Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van gekke gestoorde op maandag 13 februari 2006 om 17:15:maar ik ga toch echt wel ffies een dikk feessie in de site houden he
zekerrs..
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 14:52:Als jullie zo door gaan helpen jullie the-clubs naar de donder.
helemaal mee eens...
dus blijf gwn (een bietjuh dan)p0sitief praten,vind ik..
ik ga zaterdag ook gewoon naar de site toe en anders gewoon op de parkeerplaats eej, gaan wuh demonstreren hahaha, want de site moet openblijven!!!!!!!!!
haha vind ik ook hor..
jammer dak nie ken moet naar moh..
maar die week dr op zeker wel
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 17:11:Oh jij dacht dat ze kwamen controleren of dat er niet teveel bier gedronken werd
Tga toch over de sfeer,
degene die drugs gebruike verpeste die nie or..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:43:Tga toch over de sfeer
de sfeer bepaal juh zelf v0or juh zelf,vind ik..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:43:degene die drugs gebruike verpeste die nie or..
vind 0wk niet nee...maja juh hebt 0wk natuurlijk altijd vervelende mense er tussen staan,,,gwn negeren en juh ding d0en..z0lang die j0u nix d0en dan is et g0ed t0g...
en dat er veel drugs 0p de gr0nd lag das niet al1 maar de schuld van degene die dat naar binne hebt mee gen0me ..maar 0wk een bietjuh de schuld van uitsmijters h0r..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:59:en dat er veel drugs 0p de gr0nd lag das niet al1 maar de schuld van degene die dat naar binne hebt mee gen0me ..maar 0wk een bietjuh de schuld van uitsmijters h0r..
Kijk uit wat je zegt allemaal hey.
Je hebt het over personen die werken voor andere mensen.
Je weet niet wat voor regels ze hebben gekregen of wat dan ook..
De schuld ligt echt bij de bezoekers zelf.
Een ander de schuld geven is makkelijker,maar niet eerlijker.
Wie geef jij de schuld als je te hard rijd, of dronken bent?
Toch ook jezelf..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:06:tja ik hoorde dat ze niemand mogen fouilleren in the site.. mag niet van de gemeente ofzo..
das dan tog ook stom dat dat niet mag..
Dat bedoel ik..is als uitsmijter ook vrij lastig werken dan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:27:helemaal mee eens...
dus blijf gwn (een bietjuh dan)p0sitief praten,vind ik..
kap jij eens met je breezertaal
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:59:maar 0wk een bietjuh de schuld van uitsmijters h0r..
Da is toch hetzelfde als dat ik zee,
dat ze er vanaf wiste..
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:04:De schuld ligt echt bij de bezoekers zelf.
Hoezo de schuld,
as je drugs gebruik moe je da toch zelf wete,
en zou jy het in je zak houde as de woute binne kome??
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:08:Dat bedoel ik..is als uitsmijter ook vrij lastig werken dan.
jaa veel mense keken hun dr op aan..
ik eerst ook.. maar toen ik dat hoorde niet meer..
tja dan vind ik dat ze daar gewoon een metaaldetector weg moette zette enzo en dat ze mogen fouilleren jaa tog..
dan zal t heus wel minder worden..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:06:tja ik hoorde dat ze niemand mogen fouilleren in the site.. mag niet van de gemeente ofzo..
das dan tog ook stom dat dat niet mag..
Dede ze gwn omdat ze zo by een inval grote kans hebbe dat the site dicht moet,
is de gemeente er ook vanaf..
Je had er zo mee un geweer binne kunne lope,
niemand die het ziet..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:10:kap jij eens met je breezertaal
Ga dan na een ander forum..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:11:Hoezo de schuld,
as je drugs gebruik moe je da toch zelf wete,
Ja,zeg jij dat tegen de gene die nu door mensen als jij hun baan kwijt raken.
Lekker egoistisch gelul van je..wel drugs gebruiken,maar de ellende is voor een ander.
Je verdiend echt
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:12:tja dan vind ik dat ze daar gewoon een metaaldetector weg moette zette enzo en dat ze mogen fouilleren jaa tog
Drugs kun je overal verstoppe,
ook op plekke waar ze niet moge fouilere..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:13:Je had er zo mee un geweer binne kunne lope,
niemand die het ziet..
jaa die hebbe ze ook al gevonde daar
mjahh
ballentent
Het is geen ballentent..
Net alsof de portier kan voorkomen dat er ook maar iemand iets mee naar binnen krijgt.
Da ken tie nie,
je kan het ok buite al pakke,
dan heb je nix op zak,
en kan de portier er ok nix mir aan verandere..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:21:je kan het ok buite al pakke
Had het allemaal maar buiten gedaan,dan was er niets aan de hand geweest.
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:22:Had het allemaal maar buiten gedaan,dan was er niets aan de hand geweest.
jaa weet je tog ook niet van te voren..
De eigenaar en de mensen die er werken zijn in mijn ogen net zo goed fout bezig geweest hoor... Ze hebben er nooit wat aan gedaan.. lieten alles maar gebeuren.. in andere discotheken valt het gebruik niet zo snel op omdat de controles daar strenger zijn..
