Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 197659x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:33:
Ach joh, bij mij is het Brabantse bourgondische stijl.. En genieten van het leven

Ik kom uit Rotterdam, ik heb geen excuus :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 7 april 2006 om 15:25:
Ik kom uit Rotterdam

Even denken: Rotterdam, Randstad, snel haasten, snel eten, makkelijk eten..

?? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 15:08:
En dat is niets om voor je te schamen hoor

nee zeker niet ben niet de enigeste alleen ik word er snel te dik van helaas :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 15:33:
Even denken: Rotterdam, Randstad, snel haasten, snel eten, makkelijk eten..

Nee, ik heb een betere;

I :lief: FOOD

B)
Waarschuw beheerder
donateur
K heb net een half zakje paaseitjes naar binnen zitten werken dus ik moet me weer ff gedeist houwe.O:)

Waarschuw beheerder
ben net in anderhalf jaar bijna 20 kilo afgevallen... was 72 kilo nu nog 51...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 16:45:

en hoe heb jij dat voor mekaar gekregen :)
Waarschuw beheerder
GRRRRRRRRR :@

ik word echt gek van mezelf!!!! ik voel mezelf ook gewoon dikker worden gadver!!!

ik hou het de hele dag netjes vol TOT NA HET AVOND ETEN!!!! want dan begint het gesnaai!!!!
ik neem sochtends gewoon ontbijt en smiddags 2 pistoletjes op me werk en dan avond eten maar daarna...:S vreetbuien!!!

van de week van me schoonouders een pot paaseitjes gekregen!!! hoewel ik ze niet eens echt superlekker vind vreet ik me klem in die zooi!!! ook als me vriend boodschappen heeft gedaan komt hij thuis met een hele zooi lekker spul!!!

zooooooooooow frustrerend!!!!

iemand tips om het mezelf makkelijker te maken zodat ik wel van die zooi af kan blijven???

ben al van de chips over gegaan op die mexicaantjes (van die maisrondjes) want daar schijnt heel weinig in te zitten....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op vrijdag 7 april 2006 om 19:24:
iemand tips om het mezelf makkelijker te maken zodat ik wel van die zooi af kan blijven???

je moet jezelf bezig houden savonds dat werkt bij mij altijd anders denk ej aan nix anders haha

Waarschuw beheerder
donateur
jippie ben weer 2.3 kilo kwijt :cheer: :woop: :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 16:45:

netjes :)

Waarschuw beheerder
ben al van de chips over gegaan op die mexicaantjes (van die maisrondjes) want daar schijnt heel weinig in te zitten....

ja of japanse nootjes zit ook niet veel in.
eigenlijk moet je sávonds niet meer eten.
want dan verbrand je niks meer.
als ik sávonds echt iets moet hebben pak ik meestal
beschuit met kaas, of bruinbrood met kaas en komkommer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 20:02:
jippie ben weer 2.3 kilo kwijt

super!!!! ik ben nu in 2,5 maand 10,8 kilo kwijt :D
het gaat langzaam... maar der zit gelukkig beweging in... :d dinsdag weer naar de dieetist kijken wat ze te zeggen heeft :S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op zaterdag 8 april 2006 om 12:08:
ik ben nu in 2,5 maand 10,8 kilo kwijt

dat is harstike veel joh!!! :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar in 1 maand 10 kg aangekomen, en nu heb ik in een paar weekjes er weer 5 kg vanaf (met gewoon normaal eten en snoepen, alleen wat meer drinken en sporten) nu dus nog 5 te gaan...
Waarschuw beheerder
Nachtdiensten draaien doet ook wonderen om af te vallen.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
*laat maar*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 5 april 2006 om 19:42:
respect :respect: dat is dé manier

Dank! Ik ben ook erg trots op mezelf dat ik het nu al bijna 5 weken volhoud, maar het feit dat het werkt is gewoon een enorme kick en dan raak je vanzelf gemotiveerd.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 21:15:
6 x :O word van 3 x al dood moe :O

Dat had ik dus ook altijd, maar het heeft allemaal te maken met ritme en regelmaat. Als je eenmaal die 6x sporten per week in je routine hebt zitten, dan mis je het gewoon als je een keer overslaat.

Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 14:46:
Ik heb zeker een jaar 5x per week getraint, en dan 2 uur per dag.

Dat is wel heel veel!!! Je moet je spieren en je lijf ook de tijd geven om te rusten en te herstellen. Als je zo vaak per week gaat, kun je met maximaal een uur prima resultaat boeken.

En een hele goede tip: cardio werkt het best op een nuchtere maag, en wacht dan als je klaar bent nog een uurtje met eten. Dan gaat je lichaam namelijk je (vet) reserves eerst gebruiken om te herstellen. Heel effectief!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 19:29:
je moet jezelf bezig houden savonds dat werkt bij mij altijd anders denk ej aan nix anders haha

Inderdaad, en anders elke keer als je de neiging krijgt te gaan snaaien een glas water gaan halen i.p.v. een zak chips of een handvol paaseitjes. Het zit allemaal tussen je oren!

