Partyflock

Forumonderwerp · 849789
1 volger · 3610x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik lees op die ondere topics dat bijvoorbeeld de vrijdagavond van Awakenings te hard is.........TECHNO MOET TOCH BEUKEN????? Of niet dan.....
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Het moet niet, het mag of kan beuken ;)
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Nee techno hoeft niet te beuken
Waarschuw beheerder
donateur
De zaterdag was populairder, dat zal de rede zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op dinsdag 14 februari 2006 om 13:55:
Ik lees op die ondere topics dat bijvoorbeeld de vrijdagavond van Awakenings te hard is.........TECHNO MOET TOCH BEUKEN????? Of niet dan.....

Ik heb ook liever beuk-techno, ik vind die softe plaatjes die ze tegenwoordig draaien maar nix...
Waarschuw beheerder
donateur
techno mag beuken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ked op dinsdag 14 februari 2006 om 14:04:
mam moet

mam mocht, (y) uitgestorven...

Waarschuw beheerder
donateur
ieder zn ding :)
Waarschuw beheerder
Ik bedoel eigenlijk te zeggen, je kan toch zien welke dj's er komen draaien en naar welk feest je gaat, en dan zijn er mensen die achteraf gaan zeuren dat ze last hebben van hun oren. I don't get it........

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenkstarz op dinsdag 14 februari 2006 om 15:10:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen, je kan toch zien welke dj's er komen draaien en naar welk feest je gaat, en dan zijn er mensen die achteraf gaan zeuren dat ze last hebben van hun oren. I don't get it........

Ja daar ben ik het mee eens. Als je van te voren weet idd, moet je achteraf niet klagen dat het te hard gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
techno moet niet beuken maar rollen:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op dinsdag 14 februari 2006 om 15:10:

Vind et juist heerlijk om met een ouderwetse piep in me oren de gas uit te lopen:)

Maargoed, ieder zijn eigen ding, minimal is minstens zo vet(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 14 februari 2006 om 15:17:
Vind et juist heerlijk om met een ouderwetse piep in me oren de gas uit te lopen

weet je het........mijn vader zei altijd: DE BEUK ERIN!!!!
Waarschuw beheerder
doet pijn aan mijn oren :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 14:35:
mam mocht, uitgestorven...

Mam-moest dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ked op dinsdag 14 februari 2006 om 15:59:
Uitspraak van DanoS® op dinsdag 14 februari 2006 om 14:35:
mam mocht, uitgestorven...

Mam-moest dus...

:nee: Mam-heeft gemocht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 14 februari 2006 om 15:17:
Vind et juist heerlijk om met een ouderwetse piep in me oren de gas uit te lopen

Totdat je er achter komt dat die "piep" nooit meer weg gaat, en of je het dan nog zo vind...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 14 februari 2006 om 15:13:
techno moet niet beuken maar rollen

goed gezegd waus! ben echt blij dat die hardtech (en minimal) weg is..gewoon lekkere roltechno zoals afgelopen zaterdag (L)
Waarschuw beheerder
Michel de Heij kan ook prima rollen.........
Waarschuw beheerder
nou ik hoor liever michel de heij dan frank kvitta ofzo. terwijl ik michel de ghey ook liever niet hoor
Waarschuw beheerder
Vind het allebij geen straf om te horen
Waarschuw beheerder
Hardheid moet hem niet in het aantal beats zitten, maar in de gehele productie, gelaagdheid, gemene geluiden, ruimte tussen de beats, dus dat, dus niet perse schranz/hardtechno op 190 bpm, maar gewoon lekkere industriele shit a la BMB of Bicknell (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:29:
Totdat je er achter komt dat die "piep" nooit meer weg gaat, en of je het dan nog zo vind...?

o, ik dacht dat iedereen altijd last heeft van een piep :/ maar bij jullie gaat ie dus wel es weg??? :vaag:

8)
Waarschuw beheerder
dusdat! citeer top end 14 februari 2006 16:59 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[dusdat!] Hardheid moet hem niet in het aantal beats zitten, maar in de gehele productie, gelaagdheid, gemene geluiden, ruimte tussen de beats, dus dat, dus niet perse schranz/hardtechno op 190 bpm, maar gewoon lekkere industriele shit a la BMB of Bicknell (Y)

Juist! Vind ik ook.Ik vind ook de zogenaamde techno wat bv rush,kvitta en consorten draaien niet hard.Ik vind het eigenlijk meer heppie de peppie.Soort van uk hardhouse....tis wel snel maar niet hard.

Nee liever een stukje langzamer en gewoon enorm smerig en ruig.
Waarschuw beheerder
Avondje Chris Liebing, beuqt aardig door :P

Waarschuw beheerder

had je afgelopen eens zaterdag naar de Westergas moeten komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur

nee je snapt t niet..Techno hoeft niet te beuken,
daar hebben we de sub-categorie schranz/hard-techno voor....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van der L. op dinsdag 14 februari 2006 om 17:48:
nee je snapt t niet..Techno hoeft niet te beuken,
daar hebben we de sub-categorie schranz/hard-techno voor....

Pfff, ik snap het prima. Je gaat toch naar een technofeest om dikke bassen en baselines te horen die je ingewanden doen trillen. Daarvoor betaal ik bv 40 euro voor awakenings. En dat is ook de insteek van Awakenings op vrijdag.....of niet? Daar had ik het over in het begin. Lang leve de rollende beukbassen!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je hebt hard en je hebt hard. Techno met alleen alleen beats en versnellingen is onbenulllig hard (leuk voor een half uurtje)
Gewoon lekker pompende / rollende bassen met vette geluiden, waardoor het nog lekkerder hoort en voelt (6) Das pas TECHNO!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teq reob op dinsdag 14 februari 2006 om 23:02:
je hebt hard en je hebt hard. Techno met alleen alleen beats en versnellingen is onbenulllig hard (leuk voor een half uurtje)
Gewoon lekker pompende / rollende bassen met vette geluiden, waardoor het nog lekkerder hoort en voelt Das pas TECHNO!

