Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 197899x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Ik dronk altijd te weinig. Nu ben ik al zo'n twee weken meer water aan het drinken, minimaal 2 liter extra per dag.
En dat werkt prima. Hoef er niets voor te laten, en ben wel wat kwijt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evelien...* op donderdag 13 april 2006 om 09:30:
deze zoek ik alleen nog, en hoop m snel te vinden...

wacht ik help je ff zoeken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 09:36:
wacht ik help je ff zoeken

oei... das wel erg lief! (F)
Thanx... (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djind. op donderdag 13 april 2006 om 09:33:
Ik dronk altijd te weinig. Nu ben ik al zo'n twee weken meer water aan het drinken, minimaal 2 liter extra per dag.
En dat werkt prima. Hoef er niets voor te laten, en ben wel wat kwijt.

is helemaal waar, maar dan moet ik zo vreselijk veel plassen! is niet handig met mn werk... :no:

maar is eigelijk ook wel weer een kut smoes, denk dat ik daar alleen al ,vanaf vandaag, weer eens aan moet beginnen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evelien...* op donderdag 13 april 2006 om 09:38:
is helemaal waar, maar dan moet ik zo vreselijk veel plassen! is niet handig met mn werk...

ja nah vooral als ik lekker in me bedjuh lig moet ik er zeker wel 5 keer uit zwaar irrie :S
Waarschuw beheerder
Is ook een smoes.

Eerste anderhalve week moest ik ook veel plassen hoor, maar dat gaat steeds beter. Moet nu minder vaak, maar dan is het wel meteen een liter.

Zo kan je overal wel wat voor verzinnen om het niet te doen. Maar elke pondje komt door het mondje, en wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af!

Ik ben bijna jarig en heb voor mijn verjaardag een stepdinges gevraagd. Zo een van tv, die schuin stept en van die elastieken voor je armen. De sportschool, daar kom ik niet aan toe, en op deze manier kan ik dan toch blijven bewegen. Lekker een uurtje voor de t.v.
Waarschuw beheerder
Ik drink al dat water voor 8 uur sávonds. Zo hoef ik s''nachts mijn bed niet uit om te plassen.

Gisteren en eergisteren zat ik op de 3 liter extra, naast koffie, thee etc. Ga proberen om er vandaag 4 liter van te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djind. op donderdag 13 april 2006 om 09:46:
Ik drink al dat water voor 8 uur sávonds. Zo hoef ik s''nachts mijn bed niet uit om te plassen.

Gisteren en eergisteren zat ik op de 3 liter extra, naast koffie, thee etc. Ga proberen om er vandaag 4 liter van te maken.

te veel water is ook niet goed he :)

dat heeft oprah gezegd :P en de weight watchers 2 liter water is voldoende
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 09:48:
dat heeft oprah gezegd en de weight watchers 2 liter water is voldoende

:O B) 3 liter is stap 987... hahaha :D

Ik ga eerst maar even 2 liter proberen en als ik daar een beetje aan gewend ben wat plassen enzo betreft...
Waarschuw beheerder
Heb toch het idee dat een beetje meer water, ook meer resultaat geeft.

Tuurlijk, overdrijven kan ook. Ga geen tig liters op een dag liggen. Maar 3 liter, voor je t weet heb je t al weggedronken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evelien...* op donderdag 13 april 2006 om 09:51:
Ik ga eerst maar even 2 liter proberen en als ik daar een beetje aan gewend ben wat plassen enzo betreft...

Ik heb zo'n drinkfles van Aquarius die ik telkens vul met water. Zit precies een halve liter in en ik vind dit makkelijker wegdrinken dan dat ik telkens met een glas naar de kraan loop. En nu kan ik ook precies bijhouden hoeveel ik drink.
Waarschuw beheerder
Tot nu toe 2 koppen thee en 1 liter water op.

Waarschuw beheerder
4 liter water? :O Ik drink nu 2 weken 2 liter water per dag en snoep iets minder en verlies ruim één kilo per week. Als ik hierdoor over een paar weken niet meer afval ga ik nog wat minder snoepen. 4 liter water lijkt me erg veel.
Waarschuw beheerder
ik eet nu ook veel minder... zit echt snel al vol.. eet nu op een dag: 's ochtends 2 crackers met kaas 1 kop optimel (is echt lekker en geen vet!) en 1 kop thee (groene thee)
's middags 2 rijstewafels en 's avonds 1 aardappel 1 schep groente en vegatarische burger...
en onder tussen drink ik zo 4 a 5 flesjes van een halve liter water weg....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op donderdag 13 april 2006 om 11:01:
ik eet nu ook veel minder... zit echt snel al vol.. eet nu op een dag: 's ochtends 2 crackers met kaas 1 kop optimel (is echt lekker en geen vet!) en 1 kop thee (groene thee)
's middags 2 rijstewafels en 's avonds 1 aardappel 1 schep groente en vegatarische burger...