*neemt nog een handje chips* ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:33:
Maar hij is helaas nog lang niet zo groot als die van mn vader

blijven oefenen....
Waarschuw beheerder
afvalle kan maar op 1 manier goed, en dat is het combineren van een gezonde voeding met sport:D

al die dieetjes slaan nergens op, dat helpt voro tijdje en daarna kom je weer even hard aan:S

maar helaas meot ik neit afvallen op het moment maar aankomen, en das altijd moeilijker:(

en Mokkelchie, 5 keer per week 2 uur is echt neit hetzelfde als 5 keer per wweeek 1 uur:S

het ligt eraan in hoeverre jouwn sport aan kan en heo getraind het is:)

ik ze;f train 5 dage per week op school 3 uur, en 4 keer per week 2,5 uur fitniss.

en geloof maar dat ik dat resultaat niet haal met midner sporte:)

ligt aan de persoon, maar normaal voor je conditie bijvoorbeeld op pijl te houden, meot je 3 keer per week SOWIESO trainen:D

en ik kan het wete (neit om op te scheppe:P) want ik heb eetschema's,trainingshema's:D

maar nogmaals een GOEDE GEZONDE voeding combineren met genoeg sport werkt nog altijd het beste:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinity op zaterdag 8 april 2006 om 19:12:
al die dieetjes slaan nergens op, dat helpt voro tijdje en daarna kom je weer even hard aan

hangt ervan af...een dieet in de zin van "ik mag dit en dat niet meer" niet nee...maar een dieet in de zin van je eetgewoonte veranderen wel!

iemand tips om het mezelf makkelijker te maken zodat ik wel van die zooi af kan blijven

haal het niet in huis! als je nog bij je ouders ofzo woont en zij halen het in huis, snaai dan een zakje wortels of een stuk komkommer of druiven of rozijnen....is toch voornamelijk gewoon vocht!
Waarschuw beheerder
ik raak egt in me dieetdip!!!:(

heb er geen zin meer in....
maar ik mag egt niet opgeven van mezelf....
verschrikkelijk......:nocheer:

ging het maar wat sneller....

Waarschuw beheerder
nee ik ga niet afvallen vind mezelf wel goed zo en staat het een ander niet aan kijken ze maar de andere kant op:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 8 april 2006 om 19:02:
blijven oefenen....

Ging gisteren vrij goed b)

Alleen.. Ik heb nog een lange weg te gaan ;) Het zal er vast wel mee helpen als ik straks kinderen heb gebaard.. Over 15 jaar ofzo 8)

Maandag weer lekker sporten, ik heb er keiveel zin in.. Ik ga nu voor 1,5 uur :D
Waarschuw beheerder
1,5 uur?:S wrom geen 2 uur dan?

en hoevaak?

veeeel sporte:P is gezond,leuk en je gaat er goed dooruitzien:P al zeg i keht zelf:Phahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frinity op zaterdag 8 april 2006 om 20:15:
1,5 uur?:S wrom geen 2 uur dan?

2x per week 1,5 uur cardio fitness is genoeg + 1x een half uur PowerPlate + woensdagavond ook nog eens werken in de horeca en dat is alleen maar bewegen en rennen van A naar B.. Dan sport ik deze week in feite dus 4x :)

Dus ik sport nu 3x in de week, pak sneller de fiets en ik ga in de weekenden ook lekker uit mn dak.. Veel water drinken en groente en fruit. Ontbijt zeker niet overslaan, op vaste tijden eten en als tussendoortje een appel nemen of Evergreen koek..

En wedden dat ik voor de zomer 10kg kwijt ben b)

Uitspraak van Frinity op zaterdag 8 april 2006 om 20:15:
je gaat er goed dooruitzien:P

Dat doe ik al schat ;) ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 20:19:
Dat doe ik al schat laatste aanpassing 8 april 2006 20:19

:respect: zelfvertrouwen daar begint het mee :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En wedden dat ik voor de zomer 10kg kwijt ben

als je het op die manier doet ga je dat zeker redden :jaja:
Waarschuw beheerder
En wedden dat ik voor de zomer 10kg kwijt ben

gaat je zeker lukken :jaja:

alle vertrouwen in (y)

Waarschuw beheerder
Ik probeer het. maar regelmatig eten lukt niet en elke week 2 x sporten lukt opzich wel....wil met de zomer maatje 36 iemand tips??
Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je van een XTC-kuurtje; je gaat er gegarandeerd van afvallen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flyers73 op zondag 9 april 2006 om 05:34:
Wat dacht je van een XTC-kuurtje; je gaat er gegarandeerd van afvallen!!!!

misschien wel maar erg gezond is het niet :)
Waarschuw beheerder
Space-eendje aka Stampgevaar ;­) citeer 9 april 2006 02:57
Ik probeer het. maar regelmatig eten lukt niet en elke week 2 x sporten lukt opzich wel....wil met de zomer maatje 36 iemand tips??

Regelmatig eten moet natuurlijk wel lukken... dan zet je gewoon je wekkertje in je telefoon!!! regelmatig eten begint het allemaal mee..
als je stopt met snoepen en regelmatig gaat eten naast je 2 x per week sporten ga je echt wel afvallen hoor...

