nee...nooit naar gekeken. vind het bewonderenswaardig dat mensen hulp zoeken om iets aan hun overgewicht te doen....maar moet dat nou weer per se op tv?
Ik heb zo'n drinkfles van Aquarius die ik telkens vul met water. Zit precies een halve liter in en ik vind dit makkelijker wegdrinken dan dat ik telkens met een glas naar de kraan loop. En nu kan ik ook precies bijhouden hoeveel ik drink.
gvd vandaag gesport moest weer wegen na 4 weken en ben gewoon verdomme maar 1 kilo kwijt en vet percentage iets naar beneden en me fittest omhoog maar ben der niet blij mee
ben van t weekend ook naar de mac gegaan pfff maar was wel lekker na een lange tijd..
Ik ben wel weer van plan om elke dag weer veel water te drinken,want ik drink nog geen glas per dag !
Wie weet helpt het iets..laatste aanpassing 14 april 2006 08:56
Ik ben wel weer van plan om elke dag weer veel water te drinken,want ik drink nog geen glas per dag !
Wie weet helpt het iets..laatste aanpassing 14 april 2006 08:56
dat water krijg ik er dus niet in een flesje en meer niet maar drink zo woe zo altijd al veeel te weinig als ik een liter per dag binne krijg is t al veel
dieet is niks voor mij,ik heb heel de dag door honger
als ik iets gegeten heb krijg ik na een uur alweer trek,na 2 uur een echt hongergevoel en na 3 uur word ik flauw en ga ik bijna van mijn stokkie
snap niet hoe sommige zoiets volhouden
lees etiket van de siroop maar eens goed.
cola is zelfs beterlaatste aanpassing 14 april 2006 11:33
net als light producten.... die zoetstof die er in zit... wordt je alleen maar dik van.... dus of suiker in de thee... of niks je moet echt geen zoetjes doen.. en dat is ook zo met light drankjes echt niej doen
net als light producten.... die zoetstof die er in zit... wordt je alleen maar dik van
net als light producten.... die zoetstof die er in zit... wordt je alleen maar dik van.... dus of suiker in de thee... of niks je moet echt geen zoetjes doen.. en dat is ook zo met light drankjes echt niej doen
siroop is echt slecht
waarom maak je je druk om de getallen
belangrijker is dat je je goed voelt in je lichaam,.. en dan niet aan de hand van zulke cijfers.