Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zit je aan de azijn ofzo?
tjaa weet je wak nou hoor he.. dat ze kijken hoeveel drugs dr word gevonden en daar krijge ze een boete voor,, mjahh die kenne ze nooit betalen denk ik..
miss moet the site wel dicht
Oohjaa je wou ook nie wete wa dr allemaal op de grond lag was voor een heel wezehuis haha
had gewoon club x moeten blijven
Ik vind dit alles behalve stoer en lachwekkend...hier zit het grootste gevaar in.
tja je hebt wel gelijk maarre ze doen t tog wel zelf dr word nooit iemand gefouleert daarow.. ze late het altijd maar gebeuren...
The Oh overkwam vorige week precies het zelfde en die gaan ook gewoon weer open.
Dus we zullen het wel zien of horen.
De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden.
je mocht altijd gewoon naar binne lopen..
en iedereen ging maar naar de auto's toe..
waarom dachten jullie dat die zaak zo goed draaide?
als ze strenger zouden optreden tege drugs en dergelijke kwam er zekers veel minder volk
maar is wel vet klote hopelijk kan ie nog terug open
..The Site moet de schuld geven aan de drugsmisbruikers..anders had ik nog gewoon zonder drugs kunnen genieten van de muziek in The Site.
De helft van de mensen die van de kaart binnen stond gaat ineens de Site de schuld geven.
Ten eerste staan/liggen er meer mensen buiten dan binnen. Daarnaast zijn er al behoorlijk veel mensen naar het ziekenhuis gebracht, waarvan een aantal overleden. Ik vind het meer dan logisch dat de site eindelijk een keer dicht gaat, want wat daar gebeurd is verre van normaal.
en bij de return hebbe ze ook een mooie grote parkeerplaats waar iedereen lkkr rond kan dwalen en kapot kan gaan!! ideale vervanger!!
is toch geen hol aan daar!! die maatregelen hebbe ze gewoon nie getroffe omda ze dan wete da er dan steeds maar 10 man komt... als daar streng gecontroleerd zou worre zou er niemand meer kome denk ik zo!!
Wat een Bullshit! Word niet snel kwaad. Maar dit soort ongegronde verhalen vind ik echt waardeloos! Net alsof er niemand in the site zou staan als er geen drugs zou zijn???
In the Return word bijvoorbeeld veel minder gebruikt, en toch is het daar iedere week vol. De sfeer is super, net als het publiek en de muziek. En zo kan ik nog wel wat voordelen opnoemen. Het gewoon een relaxte tent dat vind ik. En natuurlijk verschillen meningen. Dus ja kan er anders over denken.
Maar ga aub niet van die onzin uitkramen... Als je er nou vaker zou komen dan zeg ik oke, je kan je mening geven. Maar hoevaak ben jij in the site geweest? Kom op, wees reeel
Ja komt gewoon een ander publiek in the return. Dat is gewoon zo. Vind de sfeer daar persoonlijk wat agressief inderdaad. Maar we moeten geen 2 dingen door elkaar gaan halen nu. Het ging er mij om dat er nogal snel ongegronde meningen worden neergezet. En aangezien dat over the site ging moest ik even reageren
Ik hoop dat the site open gaat en dat we met zijn alle er wat aan kunnen doen want zoiets als vanavond hoop ik niet nog een keer mee te maken
We denken nou wel allemaal aan ons zelf maar denk ook eens aan die eigenaar die vast zit en de dj's pfff die krijgen nu ook wel een naam
Er word allemaal zo negatief gedaan over the site maar denk ook eens aan de andere tenten over is het wel hetzelfde liedje.
Ik hoop dat the site open gaat en dat we met zijn alle er wat aan kunnen doen want zoiets als vanavond hoop ik niet nog een keer mee te maken.
tjaa je doet t gewoon zelf he..
maar het heeft ook wel een btje te maken met dat ze dr nix aan deden hor..
