Partyflock

Forumonderwerp · 853320
Waarschuw beheerder
Wat vind jij? Vertel wat je vind en natuurlijk waarom...
Waarschuw beheerder
donateur
Alle criminelen moeten gewoon het land uit O:)
Waarschuw beheerder
donateur
flink onderbouwt die stelling van je :s
Waarschuw beheerder
Ik vraag jullie om jullie mening;) Daarom onderbouw ik m niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach zn naam zegt toch genoeg (Y)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:36:

En lieve allochtonen mogen erin...?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Altijd in strijd met ut beleid GVD

Ut zal iedereen wel opgevallen zijn dat ik me anders kleed... geen Lonsdale en blablabla meer voor mij...
Daar heb ik mn redenen voor ALs je ze wil weten vraag je me maar...
Maaruh dat betekent echt niet dat ik minder van Hardcore enzow hou hoor... Mensen die dat denken zijn gewoon simpel en daar kunnen ze ook niks aan doen

Dit verklaart al een hoop in iedere geval (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op maandag 27 februari 2006 om 17:37:
Alle criminelen moeten gewoon het land uit

ja dan zitten we ineens weer met een allejezus hoge werkeloosheidspercentage , want wat moet oom agent dan doen??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:38:
Ik vraag jullie om jullie mening;) Daarom onderbouw ik m niet.

vindt dat je eerst zelf met een mening moet komen :[

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Ik zeg alle allochtonen het land uit..
Of mag dat niet?

:frusty:

[en dan nu snel NL voor men naam :yes:]
Waarschuw beheerder
Neej dat niet... vind ik tenminste...
Maar ik vraag me af hoe jullie hierover denken...
Zijn er hier ook mensen met een mening??

Waarschuw beheerder
nee gewoon inzetten in het leger....missie afghanistan ofzo...

Waarschuw beheerder
Mee eens en wat gaan we met de autochtone criminelen doen? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Stuur de criminele nederlanders dan ook maar gewoon mee :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:43:

Weetje dat nog niet?
In Nederland mag je geen mening meer hebben!
Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind het best een harde en duidelijke stelling maar als ik eerlijk ben moet ik wel toegeven dat ik het er mee eens ben....
Daar wil ik wel bij zeggen dat ook de nederlandse criminelen veel zwaarder gestraft moeten worden:yes:
Wanneer je als alochtoon de wet overtreed is het wel een gepaste strak iemand eerst zijn straf hier uit te laten zitten en dan weer terug op het vliegtuig naar land van herkomst:yes: Als dat een duidelijke regel zou zijn dan weet ook die allochtoon waar die aan begint en wat de problemen zijn die die kan krijgen.....
Waarschuw beheerder
ik vind er wel wat inzitten

Waarschuw beheerder
Als we gewoon alle criminelen van de hele wereld op een onbewoond eiland zetten.. !
Goed plan toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:43:

Nee een eigen mening kan dodelijk zijn..

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het verschil tussen een een autochtoon of een allochtoon die eenzelfde misdrijf begaat? ( buiten ze afkomst ;) ) :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op maandag 27 februari 2006 om 17:46:
Wanneer je als alochtoon de wet overtreed is het wel een gepaste strak iemand eerst zijn straf hier uit te laten zitten en dan weer terug op het vliegtuig naar land van herkomst .

Je bedoelt hier zijn straf krijgen en dan na de straf terug sturen?
Gaat nergens over, weetje wel wat een gevangene kost per dag?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind jij?

Ik vind dit een uitgemolken stelling eigenlijk :s
Waarschuw beheerder
Mijn mening: buitenlanders zijn hierheen gehaald als gastarbeiders met de bedoeling dat ze terug gaan naar hun vaderland. Dit is mis gegaan doordat ze in aanmerking kwamen voor sociale voorzieningen zoals uitkeringen. Ook kregen ze mogelijkheden hun gezin naar Nederland te halen.. hier is het mis gegaaan!
Nederland wordt gezien als een luilekkerland met relatief lage straffen en een lage pakkans door de tweede en derde generatie allochtonen.

Door criminele allochtonen Nederland uit ze zetten werk je repressief en preventief tegelijk. Als ze weten dat dit de consequentie is zullen ze het eerder laten om de criminaliteit in te gaan.
Doen ze het toch dan krijgen ze een enkeltje terug.