Jij slaat de spijker op ze kop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 14 februari 2006 om 15:13:
techno moet niet beuken maar rollen

AMEN! en POMPEN

Vond de oude Rush toch wel een lekker voorbeeld van pompende techno. En Liebing natuurlijk. maar wat Rush nu draait kom ik niet meer voor naar een feestje, hij fonkt me niet meer up. Wat Collabs 3000 afgelopen jaar liet horen, dat was de shit! Lekker industrieel, pompende dikke bassen, geniale breaks die je doen smeken om meer, man:D (I love techno geweest?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 10:26:
Vond de oude Rush toch wel een lekker voorbeeld van pompende techno. En Liebing natuurlijk. maar wat Rush nu draait kom ik niet meer voor naar een feestje,

Weet niet, Ik heb hem het laatst gehoor op Awakenings Festival, vond dat hij toen wel een hele brute set in elkaar draaide.........
Waarschuw beheerder
Ik vind thuis rustige techno erg lekker.. maar als ik naar een techno feessie ga.. (hier spreekt echte ervaren techno liefhebber, 2 keer op awake geweest O:), wel zeker 1 van me bveste feessies.. ) dan moet het toch wel lekker beuken:yes:

techno (L)
Waarschuw beheerder
donateur
als het niet hard genoeg was, moet je naar musika technika komen,,, daar gaat t helemaal los! altijd al geweest!

Waarschuw beheerder
het moet gewoon lekker hard door pompen±D
Waarschuw beheerder
Bicknell is een goed voorbeeld van smerig hard!!

Waarschuw beheerder
Is persoonlijk denk ik. Ik vind het harde vrij weinig meer aan, geniet echt heel erg van minimal maar hoor genoeg mensen die dat 'irritant gepingel' vinden. Ieder zn ding (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickolas Quartez op woensdag 15 februari 2006 om 12:08:
als het niet hard genoeg was, moet je naar musika technika komen,,, daar gaat t helemaal los! altijd al geweest!

nou dat valt wel mee hoor...

Waarschuw beheerder
Vorige maand The Advent live gehoord @ Kingdom Venue. Jezus, dat was toch wel aardig beuken! Man, man, wat was dat lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.
Waarschuw beheerder
TECHNO is breed, dus waarom mag het niet beuken!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag het beuken, graag zelfs. Beetje afwisseling is welkom, maar voor ieder wat wils mijn inziens!
Waarschuw beheerder
Niks moet, dat is juist het mooie van muziek :/
Waarschuw beheerder
Het is alleen zo jammer dat de mensen de laatste tijd maar vaak 1 bepaalde ding kunnen waarderen.Alleen minimal, alleen knetterharde techno, alleen ´normale´ techno.Zo irritant hahaha de een zeurt jah pas na 4 uur werd het leuk en de ander zegt na 1 uur werd het allemaal veels te hard....pfffffffffffff!!!!

Waarschuw beheerder
Tot die mensen behoor ik i.i.g. niet. Bij mij gaat de liefde van schranz tot minimal, van electro tot breakbeat en ja, zelfs van hiphop tot hardrock, naar klassiek, grunge, dub, reggae enzovoorts. Kan nog wel even doorgaan, hahaha.
Waarschuw beheerder
Tja...daarvoor moet je bij HS of HC zijn, daar "moet" het beuken...

Harde techno : Swingt,Rolt,blaast,pompt en geeft rake klappen uit die boxen...

maar beuken,nee...valt niet onder die categorie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op donderdag 16 februari 2006 om 11:53:
Swingt,Rolt,blaast,pompt en geeft rake klappen uit die boxen...

is beuken niet hetzelfde als rake klappen?????? het is maar net hoe je het bekijkt.....(u)
Waarschuw beheerder
rammen, rossen, dreunen, kleunen, rampestampen, kletsen, klapperen enz enz............
Waarschuw beheerder
is beuken niet hetzelfde als rake klappen?????? het is maar net hoe je het bekijkt.....(

Tja...het is maar hoe je het bekijkt...

Ik vind bijv. een Cari Lekebush rake klappen geven, terwijl het waarschijnlijk voor de topicstarter wel een Kvitta,Wittekind of Amok moet zijn...(oow,jij bent dus topicstarter:))

Maarja,eindeloze discussie denk ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies, tis maar hoe je het bekijkt en waar je van houdt.
Waarschuw beheerder
Dus is je vraag al door jezelf beantwoord;)
Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 16 februari 2006 om 13:39:
precies, tis maar hoe je het bekijkt en waar je van houdt.

;)
Waarschuw beheerder
alle stijlen zijn prima .....

van bart skils tot pet duo......

als je vindt dat de vrijdag van awake te hard is, moet je beter naar de line up kijken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Dus is je vraag al door jezelf beantwoord

Je moet toch wat als je je verveelt op je stage.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 15 februari 2006 om 22:14:
Het is alleen zo jammer dat de mensen de laatste tijd maar vaak 1 bepaalde ding kunnen waarderen.Alleen minimal, alleen knetterharde techno, alleen ´normale´ techno.Zo irritant hahaha de een zeurt jah pas na 4 uur werd het leuk en de ander zegt na 1 uur werd het allemaal veels te hard....pfffffffffffff!!!!

Precies, het is allemaal gewoon TECHNO en daarmee basta!

Niet zo zeuren :9

Als je zegt dat je techno leuk vindt moet je ook echt alle techno leuk vinden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op donderdag 16 februari 2006 om 22:04:
ls je zegt dat je techno leuk vindt moet je ook echt alle techno leuk vinden....

Sorry maar dat vind ik een beetje bullshit eerlijk gezegd, zelfde als met hip hop, ik vindt bijvoorbeeld Method Man vet, moet ik dan 50 Cent ook koel vinden?

