Partyflock

Forumonderwerp · 852723
3008x bekeken
Betreft: evenement: Underworld, zaterdag 16 september 2006 om 20:00
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk een feestje in Duiven:

Underworld
zaterdag 16 september 2006
21:00-3:00
De Spelleward
Duiven

Muziekstijlen
hardcore, industrial hardcore, oldschool, terror

Prijzen
Voorverkoop: €10,-
Deurverkoop: €12,50
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
bij ons niet, maar niet alles komt gelijk op internet:P
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer wel dan wessel? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
is al tijdje stil rond dit feest...vertel vertel :P
Waarschuw beheerder
Hoe minder jullie weten des te beter dat is anders is de lol er alweer van af als jullie weten wat er gaat komen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mad-zound op zondag 7 mei 2006 om 13:22:
Hoe minder jullie weten

hoe minder volk erop afkomt denk ik...
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
Dat lijkt mij ook, kijk maar naar 2nd base wij waren laat met de promotie en dat hebben we gemerkt ook.. dus een tip van de baas begin op tijd met promotie ;)

Maar ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
Geef die jongens gewoon even de tijd om de boel rond te krijgen. Het feest is pas ergens in september ;)
Waarschuw beheerder
dank je Kimo;).. Iedereen in de buurt weet van dit feest af dus promotie hoeft niet nu al te beginnen. Eerst zijn er nog belangrijkere dingen om rond te krijgen en als je in Duiven iets voor elkaar wilt krijgen heb je flink wat tijd en geduld nodig.. Het lijkt misschien voor iedereen alsof er niets meer aan dit feest word gedaan maar dat is niet zo, frank en ed zijn op dit moment bezig met veel dingen rond te krijgen. Dusssss mensen nog fftjes geduld
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap eingelijk dan niet waarom het feest al toegevoegd is aan partyflock als er nog niks rond is.

zal wel aan mij liggen ;P
Waarschuw beheerder
Bijna alles is al rond maar er kan altijd iets niet lukken waardoor het niet doorgaat maar je moet tog datum prikken en alles regelen en verder gaat alles nog volgens plan..
Binnenkort komt er wel meer over vrij;) ik ben zelf ook wel benieuwd:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cyrax als je geen zinnige dingen heb te zeggen hou dan alsjeblieft je mond dicht want word hier een beetje simpel van een goed feest organiseren kost een hoop tijd en we willen geen standart feest zoals dat altijd wordt gegeven hier in duiven en dat kost een heel hoop tijd meer tijd dan jij zal denken je weet nergens van dus hou ook je mond dicht
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mad-zound op zondag 14 mei 2006 om 14:30:
Cyrax als je geen zinnige dingen heb te zeggen hou dan alsjeblieft je mond dicht want word hier een beetje simpel van een goed feest organiseren kost een hoop tijd en we willen geen standart feest zoals dat altijd wordt gegeven hier in duiven en dat kost een heel hoop tijd meer tijd dan jij zal denken je weet nergens van dus hou ook je mond dicht

Btje gefrustreerd jonge?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mad-zound op zondag 14 mei 2006 om 14:30:

Sorry gast, maar leer jij eerst maar eens met leestekens te werken voordat je een ander gaat afzeiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zondag 14 mei 2006 om 16:05:

Vanwaar zo`n Antwoord..???
Als alles goed geregeld wordt...
Een beetje Gein maken en op een fantsoenlijke manier vragen of er al een vergunning is lijkt me niet zo`n reactie waard...!!!!
Waarschuw beheerder
ja alles word wel goed geregeld alleen de datum is tog niet haalbaar waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
hmm verrassend :p
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 1682, 56391, 59512}
Waarschuw beheerder
het word steeds spannender hier :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel de spanning stijgen :P
Waarschuw beheerder
Het gaat helemaal goed komen maar we willen het zo perfect doen dat het wat meer tijd gaat kosten we kunnen het wel zo snel mogelijk doen maar het moet iets worden wat niemand meer vergeet geen standart line up het moet gewoon super zijn maar dat kost tijd en een hoop geld maar jahh dat hoort erbij maar het komt goed en het word zkers niet zoon saai ccog feestje want dat moeten we nie hebben hoop dat jullie dit begrijpen en er een beetje respect voor hebben maar het feest gaat er komen hoe dan ook of in de spelleward of in de endesprong daar zijn we ook nog meebezig gr
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klinkt goed B)

hoop dat jullie het waar kunnen maken B)

serieus!!
Waarschuw beheerder
Ben zeer benieuwd :D
Waarschuw beheerder
2 Mad-Zound: sjonge jonge, anderen afkraken en dan wel tegen cyrax zeuren over respect...beetje triest kerel!
En daarbij krijg ik pijn aan mn ogen als ik jouw tekst moet lezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mad-zound op zaterdag 20 mei 2006 om 12:04:
niet zoon saai ccog feestje

