Niet lullig bedoeld, maar hoe hebben jullie het ooit zo ver laten komen dan?
Nee nee.....
Altijd een te dik kind geweest. Nu ik foto's terugkijk viel het rond mn 15de-18de best mee, alleen omdat ik altijd op mijn te dik zijn werd aangekeken voelde ik me dan ook gewoon een walvis.Tot een paar jaar geleden nooit in het openbaar durven eten bijvoorbeeld, dus at niet goed overdag. Eigenlijk is het er na gewoon langzaam ingeslopen. Na de middelbare had ik geen sportieve activiteiten meer en kwam ik langzaam 10 kilo aan. Daarna een verkeerd vriendje waar ik 8 jaar mee samen ben geweest die alles kon eten wat hij wilde. Nare periode meegemaakt dat hij ernstig ziek werd, ik zwaar depressief. Jaren niet meer van de bank af gekomen en snoepte gewoon te veel en at verkeerd. Zo nog es 20 kilo aangekomen2,5 jaar geleden was voor mij dan ook de maat vol en heb ik hem de deur uitgezet en probeer mn leven opnieuw op te bouwen sindsdien
En nu werk ik keihard aan mn sixpack, want die komt er hoe dan ook.
Dat is een heel verhaal. Dat hij ernstig ziek is geworden is natuurlijk extra erg.
Je instelling lijkt nu in ieder geval helemaal in orde. Hoeveel ben je tot nu toe al kwijt en wat was je "hoogtepunt" qua gewicht of vetpercentage?
Van 100 kg naar 72 kg nu
49% nu naar 23,3%
Van 100 kg naar 72 kg numaar ik weet zeker dat ik boven de 100 heb gewogen.
Netjes. Laatste half jaar ben ik maar 2 kg afgevallen, maar gruwelijk veel vet. Dus ik heb de weegschaal het huis uit gedonderd
Kijk meer in de spiegel
zomaar
...had even een momentje dat ik mezelf voor de spiegel zag...naakt.
Hier ga ik heel emotioneel op reageren.
...had even een momentje dat ik mezelf voor de spiegel zag...naakt.
Ik ben momenteel ook weer bezig met shakes...
Tip : met staafmixer... paar ijsklontjes erdoorheen en t is net een milkshake(sort of )
Ziet er op zich wel goed uit, maar erg weinig voedsel, dus knap als je dat vol houdt!
Zelf gebruik ik nu myfitnesspal app.