%-)

Ik houd van bepaalde elementen in techno maar ik kan me ook mateloos irriteren aan slappe loopjes en lelijke minimal, dus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teq reob op dinsdag 14 februari 2006 om 23:02:
Gewoon lekker pompende / rollende bassen met vette geluiden, waardoor het nog lekkerder hoort en voelt Das pas TECHNO!

we hebben een kenner in de zaal!

Waarschuw beheerder
techno mag best hard zijn, maar moet idd zker niet. ben zelf meer van de minimal en 'normale' techno maar kan het hardere op zich prima waarderen. maar dan weer niet een normale techno plaat oppitchen omdat het dan sneller gaat en dus beter is; snappie ;)
Waarschuw beheerder
dusdat! citeer top end 16 februari 2006 22:38 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[dusdat!]
ls je zegt dat je techno leuk vindt moet je ook echt alle techno leuk vinden....

Sorry maar dat vind ik een beetje bullshit eerlijk gezegd, zelfde als met hip hop, ik vindt bijvoorbeeld Method Man vet, moet ik dan 50 Cent ook koel vinden?

%-)

Ik houd van bepaalde elementen in techno maar ik kan me ook mateloos irriteren aan slappe loopjes en lelijke minimal, dus...

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens hij zegt het alleen een beetje zwart of wit zeg maar.
Veel mensen beoordelen namelijk tegenwoordig op hardheid.Is het zacht dan niet goed is het hard dan is het ook niet goed iemand die van techno houd die zal het nooit op die manier beoordelen lijkt mij.Of mensen kraken hele stijlen af bv:Offbeat is kut, Tribal simpele loopjes techno en ga zo maar door.

Het mooie is van de techno dat je in 1 bepaalde soort muziek zoveel varieiteit (hoe schrijf je dit kut woord) hebt dat je op ween feest van zacht naar hard kan en van melodieus naar industrieel.Het is jammer dat iedereen zich in een bepaald hokje zet.

Waarschuw beheerder
ik vind het leuk als techno lekker hard beukt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op donderdag 16 februari 2006 om 22:38:

Neej tuurlijk niet, maar je vindt hiphop in zijn geheel wel tof! 50 Ct noem ik btw geen hiphop, dat is zo langzamerhand gewoon pop. Wu is natuurlijk wel vette hiphop ;)

Uitspraak van justinkees op donderdag 16 februari 2006 om 22:38:

Me 2, maar toch behoort het allemaal aan 1 muziekSTIJL en dat is techno. Ik haat hokjes, en bij techno kun je ook veel artiesten niet in 1 hokje stoppen, puur omdat ze dat zelf niet willen en de muziek maken die hun op dat moment gewoon lekker vinden klinken. Als dat nou minimal, off, tribal of tech-house is maakt niet uit. Het zijn gewoon techno artiesten. Technologie is vooruitgang :D
Waarschuw beheerder
pfff, wat een gezeik van alle "kenners"
Waarschuw beheerder
Als je zegt dat je techno leuk vindt moet je ook echt alle techno leuk vinden....

vind ik ook gelul,

hangt zelfs van mijn stemming af wat ik leuk vind...

Ik heb in elk geval aan geen van alle stijlen een hekel ;)
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op dinsdag 14 februari 2006 om 17:41:
beuqt

Techno mag hard.. bij techno mag alles..

BEHALVE het woord BEUQ gebruiken in een serieuze zin...

awaQunings is overigens ook niet toegestaan..(alhoewel het in de nabije toekomst best zo zou kunnen zijn..)
Waarschuw beheerder
Mag ik even verwijzen naar een quote die hier al een aantal jaar circuleert:

Techno is. Techno leeft. Gebeurt. Beweegt. Techno neemt. Techno geeft. Techno weet.
Techno spreekt. Techno doet. Techno laat. Techno komt. Techno gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en
bloed. Techno waagt. Techno wint. Breekt baan. Techno bonkt. Techno staat. Techno valt. Is overal.
Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Techno knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Techno
heelt. Techno zuivert. Lichaam. Geest. Techno swingt. Techno vecht. Is waar. Is echt. Geen loze
kreet. Geen leeg gebaar. Techno werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Techno laaft. Techno loont.
Is water. Brood. Techno lacht. Techno huilt. Techno in. Techno uit. Legt bloot. Daagt uit. Techno
kookt. Techno bruist. Techno troost. Techno bijt. Techno bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is
rood. Niet grijs. Techno vloekt. Techno moet. Verbroedert. Zoekt. Techno vindt. Techno wijst. Techno
schokt. Techno eist. Techno hoog. Techno laag. Techno voor. Techno na. Techno rookt. Techno jaagt. Is
eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert.
Techno spreidt. Techno sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Techno schittert. Glanst.
Techno flitst. Techno danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Techno roept. Techno voelt. Techno
groeit. Techno bloeit. Techno blaakt. Techno blijkt. Betovert. Geilt. Techno ademt. Zweet. Techno fluis-
tert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Techno glijdt. Techno sluipt. Techno slijpt. Techno spuit. Techno
klinkt. Techno dwingt. Techno lonkt. Techno blinkt. Techno vraagt. Techno raakt. Verlost. Verbaast.
Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Techno ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg.
Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Techno was. Techno blijft.

Beuken komt er niet in voor. Gekraakt door de feiten. Sorry ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 17 februari 2006 om 09:29:
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens hij zegt het alleen een beetje zwart of wit zeg maar.
Veel mensen beoordelen namelijk tegenwoordig op hardheid.Is het zacht dan niet goed is het hard dan is het ook niet goed iemand die van techno houd die zal het nooit op die manier beoordelen lijkt mij.Of mensen kraken hele stijlen af bv:Offbeat is kut, Tribal simpele loopjes techno en ga zo maar door.

Het mooie is van de techno dat je in 1 bepaalde soort muziek zoveel varieiteit (hoe schrijf je dit kut woord) hebt dat je op ween feest van zacht naar hard kan en van melodieus naar industrieel.Het is jammer dat iedereen zich in een bepaald hokje zet.

