Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 200313x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 26 maart 2012 om 07:35:
snel afvallen in welke zin dan ook is gewoon een aanval op je lichaam .. je crashed om vervolgens niets vol te kunnen houden en je lichaam denkt

Wie heeft het hier over crashen? Jij reageerde op een bericht van RTD, die het notabene heeft over eten op onderhoud en afvallen middels cardio. Snel afvallen kan prima. Als je weet hoe en over de juiste mentaliteit beschikt. Nogmaals, je weet niet waarover je praat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 20 maart 2012 om 12:03:
met KT pomp je de spieren op .. waardoor je meer inpackt hebt op je cardio als in verbranding..

Dat bedoel ik dus. Spieren oppompen heeft geen impact op je cardio. De reden dat het effectiever is om eerst KT te toen en vervolgens cardio; je lichaam spreekt eerst de aanwezige suikers aan en verbrandt die middels de KT, waardoor het direct begint met het aanspreken van de vetreserves tijdens de cardio.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 09:13:
Hey ze bereikt toch haar doel of niet?

Dat ontken ik toch ook niet? Vind het alleen grappig. Ieder z'n eigen manier..

Waarschuw beheerder
-1
Hey ze bereikt toch haar doel of niet?

Ja, maar vrouwen hebben doorgaans geen echt doel om veel spier vast te willen houden. ;)
Je kunt afvallen op troep, maar het wordt een stuk moeilijker om je lean-body-mass vast te houden op troep. Daarnaast zou het afvallen wat beter kunnen gaan als je GEEN troep eet. Tevens spelen genen ook een rol. De 1 komt beter weg met troep eten dan de ander. In ieder geval: GEEN troep eten is ALTIJD beter. :P

Pure kwark vind ik echt niet te hachelen :kots:

Meng het met zoetstof en water en het is prima weg te werken! Beetje creatief zijn he. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 maart 2012 om 11:50:
Wie heeft het hier over crashen?

misschien moet jij gewoon niets zeggen als er niets tegen je gezegd wordt .. stil zijn als grote mensen praten :aai:

als je later groot bent kan je misschien begrijpend lezen...en snap je als mensen zeggen .. het klinkt als crashen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 26 maart 2012 om 12:37:
misschien moet jij gewoon niets zeggen als er niets tegen je gezegd wordt .. stil zijn als grote mensen praten

als je later groot bent kan je misschien begrijpend lezen...en snap je als mensen zeggen .. het klinkt als crashen

lol :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Oreqopil heeft gewoon gelijk hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 12:32:
Meng het met zoetstof en water en het is prima weg te werken! Beetje creatief zijn he

Heb het alleen met muesli geprobeerd maar zal het wel eens met vers fruit doen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 12:32:
Ja, maar vrouwen hebben doorgaans geen echt doel om veel spier vast te willen houden.
Je kunt afvallen op troep, maar het wordt een stuk moeilijker om je lean-body-mass vast te houden op troep. Daarnaast zou het afvallen wat beter kunnen gaan als je GEEN troep eet. Tevens spelen genen ook een rol. De 1 komt beter weg met troep eten dan de ander. In ieder geval: GEEN troep eten is ALTIJD beter.

OK duidelijk maar goed af en toe zondigen moet echt wel keer kunnen, zolang je maar weet dat je het eraf kan trainen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 12:57:
OK duidelijk maar goed af en toe zondigen moet echt wel keer kunnen, zolang je maar weet dat je het eraf kan trainen

Wie heeft het over zondigen? :')

Waarschuw beheerder
troep eten

=

Uitspraak van M. :') op maandag 26 maart 2012 om 13:00:
zondigen

Zo duidelijk? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 13:01:
Zo duidelijk? :)

:lol:
Uitspraak van M.aaike op zondag 25 maart 2012 om 22:58:
Klopt,ik eet nu al 2 weken,op die 5 vakantiedagen na, gewoon 6 kleine maaltijden,dus ongeveer 5 broodjes per dag met kipfilet,gekleurde hagelslag of apelstroop,en vaak tussendoor een appel ontbijtkoek en uit me werk gewoon crackers met smeerkaas ofzo.. En ik geloofde het eerst niet,maar viel af,terwijl ik best wel at zonder honger gevoel

Uitspraak van oreqopil op zondag 25 maart 2012 om 23:51:
Whaha, afvallen op troep.

