| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 10 februari 2006 om 22:00 |
Marcello
Heb je meissie nog gezien
Me tooMedicman, was leuk je eens te zien
Volgende keer babbelen we wel ff wat langer
Foto's online op http://www.solidimpact.org
Foto's online op http://www.solidimpact.org
Promo,sorry Rude Awakenings begon erg slecht vond ik,we zijn na een kwartier gegaan dus weet niet hoe hij verder zijn best heeft gedaan.
Wat voor tracks draaide Rude Awakening? Headhunter nog voorbij gekomen??
iig beter dan in Oktober
Ik kijk nu alweer uit naar 7 april.
Whahaha yessss!
Deze x voelde ik de bas voorin erg goed,
Ik ben normaal alleen van de funky techno en minimal en ben dus dit keer ook een keertje op vrijdag gegaan. Moet zeggen dat ik een stuk meer waardering heb gekregen voor hardtechno. Vond het supervet. Alleen ik vond pet duo en rude awakening iets te hard maar de rest van de dj's (vooral dylen drazen!!) knalde echt lekker.
Ik hou niet zo van dat publiek dat op je af komt als je staat te hakken op snelle industrial hardcore, en dan vervolgens met een verontwaardigde kop vragen waarom je staat te hakken
zwaar genieten tijdens Out of Space
blij dat awake verandering brengt in de line ups! geen schranz geen hardcore alleen maar techno zoals het bedoelt is
ik heb dus zelfs gasten zien pogoën, op beide dagen
Whaaaaaaaaaaa dat was echt helemaal ge-wel-dig
kom toch echt liever voor de hard techno
volgende keer op tijd kaarten halen dus voor zaterdag
Rude Awakening was bagger.
Die gast was een beetje verdwaald daar denk ik....
Awakenings is een technofeest.....geen hardcorefeest, als ik hardcore wil horen en hakkende mensen wil zien haal ik wel een kaartje voor MOH.
En wat een gezeik dat mensen staan te hakken, als je maar losgaat en je het naar je zin heb, want met dat tempo aan het eind kon je gewoon niet anders
Monumental kan beter zeggen dat er gewoon te weinig animo was voor herrie, op de vrijdag en te weinig ruimte was voor techno, op de zaterdag
hard-techno/schranz,
alleen is er meer animo voor techno, en 2 uitverkochte avonden doen het nu eenmaal beter dan 1 uitverkochte avond
R
dat is nou ook weer een bagger vergelijking
rude awakening zal je echt niet snel op MOH horen, en als die al komt garandeer ik je dat de zaal leeg is
Dat was op de eerste edities maar nu niet meer. Awakenings kiest ervoor om beide avonden in toekomst gemengd te houden en gemiddeld stevig maar niet meer een extreem harde en een minimale avond.
Rude Awakening is DJ Promo, daar komen zeker wel bepaalde mensen op af als hij onder ze normale naam draait.
marre vraagje he als je niet hakt op snelle industrial e.d. wat doe je dan?, shuffelen?
heb eigenlijk niks gemerkt van hakkende gasten ofzo
marre vraagje he als je niet hakt op snelle industrial e.d. wat doe je dan?, shuffelen?
Dat is dus ook het mooie van Awakenings (altijd al geweest) dat er heel veel verschillende mensen aanwezig zijn die het allemaal naar hun zin hebben.
Als iedereen met een mooie glimlach rondloopt en lekker uit z'n/haar dakkie gaat.......dan heb ik een topavondje!
Wel beetje jammer dat ze niet echt meer Schranz draaien op Awakenings, dan bezoek ik de Poema in Utrecht wel met Innovate en ga niet zoals andere mensen lopen zeiken dat er kutmuziek werd gedraait !!!!!!!!
Hij zal toch niet een uur lang Off-beat gaan draaien, daar wordt niemand vrolijk van als afsluiter.
Inderdaad,heerlijk no nonsense techno zoals het hoort
Heb Pet Duo en Rude Awakening gemist, maar wat ik wel heb gehoord t/m Pounding Grooves