Mwah maar moet je alles goed vinden als je techno luistert dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op vrijdag 17 februari 2006 om 13:20:
Me 2, maar toch behoort het allemaal aan 1 muziekSTIJL en dat is techno. Ik haat hokjes, en bij techno kun je ook veel artiesten niet in 1 hokje stoppen, puur omdat ze dat zelf niet willen en de muziek maken die hun op dat moment gewoon lekker vinden klinken. Als dat nou minimal, off, tribal of tech-house is maakt niet uit. Het zijn gewoon techno artiesten. Technologie is vooruitgang

Heb je zeker gelijk in, maar ik vind gewoon meer niet goed dan wel... Selectief luisteren en shit...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp die technomensen wel, denk ik.. :)

Ze willen gewoon niet dat hun muziek ten prooi valt aan het publiek dat alleen maar voor het simpele beukprinciepe gaat in de housemuziek. Het behoud van liefhebbers die daadwerkelijk naar muziek luisterd, en ook minder toegankelijke muziek weet te doorgronden. Serieuze liefhebbers aan blijven trekken dus. En geen populaire huppelkutjes en aso henkies die alleen de muziek snappen wanneer het beukt.. Een soort cultuurbehoud dus...
Ik kan daar helemaal inkomen eerlijk gezegd...
Jezelf als scene op een zodanige manier evolueren als hardcore/hardstyle/jump scene, waar het in de schranz ook toch een beetje op neer komt, kan voor sommige als een begreigingn voelen. En naar mijn mening niet geheel onterecht... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenkstarz op dinsdag 14 februari 2006 om 15:20:
mijn vader zei altijd: DE BEUK ERIN!!!!

:o mijn pa is er ook zo 1 :o de beuk erin :D
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen techno waarvan je in de 7de versnelling los gaat is goed ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 03:21:
Ik begrijp die technomensen wel, denk ik..

Ze willen gewoon niet dat hun muziek ten prooi valt aan het publiek dat alleen maar voor het simpele beukprinciepe gaat in de housemuziek. Het behoud van liefhebbers die daadwerkelijk naar muziek luisterd, en ook minder toegankelijke muziek weet te doorgronden. Serieuze liefhebbers aan blijven trekken dus. En geen populaire huppelkutjes en aso henkies die alleen de muziek snappen wanneer het beukt.. Een soort cultuurbehoud dus...
Ik kan daar helemaal inkomen eerlijk gezegd...
Jezelf als scene op een zodanige manier evolueren als hardcore/hardstyle/jump scene, waar het in de schranz ook toch een beetje op neer komt, kan voor sommige als een begreigingn voelen. En naar mijn mening niet geheel onterecht...

je kon wel timmerman wezen zoals jij de spijker op de kop slaat(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zaterdag 18 februari 2006 om 03:41:
de 7de versnelling

zoveel versnellingen heb ik niet

heb er uhh
1 - minimal/hardtrance
2 techno
3 schranz/hardstyle
4 oldschool/hardcore
5 terror
Waarschuw beheerder
Techno moet Spacen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalimyst op vrijdag 17 februari 2006 om 22:44:
Beuken komt er niet in voor. Gekraakt door de feiten. Sorry

Beuken komt er niet in voor nee, het gedicht is namelijk bedoeld voor jazz. Een simpele heeft op elke plek waar het woord jazz stond techno neer gezet en nu circuleert het op heel PF, typisch is dat ;)

Jules Deelder - Jazz is...
Jazz is. Jazz leeft. Gebeurt. Beweegt. Jazz neemt. Jazz geeft. Jazz weet. Jazz spreekt. Jazz doet. Jazz laat. Jazz komt. Jazz gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Jazz waagt. Jazz wint. Breekt baan. Jazz bonkt. Jazz staat. Jazz valt. Is overal. Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Jazz knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Jazz heelt. Jazz zuivert. Lichaam. Geest. Jazz swingt. Jazz vecht. Is waar. Is echt. Geen loze kreet. Geen leeg gebaar. Jazz werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Jazz laaft. Jazz loont. Is water. Brood. Jazz lacht. Jazz huilt. Jazz in. Jazz uit. Legt bloot. Daagt uit. Jazz kookt. Jazz bruist. Jazz troost. Jazz bijt. Jazz bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is rood. Niet grijs. Jazz vloekt. Jazz moet. Verbroedert. Zoekt. Jazz vindt. Jazz wijst. Jazz schokt. Jazz eist. Jazz hoog. Jazz laag. Jazz voor. Jazz na. Jazz rookt. Jazz jaagt. Is eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert. Jazz spreidt. Jazz sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Jazz shittert. Glanst. Jazz flitst. Jazz danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Jazz roept. Jazz voelt. Jazz groeit. Jazz bloeit. Jazz blaakt. Jazz blijkt. Betovert. Geilt. Jazz ademt. Zweet. Jazz fluistert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Jazz glijdt. Jazz sluipt. Jazz slijpt. Jazz spuit. Jazz klinkt. Jazz dwingt. Jazz lonkt. Jazz blinkt. Jazz vraagt. Jazz raakt. Verlost. Verbaast. Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Jazz ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg. Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Jazz was. Jazz is. Jazz blijft.
Waarschuw beheerder
Leuk, krijgen we binnenkort ook een North Sea Techno festival ;)

Waarschuw beheerder
vindt de diepe zware bassen van kowalski of johannes heil ook heerlijk beuken, maar dan op andere manier :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 03:21:

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op zaterdag 18 februari 2006 om 16:50:
Beuken komt er niet in voor nee, het gedicht is namelijk bedoeld voor jazz. Een simpele heeft op elke plek waar het woord jazz stond techno neer gezet en nu circuleert het op heel PF, typisch is dat

Klopt inderdaad.. maar ja, als er toch een stijl ipv Jazz erin past dan is het toch wel Techno..