Ook help je hiermee de allochtone vrouwen die mishandeld worden, je zet namelijk hun partner het land uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op maandag 27 februari 2006 om 17:46:
Wat is het verschil tussen een een autochtoon of een allochtoon die eenzelfde misdrijf begaat?

Helemaal niks
Maar zo kom je wel snel van de criminele allochtonen af,
Wie heeft er nog een idee voor de autochtonen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:49:
Allochtonen zijn hierheen gehaald als gastarbeiders met de bedoeling dat ze terug gaan naar hun vaderland. Dit is mis gegaan doordat ze in aanmerking kwamen voor sociale voorzieningen zoals uitkeringen. Ook kregen ze mogelijkheden hun gezin naar Nederland te halen.. hier is het mis gegaaan!
Nederland wordt gezien als een luilekkerland met relatief lage straffen en een lage pakkans door de tweede en derde generatie allochtonen.

Door criminele allochtonen Nederland uit ze zetten werk je repressief en preventief tegelijk. Als ze weten dat dit de consequentie is zullen ze het eerder laten om de criminaliteit in te gaan.

Ook help je hiermee de allochtone vrouwen die mishandeld worden, je zet namelijk hun partner het land uit.

www.nvu.nl ?? 8)

Waarschuw beheerder
Mijn mening: Allochtonen zijn hierheen gehaald als gastarbeiders met de bedoeling dat ze terug gaan naar hun vaderland. Dit is mis gegaan doordat ze in aanmerking kwamen voor sociale voorzieningen zoals uitkeringen. Ook kregen ze mogelijkheden hun gezin naar Nederland te halen.. hier is het mis gegaaan!

Ga is snel naar de geschiedenis les, wil je!
Waarschuw beheerder
nee ik vind niet dat ze hier eerst hun straf moeten uitzitten, dan kosten ze de staat alleen maar meer geld!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 17:48:
Je bedoelt hier zijn straf krijgen en dan na de straf terug sturen?
Gaat nergens over, weetje wel wat een gevangene kost per dag?

Ja dat kan best zo zijn maar als die crimineel ik zeg maar wat iemand heeft verkracht, en hier geen straf hoeft uit te zitten en wel terug wordt gestuurd naar eigen land en daar geen straf krijgt voor zijn daad komt die er ook lekker makkelijk vanaf,,,, het slachtoffer zal maar familie wezen dan neem je daar ook geen genoegen mee... Dus ja eerst hier wel straf uitzitten:yes:
Waarschuw beheerder
Zo is t wel hoor;) vertel mij maar even hoe t dan was...

De autochtonen... die moeten we gewoon hier in het land straffen...
Waarschuw beheerder
donateur
Doen ze het toch dan krijgen ze een enkeltje terug

Ja maar het gaat er wel om dat als iemand het land uit wordt gezet, dat de bevolking van het land geen last meer heeft van die crimineel, plus het feit je geeft iemand wel een enkeltje terug maar die laat ook zijn familie achter dus zo geweldig zullen ze het niet vinden om terug te gaan anders waren ze al lang gegaan:yes:
Waarschuw beheerder
terug gestuurd worden is al een straf toch rianne?
Waarschuw beheerder
ik ga even eten, zo terug
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:54:
terug gestuurd worden is al een straf toch rianne?

Nou misschien wel maar niet echt een hele zware straf, het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor strafbaar feit deze crimineel gepleegd heeft, stel je hebt een marokaan die heeft in een vechtparty iemand bijna vermoord, krijgt verder geen straf maar wordt alleen het land uit gezet, vind je dat dat iemand voldoende gestraft is?? Ik niet!! Wanneer een allochtoon een minder ernstig strafbaar feit heeft gepleegd dan kun je misschien denken over alleen als straf een uitzetting maar je kan er niet van uit gaan dat iemand het land uitzetten een voldoende straf is en al helemaal voor slachtoffer en familieleden van hets lachtoffer is daar niet genoeg voldoening bij denk ik..

Maar ik ga ook ff eten en ben misschien vanavond pas terug

Waarschuw beheerder
Stuur allemaal een brief...

''Geachte mejuffrouw Verdonk..''

...

