Partyflock

Forumonderwerp · 855273
Waarschuw beheerder
Van welk beroep denk jij nou bij je zelf:

Dit is wel heeeeeel kansloos :P

Ikzelf werk op een callcenter( oei klinkt fout eh)
op zich ook best kansloos :) maar wel gezellig...
Ik denk dat er wel beroepen/baantjes zijn die nog erger klinken of zijn dan de mijne.

dus..?
Waarschuw beheerder
ik heb een jaar in amerika, op krab gevist... erg gevaarlijk maar wel goeie verdienten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op maandag 6 maart 2006 om 18:05:
callcenter

:[ :[ :[ :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Niet één beroep is kansloos :vaag:
Waarschuw beheerder
rotzooi/parkeerplaats opruimers bij mac donalds (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:07:
Niet één beroep is kansloos

Putjeschepper op zee

Waarschuw beheerder
Ik vind een beroep als kansloos betitelen respectloos tegenover de persoon die dat beroep gekozen heeft.
Ieder beroep heeft zo zijn nut, en zal dus ook door iemand gedaan moeten worden.

Misschien is het geen baan waar je zelf voor zou kiezen, maar dat maakt het niet kansloos.
Waarschuw beheerder
sochtends voordat de winkels open gaan, alle etalagepoppen laten pissen..... zuinig baantje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van omar suarez op maandag 6 maart 2006 om 18:07:
ik heb een jaar in amerika, op krab gevist... erg gevaarlijk maar wel goeie verdienten

ja samen met je moeder toch? op de beringzee!

Waarschuw beheerder
Na al ruim 10 jaar loempias tevouwen vind ik het werk al redelijk kansloos worden :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sfeerpeer op maandag 6 maart 2006 om 18:08:
sochtends voordat de winkels open gaan, alle etalagepoppen laten pissen..... zuinig baantje

Whahaha.. :P

sja moet ook gebeuren he ;).. best kansloos idd
Waarschuw beheerder
wc vrouwtje ofzo.. dat vind ik toch echt best kansloos
maar het schijnt goed te verdienen?!
Waarschuw beheerder
Eigelijk is geen 1 baan kansloos mensen die kunnen werken en niet werken zijn kansloos!!:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:08:
Putjeschepper op zee

Bestaande beroepen wijsneus :P
Waarschuw beheerder
eigenlijk is niks kansloos, want overal zullen we onze mensen voor nodig hebben (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op maandag 6 maart 2006 om 18:11:
Eigelijk is geen 1 baan kansloos mensen die kunnen werken en niet werken zijn kansloos!!

helemaal mee eens!!
Waarschuw beheerder
Ik vind een beroep als kansloos betitelen respectloos tegenover de persoon die dat beroep gekozen heeft.
Ieder beroep heeft zo zijn nut, en zal dus ook door iemand gedaan moeten worden.

Misschien is het geen baan waar je zelf voor zou kiezen, maar dat maakt het niet kansloos

Amen:respect:
En als je het zelf niet wilt doen...wees blij dat een ander het doet...overal heb je mensen voor nodig:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Putjeschepper op zee

Putjeschepper bij de MC Donalds :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanalles op maandag 6 maart 2006 om 18:11:
Eigelijk is geen 1 baan kansloos mensen die kunnen werken en niet werken zijn kansloos!!

juist (Y)

Waarschuw beheerder
ambtenaar B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hovenier!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
uitkeringstrekker!!!!!!!!!

tja voor mij is een enkel beroep kansloos,zolang je er maar zelf je geld mee verdiend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:34:
uitkeringstrekker!!!!!!!!!

ik loop mij de hele dag rot te trekken!
pfff wat een baan
Waarschuw beheerder
sja het is er allemaal ingestapt dat van:
elke beroep is zinnig enz.. tuurlijk is dat zo.

maar jij moet toch ook wel eens denken bij jezelf wat voor een belachelijke beroepen er zijn.

Zelf is voetballer zijn ook een belachelijk beroep. Voetbal zelf is niet belachelijk maar dat het echt een beroep is.. sja :S en dan nog zoveel ermee verdienen ook.

Nou kraak ik voetballers niet af hoor:) ik zou het voor dat geld ook doen natuurlijk :P zit er denk alleen niet voor mij in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn baantje..:S
Waarschuw beheerder
admin van partyflock

:[
Waarschuw beheerder
forum beheerder ;P
Waarschuw beheerder
donateur
jehova getuige :P

Waarschuw beheerder
donateur
maandverband/ tampon emmer ophalen/ legen en lege neerzetten in grote kantoren/ bedrijven.

[img ]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/1/1d/Maandverband.jpg/250px-Maandverband.jpg[/img][img width=200 height=200 cacheid=0012a04e00013a9cf56b75c11a0145d5f8]http://thegadgetblog.com/wp-content/happy_tampon.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
hm.. zou ik ook niet willen doen nee..

Waarschuw beheerder
Putjeschepper op zee

Straatenmaker op zee.!

:/
Waarschuw beheerder
donateur
liever een beroep waar ze denken kansloos dan geen werk :/

Waarschuw beheerder
Haha leuke woordspeling shirley ;) die had ik nog nooit gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:09:
Haha leuke woordspeling shirley die had ik nog nooit gezien

wie ik?:O wat dan
was ik onbewust creatief?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijkenwasser
Waarschuw beheerder
Niet willen werken = kansloos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op maandag 6 maart 2006 om 19:11:

Blijkbaar ;)
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Parkeerwachter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manu Kenton op maandag 6 maart 2006 om 19:16:
Niet willen werken = kansloos

prcies :yes:

en de politie is niet boeiend! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:17:
Uitspraak van Sjurulli op maandag 6 maart 2006 om 19:11:

Blijkbaar

dat ben ik nooit ;)
citeer ff dan:P whahhah..

Waarschuw beheerder

Misschien is het geen baan waar je zelf voor zou kiezen, maar dat maakt het niet kansloos.

