Zwerver daar kies je niet altijd voor hoor, en lijkt me ook niet bepaald een beroep eigenlijk.
Maar ik geloof wel, dat als je geen zwerver wilt zijn, je het ook niet hoeft te zijn(in Nederland dan).
Parkeerwijzer (zo'n mannetje die jouw parkeer plek aanwijst.
Kartonstamper (werken bij het distributie centrum, en doen niets anders als 8 uren per dag karton in de pletter leggen)
Tubbenleger (vroeger met een bakfiets, stront wc's legen etc, tegenwoordig zie je ze niet zo vaak meer.
Straatveger: depressief met een oranje schort straten schoon schoonvegen. Tegenwoordig zie je meer gevangenen, of knapen met een taakstraf dit werk doen.
De echte straatvegers is iets van vroeger, wel zie je ze nog in omringende EU landen
ff over call center,
Hangt er vanaf rotzooi verkopen en mensen lastig vallen is idd kansloos.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar....niet elk call center baantje is kansloos. Ik heb op het callcenter van een bank gewerkt, waar ik mensen hypotheken, leningen, kredietten, financieringen moest verkopen en hen erin adviseren. Was een HBO functie overigens omdat je met topklanten te maken had. Mijn collegas bestonden uit afgestudeerde MBO ers, WO ers en HBO ers die er al jaren werkten.Dus hangt er maar net vanaf wat voor call center je doet
Ik vind een beroep als kansloos betitelen respectloos tegenover de persoon die dat beroep gekozen heeft.
Ieder beroep heeft zo zijn nut, en zal dus ook door iemand gedaan moeten worden.
Misschien is het geen baan waar je zelf voor zou kiezen, maar dat maakt het niet kansloos.
Geen enkel beroep vind ik kansloos. De mensen die werken vind ik juist goed.
Ze werken voor hun geld, dat kun je niet van alle mensen zeggen
Dief
als er ingebroken is in je huis of je auto is gestolen, naar wie ga je dan.....?
werken bij mcdonalds
Van welk beroep denk jij nou bij je zelf:
Dit is wel heeeeeel kansloos