Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 197448x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja :cheer:
En nu maar hopen dat er niet weer allerlei troep wordt gehaalt want het is nu echt niet leuk meer :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 15:19:
Ik was eergisteren begonnen, toch wel leuk dat mn vriend nog 4 gebakjes, tompoezen en patat had gekocht naast wat repen chocolade

Jippie

begint goed :P

nou heb nog niet gewogen :) want ben wel benieuwd hoeveel ik kwijt ben van zaterdag :) hoor je morgen dan wel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 15:19:
Ik was eergisteren begonnen, toch wel leuk dat mn vriend nog 4 gebakjes, tompoezen en patat had gekocht naast wat repen chocolade (Y)

Jippie :nocheer:

hahaha migado hij maakt het je zwaar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:36:

ja dan word het wel een stuk moeilijker.... eerder als iemand zat te eten dan MOEST ik het ook hebben... maar nu kan iemand mij het 10x aanbieden maar ik heb er geen behoefte meer aan... daar moet je echt wel even overheen.. maar je lichaam raakt er wel aan gewend....
Waarschuw beheerder
heb precies hetzelfde....als ik geen echte honger heb, dan hoef ik het ook echt niet!

...heeft wel wat moeite gekost idd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja bij mij ook het was echt wel ff afkicken... maar dan moet je echt even door heen.... als je dat heb gehad dan moet je echt doorgaan want dna heb je al het moeilijkste gehad
Waarschuw beheerder
beste manier is ook "cold turkey afkicken"...echt even streng zijn voor jezelf, want als je blijft smokkelen kom je er nooit van af!

ben echt blij dat ik dat niet meer heb die behoefte, het gaat ook redelijk snel...ik heb niet maanden moeten lijden ervoor.... eigenlijk gewoon knop omzetten!
Waarschuw beheerder
ja.... wat bij mij nu het grootste probleem is.... het genoeg sporten... ik heb daar niej genoeg dicipline voor.. ik vind het dan heel snel saai enz
Waarschuw beheerder
ben ook alweer drie maanden niet geweest, op een gegeven moment had ik paar dagen geen zin "ik ga morgen wel"....moet binnenkort echt weer gaan, want nou begint het hele idee weer in m'n hoofd te komen "als ik dan toch niet ga sporten, kan ik ook wel even lekker eten"...en ben nu weer 2 kilo aangekomen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:36:

Mijn God wat maakt hij het me inderdaad moelijk zeg :frusty:
Zeker omdat ik (nog) niet naar de sportschool ga is letten op mn eten zo moeilijk EN belangrijk...

Uitspraak van (Roos) op maandag 3 april 2006 om 18:36:
eerder als iemand zat te eten dan MOEST ik het ook hebben... maar nu kan iemand mij het 10x aanbieden maar ik heb er geen behoefte meer aan...

Ja, maar als je net de eerste dag bezig bent dan lukt dat gewoon niet...
Ik kan best tegen een stootje, heb een 0 kcal. dieet gedaan en ik heb bewezen dat ik 6 dagen zonder eten kan :D

Maar nu is het zo ontmoedigend :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
6 Dagen zonder eten...... :/
Lijkt me ook niet echt goed, want wat je daarna eet slaat je lichaam allemaal op..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 19:25:
6 Dagen zonder eten......
Lijkt me ook niet echt goed, want wat je daarna eet slaat je lichaam allemaal op..

Dat is uiteraard onder begeleiding van accupunctuur, vitaminen en mineralen supplementen, 3x daags een bouillon, kwark en olie.

Dit werkt zeer effectief en je komt daarna absoluut niet aan omdat je eten dan als pure brandstof voor je lichaam gaat zien en niet als lekkernij.

Ik at na 6 dagen iets en ik kan je vertellen dat het me totaal niet smaakte :nee:

Als je gewent bent niets meer te eten ruikt alles heerlijk alleen heb je gewoon de behoefte niet meer om te eten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee...op je eerste dag lukt dat zeker niet...m'n ex was pas leuk...zegt me honderd procent te steunen en zit wel elke avond te zeuren dat ie naar de snackbar wil :/
Waarschuw beheerder
oh...ik deed het puur op wilskracht, vier dagen was de max!

nadelige bijwerkingen: niet te genieten, je komt niet eens over een drempel heen zonder halverwege te moeten zitten en alles wat je wel eet komt er drie keer zo hard aan!

viel 10 kilo af in een week en toen ik weer begon te eten zat er zo 15 kilo weer bij!

en m'n hele lichaam naar de klote geholpen daardoor....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 3 april 2006 om 19:29:
zegt me honderd procent te steunen en zit wel elke avond te zeuren dat ie naar de snackbar wil

Hier dus hetzelfde!
Of hij gaat nadat ik alle moeite doe effe een paar frikandellen bakken ofzo :/
Waarschuw beheerder
je ken er ook voor zorgen dat je meer calorieën verbrandt dan dat je binnen krijgt. Kortom, als je gewoon je benen uit je hol loopt ken je gewoon blijven vreten (Y)

ik had diëtist moeten worden B)
Waarschuw beheerder
:jaja:

klinkt allemaal zeer bekend! is zooo moeilijk nee zeggen als je ze ruikt en hij zit ze voor je neus op te eten....loopt het water vanzelf in je mond en krijg je trek of je nou wil of niet!