:respect:

Waarschuw beheerder
ik denk dat geen een beroep kansloos is.
Als mensen maar een baan hebben!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:53:

Inderdaad,uitkeringtrekkers die bewust niet werken terwijl ze niks mankeren. Das pas kansloos
Waarschuw beheerder
donateur
parketeur soms:yes:
vooral als je bezig ben bij interpolis:x

Waarschuw beheerder
stads wacht dat is puur gekre'eerd om mensen iets te laten doen.
en dat doen ze,voor lul lopen in blauwe pakjes.
want voor de rest mogen ze nix.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Dit is wel heeeeeel kansloos

Hoer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 maart 2006 om 18:29:
Hovenier!!!!!!!!

fout werk zat zit er in :D
Waarschuw beheerder
drugsverslaafden die niet werken, wel geld trekken en net zoveel vangen als ik terwijl ik gewoon werk :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op maandag 6 maart 2006 om 20:36:
Hoer...

Maar wees maar blij dat ze er zijn,scheelt een hoop zedenmisdrijven waar er toch al teveel van zijn
Waarschuw beheerder
mijn ex had zinloze baantjes

eerst is ie een tijdje doppendraaier geweest. wat inhield dat ie doppen op flessen met schoonmaak middel moest draaien.
Nu legt ie groenten in een vrachtwagen :cheer:
sja dat krijg je als je alleen een middelbare school diploma hebt :9

nu is ie na 3 jaar wel zo slim om toch maar weer naar school terug te keren. De doorgroei mogelijkheden bij zn andere werk zag ie toch niet zo zitten 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben cassiere best kansloos kutwerk 8) maar ja dan weetje ook weer waarvoor je naar school gaat ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 21:46:
Maar wees maar blij dat ze er zijn

ja ach maar daarom is het nog wel kansloos:P

Waarschuw beheerder
Sperma donor 8)
Waarschuw beheerder
vuilnisbakuitspuiter en ja dat bestaat echt:P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er wel beroepen/baantjes zijn die nog erger klinken of zijn dan de mijne.

Nee ik vind callcenterbaantjes eigenlijk wel het ergste van het ergste :jaja:

Maar sowieso fulltime al die bijbaantjes voor jongeren doen, is best kut...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 21:46:
Maar wees maar blij dat ze er zijn,scheelt een hoop zedenmisdrijven waar er toch al teveel van zijn

precies!!!!
Waarschuw beheerder
beroep: agent

bijbaan: jehova getuigen

Waarschuw beheerder
niet werken, dat is pas kansloos.

Waarschuw beheerder

dit gaat nergens over
geen enkel baantje is kansloos
elk werk moet gedaan worden
Waarschuw beheerder
pff weer dat standaart gelul.. tuurlijk heeft elk beroep wel een nut.. maar doppendraaien is toch een kutberoep:P
en kansloos kan je ook op vatten als: kans loos..
je hebt toch geen kansen in dat beroep qua doorgroeimogelijkheden en dergelijke?
ik heb dat ook niet met mij beroep :S
vat het nou niet zo serieus op :O

Waarschuw beheerder
Jij bent kansloos Sjurulli

Er zullen ongetwijfeld mensen hier op PF zitten die een dergelijke baan hebben welke jij als kansloos betitteld.
Weet dat jij hen daarmee kwetst en verschuil je niet achter je teksten door een andere draai eraan te geven.
Ik zelf heb een leuke baan maar ken idd mensen die in fabrieken etc werken.. RESPECT het werk moet nu eenmaal gedaan worden en feit blijft dat we nu eenmaal niet allemaal in een pak met stropdas kunnen lopen.

Geen enkele baan is kansloos, enkel mensen die disrespect tonen door dergelijke topics te openen bestempel ik als ''kansloos''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op woensdag 8 maart 2006 om 19:53:
je hebt toch geen kansen in dat beroep qua doorgroeimogelijkheden en dergelijke?

Moet dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 6 maart 2006 om 22:58:
sja dat krijg je als je alleen een middelbare school diploma hebt

alsof je geen beter werk kunt krijgen wanneer je alleen maar een middelbare school diploma hebt :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 20:58:

Er zullen ongetwijfeld mensen hier op PF zitten die een dergelijke baan hebben welke jij als kansloos betitteld.
Weet dat jij hen daarmee kwetst en verschuil je niet achter je teksten door een andere draai eraan te geven.
Ik zelf heb een leuke baan maar ken idd mensen die in fabrieken etc werken.. RESPECT het werk moet nu eenmaal gedaan worden en feit blijft dat we nu eenmaal niet allemaal in een pak met stropdas kunnen lopen.

Geen enkele baan is kansloos, enkel mensen die disrespect tonen door dergelijke topics te openen bestempel ik als ''kansloos''

Als die 'kansloze baantjes' er niet waren, wat moeten de mensen dan die de 'niet-kansloze baantjes' hebben.

Neem nou schoonmaker als zogezegd: kansloze baan
Als die de wc niet schoonmaakt, kan degene in het pak met de stropdas niet naar een schone wc :9
Waarschuw beheerder
als je maar plezier hebt in je baan.
je kunt best goed verdienen en elke dag met tegenzin naar je werk gaan, maar daar heb je ook niks aan.
verdien dan liever wat minder zodat je met plezier naar je werk gaat.
Waarschuw beheerder
ik kraak ook niks af, het wordt hier compleet verkeerd opgevat. Misschien had ik het niet kansloos moeten noemen, maar stomme baantjes gewoon.
Ik heb juist respect voor mensen die werken in de zorg en bijvoorbeeld mensen in de bouw,winkel enzovoorts.
Denk je nou echt dat ik denk dat die mensen niet hard werken ofzo:O? kom nou..
Maar sommige beroepen klinken gewoon een beetje fout, die mensen die dat beroep doen zullen dat ook heus wel weten. IK ben er zelf ook eentje van. Er stond toch ook bij dat het niet te serieus opgevat moet worden, helaas gebeurd dit dus wel :(
Maar ga mij nou aub niet bekritiseren over hoe ik denk enzo:S dat is niet echt reeël..
Waarschuw beheerder
Bananen recht slaan met een gummi hamer
Waarschuw beheerder
hahaha.. jeetje dat is toch grappig :P.. die is tenminste lekker luchtig (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op woensdag 8 maart 2006 om 21:48:
alsof je geen beter werk kunt krijgen wanneer je alleen maar een middelbare school diploma hebt

weinig kans van slagen. Of je moet een bedrijf treffen waar je als hulpje kunt beginnen, maar dat je erin groeit. Maar ja, dan moet je het ook maar net een leuk bedrijf vinden én die mazzel hebben.