ik zag gisteren op een 15 minuten tijd minstens 4 personen werden buitengezet, dan vind ik de sfeer in de site wel beter naar mijn mening
We denken nou wel allemaal aan ons zelf maar denk ook eens aan die eigenaar die vast zit en de dj's pfff die krijgen nu ook wel een naam
Ik weet dat er over wel gebruikt word en dat er ook bijna niks tegen te doen valt
dat is voor de dj's hun eigenschuld hun blijven er draaien dus accepteren ook het drugs gebruik als hun naam nu naar de klote is dan heel jammer voor hum maar wel eigenschuld
maar die dj's weten niet waar het basknopje zit je moet het niet horen maar voelen vrijdag in holly draaide hij ook al zo zacht die dj van the site
Marcky draaide echt wel lekker hoor
dat is dus bullshit ! net als met het hele voetbal hooligans verhaal ... daar kunnen de spelers toch ook niks aan doen
die dj's zien toch ook de mensen schuimbekkend voorbij komen
Neem een voorbeeld aan hardcore feesten daar krijg je niet eens de tijd om te vallen dan hebben ze je al opgevangen
Nou die keer dat ik er was, vond ik de sfeer verre van relaxed
BTW: is het echt zo ja dat er al dooien zijn gevallen daarzo? Dan is het wel een half wonder dat die toko nie al eeuwen terug is dichtgegooid!
jaa en al was dat zo.. dat gebeurt overal wel hor..
op feesten niet wil je zegge.. mja
Maarja ontkennen dat The Site een 'drugshol' was,
Iedereen roept hier dat de sfeer in The Site zo gaaf was? Nou die keer dat ik er was, vond ik de sfeer verre van relaxed. Kun je beter op (grote) feesten komen, das stuk gezelliger. En betere ventilatie ook..
Ik kan er niet zo mee zitten dat the site dicht is, het is in een mum van tijd veranderd van goede tent, naar een tent met een slechte naam waar kinderen hun weekend snuivend rondbrengen!
Het is juist andersom..The Site moet de schuld geven aan de drugsmisbruikers..anders had ik nog gewoon zonder drugs kunnen genieten van de muziek in The Site.
iedereen gaat nu toch naar tenten als the return, complex en andere tenten die nu nog vrij schoon zijn.... krijg je daar straks het zelfde verhaal... Maar goed, het blijven belgen he
Wat je zegt klopt wel, dat als er een groepje gebruikers binnen staat dat die groep alleen maar steeds groter wordt. Dus ik ben benieuwd wat het wordt komende tijd in de Return enzo, geloof niet dat de mensen uit de Site nu een maand thuis gaan zitten tot hij weer open is.
Ja komt gewoon een ander publiek in the return. Dat is gewoon zo. Vind de sfeer daar persoonlijk wat agressief inderdaad. Maar we moeten geen 2 dingen door elkaar gaan halen nu. Het ging er mij om dat er nogal snel ongegronde meningen worden neergezet. En aangezien dat over the site ging moest ik even reageren
ik denk dat er daar net zo veel gebruikt word,
ja das nu wel iets overdreven van die 10 man maar in return zijn dan weer veel meer problemen met vechten enzo, ik zag gisteren op een 15 minuten tijd minstens 4 personen werden buitengezet, dan vind ik de sfeer in de site wel beter naar mijn mening
was jij dr bij dan??
BTW: is het echt zo ja dat er al dooien zijn gevallen daarzo? Dan is het wel een half wonder dat die toko nie al eeuwen terug is dichtgegooid!laatste aanpassing 12 februari 2006 18:42
Drugs is nummer 1 vijand van een discotheek.
ze komen naar een discotheek en verpesten voor de echte feestvierders
Maar helaas...ze komen naar een discotheek en verpesten voor de echte feestvierders.
Ze verpeste het niet hoor,
Hier doet iedereen stoer over drugs en eigenlijk is het te zielig voor woorden.
Dat iemand een pilletje neemt moet iedereen zelf weten,maar dat je zo van de kaart bent dat je de halve nacht buiten moet liggen..
maar ik ga toch echt wel ffies een dikk feessie in de site houden he
Als jullie zo door gaan helpen jullie the-clubs naar de donder.
ik ga zaterdag ook gewoon naar de site toe en anders gewoon op de parkeerplaats eej, gaan wuh demonstreren hahaha, want de site moet openblijven!!!!!!!!!
Oh jij dacht dat ze kwamen controleren of dat er niet teveel bier gedronken werd
Tga toch over de sfeer
degene die drugs gebruike verpeste die nie or..
en dat er veel drugs 0p de gr0nd lag das niet al1 maar de schuld van degene die dat naar binne hebt mee gen0me ..maar 0wk een bietjuh de schuld van uitsmijters h0r..
De schuld ligt echt bij de bezoekers zelf.
Dat bedoel ik..is als uitsmijter ook vrij lastig werken dan.
tja ik hoorde dat ze niemand mogen fouilleren in the site.. mag niet van de gemeente ofzo..
das dan tog ook stom dat dat niet mag..
