Maar ga je dan niet heel snel gezonde bouwstoffen vervangen door iets waar je op dat moment heel veel zin in hebt?
Ik neem aan dat je avondmaaltijd wat belangrijker is als bijvoorbeeld een ijsje, maar als je alleen naat het aantal punten kijkt...
Tuurlijk, maar daarom zijn er wel bepaalde eisen waar je binnen moet blijven: zoveel groente/fruit per dag, zoveel calcium etc. etc. Dus alleen je punten vullen met vette zooi is niet goed nee

Maar ik bedoel meer dat je in pricipe iedere dag best iets lekkers mag
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:53:
en leer je zo ook wat een Normaal, gezond voedingspatroon is als je op streef gewicht bent..........
Je leert JUIST een gezond voedingspatroon aan te leren

En het goede hiervan vind ik dat het ook afgestemd is op het feit dat een mens niet perse alles hoeft te laten staan om af te vallen/op gewicht te blijven, maar dat je dit met beleid doet en ook rekening houd als je een x wat vetter eet

En het ideale vind ik ook dat ik zelf mijn dagmenu moet opstellen en dus ook leer om te lezen op producten en dus niet alles vreet wat bijvoorbeeld een Sonja mij voorschrijft. Ben inmiddels al heel erg creatief geworden wat bv. lekkere tussendoortjes zijn met amper calorieen, welke stukken vlees veel magerder zijn, etc. etc. Het WW dieet is niet voor niks al meerdere malen als meeste gezonde dieet uitgeroepen met het hoogste percentage op gewicht-blijvers