Waarschuw beheerder
of gewoon gaan handelen in onzin,ben je eigen baas.
neemt nog niemand je serieus.
waardoor ook het forum onderwerp "kansloos" weer meegenomen word. maar mij lijkt het wel wat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op woensdag 8 maart 2006 om 22:43:
weinig kans van slagen.

Onzin, er zijn veel bedrijven die je erg graag intern opleiden. Dat je daar dan voor een hele tijd aan vast zit is wat anders, maar een goede baan is best te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
parkeerwachter

Zijn vaak van die mensen die vroeger erg gepest zijn en zo probeeren wraak te nemen door dat ze denken dat ze bovrn iemand kunnen staan. (geld ook voor alle flikkers van de flitsdienst, agenten)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind bijna nix kansloos...
En ik heb gesolliciteerd bij callcentre...verdient goed hoorde ik :D

Waarschuw beheerder
Ik vind geen enkel beroep 'kansloos' want zonder al die 'kansloze' baantjes, zouden we het in de maatschappij met z'n alle niet redden.
Iedereen heeft elkaar nodig.

Als je het hebt over 'kansloos' in de zin van:
'baantjes die ik het liefste nooit zou doen'

dan zeg ik: hondendrollen opzuigen met zo'n scooter, kaugompjes of grafiti wegspuiten, of achter de kassa zitten in de Dirk van de Broek.

maar nogmaals: zonder deze mensen zouden we waarschijnlijk continue stront of kaugom aan onze schoenen hebben, verf op ons nieuw gekochte appartement hebben, of nóg langer in de rij moeten staan bij de supermarkt. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 6 maart 2006 om 22:58:

Ik heb geen eens een diploma, en ben toch aan een carriere aan het bouwen. Je moet geluk hebben de juiste mensen op het juiste moment tegen te komen.

Waarschuw beheerder
Sorry maar iedereen die werkt vind ik dus absoluut NIET kansloos! Steuntrekkers, die zijn pas kansloos! :x
Waarschuw beheerder
inderdaad, ik ga vanaf 15 maart weer uit de ziektewet, joepi, een erg goed teken voor mij, na 7 maanden thuiszitten en dr,s bezoekjes,

en zal echt elk baantje nemen die r is, solliciteren naar een betere baan doe ik dan intussen wel,

ken me mbo vast wel ergens nuttig maken,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sorry maar iedereen die werkt vind ik dus absoluut NIET kansloos! Steuntrekkers, die zijn pas kansloos!

(y)

Waarschuw beheerder
geen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Politie die expres mensen boetes gaan geven omdat ze anders ontslagen worden
Waarschuw beheerder
donateur
** Kelly ** citeer 9 maart 2006 11:54
Sorry maar iedereen die werkt vind ik dus absoluut NIET kansloos! Steuntrekkers, die zijn pas kansloos!

Sommige mensen kunnen gewoon niet weken, snap niet wat daar kansloos aan is :S

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook niet over mensen die niet kunnen werken door bijv. een ziekte ofzo. Ik ken zat mensen die dolgraag zouden willen maar het gewoonweg niet kunnen. Maar ik heb wel een hekel aan mensen die te lui zijn om uit hun ogen te kijken. Dus daar zit wel degelijk verschil in!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind dat dat hele werk gedoe allemaal maar onzin is. en 40 uur per week werken ik geloof dat de maatschappij van tegenwoordig alleen maar aan geld/winst denkt. ik ga niet me hele leven me inzetten zoveel uren. kijk een paar uurtjes werken is wel goed. maar das hoe ik er tegenaan kijk, ik zal het vast ook moeten ooit. en meest kansloze beroep....ik vind het zoiezo dom als mensen denken dat ze een bepaalde status hebben of hoger denken te staan, alleen door hun beroep. geef mij maar gewoon MEEr vrije tijd en MINDER werk. ik ben wel tevreden als ik maar een dak boven mn hoofd heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke.. vanaf nu geen tekst met: kansloos meer..
ik hou het wel gewoon op:

Baantjes die je nooooooit zou willen doen.

scheelt een hoop commentaar ;)
Waarschuw beheerder

van ......
werk op een callcenter

maar zoals je zelf al zegt......
op zich ook best kansloos

kraag een ander zijn baan niet af,ieder zijn meug toch

als iemand blij is als vuilnisman is dat prima,ikzelf zou het nooit doen,maar dan is het nog niet kansloos

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:53:

treu
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 20:34:
stads wacht dat is puur gekre'eerd om mensen iets te laten doen.
en dat doen ze,voor lul lopen in blauwe pakjes.
want voor de rest mogen ze nix.laatste aanpassing 6 maart 2006 20:35

maar ze werken wel ;)

Waarschuw beheerder
Politie mischien??!!!!
:frusty:

Waarschuw beheerder

mensen voelen zich gekrenkt..
sorry mwa dit is een subjectief topic.. iedereen geeft zijn of haar mening en niemand zegt dat het een feit is..
Waarschuw beheerder
ik ben van mening dat niks kansloos is
al het werk moet toch gebeuren misschien doet iemand wel iets wat je zelf nooit zou willen doen maar dat betekend nog niet dat het werk kansloos is

Waarschuw beheerder

er zijn ook ongetwijfeld mensen die NIET willen lopen in een pak met stropdas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 20:21:
er zijn ook ongetwijfeld mensen die NIET willen lopen in een pak met stropdas.