Maar die gaan wel door ;p
Waarschuw beheerder
zoon saai ccog feestje

:\ een beetje respect tonen mag ook wel eddy.... Je weet zelf hoeveel tijd en geld het kost, en zolang jezelf niks gepresteerd hebt kun beter over andere je mond houden. kheb niks tegen jullie maar als je dit soort uitspraken doet gaat dat op een gegeven moment tegen je werken. En daar bedoel ik ons niet mee.. dus kijk voortaan een beetje uit wat je zegt. ps het is maar tip ;)
Waarschuw beheerder
Heb ik gezien :D

Komt zeker ff kijken (y)

Suc6 gasten

Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :yes: :) wel jammer dat het samen met de kermis valt, maar dat mag de pret niet drukken :P
Waarschuw beheerder
Beste Partygangers

9 JUNI PARANOID IN JC ALPHA IN DUIVEN!!!!!!!!!!!!!

Kosten 5 euro aan de deur geen voorverkoop

Dit feest word georganiseert door TWISTED-EVENTS.

Het is een nieuwe organisatie in deze omgeving
Dit Feest is het eerste gezellige kleine openings feest met een vette dj line up, lasershow en een hoop gezelligheid.

Wij hopen dat jullie allemaal op dit feest aanwezig willen zijn

Duss mensen wij hopen jullie te zien dit is de link na het feest.

https://partyflock.nl/party/65851

Groeten Eddy Zijfers Twisted-events

P.S Stuur dit bericht naar je vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard aanwezig..
lenn maakt niet uit toch..af en toe naar buiten..over de kermis banjeren..en dan weer ff naar de alpha...:D:bier:
Artiest {SHOWLIST artist 28634, 34473}
Waarschuw beheerder
He mensen, sorry van de reactie van eddy maar iedereen weet hoe die is ghehe. Maar cyrax je bent ook wel een beetje aan het zeuren. Maar laten we deze soap vergeten en mekaar niet gaan tegenwerken, daar heeft niemand wat aan toch? Maar zoals eddy al zei, tegenwoordig is de aanloop op hardcore feesten wat minder, dus moeten we met hele bijzondere dingen op de proppen komen om de zaal vol te krijgen. Daarom doen we het wat later, want dat kost tijd en geld. Maar het wachten zal zeker beloond worden, echt waar. Daarom zullen we extra ons best doen om 9 juni extra leuk te maken voor jullie. En bij deze wil ik graag de dj's bedanken voor hun medewerking op zo'n korte termijn, vind ik echt tof van jullie. En dat het met de kermis valt kun je ook als een voordeel zien, iedereen is in de buurt van de alpha die dag, en je kunt nu lekker goedkoop bier halen tijdens de kermis ; p . Iniedergeval bedankt voor jullie begrip en ik zie jullie 9 juni.

Laterz,
Frank
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mc Spike! op woensdag 24 mei 2006 om 17:26:
Maar cyrax je bent ook wel een beetje aan het zeuren.

Dat zijn jouw woorden ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Cyrax zeurt altijd :P
Waarschuw beheerder
donateur
en naast dat zeuren heeft ie ook z'n spam-periodes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 12:17:
Cyrax zeurt altijd :P

En stinken dattie doet;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Radiate op donderdag 25 mei 2006 om 12:34:
En stinken dattie doet

Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt :P

Waarschuw beheerder
donateur
:aai: :P
Waarschuw beheerder
Beste Partygangers

9 JUNI PARANOID IN JC ALPHA IN DUIVEN!!!!!!!!!!!!!

Kosten 5 euro aan de deur geen voorverkoop

Dit feest word georganiseert door TWISTED-EVENTS.

Het is een nieuwe organisatie in deze omgeving
Dit Feest is het eerste gezellige kleine openings feest met een vette dj line up, lasershow en een hoop gezelligheid.

Wij hopen dat jullie allemaal op dit feest aanwezig willen zijn

Duss mensen wij hopen jullie te zien dit is de link na het feest.

https://partyflock.nl/party/65851

Groeten Eddy Zijfers Twisted-events

P.S Stuur dit bericht naar je vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
alweer :p
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Radiate op donderdag 25 mei 2006 om 15:57:
Uitspraak van DJ Cyrax op donderdag 25 mei 2006 om 15:49:
Tja, en dan wordt je verbannen

Jij moet weten hoe 't voelt

hahaha :lol:
Waarschuw beheerder
achja je moet toch wat ;)
Waarschuw beheerder
Frankie idd live goes on!

slimme zet trouwens tijdens de kermis... ;)

Maar goed... verbannen tja je kan eruit opmaken dat ze in ieder geval reclame maken ;p

kom ook ff op 15 september mensen ;)