Hoezo de schuld,
as je drugs gebruik moe je da toch zelf wete,
ballentent
Net alsof de portier kan voorkomen dat er ook maar iemand iets mee naar binnen krijgt.
Had het allemaal maar buiten gedaan,dan was er niets aan de hand geweest.
Je hebt het over personen die werken voor andere mensen.
Een ander de schuld geven is makkelijker,maar niet eerlijker.
Had het allemaal maar buiten gedaan,dan was er niets aan de hand geweest.
De eigenaar en de mensen die er werken zijn in mijn ogen net zo goed fout bezig geweest hoor... Ze hebben er nooit wat aan gedaan.. lieten alles maar gebeuren.. in andere discotheken valt het gebruik niet zo snel op omdat de controles daar strenger zijn..
Dus het is onzin dat alleen de bezoekers het zo ver hebben gekregen
En verder over de sfeer.. ik vind dat de mensen in the site die wel zeker maken.. hebben het allemaal naar hun zin enzo!.. Dus er moet gewoon beetje controle komen en weer snel open gaan
haha misschien zijn er ook wel stiekem opnames gemaakt
De eigenaar en de mensen die er werken zijn in mijn ogen net zo goed fout bezig geweest hoor... Ze hebben er nooit wat aan gedaan.. lieten alles maar gebeuren.. in andere discotheken valt het gebruik niet zo snel op omdat de controles daar strenger zijn..
ja maar als ze strenger w0rden dan is et 0wk weer niet g0ed snap je...bez0ekers m0te zelf daar begrip v0or hebbe..want wrm zou juh zakke v0l drugs meeneme naar binne als juh die t0g niet binne gebruikt..en t0g d0e juh da..dan w0rdt juh gelijk buite gesch0pt en dan mag juh paar maanden 0wk niet naar binne..dus z0w te zien d0en uitsmijters hun werk g0ed...en da begin ik pas nu te begrijpen eej haha tjah bl0nd..
nee ik pr0beer hun 0wk geen schuldgev0el te geve,da wete ze 0wk wel denk..O
oke J-Bo..ik ga maar gwn niet tege j0u in want juh hebt gwn gelijk haha
Ik kan een berg kritiek leveren vanaf de bank hier,maar wat als ik daar dj was,eigenaar of uitsmijter..met welke regels moet ik rekening houden,kan alles zomaar,wat mag ik wel doen of wat niet..
De Burgermeester van Wuustwezel en discotheken is nooit goed samengegaan.
Dat heeft niets persoonlijks met The Site te maken.
Vergeleken bij andere discotheken doen ze het bij the site nog niet helemaal goed denk ik haha..
ja bij site heb juh gwn wat 'vrijheid'zegma...maar wat heeft v0or zin 0m elke week iedereen te gaan c0ntr0leren..:Sschiet juh mix mee 0p h0r...want drugs kun juh 0p verschillende plekke verst0ppen waar ze niet z0ude kijken en meskuhs c0ntr0leren ze jimmal nie..dus v0ila dan krijg juh t0g et zelfde...
Wat niet weet wat niet deert..
En het is dan ook dat mensen wat meer worden afgeschrokken dus niet massaal hele zakken vol mee naar binnen gaan nemen..
Dat gebeurt toch overal..?
ja l0op dan 0wk niet te zeuren..dat ze bij site wa strenger m0te w0re
ja l0op dan 0wk niet te zeuren..dat ze bij site wa strenger m0te w0re
komt nog een probleem bij:
de burgemeester van Wuustwezel
die man wil al jaren alle discotheken op de oude grensovergang dicht hebben. 6 jaar geleden heeft hij er voor gezorgd dat Club X dicht moest en nu the Site.
die " meneer " Ansoms is niet alleen burgemeester van Wuustwezel, maar ook nog senaatslid in belgie en heeft heel veel macht. Als ik alles zo lees, kyn je het wel schudden met the Site, denk ik. Hij heeft het nu dicht en dat blijft dicht, zeker als er drugs en wapens zijn aangetroffen.
Tleek net of ze zware criminele zochte..
waarom moet zo toko dicht voor mensen die doen waar ze zin in hebbe (drugs) dus als jij eigenaar was en al da volk zat aan de troep dan ben JIJ de sigaar zou je ook nie lekker bij voelen verantwoording heet da
Hoe wil jij drugsdealers en lui met geweren op zak noemen, die zware shit vekropen aan mensen die nog geen 16 zijn
Dan was jij misschien ook zo een pauper die agressief word als je per ongeluk op zijn tenen trap of zit te pogoen door de tent. Arrogante sletjes die handtasjes vol coke bij hebben en ongegeneerd zitten te snuiven in je nek.
hahaha eigendunk
Nee stamputje geeft tok wel vrij nuchter antwoorden waar ik het wel mee eens bent.
