Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 197532x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
€34.00,-

Waarschuw beheerder
moet je aan de speed gaan..val je zelf wel af

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 17:32:
moet je aan de speed gaan..val je zelf wel af

en zo gezond ook :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb deze link erder geplaatst maar dan maar nog een keer.
Dit is iemand die bijhoud wat de preciese werking is van Stackers;

http://www.freddo.nl/stacker/stacker.htm

Onderaan de pagina staan er ok wat links over dieten en voeding :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat zijn waarschijnlijk nog de oude stackers :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 5 april 2006 om 17:57:
Ik heb deze link erder geplaatst maar dan maar nog een keer.
Dit is iemand die bijhoud wat de preciese werking is van Stackers;

http://www.freddo.nl/stacker/stacker.htm

Als die kerel die dat bijgehouden heeft zijn flessen wijn en biertjes eens met rust laat dan had het misschien geholpen

bovendien sport ie in mijn ogen veel te weinig. Tja stackers vreten en niks doen en hopen dat je afvalt dat schiet natuurlijk niet op :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 18:21:
Als die kerel die dat bijgehouden heeft zijn flessen wijn en biertjes eens met rust laat dan had het misschien geholpen

bovendien sport ie in mijn ogen veel te weinig. Tja stackers vreten en niks doen en hopen dat je afvalt dat schiet natuurlijk niet op

Thats so NOT the point :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 5 april 2006 om 18:37:
Thats so NOT the point

Tja mijn mening :devil:

Waarschuw beheerder
hmmm hou t wel bij fitnessen 3 x per week en opletten wat je eet :/

Waarschuw beheerder
water & brood :D

Waarschuw beheerder
Ja, ben heel enthousiast en druk bezig met een behoorlijk intensief programma op de sportschool. 12 weken lang, 6x per week sporten (3 x cardio training, 3 x krachttraining) en 6 kleine maaltijden per dag eten. 1 dag in de week rust (niet sporten en gewoon lekker alles eten waar je zin in hebt ... en dan mag dus ook alles ...)

En het gaat super! Ben nu bijna 5 weken bezig en ben al van (broek)maat 44 weer terug op 40-42!

Je had mij een half jaar geleden niet moeten vertellen dat ik 6x per week naar de sportschool leuk zou vinden, dan had ik je keihard uitgelachen, maar ik ben helemaal "om". Ik kan iedereen dit van harte aanbevelen! Het heet de "Body for Life Challenge".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 5 april 2006 om 11:33:
Nou heel veel succes dan meissie!!!!
Hoever heb je nu met afvallen???

moet nu nog 10 en half afvallen... en dan mag ik weer terug komen om een afspraak te maken :D

*zie je we kunne wel aardig doen :O :p*
Waarschuw beheerder
Stackers zijn de manier om tijdelijk af te vallen en over een tijdje te merken dat je een nierprobleem hebt!!!! Ik ben nu 35!!! kg afgevallen en helemaal op eigen kracht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 18:58:
Ja, ben heel enthousiast en druk bezig met een behoorlijk intensief programma op de sportschool. 12 weken lang, 6x per week sporten (3 x cardio training, 3 x krachttraining) en 6 kleine maaltijden per dag eten. 1 dag in de week rust (niet sporten en gewoon lekker alles eten waar je zin in hebt ... en dan mag dus ook alles ...)

En het gaat super! Ben nu bijna 5 weken bezig en ben al van (broek)maat 44 weer terug op 40-42!

Je had mij een half jaar geleden niet moeten vertellen dat ik 6x per week naar de sportschool leuk zou vinden, dan had ik je keihard uitgelachen, maar ik ben helemaal "om". Ik kan iedereen dit van harte aanbevelen! Het heet de "Body for Life Challenge".

respect :respect: dat is dé manier

Waarschuw beheerder
6 x :O word van 3 x al dood moe :O

Waarschuw beheerder
veeeeeeeeeeeeel water drinken en groene thee (zonder suiker natuurlijke en ook zonder zoetje ;) want dat geeft je hersens een verkeerde boodschap en dan ben je nog verder van huis ;) ) en the usual: gezond eten:
volkoren
weinig tot geen suiker
veel groente, veel fruit!!!!
VEEL water!! (maar dat had ik al gezegd ;) :P )
weinig verzadigde vetten
weinig caffëine
verder BEWEGEN!

En the last but not least:
Quit obsessing about it!

