Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hoezo? er zijn wel meer clubs die op een oude vergunning draaien van een vorige eigenaar......kun je zo overnemen....
maar als ze de gemeente de discotheken echt weg willen hebben en er op letten bij de verkoop dan gaat dat niet stilzwijgendlaatste aanpassing 13 februari 2006 21:16
Moete ze toch zelf wete
Nou denk je een leuke avond te hebbe in the site is dr ineens een inval pfff ga om half 5 ineens t licht aan en zegge ze dat iedereen omstebeurt naar buiten toe moet, echt een vage bedoelling...
mjahh
wie heeft t wellens vaker meegemaakt??
dat is voor de dj's hun eigenschuld hun blijven er draaien dus accepteren ook het drugs gebruik als hun naam nu naar de klote is dan heel jammer voor hum maar wel eigenschuld en met de eigenaar heb ik geen medelijden hij had al waarschuwingen gehad.
is toch geen hol aan daar!! die maatregelen hebbe ze gewoon nie getroffe omda ze dan wete da er dan steeds maar 10 man komt... als daar streng gecontroleerd zou worre zou er niemand meer kome denk ik zo!!
Harde Kern citeer 13 februari 2006 19:44
donateur! komt nog een probleem bij:
de burgemeester van Wuustwezel
die man wil al jaren alle discotheken op de oude grensovergang dicht hebben. 6 jaar geleden heeft hij er voor gezorgd dat Club X dicht moest en nu the Site.
die " meneer " Ansoms is niet alleen burgemeester van Wuustwezel, maar ook nog senaatslid in belgie en heeft heel veel macht. Als ik alles zo lees, kyn je het wel schudden met the Site, denk ik. Hij heeft het nu dicht en dat blijft dicht, zeker als er drugs en wapens zijn aangetroffen.
zal THE SITE net als CLUB X een andere locatie gaan zoeken als het zo is dat t dicht moet blijven?
Ik lees die reacties vaak bij jonge meisjes die hier hun reply zetten. Kortzichtig volk met laag denkvermogen zit er opzeker tussen. Praten over "vroeger" terwijl ze net weg mogen van mammie en pappie. Dit soort mensen verneuken het dus wat ik J Bo al ergens eerder hoorde zeggen.
je moet altijd je legetimatie laten zien hor!!
dr kome geen mense onder de 16..
Hahahaha
Zag in het begin reply van Sharr over haar coke verhaal. Meisje is toch nog maar net 16...
So don't talk bullshit
Haha die is mooi k was 13-14 toen ik er voor het eerst binnen kwam, nooit gezeik gehad met legitimatie.
Daarbij kan ik zo nog 10 meiden aanwijzen op partyflock die onder de 16 daar ook al binnen kwamen.