Partyflock

Forumonderwerp · 855273
Waarschuw beheerder
Van welk beroep denk jij nou bij je zelf:

Dit is wel heeeeeel kansloos :P

Ikzelf werk op een callcenter( oei klinkt fout eh)
op zich ook best kansloos :) maar wel gezellig...
Ik denk dat er wel beroepen/baantjes zijn die nog erger klinken of zijn dan de mijne.

dus..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op maandag 6 maart 2006 om 20:36:
Hoer...

Maar wees maar blij dat ze er zijn,scheelt een hoop zedenmisdrijven waar er toch al teveel van zijn
Waarschuw beheerder
mijn ex had zinloze baantjes

eerst is ie een tijdje doppendraaier geweest. wat inhield dat ie doppen op flessen met schoonmaak middel moest draaien.
Nu legt ie groenten in een vrachtwagen :cheer:
sja dat krijg je als je alleen een middelbare school diploma hebt :9

nu is ie na 3 jaar wel zo slim om toch maar weer naar school terug te keren. De doorgroei mogelijkheden bij zn andere werk zag ie toch niet zo zitten 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben cassiere best kansloos kutwerk 8) maar ja dan weetje ook weer waarvoor je naar school gaat ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 21:46:
Maar wees maar blij dat ze er zijn

ja ach maar daarom is het nog wel kansloos:P

Waarschuw beheerder
Sperma donor 8)
Waarschuw beheerder
vuilnisbakuitspuiter en ja dat bestaat echt:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op maandag 6 maart 2006 om 18:05:
Ik denk dat er wel beroepen/baantjes zijn die nog erger klinken of zijn dan de mijne.

Nee ik vind callcenterbaantjes eigenlijk wel het ergste van het ergste :jaja:

Maar sowieso fulltime al die bijbaantjes voor jongeren doen, is best kut...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 21:46:
Maar wees maar blij dat ze er zijn,scheelt een hoop zedenmisdrijven waar er toch al teveel van zijn

precies!!!!
Waarschuw beheerder
beroep: agent

bijbaan: jehova getuigen

Waarschuw beheerder
niet werken, dat is pas kansloos.

Waarschuw beheerder

Dit is wel heeeeeel kansloos

dit gaat nergens over
geen enkel baantje is kansloos
elk werk moet gedaan worden
Waarschuw beheerder
pff weer dat standaart gelul.. tuurlijk heeft elk beroep wel een nut.. maar doppendraaien is toch een kutberoep:P
en kansloos kan je ook op vatten als: kans loos..
je hebt toch geen kansen in dat beroep qua doorgroeimogelijkheden en dergelijke?
ik heb dat ook niet met mij beroep :S
vat het nou niet zo serieus op :O

Waarschuw beheerder
Jij bent kansloos Sjurulli

Er zullen ongetwijfeld mensen hier op PF zitten die een dergelijke baan hebben welke jij als kansloos betitteld.
Weet dat jij hen daarmee kwetst en verschuil je niet achter je teksten door een andere draai eraan te geven.
Ik zelf heb een leuke baan maar ken idd mensen die in fabrieken etc werken.. RESPECT het werk moet nu eenmaal gedaan worden en feit blijft dat we nu eenmaal niet allemaal in een pak met stropdas kunnen lopen.

Geen enkele baan is kansloos, enkel mensen die disrespect tonen door dergelijke topics te openen bestempel ik als ''kansloos''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op woensdag 8 maart 2006 om 19:53:
je hebt toch geen kansen in dat beroep qua doorgroeimogelijkheden en dergelijke?

Moet dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 6 maart 2006 om 22:58:
sja dat krijg je als je alleen een middelbare school diploma hebt

alsof je geen beter werk kunt krijgen wanneer je alleen maar een middelbare school diploma hebt :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 20:58:
Jij bent kansloos Sjurulli

Er zullen ongetwijfeld mensen hier op PF zitten die een dergelijke baan hebben welke jij als kansloos betitteld.
Weet dat jij hen daarmee kwetst en verschuil je niet achter je teksten door een andere draai eraan te geven.
Ik zelf heb een leuke baan maar ken idd mensen die in fabrieken etc werken.. RESPECT het werk moet nu eenmaal gedaan worden en feit blijft dat we nu eenmaal niet allemaal in een pak met stropdas kunnen lopen.