Waarschuw beheerder
ik zeg iedereen het land uit

het is gewoon te zwaar voor nederland

straks stort de hele grond in :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik pleit voor het geweldige idee in de film Johnny English (met Rowan Atkinson) :jaja:
Waarschuw beheerder
Mijn mening: Allochtonen zijn hierheen gehaald als gastarbeiders met de bedoeling dat ze terug gaan naar hun vaderland.

Jij weet niet wat het woord allochtoon inhoud (y), ga eerst maar eens opzoeken wat het woord allochtoon betekend en kom dan maar terug om de mening van andere te horen(y)

Van iets wat je niet eens weet wat het betekend kun je ook niet over discussieren!!

Waarschuw beheerder
Als zo iemand een Nederlands paspoort heeft wordt het lastig. In andere gevallen ben ik het er (afhankelijk van het vergrijp) wel redelijk mee eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 17:48:
weetje wel wat een gevangene kost per dag?

Nou ? Hoeveel dan?

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:16:
Nou ? Hoeveel dan?

5 gulden?

Waarschuw beheerder
iedereen heeft het wel over die criminele allochtonen maar wat dacht je van die allochtone criminelen...die zijn pas erg !!!

:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:16:
Nou ? Hoeveel dan?

Veel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:03:
Stuur allemaal een brief...

''Geachte mejuffrouw Verdonk..''

Wat moet ik erin zetten dan?
Dat we op partyflock aan het discuseren zijn over een onderwerp dat toch wel heel erg uitgekouwd is?
En dat als we nog ff door gaan het er toch weer op neer komt alle allochtonen het land uit ?

Waarschuw beheerder
donateur
Allochtone veelplegers eruit en autochtone veelplegers veel harder straffen.
Allochtone moordenaars en verkrachters nog sneller eruit en autochtone moordenaars en verkrachters nog veel harder straffen.
Als ik hier wat uitvreet wat echt niet kan dan mogen ze mij er ook uitgooien!

Maar dat is mijn mening.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn mening: Allochtonen zijn hierheen gehaald als gastarbeiders met de bedoeling dat ze terug gaan naar hun vaderland. Dit is mis gegaan doordat ze in aanmerking kwamen voor sociale voorzieningen zoals uitkeringen. Ook kregen ze mogelijkheden hun gezin naar Nederland te halen.. hier is het mis gegaaan!

Jouw zogenaamde mening heb je ergens gekopieerd, dus je hebt helemaal geen mening :/ Dom wicht :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben het er niet mee eens!
je bent een allochtoon als 1 of beide ouders in het buitenland geboren is, dus stel:
jij bent hier geboren en opgevoed alleen je moeder is in (bijvoorbeeld)spanje geboren, dan ben jij dus een allochtoon en moet je naar spanje als je de wet overtreed? :vaag:

dat klopt dus niet helemaal hè?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:46:
jij bent hier geboren en opgevoed alleen je moeder is in (bijvoorbeeld)spanje geboren, dan ben jij dus een allochtoon en moet je naar spanje als je de wet overtreed?

Hoe kom je daarbij? Dan is de vader NL dus het kind ook....toch? Dan kan je niet naar Spanje gestuurd worden. Waarom doet iedereen er zo moeilijk over???? Als je hier als gast bent of je hebt de NL nationaliteit gekregen en je misdraagt je ernstig, dan vind ik dat je terug gestuurd mag worden en/of je NL staatsburger af bent. Iedereen loopt te mauwen over criminele allochtonen maar ergens achter staan? Ho maar :vaag:
En de NL criminelen veel harder straffen!
Waarschuw beheerder
Perenlooza...dit is mijn mening! En niet gekopieerd... of kun je het soms niet hebben dat er ook mensen zijn die NL in hun naam hebben, lonsdale dragen en ook daadwerkelijk een mening hebben en die ook nog kunnen onderbouwen?!:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 27 februari 2006 om 17:45:
Stuur de criminele nederlanders dan ook maar gewoon mee

idd :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:56:
vind ik dat je terug gestuurd mag worden en/of je NL staatsburger af bent

Het laatste is alleen onmogelijk ivm internationale wetgeving waar wij aan gebonden zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 18:56:
lonsdale dragen

Ik vind dit een goede discussie maar laat Lonsdale eruit please anders gaat het straks enkel daar over!