Ik lees die reacties vaak bij jonge meisjes die hier hun reply zetten. Kortzichtig volk met laag denkvermogen zit er opzeker tussen. Praten over "vroeger" terwijl ze net weg mogen van mammie en pappie.
Mensen die, zoals ik hier hoor, regelmatig TE veel gebruiken en dan dus ook niet meer weten waar ze mee bezig zijn..
zou de site geen vergunning moeten hebben krijgen van de gemeente???
dus dat tie de discotheken weg wilde hebben is bullshit
ar what about the return...
Ben daar nog nooit geweest ook niet van plan maar is het dan een kut tent wat ik van sommige hoor?
zou de site geen vergunning moeten hebben krijgen van de gemeente???
geloof wel dat de site er na club x is gekomen dus dat tie de discotheken weg wilde hebben is bullshit
hoezo? er zijn wel meer clubs die op een oude vergunning draaien van een vorige eigenaar......kun je zo overnemen....
maar als ze de gemeente de discotheken echt weg willen hebben en er op letten bij de verkoop dan gaat dat niet stilzwijgendlaatste aanpassing 13 februari 2006 21:16
Moete ze toch zelf wete
Nou denk je een leuke avond te hebbe in the site is dr ineens een inval pfff ga om half 5 ineens t licht aan en zegge ze dat iedereen omstebeurt naar buiten toe moet, echt een vage bedoelling...
mjahh
wie heeft t wellens vaker meegemaakt??
dat is voor de dj's hun eigenschuld hun blijven er draaien dus accepteren ook het drugs gebruik als hun naam nu naar de klote is dan heel jammer voor hum maar wel eigenschuld en met de eigenaar heb ik geen medelijden hij had al waarschuwingen gehad.
is toch geen hol aan daar!! die maatregelen hebbe ze gewoon nie getroffe omda ze dan wete da er dan steeds maar 10 man komt... als daar streng gecontroleerd zou worre zou er niemand meer kome denk ik zo!!
Harde Kern citeer 13 februari 2006 19:44
donateur! komt nog een probleem bij:
de burgemeester van Wuustwezel
die man wil al jaren alle discotheken op de oude grensovergang dicht hebben. 6 jaar geleden heeft hij er voor gezorgd dat Club X dicht moest en nu the Site.
die " meneer " Ansoms is niet alleen burgemeester van Wuustwezel, maar ook nog senaatslid in belgie en heeft heel veel macht. Als ik alles zo lees, kyn je het wel schudden met the Site, denk ik. Hij heeft het nu dicht en dat blijft dicht, zeker als er drugs en wapens zijn aangetroffen.
zal THE SITE net als CLUB X een andere locatie gaan zoeken als het zo is dat t dicht moet blijven?
Ik lees die reacties vaak bij jonge meisjes die hier hun reply zetten. Kortzichtig volk met laag denkvermogen zit er opzeker tussen. Praten over "vroeger" terwijl ze net weg mogen van mammie en pappie. Dit soort mensen verneuken het dus wat ik J Bo al ergens eerder hoorde zeggen.
je moet altijd je legetimatie laten zien hor!!
dr kome geen mense onder de 16..
Hahahaha
Zag in het begin reply van Sharr over haar coke verhaal. Meisje is toch nog maar net 16...
So don't talk bullshit
Haha die is mooi k was 13-14 toen ik er voor het eerst binnen kwam, nooit gezeik gehad met legitimatie.
Daarbij kan ik zo nog 10 meiden aanwijzen op partyflock die onder de 16 daar ook al binnen kwamen.
MIJN coke verhaal?!
Ik zei alleen dat in castel/re-loaded ook gewoon flink ge word
Haha die is mooi k was 13-14 toen ik er voor het eerst binnen kwam, nooit gezeik gehad met legitimatie.
Daarbij kan ik zo nog 10 meiden aanwijzen op partyflock die onder de 16 daar ook al binnen kwamen.
Wat was je gelukkig geweest als je daar de vloer mocht schoonmaken, lag geen Parketvloer, maar een PAKKETvloer..
Ik kom al sinds mn 14e in the site, en ja dat is vroeg, maar dat is ook alweer 2 jaar geleden...
