| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 10 februari 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:02:Als iedereen met een mooie glimlach rondloopt en lekker uit z'n/haar dakkie gaat.......dan heb ik een topavondje!
JUIST! gvd, volgens mij heb ik zaterdag wel 100 mensen gezegd: "LACHEN!!! DIT IS TECHNO!!" Zo hoor je erbij te lopen
Wel beetje jammer dat ze niet echt meer Schranz draaien op Awakenings, dan bezoek ik de Poema in Utrecht wel met Innovate en ga niet zoals andere mensen lopen zeiken dat er kutmuziek werd gedraait !!!!!!!!
Ik denk dat Remus volgende keer nog wel Schranz draait. Hij zal toch niet een uur lang Off-beat gaan draaien, daar wordt niemand vrolijk van als afsluiter. Ze gaan alleen de avonden meer opbouwen, maar vrijdag blijft harder dan zaterdag. (heb ik uit onbetrouwbare bron)
Uitspraak van Frenkstarz op woensdag 15 februari 2006 om 10:16:Hij zal toch niet een uur lang Off-beat gaan draaien, daar wordt niemand vrolijk van als afsluiter.
MULERO op 8 oktober in de GAS, lekkere off beat, werd ik wel blij van!!!
Inderdaad,heerlijk no nonsense techno zoals het hoort
Heb Pet Duo en Rude Awakening gemist, maar wat ik wel heb gehoord t/m Pounding Grooves
haha, ik ook, moest zaterdag weer, wel pet duo zien openen, dat ging me net te hard, maar de show die zij geven was wel super! Zaterdag is me toch iets beter bevallen qua muziek. Ik denk ook dat zaterdag met Denham als laatste misschien wel een soort tester was voor volgende edities en dat met die avond de toon is gezet. En het werkte! Heb tot 7.15 op de tribune me lek gedanst bij Denham, en die ton stond nog BOMVOL!!! Was echt een heerlijk gezicht. Deze avond was voor mij awake, en hoewel ik vrijdag echt genoten heb en de muziek (tot pounding grooves) bij vlagen echt perfect vond. En dan vooral Hyjama eigenlijk, hoop ik dat de volgende awake net zo wordt als de zaterdag. Schranz en minimal zijn (op awake iig) minder aan mij besteed als techno. Beyer, Lekebusch, Advent, Rachmad, technasia, M. barbara!!! Daar kom ik voor! En volgens mij gelde dat voor 90% van de mensen die er zaterdag was. Ik hoop op een jaar lang TECHNO IN DE TON!
Weet iemand toevallig hoe die plaat heet waar Drazen mee opent en op welk label deze is/wordt uitgebracht?