Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vergeleken bij andere discotheken doen ze het bij the site nog niet helemaal goed denk ik haha..
ja bij site heb juh gwn wat 'vrijheid'zegma...maar wat heeft v0or zin 0m elke week iedereen te gaan c0ntr0leren..:Sschiet juh mix mee 0p h0r...want drugs kun juh 0p verschillende plekke verst0ppen waar ze niet z0ude kijken en meskuhs c0ntr0leren ze jimmal nie..dus v0ila dan krijg juh t0g et zelfde...
Wat niet weet wat niet deert..
En het is dan ook dat mensen wat meer worden afgeschrokken dus niet massaal hele zakken vol mee naar binnen gaan nemen..
Dat gebeurt toch overal..?
ja l0op dan 0wk niet te zeuren..dat ze bij site wa strenger m0te w0re
ja l0op dan 0wk niet te zeuren..dat ze bij site wa strenger m0te w0re
komt nog een probleem bij:
de burgemeester van Wuustwezel
die man wil al jaren alle discotheken op de oude grensovergang dicht hebben. 6 jaar geleden heeft hij er voor gezorgd dat Club X dicht moest en nu the Site.
die " meneer " Ansoms is niet alleen burgemeester van Wuustwezel, maar ook nog senaatslid in belgie en heeft heel veel macht. Als ik alles zo lees, kyn je het wel schudden met the Site, denk ik. Hij heeft het nu dicht en dat blijft dicht, zeker als er drugs en wapens zijn aangetroffen.
Tleek net of ze zware criminele zochte..
waarom moet zo toko dicht voor mensen die doen waar ze zin in hebbe (drugs) dus als jij eigenaar was en al da volk zat aan de troep dan ben JIJ de sigaar zou je ook nie lekker bij voelen verantwoording heet da
Hoe wil jij drugsdealers en lui met geweren op zak noemen, die zware shit vekropen aan mensen die nog geen 16 zijn
Dan was jij misschien ook zo een pauper die agressief word als je per ongeluk op zijn tenen trap of zit te pogoen door de tent. Arrogante sletjes die handtasjes vol coke bij hebben en ongegeneerd zitten te snuiven in je nek.
hahaha eigendunk
Nee stamputje geeft tok wel vrij nuchter antwoorden waar ik het wel mee eens bent.
Ik lees die reacties vaak bij jonge meisjes die hier hun reply zetten. Kortzichtig volk met laag denkvermogen zit er opzeker tussen. Praten over "vroeger" terwijl ze net weg mogen van mammie en pappie.
Mensen die, zoals ik hier hoor, regelmatig TE veel gebruiken en dan dus ook niet meer weten waar ze mee bezig zijn..
zou de site geen vergunning moeten hebben krijgen van de gemeente???
dus dat tie de discotheken weg wilde hebben is bullshit
ar what about the return...
Ben daar nog nooit geweest ook niet van plan maar is het dan een kut tent wat ik van sommige hoor?
zou de site geen vergunning moeten hebben krijgen van de gemeente???
geloof wel dat de site er na club x is gekomen dus dat tie de discotheken weg wilde hebben is bullshit