:| das eng weinig, wel goed als je het vol houd.. geef jezelf wel een dag rust zo 1 keer in de 1/2 week.. anders wanneer je van het patroon afstapt kom je net zo hard weer aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ochtends 2 crackers met kaas 1 kop optimel (is echt lekker en geen vet!) en 1 kop thee (groene thee)

Poehee, is dat alles wat je eet? Aan de ene kant vind ik het knap dat je zoveel discipline hebt dat je zo weinig kunt eten en aan de andere kant vraag ik me af of je wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt? Ik zie bijvoorbeeld geen fruit en 1 schep groente lijkt me ook weinig. Ik heb altijd begrepen dat je van groente heel veel mag eten. Is dit wat de dietiste voorschrijft? Als je dit een paar dagen volhoudt, heb je dan daarna niet extra veel zin om je helemaal rond te eten?
Waarschuw beheerder

dit komt me eng bekend voor! op deze manier krijg je echt niet genoeg binnen hoor...je hebt bijvoorbeeld brood nodig vanwege het zout waar jodium inzit wat je schildklier weer nodig heeft! en je mag best wat meer avond eten hoor, drie aardappels ter grootte van een ei. groente kan je best veel van eten, dat kan je nou juist goed gebruiken als vulling (is voornamelijk vocht) en als je geen vlees eet moet je in ieder geval wel goeie vervangers nemen!
Waarschuw beheerder
ik eet ook wel eens brood maar ik hou niej van brood... en fruit eet ik wel... maar niej vaak... ik hou er niej van om veel te eten... voel me zo slecht als ik het op heb... maar eet op vrijdag altijd wel patat.. en in het weekend eet ik gewoon meej met de pot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 11:46:
je in ieder geval wel goeie vervangers nemen!

zei ik toch ook... ik heb dat vales... en andere vegatarische dingen

Waarschuw beheerder
junkieX daar heb je gelijk in.

je moet juist goed eten en dan wel goede gezonde voeding.

hierdoor krijg je jojo effect omdat dat je dit nie altijd zo lang kan volhouden. en als je gewoon je eetpatroon aan past en 1 dag in de week neem wat je wat lekkers mag bijvoorbeeld dat reepje chocolade wat je al de hele week zin in heb. dat helpt veel beter dan wat je nu mee bezig bent.

maarj zo heeft iedereen zijn eigenmanier om af te vallen

maarj ben vanochtend ook weer langs de Diëtiste
Weet het zelfde gebleven wordt er gek van:S

ik had juist het gevoel dat ik was afgevallen maarj
nu moet ik een eetschema bijhouden kan ze ff kijken wat ik nog verkeerd doe..

maarj dit geeft je niet veel Stimulans maarj gewoon weer verder gaan wil er nog 10 kilo's af hebben en dan ben ik tevreden.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op donderdag 13 april 2006 om 12:59:
ik hou er niej van om veel te eten... voel me zo slecht als ik het op heb

dat komt me ook erg bekend voor! ik vrees dat het meer tussen je oren zit dan op je lijf hoor...tenminste als ik het zo hoor! zo'n dieet kan je niet je hele leven vol blijven houden (uit ervaring) en alles wat je afvalt komt er drie keer zo hard weer aan...je lijf zal nou alles wat er binnen komt meteen opslaan als vet omdat het niet weet wanneer het weer genoeg te eten zal krijgen. Omdat je niet veel binnen krijgt zal het niet veel vet zijn en denk je dat je afvalt, maar je bent uit je reservevetten aan het teren (waarin ook allemaal schadelijke afvalstoffen zitten opgeslagen die dan vrijkomen)

Ik veroordeel je absoluut niet en wil je ook niet vertellen wat je moet doen en hoe je het moet doen want idd heeft iedereen z'n eigen manier, maar dit lijkt me niet de beste of de meest gezonde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:04:
ik had juist het gevoel dat ik was afgevallen maarj
nu moet ik een eetschema bijhouden kan ze ff kijken wat ik nog verkeerd doe..

ze blijft er in ieder geval wel bovenop zitten! eetschema zuigt :(...ik kreeg er alleen maar meer trek van omdat voor de hele dag al vast stond wat en wanneer ik zou eten.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:04:
maarj dit geeft je niet veel Stimulans maarj gewoon weer verder gaan

precies (y)...hang in there...het gaat echt wel lukken! (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 13:16:
precies ...hang in there...het gaat echt wel lukken!

dankje.. ;)

nou ze gaat kijken wat ik allemaal eet en wat ik misschien minder moet gaan eten of juist wat anders..

