Uitspraak van Sharon
Alles moet kapot!!! op donderdag 22 juni 2006 om 11:27:
Van mij mogen ze allemaal gaan
En wie is "ze"? Hoor ik daar ook bij? Ik ben ook allochtoon...
En dat je hoort dat het 9 vd 10 keer door een buitenlander is gedaan (ik dacht dat het over allochtonen ging?) komt omdat de media het verdraaid...

!! Net als wat ik al eerder zei, van mij mogen ze ALLEMAAL gaan!! Wrm?? Omdat ze vroeg of laat allemaal hun streken hebben!! Nederlanders net zo goed, maar die zijn wel zo fatsoenlijk het in eigen land te doen!! Wat voor een verschil zie jij tussen een allochtoon en een buitenlander?? Als je ergens over mee wilt praten doe het dan goed!! Omdat de media alles verdraaid?? Dus dat de gevangenis voor 75% vol zit met "allochtonen" wordt verkeerd gezien..!?
Hoe vaak moeten we het nog zeggen dat je "allochtonen" niet zomaar de deur uit kan schoppen. Probeer mij maar is weg te krijgen uit NL. Ik ben op papier net zo nederlands als jij...
We?? Wie is we?? Zolang de "alochtonen" zich niet aan kunnen passen hebben jullie helemaal niks te zeggen

!! Gaan wij op vakantie weet ik veel waar naar toe moeten wij ons toch ook aanpassen aan dat land, doen we dat niet kunnen we verkassen!! Dus voor jullie hetzelfde!! Op papier ben jij miss net zo Nederlands als ik jah, daar houdt t ook mee op