OK duidelijk maar goed af en toe zondigen moet echt wel keer kunnen

Zo duidelijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 maart 2012 om 13:06:
Zo duidelijk?

Ja OK duidelijk. Blijft wel staan dat het moet kunnen ;-)

Waarschuw beheerder
-1
Heb het alleen met muesli geprobeerd maar zal het wel eens met vers fruit doen.

Nee, niet doen. Geen suikers of veel koolhydraten voor het slapen. :P
Het is geen wereldramp, maar het kan een tikje beter door het gewoon niet te doen.

OK duidelijk maar goed af en toe zondigen moet echt wel keer kunnen, zolang je maar weet dat je het eraf kan trainen (y)

Ja, het hoeft geen obsessie te worden! Af en toe moet je echt wel eens iets nemen wat je lekker vindt, maar dan met nadruk op AF EN TOE! :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 13:17:
Blijft wel staan dat het moet kunnen ;-)

Het kan alleen als het je resultaat niet in de weg staat. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 13:29:
Nee, niet doen. Geen suikers of veel koolhydraten voor het slapen.
Het is geen wereldramp, maar het kan een tikje beter door het gewoon niet te doen.

Drink meestal thee met een handvol nootjes, meer niet.

Ja, het hoeft geen obsessie te worden! Af en toe moet je echt wel eens iets nemen wat je lekker vindt, maar dan met nadruk op AF EN TOE!

Zekers (y)

Het kan alleen als het je resultaat niet in de weg staat.

:yes:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 13:38:
Drink meestal thee met een handvol nootjes, meer niet.

Ja, maar je hebt toch je eiwitten nodig om de nacht door te komen. Ik zou zeggen, hou de noten erin en eet dat samen met je kwark. Kwark is perfect voor voor het slapen ivm trage eiwitten. Daarnaast heb je ook een volledig profiel binnen, wat je niet hebt met alleen noten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oreqopil op zondag 25 maart 2012 om 23:51:
Whaha, afvallen op troep.

hahaha ,ik denk dat mijn dieetist er wel wat meer verstand van heeft als jou ;) ik sport veel en als sporter heb je ook suikers nodig,en het ligt eraan wat voor suikers. gekleurde hagelslag is helemaal niet zo slecht,en ontbijtkoek ook niet ;) zijn gezondere suikers dan dat in andere snoep enzo zit. En een mens heb ook zoetigheid nodig ;) ik persoonlijk wel,kan af en toe beter een broodje gekleurde hagelslag eten dan dat ik bijv naar een reep chocola grijp ;) en ja ik ben al 20 kilo afgevallen,dus ook suiker eten helpt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is dit toevallig het knipoog toppa geworden? ;););););)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M.aaike op maandag 26 maart 2012 om 14:40:
hahaha ,ik denk dat mijn dieetist er wel wat meer verstand van heeft als jou ;) ik sport veel en als sporter heb je ook suikers nodig,en het ligt eraan wat voor suikers. gekleurde hagelslag is helemaal niet zo slecht,en ontbijtkoek ook niet ;) zijn gezondere suikers dan dat in andere snoep enzo zit. En een mens heb ook zoetigheid nodig ;) ik persoonlijk wel,kan af en toe beter een broodje gekleurde hagelslag eten dan dat ik bijv naar een reep chocola grijp ;) en ja ik ben al 20 kilo afgevallen,dus ook suiker eten helpt ;)

Nee, onder je onderhoud eten helpt. Wat je nu allemaal zegt is heel leuk, maar het slaat wetenschappelijk helemaal nergens op. En heel veel diëtisten verwerken inderdaad een hoop troep in hun programma's. Ik denk dat het ook te maken heeft met de motivatie voor mensen. Als je alle "lekkere" dingen eruit laat, houden mensen het vaak veel minder lang vol. Daarnaast (net zoals in ieder vakgebied) heb je maar weinig mensen rondlopen die echt kennis van zaken hebben. JA, ook bij de diëtisten.

