lifestyle changer..

Een zooi vrienden van me hebben de vorige keer er aan mee gedaan en als je ziet wat voor resultaten die jongens hebben, dan praat je zelf ook anders.

De keuze voor mij dat ik er aan mee ga doen, is dat ik moeite heb met mijn eetschema's bepalen. Ik ben op eigen kracht al ruim 18 kg kwijt geraakt, maar de laatste 18 gaan te moeilijk. Nu heb ik een extra steuntje in de rug. En aangezien ik gestopt ben met roken, blowen, zuipen en andere soorten drugs, spaart mij die 400+ euro in een half jaar echt wel uit. Die 79 euro per maand kan ik wel missen!

Waarschuw beheerder
Nogmaals, je moet het zelf weten en ik respecteer je keuze. Je hoeft je niet te verdedigen. Ik zeg alleen maar dat je het makkelijk zelf kunt uitzoeken. Ik durf te wedden dat als je 2 weken op onderhoud eet en daarna weer een nieuw tekort creëert, je weer door je plateau zakt. Er is niets magisch aan. Resultaten kun je zelf prima bereiken. Je moet alleen even weten wat het handigste is om te doen.
Waarschuw beheerder
Tja ieder zn eigen ding. Als ik merk dat ik op een plateau terecht kom, ga ik mn trainingen veranderen (aantal reps, gewicht, combi's, andere oefeningen) en bekijk ik mn voeding kritisch en pas dit weer aan. Beter eten kan altijd en is meestal gewoon vrij makkelijk.. zorgen dat je minstens 2 gram eiwit per vetvrije kg massa binnenkrijgt, let op je koolhydraatinname en vetten :) Ik ben nog niet zo ver dat ik alle macro's ga zitten tellen, maar dat komt vanzelf wel een keer. Ik heb altijd alles op eigen houtje gedaan en dat blijf ik lekker doen. Kennis is alles, ik leer elke dag en ben dan wel in staat mijn eigen schema's te maken, want dat leer je niet in een traject. Rigide, voorgekauwde kost noem ik dat. Het geeft handvatten voor een lifestyle change, de rest moet je toch zelf doen uiteindelijk.

Maar succes! Hoop dat je je doelen er mee behaald :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op woensdag 19 juni 2013 om 16:15:
Tja ieder zn eigen ding.

en zo is t maar net!!
:cheer:

Hier gaat t ook lekker!!
Was na 10 dagen 8,5 cm rondom mn middel kwijt :cheer:

Waarschuw beheerder
Het gaat goed hoor, hihihihi
Waarschuw beheerder
Lekkahhhh.. kan alleen maar niet wennen aan al die uitstekende botten :9

Waarschuw beheerder
Ieuw! Botje! ;D
Waarschuw beheerder
hier gaat t ook lekker!!!
:cheer:

ben der nog niet, maar ben hard onderweg!!

-38,6 in 1 jr en 7,5 maand
(helaas door omstandigheden zo zwaar geweest :Rot: )
maarrrr nu lekker op weg!!
wil nog 14 kg kwijt... en als t goed gaat.. en voel me goed dan nog 2-7 kg!!

Waarschuw beheerder
afval moet je scheiden.

karton bij karton.
plastic bij plastic.

en let helemaal op bij chemisch (klein)afval.
Waarschuw beheerder
Vandaag begonnen met Dieet-pro. Meer mensen die dit dieet volgen? Vind de shakes niet zo lekker, proeft te poederig ookal roer ik goed en lang, maar goed dat is gewoon even doorzetten :lol: Hoor namelijk goede verhalen erover..

Waarschuw beheerder
Leg het eens uit...
Waarschuw beheerder
Ik ben momenteel ook weer bezig met shakes...

Tip : met staafmixer... paar ijsklontjes erdoorheen en t is net een milkshake :X (sort of )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op dinsdag 9 juli 2013 om 16:40:
Ik ben momenteel ook weer bezig met shakes...

Tip : met staafmixer... paar ijsklontjes erdoorheen en t is net een milkshake :X (sort of )

Ja zo maak je poep ook lekker :P hahaha maar je kan ook veel fruit in een blender gooien samen met magere kwark en beetje yoghurt, ff goed mixen en dan heb je een complete maaltijd (y)
Waarschuw beheerder
tja maar als je shakes doet... mag je geen fruit kwark en yoghurt ;)
Waarschuw beheerder
http://www.dieetpro.nl/img/weekschema/dieetpro_weekschema.pdf

Ziet er op zich wel goed uit, maar erg weinig voedsel, dus knap als je dat vol houdt! Mijn ervaring met shakes is dat je het moet leren waarderen. Begin vond ik het niet te drinken, ging ik over mn nek. Nu kan ik geen dag zonder. Ik gebruik het alleen als extra voeding, niet als vervanger :)

Zelf gebruik ik nu myfitnesspal app. Is een tip geweest van iemand van mn sportschool. Je kunt dan de hele dag bijhouden hoeveel calorietjes je hebt gegeten en welke hoeveelheden eiwitten, vetten en carbs. Ideaal, zo kan ik makkelijk 500 calorieën onder onderhoud blijven en ook nog de verhoudingen in de gaten houden en weten wat ik nog binnen mag/moet krijgen. Je kan producten scannen, wordt het direct ingevuld, of even opzoeken en afwegen, zo gepiept :D
Waarschuw beheerder
Ik heb daar ook een app voor!
Super handig
Daar man je tevens ook je verbruik in zetten.. Sport, maar ook overige beweging!
Heette werst calorieenteller maar nu fat secret!
Heel handig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukerT op dinsdag 9 juli 2013 om 22:29:
Ziet er op zich wel goed uit, maar erg weinig voedsel, dus knap als je dat vol houdt!

Klopt, het is ook bekend dat je de eerste paar dagen tot een week je hongergevoel houd, maar daarna verdwijnt dat gevoel en zit je na een shake al vol.
Met wat maken jullie de shakes? Water, melk of yoghurt?

Water lijkt me te ranzig, zelf doe ik het met melk, alleen dan halfvolle ipv magere, kan dit veel kwaad?

Iemand die de chocolade shake ervan heeft? Ik heb banaan en aardbei en die zijn niet echt lekker ;p

Uitspraak van BeukerT op dinsdag 9 juli 2013 om 22:29:
Zelf gebruik ik nu myfitnesspal app.

Ook even gedownload, 8) Moet zeggen dat ik door de verschillende diensten niet altijd streng met de shakes bezig ben.. Yoghurt / melk kan ik niet meenemen naar me werk aangezien dat warm word, en water word hem niet..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja.. Als je echt wil.. Dan ga je ervoor! Ook met water!

Ik doe m'n shakes met water en ijsklontjes of warm water (soep)

Ben nu anderhalve maand bezig, heb verjaardagen, bruiloft, 3 daagse festival, bedrijfsuitje enz gehad..allemaal gewoon met shakes gedaan!!!

Maar als je elke keer gaat smokkelen dan blijft het hongergevoel en raak je steeds uit ketose!
Dus bedonder je jezelf

Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet zo goed waarom je per se shakes wilt nuttigen. Je kunt bij wijze van spreken ook je kip met kruiden en groenten eten. Dat is veel beter tegen de honger. Tevens krijg je de nodige vitamines en mineralen binnen. Sowieso is dat noodzaak bij een low-carb dieet (eigenlijk moet je supplementeren om het gezond te houden).