Waarschuw beheerder
hoe ist nou ??
zoveel mensen , damens ...troepers,...
. tast toe ,voer voor je woofers,
techno is en techno zal,
het maakt slachtoffers
dwars ddor je die boxen ,als een catasoffe
de bas klapt door je boxen
als need 4 speed,als coce en beats
wat dan
proef die woofers
hoe ist nou
techno moet kanllen ja, mar een goeie braziliaanse of spaanse melodie is altijd vet.
je moet het lerenluisteren en ook jij wordt verlieft
en krijgt een zuurstof gebrek

adem uit, tast toe en pfoef die woofers..

Waarschuw beheerder
donateur
^^Je krijgt dus bij zo'n technohype onder andere last van mensen met een taalverloedering... :9
Waarschuw beheerder
Een dat zogenaamde gejatte gedicht over techno vind ik ook een beetje kansloos.Gaat nergens over imo.

Waarschuw beheerder
geen beuqen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dusdat! citeer top end 18 februari 2006 00:54 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[dusdat!]
Uitspraak van Gekke Gijs op vrijdag 17 februari 2006 om 09:29:

Mwah maar moet je alles goed vinden als je techno luistert dan?

Nee ik zeg niet dat je alles goed moet vinden, wel vind ik het jammer dat mensen techno beoordelen ( dus goed of slecht vinden)op hardheid.Zo moet je techno niet beoordelen vind ik.En het is logisch dat je bepaalde dingen minder vind dan het andere en een bepaald nummer gewoon ronduit kut vind.Maar wat ik dan weer niet kan begrijpen is dat als je van techno houd alle offbeat geen moer aanvind of alle tribal of alle detroit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schurk op zaterdag 18 februari 2006 om 15:57:
Techno moet Spacen

:yes:
Waarschuw beheerder
Techno mag best hard zijn, als het maar techno blijft en niet van die klote schranz. Voorbeelden van klote schranz is Rude Awakening, Die de Wit figuren, etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaartenT op zaterdag 18 februari 2006 om 20:23:
de Wit figuren

Dat is geen 'schranz' :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Tenzij hij "Sven wittekind" bedoeld.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 18 februari 2006 om 20:01:
Nee ik zeg niet dat je alles goed moet vinden, wel vind ik het jammer dat mensen techno beoordelen ( dus goed of slecht vinden)op hardheid.Zo moet je techno niet beoordelen vind ik.En het is logisch dat je bepaalde dingen minder vind dan het andere en een bepaald nummer gewoon ronduit kut vind.Maar wat ik dan weer niet kan begrijpen is dat als je van techno houd alle offbeat geen moer aanvind of alle tribal of alle detroit.

je voelt het of niet, simpel...

Kan alle soorten techno zijn, vind ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op donderdag 16 februari 2006 om 11:53:
Harde techno : Swingt,Rolt,blaast,pompt en geeft rake klappen uit die boxen...

Inderdaad, harde techno ratelt, zuigt, pompt, tikkende en draaiende machines en natuurlijk de vette scherpe hi-hats

Waarschuw beheerder
donateur
smaken verschillen..
Waarschuw beheerder
Goed topic joh.. Je bent nog vergeten om te eindigen met 'je weet toch'.

Enfin, techno is inderdaad zo'n ruim begrip dat je alles kunt verwachten.

Waarschuw beheerder
Techno heeft gewoon voor ieder wat wils.
Zelf ga/ging ik altijd naar hardstyle/ hardcore feesten, dat noem ik beuken.
Totdat ik techno ontdekte dat meer swingt, veel meer melodie in zit en vaak goed knalt.

Beuken is lomp en dat is Techno niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schurk op zaterdag 18 februari 2006 om 15:57:
Techno moet Spacen

Spacen?? :/

Het is geen trance man!
Waarschuw beheerder
Je kan toch gewoon bepaalde technovarianten leuk vinden en andere weer niet. Je kan sowieso niet zeggen dat beuktechno gaar is of zo want het is muziek en smaken verschillen. De een vind beuken leuk, de ander wil liever spacy acid shit... fijn dat er voor ieder wat is toch?

Waarschuw beheerder
Geef mij maar dik pompende funky techno!! (l)

Richting Paco Osuna, Danilo Vigorito, Cristian Varela!!

B)
Waarschuw beheerder
ja das lekker he. Michel de hey kan er ook wat van :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jackiedee op vrijdag 17 februari 2006 om 19:56:
pfff, wat een gezeik van alle "kenners"

Het gaat er niet om of je een kenner ofzo bent. Maar denk ik meer hoelang je al techno luisterd. Dit omdat er eerder niet echt hokjes waren. Ja je had mellow en hardcore. De techno van toen had eigenlijk bij "beide muziekstromingen producties staan" De wat softere werd dus "mellow" genoemd en de harde was gelijk dikke "hardcore".

Wat ik wil zeggen is dat het jammer is dat tegenwoordig overal een label op wordt geplakt. Het is gewoon muziek. Je hebt slechte en goede muziek maar voor iedereen is dat anders. Gelukkig maar toch?

(k)
Waarschuw beheerder
precies, mensen moeten niet zo dom lopen zeiken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 20 februari 2006 om 15:17:
Ja je had mellow en hardcore

waren dat de 2 stromingen? 8)
Waarschuw beheerder
ja idd en daarna is het vrij snel losgegaan met al die verschillende stromingen.

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel lekker.. alhoewel ik ook wel gecharmeerd ben van funky techno.. met trommels enzo (L)!
Waarschuw beheerder
van mij mag het allemaal, als het maar technoot :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:03:
waren dat de 2 stromingen?

yep

vroegah :Lief:
Waarschuw beheerder
Beuken is lomp en dat is Techno niet!

:yes: (l)
Waarschuw beheerder
donateur
mag stuiteren dan wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 09:39:
Spacen??

Het is geen trance man!

Techno kan echt wel spacen :yes:
Multi mogelijkheden muziek (Y)
Waarschuw beheerder
hokjes hokjes hokjes.....

