deze zoek ik alleen nog, en hoop m snel te vinden...
Ik dronk altijd te weinig. Nu ben ik al zo'n twee weken meer water aan het drinken, minimaal 2 liter extra per dag.
En dat werkt prima. Hoef er niets voor te laten, en ben wel wat kwijt.
is helemaal waar, maar dan moet ik zo vreselijk veel plassen! is niet handig met mn werk...
Ik drink al dat water voor 8 uur sávonds. Zo hoef ik s''nachts mijn bed niet uit om te plassen.
Gisteren en eergisteren zat ik op de 3 liter extra, naast koffie, thee etc. Ga proberen om er vandaag 4 liter van te maken.
Ik ga eerst maar even 2 liter proberen en als ik daar een beetje aan gewend ben wat plassen enzo betreft...
ik eet nu ook veel minder... zit echt snel al vol.. eet nu op een dag: 's ochtends 2 crackers met kaas 1 kop optimel (is echt lekker en geen vet!) en 1 kop thee (groene thee)
's middags 2 rijstewafels en 's avonds 1 aardappel 1 schep groente en vegatarische burger...
en onder tussen drink ik zo 4 a 5 flesjes van een halve liter water weg....
ochtends 2 crackers met kaas 1 kop optimel (is echt lekker en geen vet!) en 1 kop thee (groene thee)
's middags 2 rijstewafels en 's avonds 1 aardappel 1 schep groente en vegatarische burger...
ik eet nu ook veel minder... zit echt snel al vol.. eet nu op een dag: 's ochtends 2 crackers met kaas 1 kop optimel (is echt lekker en geen vet!) en 1 kop thee (groene thee)
en onder tussen drink ik zo 4 a 5 flesjes van een halve liter water weg....
ik hou er niej van om veel te eten... voel me zo slecht als ik het op heb
ik had juist het gevoel dat ik was afgevallen maarj
nu moet ik een eetschema bijhouden kan ze ff kijken wat ik nog verkeerd doe..
maarj dit geeft je niet veel Stimulans maarj gewoon weer verder gaan
precies ...hang in there...het gaat echt wel lukken!
ook al doe ik er nog een jaar over als het maar weg is en blijft.. ! !
soms denk je alleen nog maar aan eten, eten, eten en nog eens eten. en dan heb je soms spijt dat je wat ongezonds heb gegeten.
ik eet gewoon hoe ik eerder ook at... alleen heb de tussendoortjes gelaten... ik ben niej voor niks toen 20 kilo in 3 jaar aangekomen en dat wil ik er nu weer af dus laat ik de tussendoortjes
ben meer gewoon aan het letten op wat ik eet....
verder fitness ik elke gelegenheid die ik krijg (laatste tijd erg laten verslappen helaas, maar zodra de sportschool weer betaald is ga ik er tegenaan want mis het echt en voel me slapper en dikker ...mijn dieet is vooral dus dat eten moet en dat proberen vol te houden en niet weer door te slaan erin.
m'n beste vriendin is nou (bijna) dietiste , dus als ik vragen heb kan ik bij haar terecht (stuk goedkoper)
wel geweest en alles wat ze me toen heeft verteld hou ik nog steeds in m'n hoofd
maar zo te zien op de foto's ben je helemaal nie dik ..?
en waarom ben je er nu nog steeds zo fanatiek mee bezig..?
toen ben ik ook gaan sporten...wil nou m'n doel bereiken en dat is zo min mogelijk vet en strak! blijf wel tegen mezelf zeggen dat ik realistisch moet blijven en gezond...maar zit liever aan de ondergrens van gezond, dan aan de bovengrens!
Dat doet um altijd de das om...
Op een gegeven moment wordt je er gewoon moe van om op alles te letten
niet gaan overgeven hoor
moet vanavond naar de sportschool en word ik weer gewogen na 4 weken heb nu al geen zin meer omdat het de laatste week niet goed gaat