Dus vind wel dat ik over "vroeger" mag praten.
toegestane leeftijd voor het bezoeken van een discotheek is vanaf 16 jaar, ook in Belgie.
Als je nog geen bent, kun je de eiegenaar verschrikkelijk veel problemen geven als je gepakt wordt.
Wrm maak iedereen zo'n probleem over drugs,
Is daar een minimale leeftyd voor vastgesteld dan??
maar die flikken lieten zich amper zien, ja bij een standaard rondje door wuustwezel 2x per avond kon je de flikken zien rijden daar. en dan deden ze nog NIETS.
aan het begin van dit topic (ik doel op de topicstarter)
zie ik haar zeggen: "maar was wel een drugstent hoor"
en wat ik totaal vergeten was. ik vind het nog het ergste voor de eigenaar die nu vastzit door het gedrag van zijn eigen bezoekers, die man wil ook alleen maar een leuke discotheek voor ons.
Dat weet je niet. Hij heeft klaarblijkelijk niet veel tegen de drugsoverlast gedaan. En als zelfs zijn personeel zich met deze zaakjes bezig houdt.... Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat hij er zelf niets van wist.
mjah iedereen weet wel dat dr in the site veel gebruikt wor tog
dankje voor die goede reclame voor the-site dus die je nu geeft. kunnen ze nu wel gebruiken
die flikken kijken overal, zelfs hier op pf geloof me.
zolang ze meer redenen gaan zoeken om the-site voorgoed dicht te krijgen zijn zulke webpagina`s van heel groot belang, omdat bezoekers hier contact zoeken en dan zijn er een paar figuren die the-site alsnog als drugstent afschepen
joody.... rot op man... nep junk
Ik wil er nog steeds een keer naar toe fietsen met Joody vanuit Etten-Leur
geloof dat de site de oude
tent voor club x is toch?
2000 is capiciteit dus dat is nog wel redelijk
zonde
en als het daar zop erg is mee drugs zal wel meevallen trowuens dan gaan die gasten ergens anders heen dus hoeveel zin heeft het om de site te sluite
ja da denk ik ook, dan trekke ze mss allemaal naar the return en al die belgische tenten
Maar mede-Sitegangers zullen we eerst maar even de officiele uitspraak afwachten en positief blijven
Het klinkt moeilijk maar komop
De sluiting en de aanhouding van de uitbater is helaas een gevolg van
DRUGS. Wij willen jullie er op wijzen dat, de bezoekers die gebruiken en
dealen, verantwoordelijk zijn voor de sluiting.
wathebben de echte site gangers dit weeknd gedaan ondertussen terwijl hun geliefde tent dicht was ??
wathebben de echte site gangers dit weeknd gedaan ondertussen terwijl hun geliefde tent dicht was ??
Ben benieuwd of mensen uit Roosendaal Breda en omstreken ook de moeite gaan nemen om wat bezoekjes te brengen in Complex.
Wat weet jij ervan?
zit hier in mijn boerderij een trui voor mijn oma te breien
mensen worden een beetje dol geloof ik
Ben benieuwd of mensen uit Roosendaal Breda en omstreken ook de moeite gaan nemen om wat bezoekjes te brengen in Complex.
Daarom ook tussen aanhalings tekens. Begrip is ook een 2e bij jou...
Ja veranderd muziek.. Combo drum en nog een berg platen behoren onderhand toch tot de retro van de north french tek en the Site natuurlijk. En ik praat over muziek STYLE
Iedere discotheek heeft een bepaalde style en door die neukplaten van tegenwoordig word het niveau van muziek naar beneden gehaald. Residents hebben dit uiteraart maar te accepteren en het publiek gaat erin mee die hoogst tevreden zijn. Ik zeg gewoon hoe ik er over denk. Dat niet alleen het publiek is veranderd.
Uitspraak van [APC] Boonhead op dinsdag 28 februari 2006 om 22:35:
Daarom ook tussen aanhalings tekens. Begrip is ook een 2e bij jou...
Ja veranderd muziek.. Combo drum en nog een berg platen behoren onderhand toch tot de retro van de north french tek en the Site natuurlijk. En ik praat over muziek STYLE
Iedere discotheek heeft een bepaalde style en door die neukplaten van tegenwoordig word het niveau van muziek naar beneden gehaald. Residents hebben dit uiteraart maar te accepteren en het publiek gaat erin mee die hoogst tevreden zijn. Ik zeg gewoon hoe ik er over denk. Dat niet alleen het publiek is veranderd.
nou echt boeiend hoor..!!