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =robin= op donderdag 23 februari 2006 om 11:10:
hokjes hokjes hokjes.....

niks mis met hokjes

kunnen we tenminste pogo-wazi's weigeren 8) ;)
Waarschuw beheerder
Das ook weer zo idd :)
Waarschuw beheerder
wheheh ophokken voor de technogriep :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. Lovehouse op vrijdag 17 februari 2006 om 22:02:
BEHALVE het woord BEUQ gebruiken in een serieuze zin...

wel ragge :p

Waarschuw beheerder
techno moet je ergens heen brengen , stil staan stampen kennen we allemaal wel , techno moet alleen zijn , en niet op andere soorten muzique gaan lijken !!!!!!!
niet dat ik af en toe een lekkere ram techno luister , als je maar in de techno kan vinden , en het is maar net zoals je gevoel het wil horen , als het goeie techno is dan hoor je het vanzelf!!!!!! en op dit moment zijn de meeste mensen gefrustreerd , dus vraag naar schranzzzz is nu ook groot ,maar dat is geen echte techno !!!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}
Waarschuw beheerder
Techno = een breede strooming

Techno = Percussie

Techno = voor iedereen wat wils

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 10:34:
als je maar in de techno kan vinden

''Off-Beat Massive''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 10:34:
dus vraag naar schranzzzz is nu ook groot

blijf zeggen dat vraag naar hardtechno groot is... schranz is in mijn ogen echt iets anders. Er zijn veel liefhebbers van Kvitta, Rush en Sven Wittekind, maar schranz is echt anders...
Waarschuw beheerder
LIEBING?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op zaterdag 25 februari 2006 om 11:51:
Er zijn veel liefhebbers van Kvitta, Rush en Sven Wittekind

Robert Natus, Pet Duo, Djax

:bounce:

boeit mij 't verschill tussen techno, stevig techno, hardtechno en schranz nou

als maar lekker danst

dat 'minimal' en teKno nou zo ander klinken
oke
maar die zijn ook lekker

zijn gewoon verschillende stromingen van 'techno'

vroeger had je alleen maar mellow en hardcore

dus . . . . . .

niet zeiken
Waarschuw beheerder
juist...vooral dat niet zeiken...mee eens. kan ook van bijna alle techno uit mijn pan gaan. Alleen line-ups zoals de vrijdagavonden van afgelopen jaar, m.u.v. de eerste, trek ik echt niet.

Waarschuw beheerder
Vrijdagavond is niet te hard, vrijdagavond is PERFECT! :bounce:

Waarschuw beheerder
shranzen mang!!

Waarschuw beheerder
techno is als een oude dieseltrein die eenmaal gestart niet meer te stoppen is...
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Techno 'moet' niet beuken, techno moet in de eerste plaats warm zijn, swingen en funken! Daarbij kan het er wel ernstig heftig aan toe gaan ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zaterdag 25 februari 2006 om 12:23:
zijn gewoon verschillende stromingen van 'techno'

TeKno is geen techno stroming :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op dinsdag 28 februari 2006 om 16:52:
TeKno is geen techno stroming

gaan we de wijsneus uithangen??
Waarschuw beheerder
Als iemand onzin verkondigd wil ik het best corrigeren.

Artiest Stenie B
Waarschuw beheerder
Dat ze die beuk techno maar lkkrrr tussen de hardcore gooien...monotome herrie zonder enige diepgang....en idd Techno moet niet beuken maar rollen!!!!!!!!!!!!!

Bovendien is het verschil in sfeer op awake aanzienlijk.....Zaterdag zie ik meer mensen lachen en kan jeiemand aanstoten zonder een boze blik te krijgen!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 14:41:
Bovendien is het verschil in sfeer op awake aanzienlijk.....Zaterdag zie ik meer mensen lachen en kan jeiemand aanstoten zonder een boze blik te krijgen!!!!

Gaap..
Ik heb op de vrijdag inderdaad alleen maar agresieve blikken gezien ja, doe normaal joh de sfeer was gewoon goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 2 maart 2006 om 15:53:

Dat komt door die pompende bassen die je gezicht in rollen (zoals jij het zegt). Nooit agrus sfeer op awake.....je had zeker badtrip ofzo dat het leek of iedereen jou moest hebben en zeiden dat ze je kwamen halen enzo......whehehehhehe
Waarschuw beheerder
en waarom ga je volgende keer dan weer op vrijdag?­?????????????????????????????????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 2 maart 2006 om 16:01:
Dat komt door die pompende bassen die je gezicht in rollen (zoals jij het zegt). Nooit agrus sfeer op awake.....je had zeker badtrip ofzo dat het leek of iedereen jou moest hebben en zeiden dat ze je kwamen halen enzo......whehehehhehe

Gast leer citeren;) Ik zeg juist dat de sfeer WEL goed was!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 2 maart 2006 om 16:02:
en waarom ga je volgende keer dan weer op vrijdag?­?????????????????????????????????????????????

Lees nou eerst eens GOED terug wat ik zeg...
Waarschuw beheerder

Plus vrijdag en zaterdag zit nu niet meer zon verschil in, zoals je weet zijn het niet meer Beuk-Normaal edities meer, maar juist 2 gelijke avonden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 2 maart 2006 om 16:03:
Lees nou eerst eens GOED terug wat ik zeg...

Ik had het ook tegen StenieB, maar op een of andere manier jouw naam bij citaat
Waarschuw beheerder
check maar, dat heb hij gezegt
Waarschuw beheerder
We hebben te maken met een miraculeus dubbelcitaat..............Spookie!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 2 maart 2006 om 16:06:
check maar, dat heb hij gezegt

Hij heb wel meer gezegd :p

Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 2 maart 2006 om 16:07:
We hebben te maken met een miraculeus dubbelcitaat..............Spookie!!!!

