Partyflock

Forumonderwerp · 853320
Waarschuw beheerder
Wat vind jij? Vertel wat je vind en natuurlijk waarom...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van japperd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:53:
Uitspraak van Sharon (L) Alles moet kapot!!! op donderdag 22 juni 2006 om 11:27:
Van mij mogen ze allemaal gaan

En wie is "ze"? Hoor ik daar ook bij? Ik ben ook allochtoon...
En dat je hoort dat het 9 vd 10 keer door een buitenlander is gedaan (ik dacht dat het over allochtonen ging?) komt omdat de media het verdraaid...

:frusty: !! Net als wat ik al eerder zei, van mij mogen ze ALLEMAAL gaan!! Wrm?? Omdat ze vroeg of laat allemaal hun streken hebben!! Nederlanders net zo goed, maar die zijn wel zo fatsoenlijk het in eigen land te doen!! Wat voor een verschil zie jij tussen een allochtoon en een buitenlander?? Als je ergens over mee wilt praten doe het dan goed!! Omdat de media alles verdraaid?? Dus dat de gevangenis voor 75% vol zit met "allochtonen" wordt verkeerd gezien..!?

Hoe vaak moeten we het nog zeggen dat je "allochtonen" niet zomaar de deur uit kan schoppen. Probeer mij maar is weg te krijgen uit NL. Ik ben op papier net zo nederlands als jij...

We?? Wie is we?? Zolang de "alochtonen" zich niet aan kunnen passen hebben jullie helemaal niks te zeggen :nee: !! Gaan wij op vakantie weet ik veel waar naar toe moeten wij ons toch ook aanpassen aan dat land, doen we dat niet kunnen we verkassen!! Dus voor jullie hetzelfde!! Op papier ben jij miss net zo Nederlands als ik jah, daar houdt t ook mee op :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shearr op woensdag 28 juni 2006 om 19:34:
Net als wat ik al eerder zei, van mij mogen ze ALLEMAAL gaan!!

das pas praat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:31:
uuhhhm ze moeten gewoon hun fatsoen houden vind ik :)

Precies :jaja: !!

ik kan toch ook niet in hun land zo doen,om voor onze bevolking te vertegenwoordigen :P

:nee: dat mag niet!! Dat is discriminatie :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: !! Net als wat ik al eerder zei, van mij mogen ze ALLEMAAL gaan!! Wrm?? Omdat ze vroeg of laat allemaal hun streken hebben!!

Wat is dit nou weer voor een vooroordeel dan? :S

Nederlanders net zo goed, maar die zijn wel zo fatsoenlijk het in eigen land te doen!!

Ik ben ook Nederlander...En ik ben allochtoon...:Z

Wat voor een verschil zie jij tussen een allochtoon en een buitenlander??

Dat verschil noemen ze nou een paspoort...

We?? Wie is we??

Alle mensen die het met mij eens zijn...Lees maar is wat pagina's door...

Zolang de "alochtonen" zich niet aan kunnen passen hebben jullie helemaal niks te zeggen :nee:

Waarom moet ik mij aanpassen...Woon hier al mijn hele leven? Naar wat moet ik aanpassen dan? :S

Op papier ben jij miss net zo Nederlands als ik jah, daar houdt t ook mee op :lol:

Dit slaat echt helemaal nergens op...:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eens, een autochtonen moeten harder aangepakt worden

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, als iemand bij mij te gast zich misdraagt schop ik hem tog ook het huis uit, maar bij me vader kan ik dat niet doen want die woont er. Snappiej?

Waarschuw beheerder
ja ze moete eruit