10 volgers · 216934x bekeken
Jammer, als je afvalt is dat toch juist iets om je niet voor te schamen?
ik vind het juist allemaal heel knap.... ik weeg nu 75 en wil graag naar ongeveer 60 zouden jullie vast wel denken dat mens is gek hahaha maar ja zo ben ik altijd geweest... dan ga je echt er naar kijken hoe je weer wil zijn... ben dan nu 9,4 kilo kwijt en ben ik best trots op.. hoewel ik soms wel denk dat ik er wat meer voor kan doen... sporten heb ik nu al een week niej meer gedaan
ik vind het juist allemaal heel knap.... ik weeg nu 75 en wil graag naar ongeveer 60 zouden jullie vast wel denken dat mens is gek hahaha maar ja zo ben ik altijd geweest... dan ga je echt er naar kijken hoe je weer wil zijn... ben dan nu 9,4 kilo kwijt en ben ik best trots op.. hoewel ik soms wel denk dat ik er wat meer voor kan doen... sporten heb ik nu al een week niej meer gedaan maar ja moet ook een keer kunnen....
sport nu iedere week 3 x maar is nog niet veel af
hahah ja dat lijkt me ook wel een keer grappig 
ja met meerdere is altijd leuk... lekker bijkleppe 

maar ja.. ik moet het alleen doen
maar ja ik haal me altijd zo in mijn hoofd en dat zou IEDEREEN hier moeten doen!!
je weet waar je het voor doen.. straks lach je al die domme (super dunne
) allemaal uit... wij hebben hier voor gewerkt en daar kan je dan trots op zijn toch!! by the way wij zijn dan ook een stuk gezonder bezig qua eten... altijd goed voor je 
maar ja.. ik moet het alleen doen
je weet waar je het voor doen.. straks lach je al die domme (super dunne
ik zla nooit slank zijn
zo is me bouw ook neit en dat weet ik zelf ook en maakt me ook niet uit..zolang ik der maar kilos af heb vind ik het prima 
gefeli!!! hoelang heb je der over gedaan?
Uitspraak van *Norah* op vrijdag 31 maart 2006 om 16:36:
ben vandaag na lange tijd op de weegschaal gaan staan, en ik ben gewoon 20 kilo afgevallen
ben hier echt superblij mee!!!!!!!!!!!
donateur
ik vind het ook altijd zo saai hahah hij staat bij ons in de bijkeuken.. ik probeer dan 30 min... maar dat lijkt dan vett lang op zo ding... heb je denk ik ook wel bij zo fiets... toch?? dus ik luister altijd maar muziek met mijn mp3 dan kom je de tijd wel door
ja had thuis ook een loopband maar werkt voor geen meter veelste saai zit nu gewoon op een sportschool zie je andere mensen om je heen en dr loopband staat voor de tv dus dan hou ik het langer vol
plus dat er ook een zwembad is en sauna dat maakt het allemaal veel leuker
ben vandaag na lange tijd op de weegschaal gaan staan, en ik ben gewoon 20 kilo afgevallen
ben hier echt superblij mee!!!!!!!!!!!
zzzooooo super zeg gefeliciteert wijfie
je weet waar je het voor doen.. straks lach je al die domme (super dunne) allemaal uit...
ben dan nu 9,4 kilo kwijt en ben ik best trots op
Goed bezig
20 kilo afgevallen
Beetje vreemde zin. Is iedereen die dun is dom? Lachen al dunnen alle dikken uit? Doe het gewoon voor jezelf en niet om een ander uit te lachen.
nee.. maar dat is bijwijze van spreken.... voor de mensen die hier zijn geweest.... is ook wel rare zin geef ik toe hahahah maar ja er moest wat uit
haahah
dank jullie wel!!!!
was al wel tijdje bezig, maar in het begin was het echt aanklooien en was ik iets van 5 a 6 kilo afgevallen en vanaf januari gaat het pas echt goed... ben er super blij mee, nog een paar kilootjes en dan ben ik wel tevreden, dun worden ga ik toch niet doen..
goed joh!..hoeveel weeg je nu als ik zo onbeleefd mag zijn?
