Ik heb vandaag mijn streefgewicht van 84 kilo gehaald
Officieel 20 kilootjes lichter
DIT noem ik toch echt een dieet en wel degelijk ongezond
maar jullie doen je best maar
maar heb me redelijk in kunnen houden met alle hapjes.
Ik heb vandaag mijn streefgewicht van 84 kilo gehaald
dat zeiden we ook al ergens dat ons dat ook niet gezond leek.
heb vandaag mijn streefgewicht van 84 kilo gehaald
ik heb me niet ingehouden en nog een halve eraf
Jeeejjjjjj
17 kg deraf
op naar de 20
ij bent de expert
wil je wedje legge?
dit is dus wel aan jou gericht als je je wel aan je eetschema had gehouden was je misschien wel meer dan halve afgevallen!........
en waar doel ik steeds op dat sommige hier dom bezig zijn..
ksnap sowieso niet dat je praat over inhouden
hadden t over tips dus back ontopic lijkt me
was je misschien wel meer dan halve afgevallen!........
heb je ook niet die vaste weekend uitspattingen van ach t is weekend dus t mag wel een x
en ja hier wil ik wel een wedje op leggen dat dieeten slecht is.............heb het vroeger vaak zat gedaan en toen had ik ook een heeeeeel ander figuur dan nu dus ja ik weet waar ik over praat en ja ik weet ook hoe moeilijk het soms is .................enige manier om blijvend af te vallen is goed eetschema, veel trainen, en belangrijkste wees tevreden met wat je doet en heb er lol in dan gaat het allemaal een stuk makkelijker
Niet iedereen kan alleen maar door anders te eten en te sporten al zn gewicht verlieze.. daar is soms eerst een dieet voor nodig..
ja\dat is zo lekker eerder voelde ik me heel schuldig en toen na de kerst had ik me echt heel erg laten gaan en met oud en nieuw, maar ik was niks aangekomen, zelfs 0,4 kwijt geraakt!!!
wie ben jij om te oordelen over wat ik wel of niet mag eten,dom wicht
dat maken hun toch zelf uit ofniet? je loopt hier te blaten als een domme schaap we weten het nu wel en ga maar ergens anders lopen janken dat iemand verkeerd bezig is
dacht dat je dieeten zo slecht vond
het lukt haar anders aardig
Ik ben het helemaal met jou eens!!! heb ook al een paar keer gezegd dat me datdieet van floor echt slecht lijkt!! en zowieso alle dieeten dat je je zelf allerlei dingen gaat verbieden
ik ben in 8 a 9 maanden 21 kilo afgevallen en ik heb nog bijna elke week een patatje gegeten!!!
Niks geen lijnen dus, wel gezond eten en met regelmaat en veel gesport!! als ik nu wat eet (ongezond of vet) hoef ik me niet schuldig te voelen, want het komt er toch niet aan!. met een goede gezonde voeding en levenswijze moet je een slippertje kunnen maken zonder dat je meteen veel aankomt!!!
Het is helemaal zonde van je lichaam als je niet veel sport en een snelle dieet methode hebt, je krijgt allemaal los vel dat en dat is moeilijk weg te werken!! helemaal voor de meiden hier die al wat ouder zijn!!
ik wijs je er alleen op dat het meer had kunnen zijn dat bedoel ik met motivatie
moet je nie trots zijn
vind ik ook slecht zeker de manier die ze doet maar dan mag het nog wel beloond worden dat ze afvalt!!!
heb je trouwens geen before en after foto??
heb ook al een paar keer gezegd dat me datdieet van floor echt slecht lijkt!!
Dat dat bij jullie misschien werkt.. wil niet zegge dat t bij mij ook werkt.. tis
heb je het wel eens geprobeerd? of
dan maaar op deze manier
ben der nog lang niet maarja t begin ister
als ik juist een weekje pauze neem van sporten dan val ik juist af!! heel raar maar ja TE veel is nooit goed!!!
meer dan 3 keer in de week is ook niet gezond
hoeveel wil je er nog in totaal afhebben dan ?
Dan vind ik wel dat je het op een erg beroerde en betweterige manier je tips geeft
nou,. dan hoop ik maar voor jou dat het er ook af blijft!! anders zou het mooi zonde zijn voor dat vele geld wat je er aan uit hebt gegeven!!!!... maar even over dat sporten zo veel enz. dat is ook niet goed!! als ik juist een weekje pauze neem van sporten dan val ik juist af!! heel raar maar ja TE veel is nooit goed!!!
dat de kilo's er vast afvliegen
mijn schoonmoeder heeft ook zoiets gevolgd, is er 15 kilo mee afgevallen. Eet nu gewoon normaal naar mijn idee best vaak een chippie en een dingetje, sport nauwelijks maar heeft een druk leven. Is misschien wel ietsjes aangekomen
nou,. dan hoop ik maar voor jou dat het er ook af blijft!! anders zou het mooi zonde zijn voor dat vele geld wat je er aan uit hebt gegeven!!!!... maar even over dat sporten zo veel enz. dat is ook niet goed!! als ik juist een weekje pauze neem van sporten dan val ik juist af!! heel raar maar ja TE veel is nooit goed!!!
hoezo je praat jezelf tegen
en wat als je ouders nou zegge dat het niet mag?
en wat als je ouders nou zegge dat het niet mag?
Waarom zouden je ouders het geen goed idee vinden als je gezonder gaat eten?!