Ik wordt bijna nooit verliefd..
Helemaal geen zin in ook..
Uitspraak van goa elfje op maandag 24 april 2006 om 19:33:
verliefdheid maakt je zwak, en ik wil ff niet zwak zijn, geen tijd voor
Mee eens!
donateur
Ja...heb het kort geleden ervaren: je komt iemand tegen het klikt...en dan ineens gebeurd er gewoon wat...ik dacht dat ik al wel eerder verliefd was geweest...tot een paar weken terug...snap nu pas al die verhalen over echte verliefdheid...nadeel: je kan er zo je kop door stoten...
laatste aanpassing
Ik verlang zo erg weer naar het gevoel om iemand te hebben, dat ik helaas veel te snel verliefd word.
En dat schept natuurlijk veel telleurstellingen.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 20:32:
Ik verlang zo erg weer naar het gevoel om iemand te hebben, dat ik helaas veel te snel verliefd word.
En dat schept natuurlijk veel telleurstellingen.
Dan krijg je ook van die situaties dat je eerder verliefd wordt op het feit dat er iemand voor je is en dat je iemand bij je hebt dan dat je daadwerkelijk verliefd wordt op die persoon....
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 20:34:
Dan krijg je ook van die situaties dat je eerder verliefd wordt op het feit dat er iemand voor je is en dat je iemand bij je hebt dan dat je daadwerkelijk verliefd wordt op die persoon....
Je slaat de spijker op zijn kop
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 23:39:
Ik kan er echt niet tegen, dat alleen zijn..
zit mezelf gigantisch in de weg momenteel
Het alleen zijn vind ik niet zo erg, heb t in die 4 maanden ook niet gemist, een relatie, maar ja, als je ineens geen relatie meer hebt terwijl je dat nog wel wilt, dat is gewoon ff kut, maar goed...dat gevoel ebt vanzelf wel weg...
donateur
niet....
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 20:54:
Ik blijf me echt niet eeuwig kut voelen omdat iemand een relatie verbroken heeft...dat gevoel gaat echt wel weg
Ik heb daar echt ontzettend moeite mee. Het lukt me gewoon niet om geluk te vinden buiten een relatie om, en dat zit heel erg in de weg en zorgt voor bepaalde situaties die totaal overbodig zouden moeten zijn.
Uitspraak van TLN op maandag 24 april 2006 om 20:01:
Ik heb daar echt ontzettend moeite mee. Het lukt me gewoon niet om geluk te vinden buiten een relatie om, en dat zit heel erg in de weg en zorgt voor bepaalde situaties die totaal overbodig zouden moeten zijn.
Da's niet goed...
i know
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 21:02: