Partyflock

Forumonderwerp · 848892
k was er zelf niet bij :( aangezien k op zaterdag altijd moet werken :\ maar aan de smsjes en de live geluiden aan de tel te horen daarnet leek het me wel vet :D

leef je uit :p
laatste aanpassing
kan iemand alle sites noemen waar foto's opstaan van awake 10-11-2006
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:02:
Als iedereen met een mooie glimlach rondloopt en lekker uit z'n/haar dakkie gaat.......dan heb ik een topavondje!

JUIST! gvd, volgens mij heb ik zaterdag wel 100 mensen gezegd: "LACHEN!!! DIT IS TECHNO!!" Zo hoor je erbij te lopen :D kleding en shit maakt echt geen reet uit.
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Uitspraak van chiquito op dinsdag 14 februari 2006 om 20:47:
JUIST! gvd, volgens mij heb ik zaterdag wel 100 mensen gezegd: "LACHEN!!!

Hahaha, ik kan niet eens sacho kijken op een feest, heb altijd zo'n smile, zelfs met hakkeno:) (kan door de redbull komen :P)
Wel beetje jammer dat ze niet echt meer Schranz draaien op Awakenings, dan bezoek ik de Poema in Utrecht wel met Innovate en ga niet zoals andere mensen lopen zeiken dat er kutmuziek werd gedraait !!!!!!!!
Uitspraak van Garga! op woensdag 15 februari 2006 om 09:40:
Wel beetje jammer dat ze niet echt meer Schranz draaien op Awakenings, dan bezoek ik de Poema in Utrecht wel met Innovate en ga niet zoals andere mensen lopen zeiken dat er kutmuziek werd gedraait !!!!!!!!

Ik denk dat Remus volgende keer nog wel Schranz draait. Hij zal toch niet een uur lang Off-beat gaan draaien, daar wordt niemand vrolijk van als afsluiter. Ze gaan alleen de avonden meer opbouwen, maar vrijdag blijft harder dan zaterdag. (heb ik uit onbetrouwbare bron)

Uitspraak van Minni op dinsdag 14 februari 2006 om 15:18:
de muziek vond ik eigenlijk zeker aan het begin te weinig beuken, maar wel ok

damn! dan zou ik volgende keer zeker thuis blijven! Vanaf Go Hyjama ging het echt al te keer zeg!
Meesterlijke editie,iets eerder weggegaan uiteindelijk door uiteenlopende omstandigheden. Maar wat een dikke sets zeg :kwijl:
Go Hiyama en Dylan Drazen werkelijk geweldig, wat een gevoel en interactie :9
ik heb t in ieder geval naar mn zin gehad.
kan niet wachten tot 7 april1 :bounce:
Uitspraak van Da Phool op woensdag 15 februari 2006 om 12:24:
Dylan Drazen

Nu aan het looien.

Beloofd weer een fijne middag werken te worden O:)..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 12:23:
damn! dan zou ik volgende keer zeker thuis blijven! Vanaf Go Hyjama ging het echt al te keer zeg!

Was je er 25 november?? Toen vond ik m wel lekker gaan :D

Inderdaad,heerlijk no nonsense techno zoals het hoort :kwijl:
Heb Pet Duo en Rude Awakening gemist, maar wat ik wel heb gehoord t/m Pounding Grooves :respect:
laatste aanpassing
Was echt vet heerlijk vermaakt :D
Uitspraak van Frenkstarz op woensdag 15 februari 2006 om 10:16:
Hij zal toch niet een uur lang Off-beat gaan draaien, daar wordt niemand vrolijk van als afsluiter.

MULERO op 8 oktober in de GAS, lekkere off beat, werd ik wel blij van!!!

Uitspraak van Da Phool op woensdag 15 februari 2006 om 13:59:
Inderdaad,heerlijk no nonsense techno zoals het hoort
Heb Pet Duo en Rude Awakening gemist, maar wat ik wel heb gehoord t/m Pounding Grooves

haha, ik ook, moest zaterdag weer, wel pet duo zien openen, dat ging me net te hard, maar de show die zij geven was wel super! Zaterdag is me toch iets beter bevallen qua muziek. Ik denk ook dat zaterdag met Denham als laatste misschien wel een soort tester was voor volgende edities en dat met die avond de toon is gezet. En het werkte! Heb tot 7.15 op de tribune me lek gedanst bij Denham, en die ton stond nog BOMVOL!!! Was echt een heerlijk gezicht. Deze avond was voor mij awake, en hoewel ik vrijdag echt genoten heb en de muziek (tot pounding grooves) bij vlagen echt perfect vond. En dan vooral Hyjama eigenlijk, hoop ik dat de volgende awake net zo wordt als de zaterdag. Schranz en minimal zijn (op awake iig) minder aan mij besteed als techno. Beyer, Lekebusch, Advent, Rachmad, technasia, M. barbara!!! Daar kom ik voor! En volgens mij gelde dat voor 90% van de mensen die er zaterdag was. Ik hoop op een jaar lang TECHNO IN DE TON!
Uitspraak van Nintechno op dinsdag 14 februari 2006 om 20:17:
kan iemand alle sites noemen waar foto's opstaan van awake 10-11-2006

ga jij ff lekker zelf zoeken :D

have fun 2day :woep:
Uitspraak van []V[] op dinsdag 14 februari 2006 om 19:02:
Op livesets.com kan je de set zelfs downloaden..

waar dan?
ken ze niet vinden ofzo heur :o
Ik heb zaterdagochten met een paar gasten de set van PET DUO nagespeeld met pannen en pollepels.......we kwamen voor ons gevoel aardig in de buurt.....whehehehe
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 14:23:
waar dan?
ken ze niet vinden ofzo heur

Alleen die van Dylan Drazen staat erop ;-)
Uitspraak van SNC op donderdag 16 februari 2006 om 17:36:
Alleen die van Dylan Drazen staat erop

:[
wou ik je net verbeteren door te zeggen dat er sets stond, maar dat staat er dus niet :vaag:
mijn fout :cheer:
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:42:
wou ik je net verbeteren door te zeggen dat er sets stond, maar dat staat er dus niet
mijn fout

;-)
tot en met Pet Duo gruwelijk genoten.
Voor mij waren Pounding Grooves en Pet Duo de toppers van de avond.
Kan mijn visie betreft Pet Duo compleet bijstellen na afgelopen vrijdag.

Van R.Aw. niet veel meegekregen, dat ging me toch te hard....
Heb r_aw zo ie zo 1 nummer van peaky horen draaien :respect: en vond het helemaal gruwelijk dat ie headhunter van zichzelf draaide, ging echt ff helemaal los :D pet duo trouwens ok gruwelijk :9 en pouding grooves ook :respect: hoor :D

Ik vond het erg goed!!!
Heb me uitstekend vermaakt.

Vond Dylan Drazen super!!
Uitspraak van Vonneke op vrijdag 17 februari 2006 om 13:22:
Kan mijn visie betreft Pet Duo compleet bijstellen na afgelopen vrijdag

daarvoor slechte ervaring met ze?

ik alleen maar goede, sinds AWFS 2004

Artiest Xearo
Set van Pet Duo al ergens te downloaden?

Die set maar 1 keer horen zou er te weinig eer aan doen :D
laatste aanpassing
dit feesie was super, heb me erg vermaakt! :D
de muziek was toppie en het vuurwerk was oogverblindend :P
kzal deze avond niet snel vergeten.... :$
laatste aanpassing
Weet iemand toevallig hoe die plaat heet waar Drazen mee opent en op welk label deze is/wordt uitgebracht?
Artiest Faux
Ik vond persoonlijk 11 Feb gezelliger dan de 10e...

Pet Duo heeft een geweldige set neergezet! Niet normaal meer...Ben flink uit mijn dak gegaan!