Een mens heeft GEEN zoetigheid NODIG. JIJ hebt zoetigheid nodig, omdat je er min of meer verslaafd aan bent (en JA, een zoete smaak maakt veel producten lekker). Gekleurde hagelslag en ontbijtkoek is echt troep en zijn zeker GEEN gezonde suikers! Met een beetje logisch verstand kun je dat zelf toch ook wel bedenken, kom op zeg. :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 15:21:
ee, onder je onderhoud eten helpt. Wat je nu allemaal zegt is heel leuk, maar het slaat wetenschappelijk helemaal nergens op. En heel veel diëtisten verwerken inderdaad een hoop troep in hun programma's. Ik denk dat het ook te maken heeft met de motivatie voor mensen. Als je alle "lekkere" dingen eruit laat, houden mensen het vaak veel minder lang vol. Daarnaast (net zoals in ieder vakgebied) heb je maar weinig mensen rondlopen die echt kennis van zaken hebben. JA, ook bij de diëtisten.

Een mens heeft GEEN zoetigheid NODIG. JIJ hebt zoetigheid nodig, omdat je er min of meer verslaafd aan bent (en JA, een zoete smaak maakt veel producten lekker). Gekleurde hagelslag en ontbijtkoek is echt troep en zijn zeker GEEN gezonde suikers! Met een beetje logisch verstand kun je dat zelf toch ook wel bedenken, kom op zeg.

Wat moeten we dan eten?! Alles uit een natuurwinkel?! Overal zit troep in,zelfs in fruit ;) loop niet zo te janken :lol: zolang je maar beweegt ,op let met wat je eet en je je lekker voelt is er niets aan de hand ;) voor iedereen werkt toch wat anders,en een dietist maakt een schema aan de hand van mijn voedingsschema .. Mja goed jij denkt dat je god ben,valt niet tegenin te praten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M.aaike op maandag 26 maart 2012 om 16:05:
Wat moeten we dan eten?! Alles uit een natuurwinkel?! Overal zit troep in,zelfs in fruit ;) loop niet zo te janken :lol:

Hoe natuurlijker/onbewerkter een product, hoe beter inderdaad.

Fruit is ook helemaal niet slim om veel te eten in de cut. Vooral niet op tijdstippen dat je de suikers niet gebruikt. Goedzo. Maar dan nog is een appel 100 keer beter dan een plak ontbijtkoek of gekleurde hagelslag.

Wat heeft dat nou weer met janken te maken? Het is gewoon de waarheid. Deal with it. :)
Waarschuw beheerder
hahaha ,ik denk dat mijn dieetist er wel wat meer verstand van heeft als jou ik sport veel en als sporter heb je ook suikers nodig,en het ligt eraan wat voor suikers. gekleurde hagelslag is helemaal niet zo slecht,en ontbijtkoek ook niet zijn gezondere suikers dan dat in andere snoep enzo zit. En een mens heb ook zoetigheid nodig ik persoonlijk wel,kan af en toe beter een broodje gekleurde hagelslag eten dan dat ik bijv naar een reep chocola grijp en ja ik ben al 20 kilo afgevallen,dus ook suiker eten helpt

Ik denk dat jij, net als heel veel mensen, dietisten heilig verklaren. Ik heb respect voor het feit dat je 20kg bent afgevallen door op je voeding te letten en veel te sporten, serieus. Maar als iemand mij wil vertellen dat ontbijtkoek en gekleurde hagelslag goede voedingsbronnen zijn in een voedingssema om af te vallen dan kan ik niet anders dan lachen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 26 maart 2012 om 12:37:
misschien moet jij gewoon niets zeggen als er niets tegen je gezegd wordt .. stil zijn als grote mensen praten