Harrie weer bezig??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op donderdag 2 maart 2006 om 14:12:
Als iemand onzin verkondigd wil ik het best corrigeren

onzin is ook zin, want onweer is ook weer
8)

Ik heb op de vrijdag inderdaad alleen maar agresieve blikken gezien ja

dan heb je mij en vrienden van me op de vrijdag niet gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op donderdag 2 maart 2006 om 20:47:
dan heb je mij en vrienden van me op de vrijdag niet gezien

Moet je wel Volledig citeren;)
Gaap..
Ik heb op de vrijdag inderdaad alleen maar agresieve blikken gezien ja, doe normaal joh de sfeer was gewoon goed!

!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het beter dat ze weer naar de oude standaard gaan, hoewel een Glenn Wilson, Lars Klein, Andreas Kramer of Kremer of een Tim Xavier niet mis zou zijn als je het over beuken hebt....maar namen als Rude Awakening,Go Hiyama of Amok mogen echt thuisblijven...

Waarschuw beheerder
en waarom ga je volgende keer dan weer op vrijdag?

Die staat gewoon in mijn agenda ter herinnering...bovendien is de hardtech een stuk minder op de volgende edities...ennuh beetje jammer dat je eerst mijn profiel checkt voor je commentaar geeft.....
Gaap..

Ik zeg niet dat er op vrijdag alleen maar agressieve blikken waren ik zeg alleen dat ik op de zaterdag meer vrolijke mensen heb gezien......als ik op vrijdag iemand aanstoote werd er een beetje vreemd gekeken en werd je min of meer aan de kant geduwd en op zaterdag kreeg je een knipoog ..gaf je elkaar een hand en ging je weer verder.....

Maar goed......het gaat hier om eigen ervaringen die bovendien een hele hoop mensen met mijn delen.....

Ieder zijn mening Toch...daar gaat alles in elk forum toch om ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 3 maart 2006 om 13:11:
maar namen als Rude Awakening,Go Hiyama of Amok mogen echt thuisblijven...

Go Hiyama past nou niet bepaald in dit rijtje lijk me, hij maakt techno geen herrie :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:33:
ennuh beetje jammer dat je eerst mijn profiel checkt voor je commentaar geeft.....

want?
Waarschuw beheerder
Go Pyjama is opgepitchte bende man!!

Waarschuw beheerder
uuuuuuh....nietes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:33:
op zaterdag kreeg je een knipoog

Techno = :D

Als lui sjagreinig kijken ga ik ook altijd even vertellen dat ze moeten :D
Waarschuw beheerder
ruud awakening, amok :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 4 maart 2006 om 13:16:
Techno =

Als lui sjagreinig kijken ga ik ook altijd even vertellen dat ze moeten

Hahha...idd ja en die mensen zie ik toch echt meer op vrij dan op zaterdag....maar ach beetje zinloze bullshit ammal....ieder zijn ding en daar mee uit!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 15:16:
zinloze bullshit

niet echt, het vetste van de randzaken van techno is de sfeer, mensen die lachen, ouwehoeren met volk dat je nog nooit hebt gezien. Spring je bij iemand vol op zijn voet: geen boze kop, maar juist een lach en "Vet he!"
Zo hoort het.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 4 maart 2006 om 15:29:
niet echt, het vetste van de randzaken van techno is de sfeer, mensen die lachen, ouwehoeren met volk dat je nog nooit hebt gezien. Spring je bij iemand vol op zijn voet: geen boze kop, maar juist een lach en "Vet he!"
Zo hoort het.

Zo hoort het zekerszzz....alleen met zinloze bullshit bedoel ik die eeuwige discussies.....voor veel mensen is het moeilijk te bedenken dat ieder een eigen mening heeft....echter vindt ik het wel leuk om er stevig op los te discussieren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 4 maart 2006 om 13:16:
Als lui sjagreinig kijken ga ik ook altijd even vertellen dat ze moeten

hahaha..Dat is ook irritant! Ik kan soms ook een beetje sago kijken, wil niet altijd zeggen dat je het ook bent ;)

Uitspraak van chiquito op zaterdag 4 maart 2006 om 15:29:
Spring je bij iemand vol op zijn voet: geen boze kop, maar juist een lach en "Vet he!"
Zo hoort het.

Ja, mooi is dat..Maak je ook op techno feesten niet niet altijd mee trouwens..
Op awake festival stond ik ook vol op de voeten van een meisje te dansen..Ik bied dan nog wel ff mijn excuses uit, maar als je dan de reactie krijgt..Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, dans gewoon lekker verder met een ;) erbij! Vind ik dat prachtig, die relaxte sfeer heb je jammergenoeg niet altijd! Maar zo hoort het wel idd (y)
Waarschuw beheerder
JA techno mag inderdaad beuken...zo heb ik het ook graag. Zoals gister op Intergrate (frank Kvitta....nou die beukt hoor :jaja:)

Maar techno moet vooral ROLLEN! En ma DOOOR GAAN!

Zoals Marco Corola, Carl Cox en de grote techno koning Jeff Mills
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 17:14:
Dat is ook irritant! Ik kan soms ook een beetje sago kijken, wil niet altijd zeggen dat je het ook bent

haha, je ziet soms aan de reactie idd dat ze je dan irritant vinden, maar als je dan nog breder lacht doet bijna iedereen hetzelfde.. ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 17:14:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, dans gewoon lekker verder met een erbij

Dat is precies wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
donateur
Wel belachelijk idd dat het hippe minimal clubje de ietwat zwaardere techno altijd loopt af te kraken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op zondag 5 maart 2006 om 19:18:
Wel belachelijk idd dat het hippe minimal clubje de ietwat zwaardere techno altijd loopt af te kraken

dat hippe heb ik ook een hekel aan, maar minimal is zwaar relaxed

Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op zondag 5 maart 2006 om 19:19:
Dat is idd het goeie woord. Rollen, blazen, pompen.
Voemmm

Ook goed, voornamelijk naar het einde van de avond. Ik vind de opbouw van minimal naar stevig echt het lekkerste
Waarschuw beheerder
lekker beuken tochhhhhhh

Waarschuw beheerder
Vind alles wel leuk als het maar swingt
Waarschuw beheerder
donateur
ZO!!!, als dit hoort techno altijd te zijn :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en als je het heel rustig wilt plaats je toch acid ertussendoor...