Geniet hier maar even lekker van.
Dj Pat B & Double M presents The Site Style
(is gewoon legaal om te luisteren en komt niet uit op vinyl en wees dan ook zo netjes om even op www.djpatb.nl te kijken)
Pat B en Double M laten even horen waarom The Site zo relaxt was.
Nou denk je een leuke avond te hebbe in the site is dr ineens een inval pfff ga om half 5 ineens t licht aan en zegge ze dat iedereen omstebeurt naar buiten toe moet, echt een vage bedoelling...
mjahh
Uitspraak van DanTjuh A.K.A PuSSyCaT op woensdag 8 maart 2006 om 18:21:
niet verder als de straat..
toevallig woon ik in een hele leuke straat met in 1 huis al 11 adressen
zaterdag maar weer The return denk
Dus iederen kans of reden is er een voor hem en die pakt hij aan.
kom er net van ma de sfeer is ni et zelfde as the site !!!!!
kom er net van ma de sfeer is ni et zelfde as the site !!!!!
alleen nu sta je egt in stampvolle zalen...
alleen hou je dan minder dansruimte over
e oren piepten de volgende dag nog!!
The Site kon anders ook stampvol zijn en door die palen overal ook niet echt ruimte om gek te doen
Uitspraak van **BiaNcoS** op maandag 13 maart 2006 om 00:01:
e oren piepten de volgende dag nog!!
Zo hoort het had ik na nachtje site ook wel... ligt er gewoon aan waar je gaat staan
nee het geluid zelf stond egt te hard
afgelopen zaterdag had ik er minder last van gelukkig
hij ston wa zachter.. merk je gelijk
ik hoop dat club x open is vanavond
de bredalaan te Wuustwezel
De entree is GRATIS
wie gaat dan mijn pre betalen ? of ga jij dat doen ?
denk je een leuke avond te hebbe in the site is dr ineens een inval
eej beloofd dat iets te worden die the-switch??
tis wel een stoefbal eh die Pat B
haha geintje or Pat!!
je weet wie het zegt eh haha
ik ben er nog nooit geweest maar geloof nie dat t leuker kan zijn dan the site
De site is en blijft geweldig. Maar we moeten gewoon verder. the-switch is een waardig alternatief. Je zult het zelf zien!
En de bezoekers van House of Bounce mogen 13 Mei ook gratis naar The Switch dezelfde avond.
das wel superklein maar wellachen
dat heb ik nou altijd en ik snap niet dat dan iedereen meteen gaat want ik moet dan eerst nog eens een keer mijn kluts gaan zoeken maar achteraf blijkt gewoon dat ie op mijn hoofd zat. Ik ken der ook niks aan doen ben zo geboren.
ja k heb nog 12 muntjes over van the site.. mja.. leuk voor later..
mja 12 is wel veel... mja volgende week eens n kijke gaan nemen in the switch
En dan ga je iedere week naar the switch straks?
idd leuk voor in t plakboek
en idd t zal nooit t zelfde zijn dat kan niet... maar ik ga er zekerz wel heen
mag 't beetje er wel afhalen hoor meissie
Sla zoals sommige de spijker op de kop en daar zijn ze toch ook voor.
jij
Is dat de bedoeling op PF
V3Rd3r heP ju un L3uKe s!3 j()3w tO3
Ik heb die zender niet
Bianca misschien dat je er later heel veel geld op kan verdienen?
iq q38ro!Q thr/-\Qsch hihi
Sneufen jullie ook? Of gebruiken geen drugs?
yeps 10 gram coke per dag
Door jou is de site dus gesloteng?
yeps maar niet doorvertellen eej
Zal nooit meer open gaan we hebben de tent daar opgebouwd en nu is het kapot gemaakt omdat sommige mensen hun mondje niet kunnen houden over het overmatige Drugsgebruik binnen ons tentje! Het was super, Site zal altijd blijven bestaan ookal is het nu onder een andere naam!!!
Zal nooit meer open gaan we hebben de tent daar opgebouwd en nu is het kapot gemaakt omdat sommige mensen hun mondje niet kunnen houden over het overmatige Drugsgebruik binnen ons tentje! Het was super, Site zal altijd blijven bestaan ookal is het nu onder een andere naam!!!
gaat dat door en ineens een inval....
en alles wordt toegelaten
Stelletje lompe kutjes hier....
En die sfeer nou kan er niet veel over zeggen maar als het zoals toen was