daar ben ik toch vrj benieuwd hoe mensen verliefd worden, ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik het nog nooit geweest ben.
ben ik nu een sociopaat?
k zou in ieder geval beginnen met verhuizen uit Eibergen
Je bent 18, ik werd op mijn 19de de eerste keer pas ECHT verliefd!! Komt allemaal goed
als je s nacht wakker word met de gedachten bij diegene en telkens als je diegene ziet gaat je bloed snelller stromen van genot en jah dan komt de volgende stap
Ik zou in ieder geval beginnen met verhuizen uit Eibergen..
Een wat?
sociopaat
Hoe word je verliefd
Door Dj Demon Rage
Als je verlieft wilt worden, ga je op een bank zitten.
Je wacht tot iemand naast je komt zitten.
Is dit het geval, pak dan je telefoon en ga opvallend je nummers doorzoeken.
Spreek diegene aan met ''Hoi''
Als het klikt, zegt diegene hoi terug, dat doet je vleien en je bent verliefd.
Einde
hier zijn de huren vrij laag en 20 minuten met de bus ben ik in enschede dus tjah, er zijn lelijkere plaatsen
Jij bent 23 , bij jou komt dat niet meer goed
daar ben ik toch vrj benieuwd hoe mensen verliefd worden, ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik het nog nooit geweest ben.
ben ik nu een sociopaat?
ben ik nu een sociopaat?
Verliefdheid overkomt je, daar is geen houden aan
ben ik nu een sociopaat?
rustig wat dan?
Een sociopaat?
Integendeel zelfs.
verliefdheid is niet meer dan een zooitje chemische stoffen die vrij komen in je hoofd. In principe ben je gewoon een junk als je verliefd bent. Het duurt maximaal twee jaar en dan worden die stoffen langzaam aan steeds minder uitgescheiden. Daarom lopen zoveel relaties ook kapot na een jaartje of wat.
Het is eigenlijk te bizar voor woorden dat complete wereldbevolkingen hun relaties baseren op iets als verliefd zijn. Want het stelt geen donder voor. Het is iets chemicsh. Niks meer dan dat.
Sommige mensen zoeken steeds die thrills. Alsof ze voortdurend adrenaline nodig hebben ofzo. Het ene moment zijn ze hevig verliefd en het volgende moment is dat gevoel 180 graden gedraaid.
Beter zou je een relatie baseren op gelijkheid, verwantschap, vertrouwen, weten wat je aan elkaar hebt. Zonder een emotie als verliefdheid. Zonder altijd maar die spanning te zoeken. Pas iets beginnen met iemand als je zeker bent van elkaar en van wat je nu eigenlijk wilt. Want hoe vaak worden mensen niet verliefd en zeggen ze een jaar later "Christ, what was I thinking?" Oh bene there done that hoor. Als 16-jarige was ik voortdurend verliefd. En het ging net zo snel weer over.
Ik denk dat veel mensen verliefd zijn op het verliefd zijn!!!!
Je moet op Google maar eens zoeken naar het werk van Vingerhoets. Dat is een docent van me op de Uni en heb me altijd al in zijn werk kunnen vinden. Hij ziet verliefde mensen eerder als sociopatenje denkt niet helder, bent als het ware verslaafd aan dde stoffen die vrijkomen.
En troost jezelf, je bent niet de enige die nooit verliefd is. Ik ken genoeg mensen hoor en ben er zelf ook wel een beetje klaar mee. Doe mij maar iets structureels en iemand die ook echt weet wat 'ie wil ipv iemand die op hol geslagen is door een bergje neurotransmitters en net zo hard weer voor een ander valt.
jah klopt.. helemaal als je echt smoorverliefd op iemand bent ja,,
alst van zijn kant of haar kant oowk zow is kan het zeker niet meer stuk
Ergens loopt die gene,nee weet het echt niet!!! Voor sommige wel en sommige niet.Ligt ook een beetje aan je zelf!!!!
Denk persoonlijk niet dat er voor iedereen de ware is want sommige mensen stellen gewoon te veel eisen of zullen nooit de juiste persoon tegen komen..
Dus weet je ook niet of de ware bestaat
Denk persoonlijk niet dat er voor iedereen de ware is want sommige mensen stellen gewoon te veel eisen of zullen nooit de juiste persoon tegen komen..
Dus weet je ook niet of de ware bestaat.
sommige mensen stellen gewoon te veel eisen of zullen nooit de juiste persoon tegen komen..
Ik verlang zo erg weer naar het gevoel om iemand te hebben, dat ik helaas veel te snel verliefd word.
En dat schept natuurlijk veel telleurstellingen.
Ik kan er echt niet tegen, dat alleen zijn..
zit mezelf gigantisch in de weg momenteel