maarj soms denken ik wel wordt er gek van.
soms denk je alleen nog maar aan eten, eten, eten en nog eens eten. en dan heb je soms spijt dat je wat ongezonds heb gegeten.

maarja gewoon blik op oneindigt zetten wil het gewoon allemaal kwijt.. 10 kilo..

ook al doe ik er nog een jaar over als het maar weg is en blijft.. ! !

junkieX ben jij zelf nog een dieet aan het volgen of..?
Waarschuw beheerder
ik eet gewoon hoe ik eerder ook at... alleen heb de tussendoortjes gelaten... ik ben niej voor niks toen 20 kilo in 3 jaar aangekomen en dat wil ik er nu weer af dus laat ik de tussendoortjes
Waarschuw beheerder
ben meer gewoon aan het letten op wat ik eet....vooral of ik genoeg eet en gevarieerd genoeg....geen vet weinig calorieen, maar wel tegen mezelf zeggen dat er ook goeie calorieen en vetten zijn...anders zou ik helemaal nix eten...helaas zit het nog steeds in m'n hoofd dat je van een mandarijn net zo dik wordt als van een patatje. zit niet bij een dietiste. wel geweest en alles wat ze me toen heeft verteld hou ik nog steeds in m'n hoofd. verder fitness ik elke gelegenheid die ik krijg (laatste tijd erg laten verslappen helaas, maar zodra de sportschool weer betaald is ga ik er tegenaan want mis het echt en voel me slapper en dikker :( ...mijn dieet is vooral dus dat eten moet en dat proberen vol te houden en niet weer door te slaan erin.

m'n beste vriendin is nou (bijna) dietiste :), dus als ik vragen heb kan ik bij haar terecht (stuk goedkoper)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:27:
ook al doe ik er nog een jaar over als het maar weg is en blijft.. ! !

dat wil ik dus ook!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:27:
soms denk je alleen nog maar aan eten, eten, eten en nog eens eten. en dan heb je soms spijt dat je wat ongezonds heb gegeten.

:jaja:...das zo moeilijk aan het hele afvallen verhaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op donderdag 13 april 2006 om 13:28:
ik eet gewoon hoe ik eerder ook at... alleen heb de tussendoortjes gelaten... ik ben niej voor niks toen 20 kilo in 3 jaar aangekomen en dat wil ik er nu weer af dus laat ik de tussendoortjes

maar als ik zo je foto's zie ben je toch helemaal niet dik?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 13:37:
ben meer gewoon aan het letten op wat ik eet....

Ik ook, maar ik heb deze 2 weken zo'n rotrooster en zoveel avonden dat ik druk bezig ben, dat het door de stress en de snelheid allemaal makkelijk eten wordt: Sla, brood, rijst, frites.. Dus ik let er niet zo op.. Maar het scheelt wel dat ik qua tussendoortjes niets kan pakken, vanwege de drukte en de stress..

En tja, die feestweken moeten ze ook afschaffen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 13:40:
maar als ik zo je foto's zie ben je toch helemaal niet dik?

neej maar ik vind me zelf wel te dik... ik was eerder veel dunner... daarom zei ik al ik ben in 3 jaar wel 20 kilo aangekomen nou dat is echt veel!!!!!

Waarschuw beheerder
verder fitness ik elke gelegenheid die ik krijg (laatste tijd erg laten verslappen helaas, maar zodra de sportschool weer betaald is ga ik er tegenaan want mis het echt en voel me slapper en dikker ...mijn dieet is vooral dus dat eten moet en dat proberen vol te houden en niet weer door te slaan erin.

m'n beste vriendin is nou (bijna) dietiste , dus als ik vragen heb kan ik bij haar terecht (stuk goedkoper)

Stja aan het sporten ligt het bij mij niet doe 1 keer in de week aan kickboksen sinds kort en 1 keer gewoon normaal fitness soms ga ik als ik tijd heb 3 keer in de week maar ligt er net aan hoe druk ik ben..

maarj dat scheelt wel.. zeg nouw ik hoef er nu nog niet voor te betalen. je krijgt 8 consulten vergoed.. kan nog tot eind van het jaar.. dus.. en ga zo weer verder tot ik het heb bereikt..

wel geweest en alles wat ze me toen heeft verteld hou ik nog steeds in m'n hoofd

ik weet precies wat ik mag en wat ik nie mag soms twijfel je wel ff maarja.

maar zo te zien op de foto's ben je helemaal nie dik ..? en waarom ben je er nu nog steeds zo fanatiek mee bezig..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:43:
En tja, die feestweken moeten ze ook afschaffen

vooral dat dat altijd gepaard moet gaan met snoep en veel eten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:47:
maar zo te zien op de foto's ben je helemaal nie dik ..?

dank je!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:47:
en waarom ben je er nu nog steeds zo fanatiek mee bezig..?