Des te meer je je concentreert op het afvallen, des te meer zal je aankomen. Probeer dus je gedachten ergens anders op te focusen en maak van gezond eten en bewegen een gewoonte, zodat het automatisch gaat.
Want uiteindelijk gaat het niet om een crash diet, maar om een langdurige wijziging van je eetstijl. Dus gewoon doen, knop omzetten en doen!
En vooral niet bij stil blijven staan, want als je denkt dat dit iets bijzonders is, gaat je lichaam automatisch wachten op het moment dat het weer "normaal" kan eten en daardoor vetreserves opslaan.

Ok klinkt misschien vaag, maar pb me if you have any questions ;)
The key is to just do it!

en GOOD LUCK!!! (F) :D ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben nu iets meer als een week bezig met afvallen.
en ik moet zeggen dat het heel goed gaat!

Waarschuw beheerder
Joepie, ik weeg nu anderhalve kilo minder dan vorige week vrijdag :cheer: Het zegt nog niet zoveel, maar het is wel een stimulans om op dezelfde weg verder te gaan. Met iedere dag snoepen want ik wil niet zonder. Ik snoep alleen veel minder. Zo eet ik bijvoorbeeld 10 dropjes op een dag ipv een hele zak, eet ik japanse mix ipv chips en ik drink 1,5 tot 2 liter water per dag (zou dat echt helpen?).

Waarschuw beheerder
zucht heb bijna me grens bereik dat het voor mij niet meer hoeft :/ ben t zo zat schommel de hele tijd tussen 5 kilo der af en der weer bij :@ t klote afvallen ook altijd :@ :C

Waarschuw beheerder
donateur
Balansdag voor mij vandaag: Gisteren frites gegeten, 's avonds wel weer wat calorieën verbruikt op een zeer aangename manier O:) maar vandaag wordt het water en thee en uhm.. powerplate :9

Ik denk dat ik op de fiets naar de sportschool ga, dat is zo'n 20 min fietsen.. Helpt ook weer :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij gaat het niet zo goed :(

maar ja dat komt door dat thuis zitten ben blij als ik in mei weer een vaste baan heb dan ben je tenminste de hele dag aan het werk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeker, als je thuis zit ga je (tenminste, dat is mijn ervaring) eten omdat je je verveeld.. Nu zou ik eigenlijk ook vakantie kunnen hebben, of nog een vrije dag, maar dat doe ik niet. Ben liever aan het werk, regelmatig eten enzo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 10:19:
Ja zeker, als je thuis zit ga je (tenminste, dat is mijn ervaring) eten omdat je je verveeld.. Nu zou ik eigenlijk ook vakantie kunnen hebben, of nog een vrije dag, maar dat doe ik niet. Ben liever aan het werk, regelmatig eten enzo

ja precies probeer nu wel niet te veel te eten an ders moet ik er dadelijk meer af krijgen :)
maar duurt nog drie weken :S probeer togw el elke keer opnieuw te beginnen haha word er af entn oe gewoon gestoort van maar goed je weet waar voor je het doet :)

Waarschuw beheerder
Ben sinds 2 maanden weer gaan sporten (na bijna 3 jaar niks gedaan te hebben) Verder eet ik gewoon normaal en gezond. Alleen in t weekend zondig ik nog wel eens..
Het gaat niet snel maar toch bijna 3 kilo eraf :)
Nog een maand en dan moet ik weer in bikini :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 5 april 2006 om 19:26:
zie je we kunne wel aardig doen *

tuurlijk kan dat ook wel.Heb niks tegen je hoor. Ik ken je namelijk niet!!!

Waarschuw beheerder
ik ben nou 4 kilo kwijt :D

ben nou 10 dagen bezig met afvallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 10:19:
Ja zeker, als je thuis zit ga je (tenminste, dat is mijn ervaring) eten omdat je je verveeld

Juist als je geen werk hebt, heb je ook weer veel tijd om te bewegen. Ga wandelen, fietsen, ramen wassen, stofzuigen. Allemaal goed voor de lijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 12:35:
Juist als je geen werk hebt, heb je ook weer veel tijd om te bewegen. Ga wandelen, fietsen, ramen wassen, stofzuigen. Allemaal goed voor de lijn.

ja ok maar dat doe ik wel maar dan hou je nog tijd over :)

Waarschuw beheerder
gewoon veel sporten..en weinig erbij eten! gewoon normaal eten en niet te veel snoep en koekjes..af en toe mag wel als je toch sport! en veel water drinken inderdaad!!

maar niet aan die troep gaan, joh!! da werkt toch niet! je moet het helemaal zelf doen!!

dus...veel bewegen en regelmatig en gezond eten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:30:
maar niet aan die troep gaan, joh!! da werkt toch niet! je moet het helemaal zelf doen!!

dus...veel bewegen en regelmatig en gezond eten!!