Vorige week een keileuke riem gekocht, kon in het een na laatste gat.. Is ie nu al te groot
2 weken geleden een broek gekocht, zakt ie (bijna dan) zo van mn kont af
Daar wordt je toch chagrijnig van, moet ik wéér nieuwe kleding gaan kopen
niet zo zeiken dan moet je maar niet gaan lijnen
Het beginnen met lijnen is altijd moeilijk.. Maar als je het eenmaal gedaan hebt, en je hebt ook echt doorgezet.. Dan ben je op het eind supertrots op jezelf! Ik ben zelf in 7 maanden tijd, 22,5 KG verloren.. En I LOVE MYSELF
super...gefeliciteerd
Als je nog tips wil, dan hoor ik het wel
hoe kan je het beste en het snelst die laatste kilo's kwijtraken en kwijt blijven?
Ik ben zelf in 7 maanden tijd, 22,5 KG verloren.. En I LOVE MYSELF
super
ik ben nu sinds 1 week weer vegatarisch geworden... ik vind vlees veel te vet en ik vind het soms niej eens echt lekker...(ps en het is zielig voor de diertjes
laatste aanpassing
de vervangers zit veel minder vet in en is veel gezonder
niet gezonder lijkt me..je hebt gewoon vlees nodig
maargoed het lijkt mij niet gezonder..er is ook vlees dat minder vet is..
laatste aanpassing
laatste dagen ben ik weer een beetje bezig maar na het avond eten begint het gesnaai weer
houd een altijd een flesje water bij je.... zolang je water drinkt (bij mij is dat) dan heb ik geen honger.. of zin in dingen... misschien kan je dat proberen...
ook moet je het lijnen niej zo moeilijk maken voor jezelf... neem in het weekend maar een keer een patatje... of paar chipjes maar wel met maten....
je moet jezelf geen dingen gaan ontzeggen, want dan krijg je er juist zin in....
wat kan helpen is een snackdag instellen voor jezelf waarop je alles mag eten wat je wil en de rest van de week let je goed op je voeding!
neem na het avondeten anders nog een bakje optimel yoghurt/kwark/vla...heel erg lekker en vult als een tierelier
snaai een appel of een stuk komkommer, is toch voornamelijk vocht of neem een stukje kauwgom, het kan ook vaak gewoon de zin zijn om even te kauwen of verveling
probeer vooral anders te gaan denken over eten...in het begin vond ik patat en frituur en chocola zo verschrikkelijk lekkker en ik kon er bergen van op...toen ik op dieet ging wist ik dat ik anders moest gaan eten en dat dat dus niet meer zo vaak kon (maar wel gewoon mocht als het maar met mate was)....een reep chocola krijg ik niet meer op want dan wordt ik misselijk en nou doe je me veel meer plezier met een fruitslaatje dan met een zak patat bijv....zoek alternatieven voor lekker snoepen en eten (snoep: bak druiven, rozijnen bijv..lekker eten: sla, vis, gestoomde groenten, pasta (wel veel koolhydraten), kip etc
) let wat betreft eten ook niet alleen op vet, maar ook op koolhydraten..als je die niet verbrandt wordt het opgeslagen in vet. verander de verdeling op je bord...minder aardappels/rijst en meer groenten...eet volkorenbrood en zilvervliesrijst...levert je veel langer energie en geeft je langer vol gevoel.
geef vooral ook jezelf de tijd om aan je nieuwe patroon te wennen en wees niet te hard voor jezelf als het "mis" gaat, mijn dietiste zei dan volg de rest van de dag wel gewoon je dieet ipv dat je er de volgende dag pas weer mee begint!
stel jezelf haalbare doelen en beloon je jezelf als je dat doel hebt bereikt
en tot slot, ga niet denken in kilo's maar gebruik een meetlint en gewoon je gevoel over jezelf...als jou die 100 buikspieroefeningen gelukt zijn wees dan gewoon trots op jezelf!!!!
wat kan helpen is een snackdag instellen voor jezelf waarop je alles mag eten wat je wil en de rest van de week let je goed op je voeding!