IK,al draag ik in mijn vrije tijd wel een pak(trouwerijen,verjaardagen van mijn oma.die vind dat leuk)
en dat voelt wel lekker.maar niet als het MOET
Waarschuw beheerder
Poepschepper ,

Komt er nog zo eentje zelfde kaliber :

Gumbuster

(weet niet of julie die kennen zijn die mensen die met een hogedruk kauwgom van de straat spuiten)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Postsorteerder..bij de sosma bij de tpg... :D Echt leuk werk..gezellige groep collega's en je komt de raarste dingen tegen tussen de post :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EnerGies op vrijdag 10 maart 2006 om 20:55:
Gumbuster

(weet niet of julie die kennen zijn die mensen die met een hogedruk kauwgom van de straat spuiten)laatste aanpassing 10 maart 2006 20:56

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EnerGies op vrijdag 10 maart 2006 om 20:55:
Gumbuster

(weet niet of julie die kennen zijn die mensen die met een hogedruk kauwgom van de straat spuiten)laatste aanpassing 10 maart 2006 20:56

echt wel nuttig.
stel je voordat het nooit van straat word gehaald.
het zou zich ophopen tot een gelijk matige laag over de stoep.
dit is s'winters niet zo erg.
maar dan komt de zomer.de substantie word zacht van de warmte.
en als die zacht word ,word die ook weer kleverig.
dus als het 25 graden is komt geen mens meer vooruit.
iedereen vast op straat.
mischien wel goed voor onze sosiale contacten

Waarschuw beheerder
kaartjesscheurder bij een bioscoop :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 16:47:
mensen voelen zich gekrenkt..
sorry mwa dit is een subjectief topic.. iedereen geeft zijn of haar mening en niemand zegt dat het een feit is..

idd.. ik ga nu het topic aanpassen om eindelijk die reacties tegen te gaan: alles in zinvol enz.. die reacties vind ik juist zinloos :S denk dat iedereen wel weet dat voor elke klus een werknemer nodig is.

dus vanaf nu dus: baantjes die je nooit zou willen doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...."werkzoekend"....... O:)

:no: KANSLOOS :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zijn serieus mensen die in het ziekehuis de hele dag operatiemesjes stereliseren... het klink beter als afwassen, maar het is hetzelfde maar dan kutter...
mhuhwhaahah
Waarschuw beheerder
whaha wat dacht je van die poepzuigers 8) zal je werk maar weze dr in te rije...
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Kansloze baantjes, mwah.....nix is kansloos....je hebt alles zelf in de hand, ben je goed in je werk kan je kansen creeeren...;) tenzij je echt op een doodlopend spoor zit, zoals ik op dit moment....:( desperate opzoek naar werk met iets meer niveau, vooral meer niveau bij de collegas gewenst....;)
Kansloos vat ik dan ook op als niveauloos....:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op zondag 12 maart 2006 om 13:03:
whaha wat dacht je van die poepzuigers zal je werk maar weze dr in te rije...

poepzuigers? :|
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan voor ieder werk respect opbrengen, beter als onnodig steun trekken:/

Waarschuw beheerder

hahah onzin ..ken genoeg mensen zonder diploma die een goeie baan hebben ....met een beetje vlotte babbel kom je er wel

ik kan voor ieder werk respect opbrengen, beter als onnodig steun trekken

idd ....van die mensen die in de rij staan bij de aldi met een een kartonnen doos met blikken bier en een blik witte bonen met tomatensaus....en maar raar vinden dat ze hun huis uit worden gezet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoer
Waarschuw beheerder
elk werk moet gedaan worden.
Waarschuw beheerder
donateur

elke baan is goed als het maar verdiend :yes:
Waarschuw beheerder
een eco-toilet schoonmaken lijkt ook me ook niet het leukste baantje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op dinsdag 14 maart 2006 om 18:17:
een eco-toilet schoonmaken lijkt ook me ook niet het leukste baantje

maar wel nodig.
je zit soms na 3 dagen al op een berg te schijten die boven de vloeistof uit komt.
en dan stinken zo'n dixi
Waarschuw beheerder
Bij de mac tussen dat gore vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 17:18:
van die mensen die in de rij staan bij de aldi met een een kartonnen doos met blikken bier en een blik witte bonen met tomatensaus....en maar raar vinden dat ze hun huis uit worden gezet

daar is wel meer voor nodig dan producten consumeren die niet jou voorkeur genieten..
Waarschuw beheerder
donateur
Pompbediende (dan bedoel ik die letterlijk bij de pomp staan om je auto te vullen). Ze zijn er nauwelijks of niet meer, maar je kan het toch zelf net zo goed?
Waarschuw beheerder
bouwhuis eieren productie aan de lopen de band eieren er opzetten. zoww kutt
Waarschuw beheerder
deurwaarder of werken bij een incasso-bureau
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op donderdag 16 maart 2006 om 11:41:
deurwaarder of werken bij een incasso-bureau

Totdat je ze zelf nodig hebt ;)

Waarschuw beheerder

Dat vind ik nou een kansloze opmerking zo noemt ze jou toch ook niet. En ze zegt toch zelf ook dat ze een kansloos beroep heeft. Toevallig is mijn baantje niet zo kansloos maar al zou ik er wel één hebben maakt het mij echt geen bal uit wat mensen ervan vinden hoor! Een baan kies je zelf voor. Dus bijv een hele dag doosjes vouwen noem ik echt wel kansloos!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen enkele baan is kansloos IMO. Iedereen heeft een bepaalde schakel in de maatschappij, ontbreekt er een schakel dan staat alles stil.
Denk maar aan vrachtwagenchaffeurs, als die er niet meer zijn dan kunnen geen grondstoffen meer worden vervoerd zodat het andere beroep stilstaat.
Kijk maar eens naar wegenbouwers, als die er niet meer zijn dan hebben de vrachtwagenchauffeurs geen wegen meer om over te rijden.

En zo kunnen we nog wel ff doogaan. Net zoals hier al gezegd is alleen onnodige steuntrekkers kunnen we missen als kiespijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 19:32:
Net zoals hier al gezegd is alleen onnodige steuntrekkers kunnen we missen als kiespijn.