nee zeker niet

zodra ik weer die baan heb ga ik ook gelijk weer naar de weight watchers :)
Waarschuw beheerder
donateur

Zo werkt het alleen helaas niet :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:31:
nee zeker niet

zodra ik weer die baan heb ga ik ook gelijk weer naar de weight watchers

Ik zit met smart te wachten tot ik het geld bij elkar heb voor de sport school :jaja:
Waarschuw beheerder
ik zit met smart te wachten totdat ik weer geld heb om de openstaande rekening van de sportschool te betalen....salaris viel een beetje tegen deze maand :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 6 april 2006 om 14:09:
salaris viel een beetje tegen deze maand

Hier ook :s
Daarbij kost gezond eten ook en hoop dus daar wil ik ook rekening mee houden (2 uur sporten om vervolgens een speklap t eten schiet ook niet op :9)

Waarschuw beheerder
donateur

Tja, daar ben ik dan gewoon te lui voor als ik thuis zou zitten.. Ramen wassen is sowieso niet mijn ding, dan doe ik nog liever mn auto helemaal van voor naar achter en binnen en buiten wassen.. Fiets pak ik tegenwoordig wel iets sneller, moet wel elke dag met de auto naar het werk, maar goed.. Stofzuigen is sowieso al een dagtaak :)

Vanavond sporten, ik heb er zin in.. Wil eigenlijk nog meer doen, maar normaal is dinsdag mijn PowerPlate avondje, maar die heb ik wegens omstandigheden verzet naar vandaag..

Komt goed, komt goed :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 14:08:
Zo werkt het alleen helaas niet

Das inderdaad helaas. Bij mij werkt t gelukkig wel.

Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 14:08:
Ik zit met smart te wachten tot ik het geld bij elkar heb voor de sport school

Hierboven schrijf je "zo werkt het helaas niet" als ik tik dat men kan wandelen, fietsen e.d. Waardoor ik het idee krijg dat je niet graag beweegt (ik weet niet of dat waar is). En je zit wel met smart te wachten tot je naar de sportschool kan. Waarom denk je dat je dan wel naar de sportschool gaat? Dit is niet lullig bedoeld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 14:11:
Hier ook
Daarbij kost gezond eten ook en hoop dus daar wil ik ook rekening mee houden (2 uur sporten om vervolgens een speklap t eten schiet ook niet op )

ja je hoort overaal dat mensen gezonder moeten eten bla bla bla maar gezonder eten is wel duurder vind ik ook niet helemaal kloppen :S
Waarschuw beheerder
het is belachelijk idd....een zak patat en een pak mora hamburgers eet je een week van en kost net zoveel als een zak tomaten :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

Sporten (Y)

Veel water drinken (Y)

en gewoon je eet patroon aanhouden :yes:

Ik ga vanavond WEER beginnen met Kickboksen B)

Aangezien veeel vrienden van mij daardooor veel zijn afgevallen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 14:27:
Hierboven schrijf je "zo werkt het helaas niet" als ik tik dat men kan wandelen, fietsen e.d. Waardoor ik het idee krijg dat je niet graag beweegt (ik weet niet of dat waar is). En je zit wel met smart te wachten tot je naar de sportschool kan. Waarom denk je dat je dan wel naar de sportschool gaat? Dit is niet lullig bedoeld.

Thuis de walgelijke huishoudelijke klusje doen opgevolgt door een wandeling waar de kogels om je oren vliegen vind ik nou niet een motivatie als ik smorgens mn bed uitkom ;)

Ik weet dat ik naar de sportschool ga omdat ik hier 3 jaar geleden lekker mee ben afgevallen en een goed figuur kreeg.
Ik heb zeker een jaar 5x per week getraint, en dan 2 uur per dag.
Soms ging ik smorgens ook nog een uurtje en op de zaterdag ging ik ook 2 uur sporten en had ik een uur boksen.

Dan kom je toch uit op een goede 18 uur intensief sporten/trainen per week ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 14:34:
ja je hoort overaal dat mensen gezonder moeten eten bla bla bla maar gezonder eten is wel duurder vind ik ook niet helemaal kloppen

Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 6 april 2006 om 14:38:
het is belachelijk idd....een zak patat en een pak mora hamburgers eet je een week van en kost net zoveel als een zak tomaten

Precies, een kilo harstkarbonade heb je al voor 3,50 haal je haaskarbonade ben je al 8 euro kwijt...
Het is allemaal al duur genoeg :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
over het algemeen is het vette ongezonde eten ook makkelijker te bereiden.....heb vaak 's avonds geen zin om te koken als ik 's ochtends om zeven uur ben begonnen met werken en ik was pas om vier uur thuis....frituurpan aan of potje open trekken is makkelijker dan groene wassen, snijden, wokken, omroeren, pruttelen en zorgen dat niet aanbrandt etc

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 6 april 2006 om 14:44:
Ik ga vanavond WEER beginnen met Kickboksen

Aangezien veeel vrienden van mij daardooor veel zijn afgevallen..