neem na het avondeten anders nog een bakje optimel yoghurt/kwark/vla...heel erg lekker en vult als een tierelier
snaai een appel of een stuk komkommer, is toch voornamelijk vocht of neem een stukje kauwgom, het kan ook vaak gewoon de zin zijn om even te kauwen of verveling
probeer vooral anders te gaan denken over eten...in het begin vond ik patat en frituur en chocola zo verschrikkelijk lekkker en ik kon er bergen van op...toen ik op dieet ging wist ik dat ik anders moest gaan eten en dat dat dus niet meer zo vaak kon (maar wel gewoon mocht als het maar met mate was)....een reep chocola krijg ik niet meer op want dan wordt ik misselijk en nou doe je me veel meer plezier met een fruitslaatje dan met een zak patat bijv....zoek alternatieven voor lekker snoepen en eten (snoep: bak druiven, rozijnen bijv..lekker eten: sla, vis, gestoomde groenten, pasta (wel veel koolhydraten), kip etc
geef vooral ook jezelf de tijd om aan je nieuwe patroon te wennen en wees niet te hard voor jezelf als het "mis" gaat, mijn dietiste zei dan volg de rest van de dag wel gewoon je dieet ipv dat je er de volgende dag pas weer mee begint!
stel jezelf haalbare doelen en beloon je jezelf als je dat doel hebt bereikt
en tot slot, ga niet denken in kilo's maar gebruik een meetlint en gewoon je gevoel over jezelf...als jou die 100 buikspieroefeningen gelukt zijn wees dan gewoon trots op jezelf!!!!
laatste aanpassing
oh, ja...neem ook vooral een goed ontbijt (muesli of kellog's all bran fruit&fibre met magere melk of magere yoghurt of een boterham)....dat start je stofwisseling en dan verbrand je je eten gedurende de dag beter dan wanneer je niet ontbijt!
luister naar je lichaam en eet wanneer je honger hebt (stuk fruit is ook een maaltijd)
verwacht ook niet meteen na twee dagen geweldig resultaat, maar bekijk het per maand ofzo
het gaat je vast allemaal lukken en ik wens je heel veel succes
luister naar je lichaam en eet wanneer je honger hebt (stuk fruit is ook een maaltijd)
verwacht ook niet meteen na twee dagen geweldig resultaat, maar bekijk het per maand ofzo
het gaat je vast allemaal lukken en ik wens je heel veel succes
alleen tell-sell garandeert resultaat binnen een week...
..is ook moeilijk, maar op die manier ben je echt ergens naar toe aan het werken en na een maand is er gewoon meer resultaat dan na twee dagen.
en ik zei ofzo, kan ook per week of twee weken....wees alleen wel realistisch wat betreft je verwacht na een week!
..is ook moeilijk, maar op die manier ben je echt ergens naar toe aan het werken en na een maand is er gewoon meer resultaat dan na twee dagen.
en ik zei ofzo, kan ook per week of twee weken....wees alleen wel realistisch wat betreft je verwacht na een week!
Misschien wel een schrale troost;
In je dieet mag je 30 gram pure chocolade per dag (een halve kleine reep dus) daar zitetn alleen natuurlijke vetten in en is nog goed voor je huid
Je kan juist beter in de ochtend stevig eten en naarmate de dag verstrijkt je porties eten afbouwen...
Je maag heeft dan van smorgensvroeg totdat je gaat slapen de tijd op je ontbijt te verteren, en bij je avondeten maar ene paar uur.
In je dieet mag je 30 gram pure chocolade per dag (een halve kleine reep dus) daar zitetn alleen natuurlijke vetten in en is nog goed voor je huid
oh, ja...neem ook vooral een goed ontbijt (muesli of kellog's all bran fruit&fibre met magere melk of magere yoghurt of een boterham)....
Je kan juist beter in de ochtend stevig eten en naarmate de dag verstrijkt je porties eten afbouwen...
Je maag heeft dan van smorgensvroeg totdat je gaat slapen de tijd op je ontbijt te verteren, en bij je avondeten maar ene paar uur.
donateur
ja precies na 8 mag je eigenlijk niet meer eten
ben 3 jaar geleden 35 kl afgevallen.... uiteindelijk zijn er weer 6 kl bijgekomen.... maar dat is er laats weer afgegaan met 9 kl meer....
moet er nu nog 10 en dan ben ik klaar...
echt goed van je hoe heb je dat gedaan??