Geen enkele baan is kansloos, enkel mensen die disrespect tonen door dergelijke topics te openen bestempel ik als ''kansloos''

:respect:

Als die 'kansloze baantjes' er niet waren, wat moeten de mensen dan die de 'niet-kansloze baantjes' hebben.

Neem nou schoonmaker als zogezegd: kansloze baan
Als die de wc niet schoonmaakt, kan degene in het pak met de stropdas niet naar een schone wc :9
Waarschuw beheerder
als je maar plezier hebt in je baan.
je kunt best goed verdienen en elke dag met tegenzin naar je werk gaan, maar daar heb je ook niks aan.
verdien dan liever wat minder zodat je met plezier naar je werk gaat.
Waarschuw beheerder
ik kraak ook niks af, het wordt hier compleet verkeerd opgevat. Misschien had ik het niet kansloos moeten noemen, maar stomme baantjes gewoon.
Ik heb juist respect voor mensen die werken in de zorg en bijvoorbeeld mensen in de bouw,winkel enzovoorts.
Denk je nou echt dat ik denk dat die mensen niet hard werken ofzo:O? kom nou..
Maar sommige beroepen klinken gewoon een beetje fout, die mensen die dat beroep doen zullen dat ook heus wel weten. IK ben er zelf ook eentje van. Er stond toch ook bij dat het niet te serieus opgevat moet worden, helaas gebeurd dit dus wel :(
Maar ga mij nou aub niet bekritiseren over hoe ik denk enzo:S dat is niet echt reeël..
Waarschuw beheerder
Bananen recht slaan met een gummi hamer
Waarschuw beheerder
hahaha.. jeetje dat is toch grappig :P.. die is tenminste lekker luchtig (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op woensdag 8 maart 2006 om 21:48:
alsof je geen beter werk kunt krijgen wanneer je alleen maar een middelbare school diploma hebt

weinig kans van slagen. Of je moet een bedrijf treffen waar je als hulpje kunt beginnen, maar dat je erin groeit. Maar ja, dan moet je het ook maar net een leuk bedrijf vinden én die mazzel hebben.

Waarschuw beheerder
of gewoon gaan handelen in onzin,ben je eigen baas.
neemt nog niemand je serieus.
waardoor ook het forum onderwerp "kansloos" weer meegenomen word. maar mij lijkt het wel wat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op woensdag 8 maart 2006 om 22:43:
weinig kans van slagen.

Onzin, er zijn veel bedrijven die je erg graag intern opleiden. Dat je daar dan voor een hele tijd aan vast zit is wat anders, maar een goede baan is best te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
parkeerwachter

Zijn vaak van die mensen die vroeger erg gepest zijn en zo probeeren wraak te nemen door dat ze denken dat ze bovrn iemand kunnen staan. (geld ook voor alle flikkers van de flitsdienst, agenten)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind bijna nix kansloos...
En ik heb gesolliciteerd bij callcentre...verdient goed hoorde ik :D

Waarschuw beheerder
Ik vind geen enkel beroep 'kansloos' want zonder al die 'kansloze' baantjes, zouden we het in de maatschappij met z'n alle niet redden.
Iedereen heeft elkaar nodig.

Als je het hebt over 'kansloos' in de zin van:
'baantjes die ik het liefste nooit zou doen'

dan zeg ik: hondendrollen opzuigen met zo'n scooter, kaugompjes of grafiti wegspuiten, of achter de kassa zitten in de Dirk van de Broek.

maar nogmaals: zonder deze mensen zouden we waarschijnlijk continue stront of kaugom aan onze schoenen hebben, verf op ons nieuw gekochte appartement hebben, of nóg langer in de rij moeten staan bij de supermarkt. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op maandag 6 maart 2006 om 22:58:
sja dat krijg je als je alleen een middelbare school diploma hebt

Ik heb geen eens een diploma, en ben toch aan een carriere aan het bouwen. Je moet geluk hebben de juiste mensen op het juiste moment tegen te komen.