Dat werkt inderdaad schijnbaar heel goed.. :yes:

Ik ben allang blij dat ik nog niet op mezelf woon, dan zou ik dus uit gemak alleen maar magnetronmaaltijden halen (nou ja, ik heb voor vanavond ook een maaltijd gekocht: Sla met magere kip en mango!!) Ik moet toch mijn levenswijze helemaal omgooien :) En NU ben ik gemotiveerd dus NU moet ik er ook zeker wat mee doen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 14:46:
Ik weet dat ik naar de sportschool ga omdat ik hier 3 jaar geleden lekker mee ben afgevallen en een goed figuur kreeg.
Ik heb zeker een jaar 5x per week getraint, en dan 2 uur per dag.
Soms ging ik smorgens ook nog een uurtje en op de zaterdag ging ik ook 2 uur sporten en had ik een uur boksen.

Okee, duidelijk. Succes! :)
Waarschuw beheerder
magnetronmaaltijd is niet per definitie slecht (ook niet goed maar dat is ander verhaal)....m'n dietiste zei dat je dan moet proberen er eentje uit te zoeken die onder de 400 calorieen zit en die stoommaaltijden zijn ook best te doen wat betreft calorieen....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 6 april 2006 om 15:05:
magnetronmaaltijd is niet per definitie slecht (ook niet goed maar dat is ander verhaal)....

Nee maar goed, het smaakt gewoon nergens naar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:02:
Dat werkt inderdaad schijnbaar heel goed..

Ik heb veel goeie resultaten gezien dus als hen hun zou lukken waarom mij dan niet?

Ik drink de laatste tijd veel water maar soms komt dat zoo je strot uit :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 6 april 2006 om 14:59:
over het algemeen is het vette ongezonde eten ook makkelijker te bereiden.....heb vaak 's avonds geen zin om te koken als ik 's ochtends om zeven uur ben begonnen met werken en ik was pas om vier uur thuis....frituurpan aan of potje open trekken is makkelijker dan groene wassen, snijden, wokken, omroeren, pruttelen en zorgen dat niet aanbrandt etc

Precies, de hele dag lopen zwoegen en dan ook nog eens aardappels schillen, boontjes doppen, vlees in de pan gooien opletten dat het niet anbrand :s

In de tussentijd had ik allang een patatje kunnen bakken :[

In de zomer vind ik het overigens makkelijker; dan vind ik een broodje gezond goed genoeg :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:02:
Dat werkt inderdaad schijnbaar heel goed..

Yep :jaja:
Heb op boksen gezeten dat werkte prima!
Alleen krijg je veel spiermassa in je schouders en als je dan nog stevig of dik bent krijg je spiermassa onder je vet...
Resultaat; KENAU!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 6 april 2006 om 15:06:
Ik drink de laatste tijd veel water maar soms komt dat zoo je strot uit

Water met citroen erbij is dan ook geen goed alternatief :nee:

Uitspraak van actief op donderdag 6 april 2006 om 15:06:
Ik heb veel goeie resultaten gezien dus als hen hun zou lukken waarom mij dan niet?

Juiste instelling Nance! (Y) Als je die instelling + een gewone goede motivatie houdt, dan gaat het je zeker lukken!!

Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 15:06:
KENAU!

Laat maar dan :D Ik wil geen manwijf zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:09:
Water met citroen erbij is dan ook geen goed alternatief

Ik blijf het wel drinken hoor.. alleen heb je zoiets van jezus :X
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:09:
Juiste instelling Nance! Als je die instelling + een gewone goede motivatie houdt, dan gaat het je zeker lukken!!

Daarom en ik moet nu echt van die pens af :[

Uitspraak van Satanica op donderdag 6 april 2006 om 15:06:
KENAU!

Ik noem mezelf liever een TIRAN B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 6 april 2006 om 15:12:
Daarom en ik moet nu echt van die pens af

Ik ken precies het probleem.. Nou ja, het maakt me wel nog een beetje Cindy en hij moet niet helemaal verdwijnen a la Hup hup Barbatruc, maar minder mag ie zeker wel worden :D

Ik denk dat ik die jongen van gisteren nog maar vaker moet bellen voor wat lichamelijke oefeningen :D

Uitspraak van actief op donderdag 6 april 2006 om 15:12:
Ik noem mezelf liever een TIRAN

Whahaha (Y)