Tjahh das pech hebben jongens maar gaat helemaal goed komen want we hebben nog wat ideetjes in de ouweschoenen doos haha maar wees ma nie bang der komt dan egt wel een andere klapper
hahah er word niets meer gezegt levert alleen maar problemen als alles rond is staat t erop, er is nog tijd genoeg om de line-up erop te zetten als die over 2 maanden erop staat is het nog ruim van te voren.
Nou wesley ik heb toc liever jou zoals je weer knalde in de zinc was weer helemaal toppie ik spreek je trouwens zaterdag en zondag wel ma jij ben niet te vervangen
in de spelleward gaat het sowieso niet door dat weet ik nu heel zeker!!! ze zijn daar nog niet eens geweest om het met de eigenaar te bespreken en dan denken jullie dat het goed zit..ze wil dr nachtvergunning niet kwijt en een hardcore feest lijkt dr dan niet echt een goed idee..
haha eerst zit je te zeiken dat er geen vergunningen/toesteming van de gemeente zijn. En nu weer over de Spelleward. Nee maar je hebt helemaal gelijk het klopt dat de eigenaar er niets vanaf weet en ze hebben de papieren nog niet gezien en ze hebben geen toestemming gegeven, wat ben jij goed!!!
Kom dan ook gewoon niet 16 september
de line-up is nog niet klaar, en ik denk dat het de 1e maand nog niet klaar is. Voor de rest kan ik niets zeggen( hoe meer je zegt hoe meer problemen).
Nou met de licht en geluids apparatuur hebben wij eddy zijfers dat ben ik duss en dat word geweldig werk zelf bij een van nederlands grootste licht verhuur bedrijf duss dat is allemaal al geregelt maar vanwaar die vraag dan