| Betreft: | evenement: Underworld, zaterdag 16 september 2006 om 20:00 |
okee als je er echt op zou staan moet er een andere naam komen
Mis een naam in die line up waar staat Reiner ???
Uitspraak van Nemert op dinsdag 28 februari 2006 om 12:27:
hahaha dat word knokke om die ruimte
Niks knokken, geen concurrentie maar collega's
Mis nog steeds namen in de line up
Mededeling:
Zoals jullie denk ik al is opgevallen zijn Dj Partyraiser en Dj Vince uit de line-up gehaald, omdat nog niet alles rond is met deze dj's. En daarom mogen ze niet in de line-up staan.
Ik kan niet zeggen wanneer deze weer worden toegevoegd!!
Twisted Events
ke dan, want dat is vaak nog het probleem in duiven vergunningen
hoezo een boete dan?
gaan we weer
IK zal hier niet aanwezig zijn wegens een vakantie in Amerika.
IK zal hier niet aanwezig zijn wegens een vakantie in Amerika.
hahaha iet wat overdreven, zat vervangers..
I always tell the truth, even when i lie
maar de sick brothers is geen live act maar een dj act,
Cyrax als je geen zinnige dingen heb te zeggen hou dan alsjeblieft je mond dicht want word hier een beetje simpel van een goed feest organiseren kost een hoop tijd en we willen geen standart feest zoals dat altijd wordt gegeven hier in duiven en dat kost een heel hoop tijd meer tijd dan jij zal denken je weet nergens van dus hou ook je mond dicht
Cyrax als je geen zinnige dingen heb te zeggen hou dan alsjeblieft je mond dicht want word hier een beetje simpel van een goed feest organiseren kost een hoop tijd en we willen geen standart feest zoals dat altijd wordt gegeven hier in duiven en dat kost een heel hoop tijd meer tijd dan jij zal denken je weet nergens van dus hou ook je mond dicht
En stinken dattie doet
Tja, en dan wordt je verbannen
Uitspraak van DJ Cyrax op donderdag 25 mei 2006 om 15:49:
Tja, en dan wordt je verbannen
Jij moet weten hoe 't voelt
Is er al iets bekend of het door gaat!
Btje gefrustreerd jonge?