Als het klinkt als crashen, maar geen crashen is hoef je dus ook niet met voorbeelden te komen waarom crashen niet goed is. Want het is geen crashen. Slimme. Verdiep je in de materie. Als je jezelf zo'n 'groot mens' vindt doe je er goed aan ook met juiste info te komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 maart 2012 om 16:11:
hahaha ,ik denk dat mijn dieetist er wel wat meer verstand van heeft als jou ik sport veel en als sporter heb je ook suikers nodig,en het ligt eraan wat voor suikers. gekleurde hagelslag is helemaal niet zo slecht,en ontbijtkoek ook niet zijn gezondere suikers dan dat in andere snoep enzo zit. En een mens heb ook zoetigheid nodig ik persoonlijk wel,kan af en toe beter een broodje gekleurde hagelslag eten dan dat ik bijv naar een reep chocola grijp en ja ik ben al 20 kilo afgevallen,dus ook suiker eten helpt

Ik denk dat jij, net als heel veel mensen, dietisten heilig verklaren. Ik heb respect voor het feit dat je 20kg bent afgevallen door op je voeding te letten en veel te sporten, serieus. Maar als iemand mij wil vertellen dat ontbijtkoek en gekleurde hagelslag goede voedingsbronnen zijn in een voedingssema om af te vallen dan kan ik niet anders dan lachen.

Ik zeg niet dat een dietist heilig is,maar een mens zoals ik heb suiker nodig,suiker heb ik nodig voor energy! En aangezien me lage bloeddruk, ik denk persoonlijk als je als mens nooit meer suiker eet in deze maatschappij dat je dat niet trekt.. Ieder mens heeft af en toe wel is wat lekkers nodig,ook al is het een klein koekje 1 keer per week.. Ik diette eerst ook zonder wat lekkers te nemen,en na 2 maanden kreeg ik een zware terugval en at ik niets anders dan zoetigheid,dus het is maar hoe je het bekijkt,af en toe wat zoets in een dieet is niet zo slecht ;) en daarbij bevat ontbijtkoek wel suikers en geen vet ;) je kan beter ontbijtkoek eten als een zakje chips,ontbijtkoek zitten ook veel gezonde vezels
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 15:21:
Gekleurde hagelslag en ontbijtkoek is echt troep en zijn zeker GEEN gezonde suikers! Met een beetje logisch verstand kun je dat zelf toch ook wel bedenken, kom op zeg.
laatste aanpassing 26 maart 2012 15:21

Jawel joh, want de dietist zegt dat, die heeft er toch veeeeeeel meer verstand van!
Als je goede suikers nodig hebt pak je een banaan, geen ontbijtKOEK.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 maart 2012 om 16:20:
ls je goede suikers nodig hebt pak je een banaan, geen ontbijtKOEK.

Ik eet toch niet elke dag ontbijtkoek,als tussendoortjes heb ik ook wel is een appel staan,eet hooguit 2 of 3 stukjes per week :rot: waar maak je je druk om.. het is mijn dieet,en bij mij werkt het,who cares ;)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M.aaike op maandag 26 maart 2012 om 16:18:
Ik zeg niet dat een dietist heilig is,maar een mens zoals ik heb suiker nodig,suiker heb ik nodig voor energy! En aangezien me lage bloeddruk, ik denk persoonlijk als je als mens nooit meer suiker eet in deze maatschappij dat je dat niet trekt.. Ieder mens heeft af en toe wel is wat lekkers nodig,ook al is het een klein koekje 1 keer per week.. Ik diette eerst ook zonder wat lekkers te nemen,en na 2 maanden kreeg ik een zware terugval en at ik niets anders dan zoetigheid,dus het is maar hoe je het bekijkt,af en toe wat zoets in een dieet is niet zo slecht ;) en daarbij bevat ontbijtkoek wel suikers en geen vet ;) je kan beter ontbijtkoek eten als een zakje chips,ontbijtkoek zitten ook veel gezonde vezels

Haha, ik ben mens en eet nooit suikers. Heb me nog nooit zo goed gevoeld. Geen excuses zoeken om je verslaving vrij baan te geven. Suikers zijn niet nodig. (dikke punt) Een stuk fruit daarentegen is prima op het juiste moment!

En af en toe een keer iets "lekkers" is zoals gezegd, helemaal geen ramp!