mannen snappen het ook niet, die van mij kon eten wat ie wil en kwam geen grammetje aan terwijl ik na 1 patatje de kilo's bij wijze van spreke eraan zag komen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 3 april 2006 om 19:34:
je ken er ook voor zorgen dat je meer calorieën verbrandt dan dat je binnen krijgt. Kortom, als je gewoon je benen uit je hol loopt ken je gewoon blijven vreten

ik had diëtist moeten worden

helaas is het allemaal iets lastiger.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 20:34:
echt goed van je hoe heb je dat gedaan??

eigelijk op een hele foute manier.... ik spuugte alles uit wat ik MOEST eten.... en ik raad het ook echt NIET aan om dat ook te doen... je kan he the beste op de gezonde manier doen.... zo ben ik nu ook bezig... en voel me der veel beter onder..

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag is Judgement Day.. Door alles wat ik opeens deze middag heb meegemaakt, krijg ik het niet voor elkaar om een hap door mn keel te nemen en rook ik me helemaal de pleuris :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 3 april 2006 om 19:59:
eigelijk op een hele foute manier.... ik spuugte alles uit wat ik MOEST eten.... en ik raad het ook echt NIET aan om dat ook te doen... je kan he the beste op de gezonde manier doen.... zo ben ik nu ook bezig... en voel me der veel beter onder..

heb ik ook een keer geprobeerd toen ik wat jonger was maar hield het niet lang vol kreeg er erg pijn me keel van en het is natuurl.ijk ook heel slecht voor je
Waarschuw beheerder
ik kreeg het niet voor mekaar, hoe diep die vinger er ook in ging....nu ben ik daar eigenlijk best blij om!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 20:04:
heb ik ook een keer geprobeerd toen ik wat jonger was maar hield het niet lang vol kreeg er erg pijn me keel van en het is natuurl.ijk ook heel slecht voor je

nee ik voelde die pijn niet, ik vond het belangrijker dat alles er snel afging... wat er inging.... maakte me niet uit hoe... maar het moest eruit :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 3 april 2006 om 20:09:
nee ik voelde die pijn niet, ik vond het belangrijker dat alles er snel afging... wat er inging.... maakte me niet uit hoe... maar het moest eruit

dan is het maar goed dat je het nu niet meer doet :aai:
Waarschuw beheerder
ja idd.... ik leefde toen gewoon helemaal verkeerd... met alles stak ik hem erin... als ik ruzie had in me relatie... of als ik me kut voelde... of weer een klein iets had gegeten :/
echt als ik er nu over na denk... ben ik echt stom geweest :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 3 april 2006 om 20:22:
ja idd.... ik leefde toen gewoon helemaal verkeerd... met alles stak ik hem erin... als ik ruzie had in me relatie... of als ik me kut voelde... of weer een klein iets had gegeten
echt als ik er nu over na denk... ben ik echt stom geweest

van je fouten leer je en word je alleen maar sterker :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu in een jaar tijd ruim 12 kilo kwijt. ben gezonder gaan leven...en vooral ook meer gaan bewegen...pakte voor alles de tram of bus en pak nu sneller de fiets en ga 2 keer per week naar de sportschool.. Water drinken lukt me alleen nog steeds niet dus daar ben ik maar mee gestopt..kan ik alleen in de zomer
Waarschuw beheerder
thee is ook water....drink er liters per dag van, smaakt ookbeter dan gewoon saai water

Waarschuw beheerder
ik ben zelf niet aan het afvalle maar heb gehoort dat als je elke dag opstaat en denkt/vind jah ik ben dun dan kom je de dag beter door:D en trots wezen op elke dag die gelukt is. ......

weet niet mebie onzin maar toch;)

enne succes!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 3 april 2006 om 21:45:
thee is ook water....drink er liters per dag van,

thee is idd wel lekkerder ja... maar heb het me zelf aangeleerd.. om water te drinken... zoiezo iedere pauze op me werk drink ik een 3 kwart liter flesje met water.... en als ik een half uur heb... dan 2 keer zo een flesje... ik vind het voordeel als je veel water drinkt... dat je een volle buik heb... dus geen honger.... :/ beetje vreemd weet het.. maar dat heb ik denk ik over gehouden aan die tijd O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik even geen thee wil drink ik ook graag crystal clear en m'n spa blauw 75 cl gaat overal met me mee naar toe! maar het was behoorlijk wennen, eerst dronk ik drie flessen cola op een dag....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 3 april 2006 om 21:47:
thee is idd wel lekkerder ja... maar heb het me zelf aangeleerd.. om water te drinken... zoiezo iedere pauze op me werk drink ik een 3 kwart flesje met water.... en als ik een half uur heb... dan 2 keer zo een flesje... ik vind het voordeel als je veel water drinkt... dat je een volle buik heb... dus geen honger.... beetje vreemd weet het.. maar dat heb ik denk ik over gehouden aan die tijd

Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar daardoor kwam ik weer andere voedingsstoffen tekort en werd ik weer sneller moe. Ben nu inderdaad ook maar overgegaan op de thee. En dan wel weer de groene thee want die haalt alle slechte stoffen uit je lichaam!!!! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:46:
heb gehoort dat als je elke dag opstaat en denkt/vind jah ik ben dun dan kom je de dag beter door

Ik ben niet dun, dus dan zit in mezelf in de zeik te nemen 8) :[
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 3 april 2006 om 21:45:
thee is ook water....drink er liters per dag van, smaakt ookbeter dan gewoon saai water

Ik vind het alleen niet te zuipen met zoetjes :nee:
Dus ik drink dan maar thee met 1 schepje suiker, dat is toch iets en beter als cola :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 april 2006 om 21:51:
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar daardoor kwam ik weer andere voedingsstoffen tekort en werd ik weer sneller moe. Ben nu inderdaad ook maar overgegaan op de thee. En dan wel weer de groene thee want die haalt alle slechte stoffen uit je lichaam!!!!

ja das idd ook zo.... drink ook wel ieder dag thee... maar water blijft er gewoon in bij me... :jaja: tis een gewoonte geworden zeg maar.... maar goed ook... want er moet nog 10 kl af voor ik me operatie mag ondergaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 21:46:
ik ben zelf niet aan het afvalle maar heb gehoort dat als je elke dag opstaat en denkt/vind jah ik ben dun dan kom je de dag beter door en trots wezen op elke dag die gelukt is. ......

je kan jezelf misschien wel wat positiefer instelleb :D

maar zeggen dat ik dun ben gaat echt niet werlen haha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 3 april 2006 om 22:00:
ja das idd ook zo.... drink ook wel ieder dag thee... maar water blijft er gewoon in bij me... tis een gewoonte geworden zeg maar.... maar goed ook... want er moet nog 10 kl af voor ik me operatie mag ondergaan

wat voor operatie dan ?

Waarschuw beheerder
pff ben tt beetje zat dat afvallen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 21:55:
dat is toch iets en beter als cola

veel beter...

je kan ook scheutje melk erin gooien (bijkomend voordeel: melk neutraliseert het looizuur in de thee en krijg je geen hoofdpijn)...of zoete thee drinken zoals sterrenmunt of sinaasappel of groene thee ginseng (helpt ook bij je stofwisseling trouwens)

en geen enkele soort voeding is de vijand als het maar met mate is

(als ik dat nou vaak genoeg blijf zeggen ga ik het misschien zelf ook een keer geloven hahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
voor ik me operatie mag ondergaan

Wat voor operatie???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 22:04:
pff ben tt beetje zat dat afvallen...

dat had ik dus ook...
:(
heb me ook egt lekker "verwend" de afgelopen dagen...
en nu moet ik me morgen wegen...

hopen dat ik niks ben aangekomen...
Waarschuw beheerder
weet je dat afvallen.. ik denk altijd maar zo als je gewoon 3 keer per dag normaal eet.. dus brood, vleeswaren, aardappels, groenten... dan scheelt het al enorm!! Daarnaast natuurlijk veel water/thee drinken en bewegen!!

Natuurlijk hebben sommige mensen er aanleg voor en ik ben ook een emotie eter.. als ik me klote voel.. dan ga ik ook snaaien.. maar daarna ga ik weer flink sporten!!

Uitspraak van actief op maandag 3 april 2006 om 21:41:
Ben nu in een jaar tijd ruim 12 kilo kwijt.

heb ik even iets gemist?? :bloos:
Waarschuw beheerder
ik meld me hier over 6 maanden weer.
Waarschuw beheerder
donateur
want er moet nog 10 kl af voor ik me operatie mag ondergaan

Ik moet al sinds mn 17e afvallen voor een operatie :s
En dat is op het moment minimaal 25 kilo :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *JoNeSz* op maandag 3 april 2006 om 22:47:
dat had ik dus ook...

heb me ook egt lekker "verwend" de afgelopen dagen...
en nu moet ik me morgen wegen...

hopen dat ik niks ben aangekomen...

komt goed moppie..
:knuffel:

Waarschuw beheerder
Afvallen zelf vind ik niet moeilijk.. maar je gewicht behouden blijft lastig.
Ik woog eerst 110 en ben ong 1,98m.
Heb het toen ook gepresteerd om in 2 maanden 20kg te verliezen (zonder drugs) :P
Misschien een handige tip voor mensen die het proberen, eet veel fruit!
Dat werkt bij mij altijd, meestal peren die doen het goed :yes: banaan kan ook maar niet te veel!
Daardoor nam ik doordeweeks geen tussendoortjes en at ik gewoon normaal, want fruit maakt je niet dik!
Ben sinds vandaag ook weer begonnen, want toen de vakantie kwam is et er allemaal weer bijgekomen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op dinsdag 4 april 2006 om 00:34:
Ik moet al sinds mn 17e afvallen voor een operatie :s

wat voor operatie??
Waarschuw beheerder
donateur
Een borstcorrectie/verkleining...