ik zie mezelf nog steeds zoals ik was als ik in de spiegel kijk. vind mezelf nog steeds veel te dik, vooral m'n buik en m'n billen en de rest! ben al zo vaak op dieet geweest (0-calorieen dieet, alleen nog maar sandwichspread en water-dieet allemaal ongezond), toen ik naar m'n dietiste ging was dat een hele grote stap, omdat het eindelijk eens een keer de goede manier was. toen ben ik ook gaan sporten...wil nou m'n doel bereiken en dat is zo min mogelijk vet en strak! blijf wel tegen mezelf zeggen dat ik realistisch moet blijven en gezond...maar zit liever aan de ondergrens van gezond, dan aan de bovengrens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 13:53:
toen ben ik ook gaan sporten...wil nou m'n doel bereiken en dat is zo min mogelijk vet en strak! blijf wel tegen mezelf zeggen dat ik realistisch moet blijven en gezond...maar zit liever aan de ondergrens van gezond, dan aan de bovengrens!

Daar heb je gelijk in.. !!Ik denk dat ik dat ook altijd wel hou. Als ik de spiegel vind ik me gewoon dik en lelijk en dat zal altijd wel zo blijven
maarj we gaan er gewoon voor.. !!!

en dan lopen we daar met een mooi strak lijf.. !! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:57:
en dan lopen we daar met een mooi strak lijf.. !!

en dan nog steeds zo onzeker als de pest..hahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 14:02:
en dan nog steeds zo onzeker als de pest..hahaha

dan moeten we dan daarna maar aan werken ...:P

als dat lukt.. :(..

hahah
Waarschuw beheerder
precies...prioriteiten stellen!

eerst het lichaam dan de geest!
Waarschuw beheerder
dat is zo :P

Waarschuw beheerder
zucht heeft geen zin meer in afvallen :C
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 14:38:
zucht heeft geen zin meer in afvallen

watttan niej??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 14:31:
eerst het lichaam dan de geest!

Hahah prcies.. ;)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op donderdag 13 april 2006 om 14:39:
watttan niej??

t komt me weer me strot uit om het maar zo te zeggen :S
Waarschuw beheerder
ja.. maar ja dat heb ik ook wel heb net ook een pakje lu continu naar binnen gewerkt.... :S:S:S:S
Waarschuw beheerder
ik ben 12 kilo afgevallen door alleen maar veel te lopen en minder te eten als eerst (zie: eerst at ik wanneer ik zin had en het liefst zo vet mogelijk!! dat heb ik dus afgelast!) en dat in een half jaar!! best knap toch??? enn ik snoep nog steeds!! maar door het vele lopen blijf ik nou toch mooi op 57/58 kilo!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ingeee (F) op donderdag 13 april 2006 om 14:59:
57/58 kilo!!

dat zal ik nooit halen :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 14:53:
t komt me weer me strot uit om het maar zo te zeggen

Dat doet um altijd de das om...
Op een gegeven moment wordt je er gewoon moe van om op alles te letten :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 14:53:
t komt me weer me strot uit om het maar zo te zeggen

niet gaan overgeven hoor :nee:

Uitspraak van Ingeee (F) op donderdag 13 april 2006 om 14:59:
ik ben 12 kilo afgevallen door alleen maar veel te lopen en minder te eten als eerst

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:00:
Dat doet um altijd de das om...
Op een gegeven moment wordt je er gewoon moe van om op alles te letten

is niet de eerste x dat ik bezig ben met afvallen :(

Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 april 2006 om 15:01:
niet gaan overgeven hoor

dat kan ik niet eens alleen als ik echt ziek ben :S
Waarschuw beheerder
ik haat overgeven....kan het ook niet, zelfs niet als ik heel erg misselijk ben (zou wel van pas komen dan)...alleen als ik teveel heb :mixje: of :xtc: (maar dat valt volgens mij ook onder heel erg ziek O:) )

Waarschuw beheerder
:mixje: weet me grens en :xtc: doe ik niet en moet ik niets van weten..dus alleen als ik erg misselijk ben :S

moet vanavond naar de sportschool en word ik weer gewogen na 4 weken :/ heb nu al geen zin meer :S :C omdat het de laatste week niet goed gaat :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:09:
moet vanavond naar de sportschool en word ik weer gewogen na 4 weken heb nu al geen zin meer omdat het de laatste week niet goed gaat

:aai:....elk beetje helpt een beetje! zal toch niet zo zijn dat 1 week slecht 3 weken goed opheft? (mag hopen van niet zeg)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:02:
is niet de eerste x dat ik bezig ben met afvallen

Ik denk dat de meeste mensen meerdere keren "op hun bek" moeten gaan voordat iets echt wilt lukken...

Ik heb de hoop voor mezelf al opgegeven :(