Jij herhaal anders iets wat al 100x is gezegt hierzo.. niet bepaald zinvol dus ---> in andere woorden KANSLOOS.

Dat is nog nieteens het enige kansloze aan je zie ik 7 van je 12 forumonderwerpen over drugs kan je nieteens een nachie door zonder die bende?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

geen 1 beroep, mensen die werken tonen nog initiatief, vind mensen die onnodig thuis zitten lansloos, al ben je putjesschepper,werk is werk, dat vind ik balangrijker
Waarschuw beheerder
Marloes is iemand waar ik mee kan praten :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op donderdag 16 maart 2006 om 22:12:
Marloes is iemand waar ik mee kan praten :knuffel:

hehe ik ook, meestal dan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 22:15:
hehe ik ook, meestal dan

wanneer niet dan :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op donderdag 16 maart 2006 om 22:35:
wanneer niet dan

als ik is een blonde opmerking maak
toch jesse?? ;P
Waarschuw beheerder
mensen.. jullie verstoren het topic! ga is ff ergens anders lopen converseren ;););)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 20:20:
Dat is nog nieteens het enige kansloze aan je zie ik 7 van je 12 forumonderwerpen over drugs kan je nieteens een nachie door zonder die bende?

Ieder zijn interesse ligt toch op een ander vlak?
Moet je eens in de spiegel kijken, dan zie je pas wat echt kansloos is(Y)

Je gaat wel erg offtopic b.t.w.

Bier hou je wel van, in je profiel te zien. Is dat geen drugs?

Erg kansloos ben je, en ook nog eens kortzichtig.
Waarschuw beheerder
donateur
Plaggenstamper in het voetbalstadion :yes: kansloos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 09:47:
Ieder zijn interesse ligt toch op een ander vlak?
Moet je eens in de spiegel kijken, dan zie je pas wat echt kansloos is

Je gaat wel erg offtopic b.t.w.

Bier hou je wel van, in je profiel te zien. Is dat geen drugs?

Erg kansloos ben je, en ook nog eens kortzichtig.

Interesse's noem je dat?? hahaha en mij verwijten dat ik offtopic ga maar je ga er zelf op door ;)
bij de weg.. ik zie er beter uit dan jij
En nee bier houd ik ook niet van en is idd geen drugs of in ieder geval niet te vergelijken met wat jij gebruik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik noem dat intersse ja..
Je hebt nogal een hoge dunk van jezelf volgens mij?
Alcohol is nog altijd harddrugs No1, omdat daar gewoon het meeste mensen aan verslaafd zijn + aan sterven maar dat ff buiten beschouwing gelaten.

Kortom jij wil zeggen dat ik na een aantal keren in het drugsforum gepost te hebben, hier niet meer posten mag?

Stiereschijt! Ik bepaal zelf altijd nog waar en hoe ik post.

Kansloos figuur.

Waarschuw beheerder
Enne ik ben voor mijn gebruik jou geen verantwoording schuldig volgens mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op donderdag 16 maart 2006 om 23:30:
mensen.. jullie verstoren het topic! ga is ff ergens anders lopen converseren

ja juf
Waarschuw beheerder
steuntrekkers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 11:05:

nah om te kunnen zeggen dat je dr beter uitziet dan jij heb je geen hoge dunk nodig..

Kortom jij wil zeggen dat ik na een aantal keren in het drugsforum gepost te hebben, hier niet meer posten mag?

HAHAHAHHAHAHAH heb je mij horen zeggen dat jij hier niet mag posten?
Shirley wordt juf ik denk dat je nog wel ff op les bij dr mag want lezen kan je niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Legionellabestrijder.. echt een kansloze baan ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 11:10:
Enne ik ben voor mijn gebruik jou geen verantwoording schuldig volgens mij.

hehe wou ik dat dan? ik had het alleen over kansloos over jou dus..

Waarschuw beheerder
Puin / troep ruimers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:39:
Puin / troep ruimers

hehe ja sigarettenruimers in een pretpark :D
Waarschuw beheerder
Ik noem dat intersse ja..
Alcohol is nog altijd harddrugs No1, omdat daar gewoon het meeste mensen aan verslaafd zijn + aan sterven maar dat ff buiten beschouwing gelaten.

jij heb spuiten en slikken gezien ;) hahah

Waarschuw beheerder
ambtenaar!!8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:32:
nah om te kunnen zeggen dat je dr beter uitziet dan jij heb je geen hoge dunk nodig..

Van jou maken ze iig ook geen postzegels, en voor op de pabo heb ik je ook niet zien staan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:32:
HAHAHAHHAHAHAH heb je mij horen zeggen dat jij hier niet mag posten?
Shirley wordt juf ik denk dat je nog wel ff op les bij dr mag want lezen kan je niet.

Nee okay, maar dat zou je haast aan die KANSLOZE opmerkingen van je wel op maken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:36:
hehe wou ik dat dan? ik had het alleen over kansloos over jou dus..

Jij begint me direct af te zeiken op m'n drugsgebruik (waar je al helemaal niks over weet, jij concludeert dat alleen op een paar post's van me). Beetje kansloos van jezelf vind je ook niet?
Als je over mijn eerste post wil discussieren en daaruit opmaken dat ik kansloos ben vind ik dat ok, maar begin a.u.b. niet over iets anders te zeiken(off topic gelul)

Kortom jij bent nog meer kansloos als ik;)

Waarschuw beheerder
bananen plukkers....waarom ik dat kansloos vindt ? tsja vindt maar eens een bananen boom hier...is nie makkelijk :d ;)

Waarschuw beheerder
:PPostzegel likker:P

Waarschuw beheerder
niets is kansloos, alles hebben we nodig,

denk maar aan degene die het vuilnis steeds weer ophalen,
degenen die de post sorteren etc
Waarschuw beheerder
hebben we weer zo'n reactie..
LaLaLA.. kijk ff hierboven voordat je iets post, staat nu al 100 keer dat alles zinvol is. En dat weten we nu wel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op dinsdag 14 maart 2006 om 18:17:
een eco-toilet schoonmaken lijkt ook me ook niet het leukste baantje..