En hou nu eens even op over je ontbijtkoek. Het is rommel, accept it. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 16:27:
Haha, ik ben mens en eet nooit suikers. Heb me nog nooit zo goed gevoeld. Geen excuses zoeken om je verslaving vrij baan te geven. Suikers zijn niet nodig. (dikke punt) Een stuk fruit daarentegen is prima op het juiste moment!

verslaving?! Hahahaha :lol: ik bne een vrouw die heb gewoon af en toe suiker nodig, en het is geen verslaving! Ik kan zo een paar dagen niets snoepen, eetverslaving is iets heel anders!
Waarschuw beheerder
Dat is het punt niet. Jij beweert dat ontbijtkoek en gekleurde hagelslag goede suikers bevatten. Dat is grote onzin. Als je zegt dat je ook af en toe wat lekkers wilt nuttigen om het vol te kunnen houden en in dat geval een stuk ontbijtkoek pakt i.p.v een stuk chocola omdat ontbijtkoek minder slecht is, dan geef ik je groot gelijk. Ik zit je niet af te zeiken, maar reageer gewoon op onjuiste beweringen.
Waarschuw beheerder
Zou dan trouwens liever 1 keer zondigen met chocolade, dan steeds ontbijtkoek of hagelslag te pakken. Maar goed.

Dietistes moeten natuurlijk wel dr klantenkring in stand houden ;)

Van suikers kan he ook best afkicken he. Ik heb er tegenwoordig alleen nog trek in als ik een dag weinig koolhydraten eet, die heeft je lichaam dus echt wel nodig ;)

Leuk die knipoogjes, lijkt t gelijk weer stukken gezelliger ;)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M.aaike op maandag 26 maart 2012 om 16:28:
verslaving?! Hahahaha :lol: ik bne een vrouw die heb gewoon af en toe suiker nodig, en het is geen verslaving! Ik kan zo een paar dagen niets snoepen, eetverslaving is iets heel anders!

Ja, niet gelijk denken dat je daarvoor in een kliniek beland of dat je op TV komt met de afvallers. :P Verslavingen zijn heel normaal (ieder mens heeft er "last" van). Je kunt letterlijk en figuurlijk verslaafd raken aan van alles, zonder dat je het weet. In principe zijn tradities en rituelen ook verslavingen. In feite zijn het patronen die met bepaalde regelmaat terugkomen. Soms worden die patronen doorbroken en dan moet je je even aanpassen (dit kan met verschillende bijverschijnselen). De "truck" is om jezelf een nieuwe verslaving aan te leren (daar gaat wel wat tijd overheen), namelijk: verslaving aan gezonde voeding. :)

En NEE vrouwen hebben ook geen suiker nodig! :lol: Vrouwen zijn (gemiddeld) alleen gevoeliger voor emotionele verslavingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 16:50:
n NEE vrouwen hebben ook geen suiker nodig! Vrouwen zijn (gemiddeld) alleen gevoeliger voor emotionele verslavingen.

Nou 1 week in de maand heb ik echt wat meer suikers nodig omdat ik anders duizelig word ;) ach goed,ieder zn eigen ding.. Ik vind het prima zo,weeg nu 60 kilo en ben 1,68,vind het wel goed zo,blijf gewoon eten zoals ik wil en lekker 3,4 x per week sporten zodat ik af en toe lekker mag eten ;)

Waarschuw beheerder
-1
Zolang je je maar goed voelt bij jezelf, dat is het belangrijkste. En je hebt natuurlijk al een prima resultaat behaald.
Waarschuw beheerder
Velen denken blijkbaar dat je suiker nodig hebt voor energie. Complexe koohlydraten, die heb je nodig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 14:56:
is dit toevallig het knipoog toppa geworden? ;););););)

:lol: wtf ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 26 maart 2012 om 07:35:
dus om mijn snavel te houden moet iemand van hoge huize komen .. en denk dat jij wel raad dat jij dat niet bent

denk dat je op dit onderwerp nog een HEEL hoop kan leren van hem
Waarschuw beheerder

hehehe, het is waar wat ze zeggen
een dieetist past het dieeet aan op de persoon, als ze jouw 3x per dag droge rijst met pangafilet laat eten val je na 1 dag af omdat je het mentaal niet trekt
en de meeste hebben motivatie van lik me *** dus die laten je stuk meer troep eten zodat je het langer volhoud
suiker=no go in de cut :)

zowiezo is diëtiste onzin, alles kan je zelf lezen/leren binnen een paar weken

ow en ook ik eet niet altijd perfect. in het weekend eet ik lekker waar ik zin in hebt. als het maar niet TE extreem word

gister bij de mac donolds een erg gebalanceerde maaltijd gegeten :cheer:
2 big macs
1 euro burger
9 kipnuggets
en een milkshake (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 maart 2012 om 17:49:
Velen denken blijkbaar dat je suiker nodig hebt voor energie. Complexe koohlydraten, die heb je nodig.

