Yes!
Vet% is behoorlijk gezakt en ben zelfs in gewicht wat aangekomen. Ben in totaal 27 kilo afgevallen maar ik voelde me niet goed.
Snel ziek,vaak moe.
Nu voel ik me sterker dan ooit
Ik ben per 8-1-2013 begonnen met afvallen. Had een gewicht van 130kg en een vetpercentage van 44,1%. Eerst begonnen met een goed voedingsschema en daarbij de 6 eetmomenten op een dag. Sporten is 4x per week, sessies van 2uur. 2 dagen cardio, 2 dagen kracht.
Ben gestopt met frisdranken, snoepen, chipsen en snackbarren. Merkte de eerste 2 weken al veel resultaat hierdoor.
Vorige week alles gewogen gewicht nu 117,9kg, Vetpercentage is 39% nu en ongeveer een 3% spiermassa erbij. Helaas ben ik nu geblesseerd, dus minder sporten atm.
Afvallen is je levensstijl veranderen en niks anders. Al het crashen en dieeten is slecht voor je. Ik ben alleen maar meer gaan eten voor het afvallen. Minder eten is funest! Gezond eten is de Key!
Bron? Een crash dieet kan prima werken en misschien soms zelfs beter dan een normaal dieet. En hoezo is diëten slecht voor je? Het is heel normaal dat je cut en bulk cycles afwisselt. Het kan best zo zijn dat je vaker per jaar aan het "diëten" bent.
(permanent verbannen)
Dieeten vind ik een vreemd woord geworden aangezien het een te commercieel iets is geworden waar niemand ook maar een resultaat mee behaalt, behalve wat vocht verlies.
Het is gewoon een kwestie van een groot deel van de dag lichte honger lijden. Zoals Dolph Lundgren ook al een keer zei in een interview toen hij bezig was voor Rocky 4.
Was een half jaar geleden 8 kilo kwijt in een week of 9... daarvan 3 kilo vocht waarschijnlijk, + spier + vet.. goed te doen. Maar je ontkomt er niet aan dat je trek/ beetje honger krijgt omdat je toch onder je behoefte gaat zitten!
En zolang jeje goed voelt voel jeje goed, dan kan je makkelijk een stuk minder eten ook.
je moet niet kijken naar de weegschaal maar naar de spiegel en op je gevoel inspelen.
het beste is smiddags het eten te beperken omdat je beter savonds wat meer kan eten, dan heb je er meer behoefte aan.
Berekeningen of formules maken doe ik niet, geloof ik ook niet in. Het is wilskracht, geen formule of toverspreuk.
En als je dan snoep of dat soort rommel gaat kopen moet je gewoon meteen kappen met je dieet. Punt.
nou dan breng ik wel leven in het topic joh xD ben 6 feb13 begonnen met weightwatchers (na 3 jaar aankomen en stevig dooreten en wel klagen over dikker zijn maar er niks voor willen doen) en nu 10.9 kg afgevallen. geloof t zelf amper voelt goeeeeeee