Partyflock

Forumonderwerp · 847493

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De Iraanse krant Hamshahri is van plan een internationale cartoonwedstrijd rond het thema Holocaust te organiseren. Het idee werd geopperd door Farid Mortazavi, hoofd van de grafische afdeling van de krant. Hij wil met de provocerende actie de Westerse vrijheid van meningsuiting uittesten.

"Westerse kranten drukten die ontheiligende cartoons af onder het voorwendsel van de vrijheid van meningsuiting. Dus laten we kijken of ze ook deze cartoons over de Holocaust plaatsen", stelt Mortazavi, die op het idee kwam voor de spotprentencompetitie door de Deense cartoons over de profeet Mohammed. Hamshari zal in de dinsdageditie van het dagblad een oproep doen. De twaalf beste tekenaars worden met gouden munten beloond.

Handelsbetrekkingen
Ondertussen heeft de Iraanse regering de handelsbetrekkingen met Denemarken verbroken. "Vanaf morgen kunnen geen producten meer uit Denemarken worden geïmporteerd. Alle zakelijke onderhandelingen of overeenkomsten met Denemarken worden opgeschort", verklaarde minister Mir-Kazemi van Handel maandag op de Iraanse staatstelevisie. Ook kunnen schepen die onder de Deense vlag varen voortaan rekenen op 'zeer hoge' belastingen in de Iraanse havens.

Centraal Joods Overleg
Het Nederlandse Centraal Joods Overleg (CJO) hekelt de escalatie van het cartoonconflict. Volgens het CJO richt de AEL, die als reactie antisemitische cartoons op haar site had gezet, haar frustratie over de Deense cartoons juist op een volksdeel dat begrip heeft voor het feit dat moslims zich gekwetst voelen. "Niemand vindt het prettig om te worden gekwetst. Zeker niet als religieuze minderheid. Het recht op vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor belediging van bevolkingsgroepen. Wat nodig is, is wederzijds respect, dialoog en matiging van de toon in het publieke debat", reageerde een woordvoerder van het CJO. De organisatie ondersteunt het CIDI, dat een strafklacht tegen de AEL indiende.

volgens mij wil iran gewoon een religieuze oorlog, zodat ze die kutkernwapens van ze kunnen gebruiken :@
Waarschuw beheerder
geweld is nooit goed, maar snap wel dat ze de "wij zijn toch beter mentaliteit" van voornamelijk de states zat zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op donderdag 16 februari 2006 om 01:51:
wij zijn toch beter mentaliteit" van voornamelijk de states zat zijn...

Komt van twee kanten he, bepaalde groepen moslims hebben ook een "wij zijn beter" mentaliteit al die is er al een tijdje langer geloof ik( al sinds de val van het ottomaanse rijk). Want ze stellen hun geloof/levensovertuiging boven dat van alle anderen. Anders had men de spotpreten wel goed geinterpretterd (de draak steken met terrorisme en niet islam) en de daaruit voortkomende leuzen/geweld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 00:22:
1) Zit ik hier gewoon prive op het forum en niet in functie

:o:o:o Liegebeest :o:O:O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 16 februari 2006 om 11:30:
Liegebeest

Nou loop je weer te roepen dat ik lieg, zelfs nadat je vorige reactie is verwijdert.

Of je komt nu met een goede onderbouwing waarom ik zou liegen en anders meld ik je aan wegens belediging (alweer)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:38:
Nou loop je weer te roepen dat ik lieg, zelfs nadat je vorige reactie is verwijdert.

Of je komt nu met een goede onderbouwing waarom ik zou liegen en anders meld ik je aan wegens belediging (alweer)

Je hebt mijn post laten verwijderen wegens belediging :/ Wie de bal kaatst moet hem ook terug kunnen ontvangen.
(ik zeg zelf maar een keer wat want als ik en anderen beledigd worden door jou dan telt het geloof ik niet als wij er melding ervan maken, zelfs als je door blijft gaan nadat ik het al 1000 keer heb uitgelegd)

Je zit dag en nacht te spammen ditwijls ik het ook je eigen mening, maar ook (erg) vaak de PvdA prgramma. Je bent lid van een politieke partij, en je doet er veel aan om het wereldkundig te maken hier op PF, als bijv ik het niet eens ben met je politieke stelling ben ik gelijk extreem rechts enz, terwijl ik 1000 keer heb uitgelegd dat het niet zo is en dat die ik als een belediging. Je moet wel wat kunnen hebben want je doet het zelf nog veel harder als ik.

als je echt niet zo hardvochtig met je Partijbeleid te spammen dan wordt je ook niet constant erop aan gesproken door de mede-flockers, daarom lieg je dus gewoon vet als je zegt dat het niet zo is.
En ik vind dat PF geen politiek platform hoeft te zijn, je eigen mening is ok. Maar je gaat soms wel erg ver met partijbeleid aan de PF-ers te laten weten (en dan vooral waarom het zo goed is, dus zieltjes winnen voor de PvdA), PF hoeft wat mij betreft geen politieke kleur te hebben. en die geef jij wel eraan, vooal als je zo met het partijbeleid te koop loopt en zieltjes probeert te winnen met het oog op de aanstaande verkiezingen.