Dus het is onzin dat alleen de bezoekers het zo ver hebben gekregen
En verder over de sfeer.. ik vind dat de mensen in the site die wel zeker maken.. hebben het allemaal naar hun zin enzo!.. Dus er moet gewoon beetje controle komen en weer snel open gaan
En verder over de sfeer.. ik vind dat de mensen in the site die wel zeker maken.. hebben het allemaal naar hun zin enzo!.. Dus er moet gewoon beetje controle komen en weer snel open gaan
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:04:Je hebt het over personen die werken voor andere mensen.
ja oke..z0 heb ik n0g niet bekeken,mijn fout..
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:04:Een ander de schuld geven is makkelijker,maar niet eerlijker.
nee ik pr0beer hun 0wk geen schuldgev0el te geve,da wete ze 0wk wel denk..O
oke J-Bo..ik ga maar gwn niet tege j0u in want juh hebt gwn gelijk haha
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:22:Had het allemaal maar buiten gedaan,dan was er niets aan de hand geweest.
Het wer ook buite gedaan..
Drm was er eerst buite ok al een groep woute..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:34:Het wer ook buite gedaan..
jaa idd in de auto's word meer gebruikt als binne hor..
Uitspraak van De FEESTFeeDe eigenaar en de mensen die er werken zijn in mijn ogen net zo goed fout bezig geweest hoor... Ze hebben er nooit wat aan gedaan.. lieten alles maar gebeuren.. in andere discotheken valt het gebruik niet zo snel op omdat de controles daar strenger zijn..op maandag 13 februari 2006 om 18:29:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:36:jaa idd in de auto's word meer gebruikt als binne hor..
Jah en drm staan ze mee un vage kop binne..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:34:Drm was er eerst buite ok al een groep woute..
n0u anders een jil leger denk haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:47:Jah leek de mafia wel mee die bivak mutse..
ja he ze stormde zo na binne
dacht wat is dit nou weer.. licht aan muziek uit...
Uitspraak van De FEESTFeehaha misschien zijn er ook wel stiekem opnames gemaaktop maandag 13 februari 2006 om 18:51:
zou me nix verbazen
kome we strax in een film
Uitspraak van De FEESTFeeDe eigenaar en de mensen die er werken zijn in mijn ogen net zo goed fout bezig geweest hoor... Ze hebben er nooit wat aan gedaan.. lieten alles maar gebeuren.. in andere discotheken valt het gebruik niet zo snel op omdat de controles daar strenger zijn..op maandag 13 februari 2006 om 18:29:
ja maar als ze strenger w0rden dan is et 0wk weer niet g0ed snap je...bez0ekers m0te zelf daar begrip v0or hebbe..want wrm zou juh zakke v0l drugs meeneme naar binne als juh die t0g niet binne gebruikt..en t0g d0e juh da..dan w0rdt juh gelijk buite gesch0pt en dan mag juh paar maanden 0wk niet naar binne..dus z0w te zien d0en uitsmijters hun werk g0ed...en da begin ik pas nu te begrijpen eej haha tjah bl0nd..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:56:ja maar als ze strenger w0rden dan is et 0wk weer niet g0ed snap je...bez0ekers m0te zelf daar begrip v0or hebbe..want wrm zou juh zakke v0l drugs meeneme naar binne als juh die t0g niet binne gebruikt..en t0g d0e juh da..dan w0rdt juh gelijk buite gesch0pt en dan mag juh paar maanden 0wk niet naar binne..dus z0w te zien d0en uitsmijters hun werk g0ed...en da begin ik pas nu te begrijpen eej haha tjah bl0nd..
Ik snap niet goed waarom het niet goed zou zijn als het strenger word?
Vergeleken bij andere discotheken doen ze het bij the site nog niet helemaal goed denk ik haha..
En ja iemand buiten schoppen met zn zakken vol heeft daar toch geen zin.. staan ze gewoon elk weekend buiten voor de deur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:33:nee ik pr0beer hun 0wk geen schuldgev0el te geve,da wete ze 0wk wel denk..O
oke J-Bo..ik ga maar gwn niet tege j0u in want juh hebt gwn gelijk haha
Ik heb ook geen gelijk hoor Dantjuh..het is een mening en jij mag een andere hebben.
Maar ik probeer altijd de situatie te bekijken als ik de ander was.
Ik kan een berg kritiek leveren vanaf de bank hier,maar wat als ik daar dj was,eigenaar of uitsmijter..met welke regels moet ik rekening houden,kan alles zomaar,wat mag ik wel doen of wat niet..
laatste aanpassing
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 19:02:Ik kan een berg kritiek leveren vanaf de bank hier,maar wat als ik daar dj was,eigenaar of uitsmijter..met welke regels moet ik rekening houden,kan alles zomaar,wat mag ik wel doen of wat niet..
ja da bed0elde ik 0wk..
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 13 februari 2006 om 18:19:De Burgermeester van Wuustwezel en discotheken is nooit goed samengegaan.
Dat heeft niets persoonlijks met The Site te maken.
bullshit de sluiting van club x was niet direct,, omdat er sprake was van geluidsoverlast of drugsgebruik,, waar het langere tijd destijds ook over ging,, maar de aanleiding dat club x werd gesloten was omdat een meisje jonger dan 16 jaar aanwezig was...
als je dat bedoelt tenminste het verhaal achter club x
en een burgemeester wordt altijd nog om de vier jaar herkozen
laatste aanpassing