Waarschuw beheerder
Awakenings 07 & 08 april LineUp (N)(N)(N)

te veel minimal :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:24:
Awakenings 07 & 08 april LineUp

te veel minimal laatste aanpassing 30 maart 2006 21:24

Dan kom je toch niet???

Kijk , Combat Skill label night...niks mis mee integendeel!! Dj ocram gaat lekker blasen, dat geloof ik best....maar IK ga zeker weten beuken..en Joell Mull en joris Voorn zijn lekkere opwarmertjes...maar dan komt het ouderwetse gashoudergevoel in de ronde ton!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mag wel, hoeft niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:24:

te veel minimal

laaaaaaaaater, eindelijk weer eens een weekend zoals t hoort! Met techno! Rachmad, Advent, Barbara, Lekebusch, Beyer, kom maar op!

Waarschuw beheerder
jeah! en die al die positieve mensen, niet agressief ingesteld maken zown avond ook een stukje leuker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 00:45:
jeah! en die al die positieve mensen, niet agressief

hm...ik ben agressief? :O
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 30 maart 2006 om 21:33:
Dan kom je toch niet???

:no:
Waarschuw beheerder
Marina - Schranz Kollektiv citeer 30 maart 2006 21:24

te veel minimal laatste aanpassing 30 maart 2006 21:24

Laat me niet lachen zeg!Wie draait er op de 8e minimal!? Volgens mij niemand hoor.Tjah Joel mull zal wel rustig openen en zal misschien wat minimal in zijn setje draaien maar daarna toch alleen echt techno hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 31 maart 2006 om 17:26:
Wie draait er op de 8e minimal!?

ok... 07 april minimal/electro incl. Marco Remus met techno en 08 april electro/minimal :dood:
Waarschuw beheerder
wtf!! Wat bedoel je ingodsnaam.!?:D

Waarschuw beheerder
hehe...I don't speak good duch :cry: that's why i gave only a short reply...otherwise I have to say a lot haha...

Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 31 maart 2006 om 17:26:
echt techno

Yes,I heard echt techno @ The Chaos Theory 28.01.2006 with those 2 DJs
01:30 - 03:00: Evan Forrest
01:30 - 03:00: Thilo

but,@ all editions of Awakenings in the last time in whole night there is maybe only 30min of real/pure techno :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 19:10:
ok... 07 april minimal/electro incl. Marco Remus met techno en 08 april electro/minimal

Wie gaat er in godsnaam electro draaien op een van die avonden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op vrijdag 31 maart 2006 om 20:43:
Wie gaat er in godsnaam electro draaien op een van die avonden

hahaha inderdaad. misschien advent wat electro sounds maar echt pure electro..nee
Waarschuw beheerder
Hij heeft wel electro gemaakt, maar denk sowieso niet dat hij op Awake zo'n set mag/zal doen. Voor de rest heeft niemand iets met electro te maken voor zover ik weet.
Waarschuw beheerder
Misschien dat Dave Clarke wat valse electro er door heen ramt, maar dat zou niet ten goede zijn van de avond...niks mis met een beetje electro, maar niet op dat tijdstip.

Waarschuw beheerder
http://rapidshare.de/files/16605117/Techno-is-My-Drug.mp3.html

Tracklist:
1.DJ Bam Bam - Damaged Goods
2.Marco Carola - Question 9
3.Reaky - Fseko
4.Kobaya - BlackMail
5.DJ Preach & Marco G - Poca del Machine
6.Marco G - Spiritual Enlightenment
7.Tom Hades - Achronical
8.Mojado - El Matador
9.Axel Batsch & Asem Shama - Drumfiles 3
10.Jim Masters & Phil Barry - String Theory
11.Bootek 9
12.Franssen Vs Lowdown - Kick That Funky Fucker
13.Hardcell & Grindvik - DBL
14.Andrew Richley & Ryan Rivera - Bad Taste
15.Valentino Kanzyani - Feelin' Electro
16.Gecko - Just Close Your Eyes
17.Henrik B - The Wound

(L)
Waarschuw beheerder
Marina -­ Schranz Kollektiv citeer top end 31 maart 2006 19:58 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[8) Marina - Schranz Kollektiv] hehe...I don't speak good duch :cry: that's why i gave only a short reply...otherwise I have to say a lot haha...

Uitspraak van Gekke Gijs op vrijdag 31 maart 2006 om 17:26:
echt techno

Yes,I heard echt techno @ The Chaos Theory 28.01.2006 with those 2 DJs
01:30 - 03:00: Evan Forrest
01:30 - 03:00: Thilo

but,@ all editions of Awakenings in the last time in whole night there is maybe only 30min of real/pure techno :jaja:

I think you don´t now what techno is? ( sjezes wat is mijn engels toch beroerd!)
Waarschuw beheerder
tja mensen van het goede leven...ben niet op awakenings geweest...met veel spijt...fucking sucks..ehm dus verplichtingen also sucks..ben net op partyflock..via me matties,maatjes,vrienden,gasten,buddies hoe je ze ook wil noemen met je dialect..maar weet wel als je met een goede stemming gaat om te feesten ben je goed bezig...schijt aan de mensen die uitdagend naar je kijken!!! zinloze fucking illusies maken je alleen maar gek!! mensen die komen om NIET te feesten houden gelukkig tegen over ons feest beesten zich zelf voor de gek!!!!
slappe excuus voor een partydude noem ik ze!!!!
weten niet wat gezellig uit je dak feesten is!!!
succes op de volgende feesten!!!!

mzzls dan the mijdrecht man!!!
greetzzz!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 31 maart 2006 om 22:55:
I think you don´t now what techno is?

hehe...
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 3 maart 2006 om 18:23:
Go Pyjama is opgepitchte bende man!!