Waarschuw beheerder
Sorry maar iedereen die werkt vind ik dus absoluut NIET kansloos! Steuntrekkers, die zijn pas kansloos! :x
Waarschuw beheerder
inderdaad, ik ga vanaf 15 maart weer uit de ziektewet, joepi, een erg goed teken voor mij, na 7 maanden thuiszitten en dr,s bezoekjes,

en zal echt elk baantje nemen die r is, solliciteren naar een betere baan doe ik dan intussen wel,

ken me mbo vast wel ergens nuttig maken,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sorry maar iedereen die werkt vind ik dus absoluut NIET kansloos! Steuntrekkers, die zijn pas kansloos!

(y)

Waarschuw beheerder
geen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Politie die expres mensen boetes gaan geven omdat ze anders ontslagen worden
Waarschuw beheerder
donateur
** Kelly ** citeer 9 maart 2006 11:54
Sorry maar iedereen die werkt vind ik dus absoluut NIET kansloos! Steuntrekkers, die zijn pas kansloos!

Sommige mensen kunnen gewoon niet weken, snap niet wat daar kansloos aan is :S

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook niet over mensen die niet kunnen werken door bijv. een ziekte ofzo. Ik ken zat mensen die dolgraag zouden willen maar het gewoonweg niet kunnen. Maar ik heb wel een hekel aan mensen die te lui zijn om uit hun ogen te kijken. Dus daar zit wel degelijk verschil in!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind dat dat hele werk gedoe allemaal maar onzin is. en 40 uur per week werken ik geloof dat de maatschappij van tegenwoordig alleen maar aan geld/winst denkt. ik ga niet me hele leven me inzetten zoveel uren. kijk een paar uurtjes werken is wel goed. maar das hoe ik er tegenaan kijk, ik zal het vast ook moeten ooit. en meest kansloze beroep....ik vind het zoiezo dom als mensen denken dat ze een bepaalde status hebben of hoger denken te staan, alleen door hun beroep. geef mij maar gewoon MEEr vrije tijd en MINDER werk. ik ben wel tevreden als ik maar een dak boven mn hoofd heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke.. vanaf nu geen tekst met: kansloos meer..
ik hou het wel gewoon op:

Baantjes die je nooooooit zou willen doen.

scheelt een hoop commentaar ;)
Waarschuw beheerder

Dit is wel heeeeeel kansloos

van ......
werk op een callcenter

maar zoals je zelf al zegt......
op zich ook best kansloos

kraag een ander zijn baan niet af,ieder zijn meug toch

als iemand blij is als vuilnisman is dat prima,ikzelf zou het nooit doen,maar dan is het nog niet kansloos

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:53:
ik denk dat geen een beroep kansloos is.
Als mensen maar een baan hebben!!!

treu
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 20:34:
stads wacht dat is puur gekre'eerd om mensen iets te laten doen.
en dat doen ze,voor lul lopen in blauwe pakjes.
want voor de rest mogen ze nix.laatste aanpassing 6 maart 2006 20:35

maar ze werken wel ;)

Waarschuw beheerder
Politie mischien??!!!!
:frusty:

Waarschuw beheerder

mensen voelen zich gekrenkt..
sorry mwa dit is een subjectief topic.. iedereen geeft zijn of haar mening en niemand zegt dat het een feit is..
Waarschuw beheerder
ik ben van mening dat niks kansloos is
al het werk moet toch gebeuren misschien doet iemand wel iets wat je zelf nooit zou willen doen maar dat betekend nog niet dat het werk kansloos is

Waarschuw beheerder

er zijn ook ongetwijfeld mensen die NIET willen lopen in een pak met stropdas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 20:21:
er zijn ook ongetwijfeld mensen die NIET willen lopen in een pak met stropdas.

IK,al draag ik in mijn vrije tijd wel een pak(trouwerijen,verjaardagen van mijn oma.die vind dat leuk)
en dat voelt wel lekker.maar niet als het MOET
Waarschuw beheerder
Poepschepper ,

Komt er nog zo eentje zelfde kaliber :

Gumbuster

(weet niet of julie die kennen zijn die mensen die met een hogedruk kauwgom van de straat spuiten)
laatste aanpassing