ze verplaatsen is wel leuk werk hoor:P

Waarschuw beheerder
Vakkenvuller bij een supermarkt en dat dan tot je dood :/
Waarschuw beheerder
hehe.. zo'n vent van 70 met zn albert heijn pakkie aan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zaterdag 18 maart 2006 om 11:23:
hehe.. zo'n vent van 70 met zn albert heijn pakkie aan

wat zei ik nou ;) je mag niet partyflocken op mijn PC :p

lukt het al met de stoelen en de tafels? :P
Waarschuw beheerder
ww'er zijn is het meest kansloze beroep
Waarschuw beheerder
Tankstation...
wel de hele dag om te pf'en.. blijkt NU wel :P
Waarschuw beheerder
ik werk ook in een call center..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DSY op zaterdag 18 maart 2006 om 15:41:
ik werk ook in een call center..

rukker! :p

Waarschuw beheerder
Parkeerwijzer (zo'n mannetje die jouw parkeer plek aanwijst.

Kartonstamper (werken bij het distributie centrum, en doen niets anders als 8 uren per dag karton in de pletter leggen)

Tubbenleger (vroeger met een bakfiets, stront wc's legen etc, tegenwoordig zie je ze niet zo vaak meer.

Straatveger: depressief met een oranje schort straten schoon schoonvegen. Tegenwoordig zie je meer gevangenen, of knapen met een taakstraf dit werk doen.
De echte straatvegers is iets van vroeger, wel zie je ze nog in omringende EU landen

Maar nogmaals, ik betittel deze beroepen niet als kansloos, omdat ze nu eenmaal nodig zijn, wel zou ik het zelf niet willen doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op vrijdag 17 maart 2006 om 19:21:
hebben we weer zo'n reactie..
LaLaLA.. kijk ff hierboven voordat je iets post, staat nu al 100 keer dat alles zinvol is. En dat weten we nu wel..

Woww sorry hoor

Waarschuw beheerder
melkertbanen

zijn toch banen die normaliter door vrijwilligers draaiende
worden gehouden?

Waarschuw beheerder
Politici.

Waarschuw beheerder
mensen die niet willen werken die zijn pas kansloos!!
als je werkt maakt het niet uit, je werkt tenminste!! dat is het belangrijkste
Waarschuw beheerder
Stratenmaker op zee

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
niet 1 beroep is kansloos.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 19:30:
mensen die niet willen werken die zijn pas kansloos!!

Waarschuw beheerder
donateur
PARKEERWACHTER!!!!!!!!!!!!!!

ik haat ze echt! ik heb gewoon 230 euro aan parkeerboetes in 1 maand....echt kansloos die mensen ze zoeken op plaatsen waarvan ze weten dat er een parkeerprobleem is. zoals voor mijn huis.....en ze vinden zichzelf toch goed. Als ze maar een bepaald aantal boetes hebben kunnen uitschrijven is hun werkdag weer geslaagd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 13:00:
230 euro aan parkeerboetes in 1 maand

wow :|

Waarschuw beheerder

ik haat ze echt! ik heb gewoon 230 euro aan parkeerboetes in 1 maand....echt kansloos die mensen ze zoeken op plaatsen waarvan ze weten dat er een parkeerprobleem is. zoals voor mijn huis.....en ze vinden zichzelf toch goed. Als ze maar een bepaald aantal boetes hebben kunnen uitschrijven is hun werkdag weer geslaagd.

en ook hier weer een bewijs dat vrouwen hardleerser zijn dan mannen,maar wel mee eens.

dit is dus een melkert baan net zo als stads wacht

Waarschuw beheerder
politie
Waarschuw beheerder
werke bij de Mac Donalds :/
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon 230 euro aan parkeerboetes in 1 maand....echt kansloos

idd :yes: eige schuld stomme kut!
Waarschuw beheerder

iedereen doet zn best elke maand rond te komen en de banen legge nou eenmaal niet voor het oprapen, en als jij iemand zn beroep (die ie vast niet voor de lol heeft gekozen/gekregen) kansloos noemt ben jij toch wel de meest kansloze hier

Waarschuw beheerder
Schoenenverkoper
Loempiavouwer
Shoarmaboer
Marktkraammedewerker

Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens, maar als je jezelf nu eens verplaatst in degene die de boetes uit moet schrijven:

Hij liep b.w.v.s 3 jaar thuis omdat hij/zij geen werk kon 'vinden'. Persoon in kwestie krijgt ineens een baan aangeboden via het c.w.i. Als diegene de baan niet accepteerd is hij/zij zijn uitkering kwijt.

Als hij/zij een gezinnetje thuis heeft wordt ie wel gedwongen dit werk te accepteren al gaat het helemaal tegen zijn/haar pricipes in. Schrijft diegene niet genoeg boetes uit dan is persoon i/k. alsnog zijn/haar baan kwijt omdat diegene niet 'productief' genoeg is.

Sorry voor het hij/zij zijn/haar gedoe, maar ik wil niet beschuldigd worden van sexistisch gedrag:P

Waarschuw beheerder
belwinkeluitbater :yes:
stadswacht, echt het meest nutteloze beroep dat er is.
Ik weet niet hoe het in NL zit, maar in BE hebben deze dus zogoed als geen bevoegdheden:no:
Ze mogen rondlopen, kijken en als ze wat zien misgaan...snel...de politie bellen... :frusty:

Elk beroep is beter dan een uitkering :yes:
Ik heb veel meer respect voor mensen die een echte kutbaan hebben maar toch elke maand weer hard werken,voor een klein loon.
Dan voor mensen die geen genoegen nemen met een wat mindere baan en van een uitkering leven tot er wat wordt aangeboden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 19 maart 2006 om 20:19:
Elk beroep is beter dan een uitkering :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

dat vind ik dus ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op zondag 19 maart 2006 om 19:58:
iedereen doet zn best elke maand rond te komen en de banen legge nou eenmaal niet voor het oprapen, en als jij iemand zn beroep (die ie vast niet voor de lol heeft gekozen/gekregen) kansloos noemt ben jij toch wel de meest kansloze hier

als jij nou eerst ff dit topic doorlees zou je weten dat dit al 100 keer is gezegd,en dat het niet zo is bedoeld. ga lekker naar een ander topic ofzo wil je..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zondag 19 maart 2006 om 22:44:
als jij nou eerst ff dit topic doorlees zou je weten dat dit al 100 keer is gezegd,en dat het niet zo is bedoeld. ga lekker naar een ander topic ofzo wil je..

weet je wat een zinnig baantje zou zijn,topic verwijzer.
zou sjurulli niet zo veel eelt op haar vinger toppen krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 10:53:
n nee bier houd ik ook niet van en is idd geen drugs of in ieder geval niet te vergelijken met wat jij gebruik.