Rechtvaardigheid moet zege vieren, vandaar dat ik het nog een keer heb gezegd dat je liegt, want het is gewoon zo klaar als een klontje dat je (ook) een politieke agenda hebt hier op PF.

P.S. Het feit dat je de post hebt laten verwijderen geeft al aan je je weldegelijk aangesproken voelt over het feit dat je wel je partijpolitiek zit te verkondigen hier :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een politicus hoort zich inderdaad te onthouden van bepaalde uitspraken i.v.m. zijn publieke taak, dat is een algemeen geldende, ongeschreven regel.
Een insinuerende, denigrerende opmerking zoals over dat vakken vullen is dan ook een beetje jammer.
Een kamerlid kan in een tv-programma 's avonds ook niet enorm uitvallen tegen een wetsvoorstel wat hij die middag nog heeft ondertekend. Het gebeurt misschien wel, maar het is niet correct.
Daarom dient een politicus (of dat nu op landelijk of op regionaal niveau is) zich te onthouden van dit soort denigrerende opmerking over een bepaald vak, dat wordt uitgeoefend door een bevolkingsdeel dat hijzelf misschien wel representeert.
@ Thijs, snap je punt heel goed: wat men doet is wat men terugkrijgt, wie zelf op/over het randje discussiert, kan zelf datzelfde terug verwachten van anderen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:38:

nou nou nou nou vip!!!dat is niet eerlijk he!!jij loopt ons ook steeds af te kraken!wat ben jij voor een figuur zeg!Andere hun mening ontnemen door berichtjes te laten verwijderen gaat mij echt te ver!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:58:
Een politicus hoort zich inderdaad te onthouden van bepaalde uitspraken i.v.m. zijn publieke taak, dat is een algemeen geldende, ongeschreven regel.
Een insinuerende, denigrerende opmerking zoals over dat vakken vullen is dan ook een beetje jammer.
Een kamerlid kan in een tv-programma 's avonds ook niet enorm uitvallen tegen een wetsvoorstel wat hij die middag nog heeft ondertekend. Het gebeurt misschien wel, maar het is niet correct.
Daarom dient een politicus (of dat nu op landelijk of op regionaal niveau is) zich te onthouden van dit soort denigrerende opmerking over een bepaald vak, dat wordt uitgeoefend door een bevolkingsdeel dat hijzelf misschien wel representeert.
@ Thijs, snap je punt heel goed: wat men doet is wat men terugkrijgt, wie zelf op/over het randje discussiert, kan zelf datzelfde terug verwachten van anderen

heel mooi verwoord!!:)

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals eerder gezegd ben ik niet de PvdA, maar daar slechts lid van en zoals eerder gezegd kan je de PvdA niet aankijken op wat mijn mening hier is.

Maar daar proberen jullie met mooie verhaaltjes onderuit te komen door te zeggen wat jullie van mij vinden.
Nou, dan mag ik ook zeggen wat ik van jullie vind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 15 februari 2006 om 22:48:
Anti-westerse moslims geven geen stabiliteit, ze gaan al uit de stekker om een tekeningetje tegenwoordig.

pro-westerse moslims vinden beledigingen ook niet leuk hoor

En die rellen daar gaan niet eens om de tekening, als iemand had opgeroepen om de boel in brand te steken omdat Pietje een Iraniër heeft mihandeld was het ook wel gebeurd.. stoute westerlingen!

En volgens mij vragen de meeste Iraniërs zich ook af waar die relschoppers zich druk om maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 13:02:
Zoals eerder gezegd ben ik niet de PvdA, maar daar slechts lid van en zoals eerder gezegd kan je de PvdA niet aankijken op wat mijn mening hier is.

man op een ander forum loop je nog heel stoer te praten dat je bij de pvda zit!of je nou prive of in functie bent maakt mij niks uit.
IK WIL GEWOON DAT JE DIE WORDEN TERUG NEEMT VIP!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op donderdag 16 februari 2006 om 13:06:
IK WIL GEWOON DAT JE DIE WORDEN TERUG NEEMT VIP!

Nemen jullie dan eerst maar al die beledigen richting mij terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig hier (L)