Velen omschrijven hun eigen emotionele toestand als feiten. :P

Complexe koolhydraten FTW. :)
Waarschuw beheerder
Tijd om weer een lekker stuk te gaan hardlopen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op maandag 26 maart 2012 om 18:18:
zowiezo is diëtiste onzin, alles kan je zelf lezen/leren binnen een paar weken

Hoezo onzin?! Voor sommige mensen is dat het juiste steuntje in de rug ;)

Waarschuw beheerder
-2
Lui onwetendheid noem ik dat. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roos31051991 op maandag 26 maart 2012 om 18:34:
Tijd om weer een lekker stuk te gaan hardlopen!

Vanmiddag ook weer gedaan na werk, was heerlijk in het zonnetje!

Laat iedereen gewoon op zijn of haar eigen manier sporten en afvallen met/zonder dietiste, who cares? ;-) als men zich er senang bij voelt en ze bereiken het gestelde doel, swa...

RTD / Oreqopil / Taste of Fire: jullie zijn dus meer into krachttraining? :#
Waarschuw beheerder
Bodybuilding. Maar vetverlies is daar groot deel van. En ook gelijk het meest precieze want we willen geen spier verliezen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op maandag 26 maart 2012 om 21:03:
Bodybuilding. Maar vetverlies is daar groot deel van

OK nice to know. Dus als ik nog meer massa wil kweken geef ik wel een gil :O :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 20:05:
Lui onwetendheid noem ik dat.

Jij bent gewoon onmenselijk ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 20:56:
aat iedereen gewoon op zijn of haar eigen manier sporten en afvallen met/zonder dietiste, who cares? als men zich er senang bij voelt en ze bereiken het gestelde doel

(y) idd,ieder zn eigen ding!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 21:06:
Bodybuilding. Maar vetverlies is daar groot deel van

OK nice to know. Dus als ik nog meer massa wil kweken geef ik wel een gil

bodybuilders,dat vind ik zo lelijk!!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2012 om 20:56:
Taste of Fire: jullie zijn dus meer into krachttraining? :#

Ja. En om te proberen wat bij je werkt, moet je je wel verdiepen in de materie. Het is niet iets dat je snel even in een dagje kan doen. Het is altijd work in progress. :P

Uitspraak van M.aaike op maandag 26 maart 2012 om 22:01:
Jij bent gewoon onmenselijk ;)

Ik ook van jou (F) :P

Als je de geoliede lijven bedoelt op het podium, kan ik me daar wel wat van voorstellen. Maar dat word je echt niet zomaar hoor. :P Dat kost heel veel werk, tijd en discipline.
Waarschuw beheerder

+bodybuilders zijn niet altijd 130kg :P

als je me op een feest tegenkom, en ik zeg dat ik fittness zal je stuk minder klagen :lol:
Waarschuw beheerder
Zie je er tegenwoordig al uit alsof je traint dan RTD? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op dinsdag 27 maart 2012 om 06:02:
als je me op een feest tegenkom, en ik zeg dat ik fittness zal je stuk minder klagen

Als je die jongen bent op je profiel foto,nee bedankt :no: echt niet mooi,sorry,mijn mening ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.aaike op dinsdag 27 maart 2012 om 08:53:
Als je die jongen bent op je profiel foto,nee bedankt echt niet mooi,sorry

:')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 maart 2012 om 09:00:
ls je die jongen bent op je profiel foto,nee bedankt echt niet mooi,sorry

Is toch gewoon mijn mening ;) heb het er gelijk achter gezet,zullen ook wel vrouwen zijn die het wel mooi vinden,ik val eerder op de slankere mannen dan de brede ;) wees blij dat smaken verschillen