Bier is wel een drug (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 22:50:
weet je wat een zinnig baantje zou zijn,topic verwijzer.
zou sjurulli niet zo veel eelt op haar vinger toppen krijgen.

o dat vind ik lief van je dat je aan mn vingers denkt :knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zondag 19 maart 2006 om 22:44:

waarom zou ik dat doen als het eerste wat ik lees is ;

Ikzelf werk op een callcenter( oei klinkt fout eh)
op zich ook best kansloos maar wel gezellig...

dus..?

Waarschuw beheerder
fietsbandventieldopmonteur :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k) Heidi (k) op vrijdag 17 maart 2006 om 13:58:
steuntrekkers

dat is niet kansloos, dat is kansarm.
Waarschuw beheerder
donateur
Rekenmachine machinist
Bananenbuiger
Strooplikker
Grindtegel tester.

Eerlijk gezegt vindt ik ambtenaar best kansloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Low Tempo Sucks op maandag 20 maart 2006 om 10:36:
Rekenmachine machinist
Bananenbuiger
Strooplikker
Grindtegel tester.

hahahaha.. hoe verzin je ze ;)

Waarschuw beheerder
Strontruimers
Niettist
Koffiezetter in bejaardentehuis
kantineopruimer supermarkt
zakkenvuller
schoffelen
schandknaap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geen enkel beroep vind ik kansloos. :no: De mensen die werken vind ik juist goed.
Ze werken voor hun geld, dat kun je niet van alle mensen zeggen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het niet kansloos, maar ik zou niet graag peep show hokjes schoonmaakster willen zijn... bah!

Waarschuw beheerder
Het is pas kansloos als je er zelf niet tevreden over bent.
Je ,oet doen wat jezelf leuk vind en of dat nu achter de kassa is of arts, als je zelf maar tevreden bent O:)
Waarschuw beheerder
Ikzelf werk op een callcenter

(Y) k ook kansloos he ;) mensen overhalen voor tele2 :P maar t verdient goed.. dus scheit..
is idd gezellig werken echt spontane leuke mensen..

k vind hoer zijn t aller kanslooste wat er is..

en verder zwerver.. want er is voor iedereen werk zat dus dat ss nog veel kanslozer dan WEL WERKEN!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op maandag 20 maart 2006 om 23:39:
en verder zwerver.. want er is voor iedereen werk zat dus dat ss nog veel kanslozer dan WEL WERKEN!!

Zwerver daar kies je niet altijd voor hoor, en lijkt me ook niet bepaald een beroep eigenlijk.

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 22:53:
Bier is wel een drug

Dat is het zeker...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik op dinsdag 21 maart 2006 om 18:07:
Zwerver daar kies je niet altijd voor hoor, en lijkt me ook niet bepaald een beroep eigenlijk.

Maar ik geloof wel, dat als je geen zwerver wilt zijn, je het ook niet hoeft te zijn(in Nederland dan).

Wij hebben hier sociale voorzieningen genoeg. Bij ons in het dorp loopt ook een zwerver rond. Vroeger was hij leraar volgens mij en dat lijkt mij toch niet een slecht betaalde baan. Als hij werkloos word dan krijg je ook nog wel een redelijke uitkering lijt mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 maart 2006 om 23:20:
Geen enkel beroep vind ik kansloos. De mensen die werken vind ik juist goed.
Ze werken voor hun geld, dat kun je niet van alle mensen zeggen.

nummer 101..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 18:19:
Maar ik geloof wel, dat als je geen zwerver wilt zijn, je het ook niet hoeft te zijn(in Nederland dan).

Okey daar heb je wel gelijk in, hier in Nederland zijn de sociale voorzieningen inderdaad meestal wel goed geregeld, maar er zijn natuurlijk hier in Nederland ook uitzonderingen.

Waarschuw beheerder
ff over call center,

Hangt er vanaf rotzooi verkopen en mensen lastig vallen is idd kansloos.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar....niet elk call center baantje is kansloos. Ik heb op het callcenter van een bank gewerkt, waar ik mensen hypotheken, leningen, kredietten, financieringen moest verkopen en hen erin adviseren. Was een HBO functie overigens omdat je met topklanten te maken had. Mijn collegas bestonden uit afgestudeerde MBO ers, WO ers en HBO ers die er al jaren werkten.Dus hangt er maar net vanaf wat voor call center je doet

Waarschuw beheerder
Stadswacht..:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 15:52:
Parkeerwijzer (zo'n mannetje die jouw parkeer plek aanwijst.

Kartonstamper (werken bij het distributie centrum, en doen niets anders als 8 uren per dag karton in de pletter leggen)

Tubbenleger (vroeger met een bakfiets, stront wc's legen etc, tegenwoordig zie je ze niet zo vaak meer.

Straatveger: depressief met een oranje schort straten schoon schoonvegen. Tegenwoordig zie je meer gevangenen, of knapen met een taakstraf dit werk doen.
De echte straatvegers is iets van vroeger, wel zie je ze nog in omringende EU landen

er bestaan niet echt domme baantjes..en mensen met z'on beroep werken tenminste!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 21:43:
ff over call center,

Hangt er vanaf rotzooi verkopen en mensen lastig vallen is idd kansloos.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar....niet elk call center baantje is kansloos. Ik heb op het callcenter van een bank gewerkt, waar ik mensen hypotheken, leningen, kredietten, financieringen moest verkopen en hen erin adviseren. Was een HBO functie overigens omdat je met topklanten te maken had. Mijn collegas bestonden uit afgestudeerde MBO ers, WO ers en HBO ers die er al jaren werkten.Dus hangt er maar net vanaf wat voor call center je doet

is ook wel zo.. voor mij is het echt puur bijbaantje, veronica magazine aanbiedingen en telefoonabonnementjes. het klinkt alleen beetje stom: callcenter vind ik zelf. maar de sfeer is er leuk, bijna allemaal jongeren en hoop gelach :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 maart 2006 om 23:20:
Ze werken voor hun geld, dat kun je niet van alle mensen zeggen

Waarschuw beheerder
werken bij baas bv als stickertjesplakker is egt een baantje voor rukkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wc-Rol op dinsdag 21 maart 2006 om 22:16:
werken bij baas bv als stickertjesplakker is egt een baantje voor rukkers

voor jou dus rens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 22:32:

Uitspraak van Ava op dinsdag 21 maart 2006 om 22:08:
Ze werken voor hun geld, dat kun je niet van alle mensen zeggen

(y)
Waarschuw beheerder
Assurantieadviseur...

Wie zit daar nu op te wachten... :/

Waarschuw beheerder
Borduitveger op de TU Eindhoven.

Ja het is echt waar! Bij ons komt na elke les een bepaald type man het bord uitvegen. Je kunt toch niet verwachten dat een professor dat gaat doen?! Maar dat is dus iets wat ik mezelf liever niet zie doen.

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen moet doen wat ie leuk vindt ofat nou vuilnisman/vrouw of piloot/stewdardes is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 22:10:
iedereen moet doen wat ie leuk vindt ofat nou vuilnisman/vrouw of piloot/stewdardes is

true :jaja: wat de een niet leuk vind , is voor de ander miss wel zn droombaan
Artiest {SHOWLIST artist 33801, 16564}
Waarschuw beheerder
peukjes opraper in een discotheek!

Waarschuw beheerder
Ik vind kassière/vakkenvuller/bedrijfsleider in een supermarkt kansloos!

Waarschuw beheerder
stratenmaker

Waarschuw beheerder
werken bij mcdonalds (n)

Waarschuw beheerder
ik vind het kansloos als je manager bent van een supermarkt en je je dan ook nog eens DE man voelt..

Waarschuw beheerder
Politieagent

Waarschuw beheerder
Politie.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een paar jaar geleden voor een tijdje vuilnisman geweest...

Als je dan eens ziet hoeveel mensen op je neerkijken en min tegen je doen, echt belachelijk. Vooral in dure kakwijken, daar zijn ze vaak het ergst.

Terwijl zij juist degenen zijn die al die troep maken, wij ruimen het alleen maar op.
:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 15:48:
Terwijl zij juist degenen zijn die al die troep maken, wij ruimen het alleen maar op.

tsja, dat is je werk natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 10:33:
Politieagent

In elk land zijn politiediensten heeel belangrijk. Wie moet er anders de maatschappelijke puinzooi opruimen?
Respect dus voor deze mensen :respect: Politie, brandweer, ambulancepersoneel verdienen alle :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QueenOfThaShadow op zondag 11 juni 2006 om 18:33:
Dief

haha ja das nr. 1 :D
hoe wanhopig om zo aan je geld te komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 15:27:
Politie.

als er ingebroken is in je huis of je auto is gestolen, naar wie ga je dan.....?

juist ;)

Waarschuw beheerder
schandknaap
strooplikker
fantast
werken in 1 van die geldwisselkantoortjes in a'dam

Waarschuw beheerder

vind geen enkel werk kansloos..
vind t wel kansloos als je te lui bent om te werken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 00:33:
als er ingebroken is in je huis of je auto is gestolen, naar wie ga je dan.....?

en wat heb je eraan....... niks........behoorlijk kansloos
dus

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 23:06:
werken bij mcdonalds

Ben blij dat ze er zijn wie moet er anders mn burgertje
maken????
Waarschuw beheerder
nou ik zelf ben vakkenvuller maar we hebben dus ook een man / meneer, die de hele dag beetje door de c1000 waggelt en denkt dat die de baas is terwijl die echt zo triest is.. ik denk dat hij wel het zieligste beroep heeft, en hij stinkt ook nog eens iets te!!

Waarschuw beheerder
Astronaut...

Waarschuw beheerder
donateur
schandknaap:looser:

Waarschuw beheerder
zolang je maar werk heb en geld verdiend
ben je wat mij betreft niet echt kansloos :no:
Waarschuw beheerder
wasknijpers maken, touw invlechten om je er zelf later aan op te hangen :) in hotel de koepel in haarlem.

Waarschuw beheerder
donateur
De gasten die met een bijl zeehondjes doodslaan voor bont, zijn én kansloos én hersenloos..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 17:53:
De gasten die met een bijl zeehondjes doodslaan voor bont, zijn én kansloos én hersenloos..

Waarschuw beheerder

Niet werken, dat is pas kansloos, voor de rest zijn er weinig kansloze beroepen vind ik. Je moet ook iedereen in zn waarde laten. Toen ik nog stratenmaker was werd ik heel vaak aangekeken alsof ik een mongool was, en dat terwijl ik toen wel al een HAVO-diploma op zak had.

Waarschuw beheerder
Ze werken voor hun geld, dat kun je niet van alle mensen zeggen.:yes:
Waarschuw beheerder
koningin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~**Es**~ op maandag 12 juni 2006 om 13:36:
en wat heb je eraan....... niks........behoorlijk kansloos
dus

maar je gaat er naar toe (y)
ook al zijn ze te lui om wat uit te vreten :[
Uitspraak van Op zon en feestdagen op maandag 12 juni 2006 om 17:39:
de koepe

de koepel in breda gevangenis :D