Waarschuw beheerder
handige tip tegen vreetbuien later op de dag:
s'morgens havermout eten:D

je moet er van houden,maar geeft lang een vol gevoel, houd je suikerspiegel wat constanter zodat je niet snel weer wat gaat eten en bevat niet al te veel calorien als je t mengt met wat magere melk...

werkt voor mij in ieder geval wel, smorgens een bakje havermout, tussen de middag yoghurt met fruit
( banaan,sinaasappel of appel erin) en smiddags een liga of sultana, dan avond eten en savonds nog een plakje ontbijtkoek en eventueel nog wat fruit.:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nu 5 weekjes bezig,met op mn eten te letten.ipv 3keer per week ,nu 1 keer per week patat.minderkoffie en veel water.en ik probeer 3 keer per week te sporten.nu al 5 en een halve kilo kwijt.alleen ben ik bang dat ik het niet vol houd,omdat ik eten ook zo lekker vind.maar ik heb allemaal slanke vriendinnen,en de zomer komt eraan dus wil ik niet weer steeds de leuke dagjes afzeggen.ik hoop echt dat ik het vol blijf houden.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga morgen weer ff rustig aan beginnen :)
zodra ik weer aan het werk ben ga ik het echt streng want dat gaat nu tog niet lukken zolang ik nog thuis zit

Waarschuw beheerder
Voor alle dames hier.

Probeer is het dieet van Linda Bakker!
Ben er helemaal weg van, geen honger en je gaat veel bewuster eten!
En de kilo's vlieger er vanaf!

Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf morgen worden bij mij ook alle lekkere snoepjes en koekjes de deur uitgewerkt en wordt het weer even gezond doen.... En dan ook maar eens abonnement op de sportschool omzetten naar onbeperkt en sporten maar :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:20:

Wat voor soort dieet is dat dan???

Waarschuw beheerder
Nou weet je, voor mij voelt het niet eens als een dieet.

Zij heeft een negen weken menu gemaakt met wat je mag eten, maar de variatie is zo groot dat er altijd wel iets bij zit wat je lekker vindt.

Bv:

Maandag: S'morgens. bakje magere yoghurt met muesli en een kiwi.
Tussendoor. plak kruidkoek.
Lunch. 2 volkoren boterhammen met halvarine. 1keer kipfilet en 1keer kaas 30 plus.
Tussendoor. een appel of trosje druiven.
Diner. 125 gram gekookte aardappelen met magere jus. 200 gram roerbak groente. 75 gram kipfilet en een bakje rauwkost met yofresh dressing.
S'avonds. 1 glas rode wijn of een glas jus do range.

Hierbij drink je twee liter water per dag.'
Het menu is elke dag anders, en het is echt super te doen ik at echt lekker!
En ben zes kilo afgevallen in 9 weken. :cheer:
Nu doe ik het alleen nog een dag of twee als ik me even misdragen heb O:)

Haar boekje kun je kopen bij bruna of de boekhandel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jippie weer een hele kilo kwijt :cheer: gaat eindelijk weer goed :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:20:

zo eet ik ook al! bijna precies hetzelfde heb ik van m'n dietiste gekregen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 1 april 2006 om 17:22:
hoe kan je het beste en het snelst die laatste kilo's kwijtraken en kwijt blijven?

Late reactie sorry.. :$.. Ik blijf gewoon altijd 'bezig' met mijn dieet.. Ik kan niet stoppen want dan kom ik weer aan.. Je moet jezelf ook wel eens durven te verwennen (waar ik echt heel veel moeite mee heb), en dan de dag erop neem je weer een soort van een balansdag.. :).. En vooral blijven sporten :yes:.. En pak de fiets! :D Eerst ging ik altijd met brommer/auto, maar nu de fiets :D.. Je verbrand dan toch wat calorieën, meer dan als je niet beweegt.. :) En gewoon doorzetten! Mijn discipline was een beetje te erg, maar als je goed doorzet dan kom je er vanzelf! :yes:

Allemaal heel veel succes (F)
Waarschuw beheerder
Dank je wel! Hier kan ik wel wat mee! (f)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er echt zin in om morgen te beginnen :)

ook omdat je hier iedereen ziet die zo gemotiveerd zijn en omdat iedereen mekaar probeert te helpen dat stimuleert echt

thx :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
het wordt hier inderdaad bijna tijd voor een groepsknuffel of zo haha (F)
Waarschuw beheerder
ik ga vandaag beginnen! :cheer:

sportschool moet nog even wachten want ik krijg pas einde van de maand m'n geld :( , maar ik ga gewoon met de fiets ipv de tram en als ik met de tram ga loop ik door naar de volgende halte! verder goed letten op wat ik eet en dan eind van de maand weer naar de sportschool :cheer:

hopelijk ben ik dan van de zomer op m'n ideale gewicht!

en hopelijk sla ik er niet weer in door, maar heb het gevoel dat dit forum me daar wel bij zal helpen!

iedereen steunt elkaar ook gewoon en veroordeelt elkaar niet! helemaal top :lief: